terves!
mietin tässä kun opuksissa lytätään nakit ja makkarat ruokana lapselle, niin onko sekin nyt pääasiassa alle 1v ohjeistus? onhan ne suolaisia ja ei niin terveellisiäkin mutta; eikös makkara/nakkikastike ja makkara/nakkikeitto ole ihan suomalaisia perinneruokia monessakin kodissa? eli voikos näitä kuitenkin antaa lapselle ja missä iässä? vai olenko jotenkin outo? kyllä minä ainakin teen aika ajoin minulle ja miehelleni nakki/makkararuokia.. eihän se nakkien määrä ole kuitenkaan lapsen annoksessa esim kastikkeen muodossa kovinkaan suuri loppujenlopuksi, pieni lisä vaan kasviksien ohella....
nakkimakkarat
kastikekeitto
4
441
Vastaukset
- muita ei pidä ajatellakaan
- ihmeessä
saa ostaa luomunakkeja, ja minkä nimisiä ovat?
- anni.
1 vuotiaalle saa antaa nakkia ja makkaraa, siis ihan tavllisia eikä tarvi mitään luomua olla niinkun joku kirjotti :) kohtuudella tietenkin, alle 1 vuotiaille ei makkararuokia suositella.
- jooo-o
Jos lapsi syö esim. päivällisellä sen 2 dl ruokaa,
kannattaa miettiä,
haluaako antaa pienelle rakennusaineeksi samalla ö-luokan lihaa,
vehnäjauhoja, rasvaa, nitraattia, suolaa ja muita lisäaineita.
Jos noita em. aineita pitää sopivana lastenruokana Pikku-Nuppuselleen,
niin sitten anti mennä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849