palstan naisille

miehistä:

Kerro joku yksityiskohta tai osa miehessä/miehen vartalossa joka aiheuttaa jossain päin kehoasi jonkinlaisen värähdyksen.

22

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

helposti arvattavissa. Mutta vihjeenä kuitenkin että sillä sais monen takakireen ämmän pikkasen rennommaks. Itseni mukaan luettuna.

• pilluhan se miehenkin mielessä jatkuvasti siintää, mut sitäkäään ei nää päältäpäin.

Sit ihmetellään ku miehet kohtelee naisiansa pelkkinä pilluina. Kummallinen yhtälö.

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

pilluhan se miehenkin mielessä jatkuvasti siintää, mut sitäkäään ei nää päältäpäin.

Sit ihmetellään ku miehet kohtelee naisiansa pelkkinä pilluina. Kummallinen yhtälö.

voi aina vedota biologiseen kelloon ja vauvakuumeeseen. Siis jos on aivan pakko sinne pilluunsa täytettä saada.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

voi aina vedota biologiseen kelloon ja vauvakuumeeseen. Siis jos on aivan pakko sinne pilluunsa täytettä saada.

>Siis jos on aivan pakko sinne pilluunsa täytettä saada.

Naisillekin sisältöä elämään.

• Enrique_Lister
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

Eikö miehellä voi olla vauvakuumetta?

Näillä pelimiehillä on vaan niin kova vauvakuume.

• sirpamaikkarilta
        Kukkomies kirjoitti:

Mutta siis hetken ajattelin että tää ruumiinosa kelpais tohon hommaan...

http://www.aijaa.com/v.php?i=1651324.jpg

Ei se täytä olleskaan tarpeeks! Siihen mikä saa kunnon helpotuksen aikaseks tarvitaan jo paljon isompaa apuvälinettä.

• sirpamaikkarilta
        Enrique_Lister kirjoitti:

Eikö miehellä voi olla vauvakuumetta?

Näillä pelimiehillä on vaan niin kova vauvakuume.

on siis pakollinen ja biologinen tarve levittää siementään ympäriinsä. Evoluutio, selitys aivan kaikkeen.

• Enrique_Lister
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

on siis pakollinen ja biologinen tarve levittää siementään ympäriinsä. Evoluutio, selitys aivan kaikkeen.

Vaisto vie. Ihminen on eläin siinnä missä koirakin. Aivan turhaa puhua mistään sivistyksestä.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Ei se täytä olleskaan tarpeeks! Siihen mikä saa kunnon helpotuksen aikaseks tarvitaan jo paljon isompaa apuvälinettä.

Ton lapasen saa nyrkkiinkin. Luulis riittävän :D

• Mangusti.

Mikäköhän kohta se olis...

No mut vakavasti puhuen, mulle monissakaan miehissä ei mikään kohta aiheuta minkäänlaista säväystä, mutta joissakin huippuyksilöissä erityisesti hartiat aiheuttavat säväyksiä. Enkä nyt tarkoita mitään hirvittävän leveitä ja muskeloituja hartioita, vaan ihan vaan miesten hartioita.

• vänkyrä-nainen

No sen ensirakkauteni nimi. Sen kun kuulee jossain yhteydessä niin se saa sen värähdyksen aikaan tuolla jossain sisällä, sydämen paikkeilla.

Toinen on sit silmät, tai ei vaan ne silmät vaan se katse.

• ex-Wastaaja

Siinä se. Sopivasti kapeneva lantio lisäksi & muuten passelit ulottuvuudet. Krhmh.

Sellaiset tekee miehen. Toki mä pikkuisena naisena ( vain 164 ja puoli cm.) toivon voivani käpertyä isoon syliin, eli yli 175 cm. ( miel. yli 180 cm.) miehet on mulle. Toki lyhyempikin mies voi (jos tarpeeksi miehisyyttä havaitsen) ylittää seulan. En tosin erityisesti ainakaan hae miestä. Pitäis varmaan ampua itsensä, kun sen yhdenkin tajuttoman komistuksen taannoin hyllytti.:/ *mussa ON vikaa*

• kelpaanko?

Huolisitko minut jos sanoisin olevani 180 pitkä ja omaan sopivasti lihaksia. Plösö en ole. Olen fiksu ja filmaattinen mutta en omaa kokemuksia naisista. Haluaisin käperryttää sinut kainalooni, ja sitten voisimme jutella mukavia tai panna, ihan vapaavalintainen juttu. Olisiko minulla minkäänlaisia tsäänssejä?

