kokemusta seksitreffi.fi:stä

dodgi

Onko kellään kokemusta noista ilmoituksista, meinaan, että onko se maksullisten naisten ilmoituspaikka?

15

27804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielä&

Kyllä on, sielä ei ole koskaan tarjolla mitään muuta kuin maksullista seuraa, ja sellaiseenhan itseään kunnioittava mies ei koske pitkällä tikullakaan. Miten tyhmäksi sitä itsensä tuntisi jos maksaisi jostain mitä saa ilmaiseksi myös...

• dodgi

sitä seksi seuraa ja ei todellakaan mitään maksullista

• palstalta
        dodgi kirjoitti:

löytyy varmaan ujommallekin miehelle sexi seuraa.sellaisen käsityksen olen saanut.

• ujolle miehelle
        dodgi kirjoitti:

On jäänyt sellainen muistikuva, että yks Reijo (tuttujen kesken Reiska) ois harrastanut seksiä yhden Maijan kanssa muistaakseni 1969 (saattoi olla jo 1968) tuolla Toholammilla. Sellanen käsitys jäi mulle, että siinä ei olis liikkunut raha ollenkaan!

• sanottuna...
        dodgi kirjoitti:

Miten ujo mies saisi seksiseuraa?

Jos kyse on pelkästä seksistä: valehtemalla tai laskemalla vaatimustasoa todella rajusti.

Jos kyse on parisuhdeseksistä ja mielellään mahdollisimman pian: yrittämällä ja laskemalla vaatimustasoa jonkin verran.

Jos sinulla on jotain poikkeuksellisen hyviä ominaisuuksia (esimerkiksi ulkonäkö, tunneäly tai karisma): yrittämällä.

• pysykääKaukana

Pelkkiä maksullisia. Härskeimmät kertovat veloituksensa suoraan ilmoituksessa, vaikka sen pitäisi olla kiellettyä säännöissä. Lisäksi suurin osa huonolla suomella kirjoitettuja ilmoituksia, osa sellaiseen identtiseen näyteikkunatyyliin kerrottuja että tulee mieleen ihmiskauppa. En kyllä uskaltaisi tuollaiseen tarttua, ettei tapaamisen aikana iskisi poliisi sisään ja siinä olisi sitten selittelyä.

• Anonyymi

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

• lohkee ujoille

ilmaiseksi. Näin se vain on.

Senkun seurustelet pitkän kaavan mukaan vaan. = eli oot ilman, ihan kun tähänkin asti.

• horisette

Eihän sinne uskalla kunnon nainen ilmoitusta laittaakkaan kun tommosia puhutte. Taidan ottaa pois sen. Olisin uuden miehen voinut löytää kun jäin kesällä leskeksi. En tarjoa seksiä. Lapsia kolme.

• paikassa
        horisette kirjoitti:

Eihän sinne uskalla kunnon nainen ilmoitusta laittaakkaan kun tommosia puhutte. Taidan ottaa pois sen. Olisin uuden miehen voinut löytää kun jäin kesällä leskeksi. En tarjoa seksiä. Lapsia kolme.

nyt on vaan pelkästään maksullisia naisia tai semmosia mitkä haluaa miehiä nussittavaksi.ei se mikään kunnon naisen paikka ole ilmotusta pitää.et varmasti löydä elämänkumppania sieltä,seksiseuraa kylläkin löytyy varmasti ja yli omien tarpeiden.

• mutta myös

maksullisten miesten.

• hot girl

kuka tahtoo suomalaista pillua soittaa tohon numeroon ja saa lisä tietoja... onnea yrittämään!
      T: seksikäs tyttö

• pepperoinen

Ei ole tuosta kokemusta mutta http://www.seksikaveri.com on toiminut hyvin. Jotkut väittävät ettei netistä löydy muka seksiseuraa. Nämä taitavat olla lähinnä rumia ja katkeroituneita. Tyydyttävää seuraa löytyy kyllä, jos vaan tietää mistä ja miten etsiä.

• Anonyymi

keski ikäiset miehet käytää palvelua, kun eivät etsi suhdetta enää,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe