Moikka,
kertokaas mistä löytyy -ei niin tosissaan ja eikä niin erinomaisesti lentopalloilevalle- naisten harrastus porukka hesasta?
Lentopalloseura hesasta naisille?
2
455
Vastaukset
- Capu
Moikka,
Ota yhteyttä niin saat tiedon missä pelaa harrastelijatason porukka. Porukassa pelaa niin naisia kuin miehiä. Kyseessä on eräänlainen expactien muodostama lentopalloa pelaava ryhmä jolla on muitakin aktiviteetteja sekä hauskaa yhdessäoloa. Kesäisin mm. beach-volley, ultimate, jne... Itse tänne hesaan tullessa aloitin pelaamaan tuossa ryhmässä ja olen siellä käynyt vieläkin silloin tällöin. Tällä hetkellä hoidan periaatteessa ryhmälle salivuoron.
Eli yhteyttä ottamalla kerron ajan ja paikan jossa voitte käydä katsomassa olisiko kyseisen ryhmän pelit sopivia teidän tasolle.
-Capu
[email protected] - Julkku
Käykö Wartti? se on vartiokylässä. Siellä ei ole hyviä mutta ei huonojakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688