• mauks.
        kelpaanko? kirjoitti:

Huolisitko minut jos sanoisin olevani 180 pitkä ja omaan sopivasti lihaksia. Plösö en ole. Olen fiksu ja filmaattinen mutta en omaa kokemuksia naisista. Haluaisin käperryttää sinut kainalooni, ja sitten voisimme jutella mukavia tai panna, ihan vapaavalintainen juttu. Olisiko minulla minkäänlaisia tsäänssejä?

Kuulostaa herkulliselta. Eihän SS vain ole kasvissyöjä?

Tuli Uuno Turhapuro mieleen, missä se lahjoittaa Marjatalle 100 kg lihaa. Liha on jääkaapissa, ja Uunohan se siellä.

Marjatta ei ymmärrä, ja Uuno ei ymmärrä. :D

Parisuhde on vaikeaa.

• ex-Wastaaja
        kelpaanko? kirjoitti:

Tuota... En naura sulle, vaan omalle eiliselle kirjoitukselleni. Siideriä nautittuaan ei pitäisi kirjoittaa nettiin (olkaa muut viisaampia kuin minä).

"Huolisitko minut jos sanoisin olevani 180 pitkä ja omaan sopivasti lihaksia. Plösö en ole. Olen fiksu ja filmaattinen mutta en omaa kokemuksia naisista. Haluaisin käperryttää sinut kainalooni, ja sitten voisimme jutella mukavia tai panna, ihan vapaavalintainen juttu. Olisiko minulla minkäänlaisia tsäänssejä?"

No saattaisin mä huoliakin, mistäs sitä tietää.:D Ainakin sulla on itsetunto kohdallaan. Ainoa miettimistä aiheuttava juttu olis toi kokemattomuutesi, mutta kerrankos sitä opettaiskin. Mukavaa, että jätät valinnan varaakin, eli voisimme vaihtoehtoisesti joko jutella mukavia   tai panna. Hmh.:/

• ja kropasta

mutta pääsääntöisesti

RINTAKEHÄ muistuttaa miltä tuntuu painautua sitä vasten ja kuinka pieni olen siinä
      REIDET kimmoisat reidet, jotka painautuvat minua vasten ja jotka tuntuvat ihanilta ja lihaksikkailta käsieni alla
      KÄDET jotka koskettavat minua milloin hellästi, milloin lähes vaatien ja joskus halutessani satuttavat minua

• rusalkaa

Nooh, miehestähän ei yleensä näy paljon mitään normaalissa kanssakäymisessä.

Minä kuitenkin katsastan, jos mahdollista, käsivarren. Siis se osa, joka on kyynärpäästä ranteeseen. Hihasta saattaa vilkkua joskus, kun on sopivasti etuviistoon ...esim. pöydän ääressä.

Tuosta pääsee selville miten lihakset on kehittyneet... ja miehen käsivarren lihas on jo aika huikee. Minua ihastuttaa joittenkin miesten koholla olevat verisuonet. Kämmenen päältä näkee, mutta erityisesti käsivarresta...

Tähän vaan lisäksi, että katseet kohtaa.

Muuta ei tartte nähäkään, kun säväyttää :)

• ettäpä tuota

Lihaksia saa hankittua todella helposti, jo kuukausi salilla tekee ihmeitä, samoin kuukausi ilman treeniä köyhdyttää lihakset. Mitä ihmettä siitä voi päätellä? Ja mitä niillä lihaksilla tehdään, tiputellaan snägärijonossa etuilijoita ja puolustetaan naista urbaanissa katuviidakossa?

• rusalkaa
        ettäpä tuota kirjoitti:

Lihaksia saa hankittua todella helposti, jo kuukausi salilla tekee ihmeitä, samoin kuukausi ilman treeniä köyhdyttää lihakset. Mitä ihmettä siitä voi päätellä? Ja mitä niillä lihaksilla tehdään, tiputellaan snägärijonossa etuilijoita ja puolustetaan naista urbaanissa katuviidakossa?

Meilläpäin myöskin kuokkii kasvimaata jne.

• leveä rintakehä

ja leveä selkä sekä isot hartiat ;) Uuh.. ja paksut, vahvat reidet tietysti.. Uuh.. :D

• firerose

saattaa olla eri miehessä eri kohta :)Mutta sanotaan,että useimmiten silmät saa tunteet värisemään..

Mies kokonaisuudessaan on jees,se kait eniten värisyttelee..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      509
      1491
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      817
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      724
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe