En ole seurannut näitä juttuja täällä vielä kauaa, mutta on herännyt kysymys, kuinkakohan paljon "lumepersoonia" täällä on vakinikeissä tyyliin:22v. yliopistossa opiskeleva sinkkupoika onkin 45v. viiden lapsen kotiäiti... (Ja kuvakin profiilissa on pojan)Joten nyt puskista ja ilman puskaa vastailemaan rekatut ja rekkaamattomat:
A:Onko profiilissasi annettu ikä tai muille täällä kertomasi ikä oikea?
B ilmoittamasi sukupuoli oikea?
C siviilisäätysi oikea eli että olet sinkku/avio/avoliitossa/seurustelet?
D Ammattisi/työtilanteesi ninkuin olet kertonut?
E Huuteletko puskista joskus eri sukupuolella/iällä jne.?
Ja nyt vastailemaan rehellisesti, vaikka puskista:P
Onko täällä paljastunut muuten koskaan mitään tosi
"törkeetä" huijausta?
Kuinka paljon valehtelet?
24
1017
Vastaukset
- Evvk, evvk.
Mitä merkitystä sillä loppujen lopuksi on?
kolkuttaa kun puskasta huudat?
Mikäli "huutelen" puskasta, eli en jaksa kirjautua, pysyn asiallisuuksissa.
a. on
b. on
c. en kertonut
d. profiilissa en kertonut, muualla kyllä
e. en, pysyn asialinjalla. Sillä puskasta haukkuva on kapinen rakki- eräsvakinikki
A ikä: en ole ilmoittanut vuoden tarkkuudella, joten suht oikein, annan kyllä joskus ymmärtää olevani nuorempi
B sukupuoli oikein
C siviilisääty: ei oikeastaan. En ole valehdellut, mutta jättänyt kertomatta
D työtilanne ei ole niin hyvä, kuin annan olettaa
E totta kai huutelen puskista eri sukupuolella jne. sehän on tän homman juju!
Paljastuksia ei nyt tule heti mieleen, kerron kun tulee. - **puskassa**
ei minun tarvitse rekkautua, enkä minä valehtele, vaikken ole rekkautunut. Mitä hyötyä? Hupiahan tämä vain on, välillä täällä on ihan hyviä mielipiteitä/keskusteluja.
- sirpamaikkarilta
muihin vastaukseksi on paitsi viimeiseen en. Mutta mistäs tiiät vaikka oisin valehdellu näihinkin kysymyksiin? =)
Huhuja oon lukenu jostain huijauksesta mutta en tiiä sen enempää. Ja jos jonkun elämän laatua parantee se että saa leikkiä olevansa jotain muuta kuin on. Niin suotakoon se hänelle. - Minäkin rekattu
A:Onko profiilissasi annettu ikä tai muille täällä kertomasi ikä oikea? On
B ilmoittamasi sukupuoli oikea? On
C siviilisäätysi oikea eli että olet sinkku/avio/avoliitossa/seurustelet? On
D Ammattisi/työtilanteesi ninkuin olet kertonut? Tämäkin, mutta en ole kertonut työstäni kovin tarkasti.
E Huuteletko puskista joskus eri sukupuolella/iällä jne.? En, miksi huutelisin? - Vastaan puskan kanssa.
Vastaan kohtaan
"E: Huuteletko puskista joskus eri sukupuolella/iällä jne.?"
En. Musta toi on vähän pöpähtäneiden keskustelijoiden touhua. En tajua, miten palvelee keskustelua.
"Ja nyt vastailemaan rehellisesti, vaikka puskista:P
Onko täällä paljastunut muuten koskaan mitään tosi
"törkeetä" huijausta?"
No ainakin se yks kaverihan lähti aikoinaan Amerikkaan ja kämmäili siinä sitten vähän ääkkösten käytön kanssa...Ja näkyyhän noita olleen.
Ps. Heiluks muuten korvat miten pahasti tota kirjoittaessa?;) - SengaSengana
A:Onko profiilissasi annettu ikä tai muille täällä kertomasi ikä oikea? On kyllä.
B ilmoittamasi sukupuoli oikea? Sekin on.
C siviilisäätysi oikea eli että olet ja sekin vielä/eli sinkku, ja avoliitossa josksu ollut
sinkku/avio/avoliitossa/seurustelet?
D Ammattisi/työtilanteesi ninkuin olet kertonut? tästä en puhu, joten en ole myöskään valehdellut
E Huuteletko puskista joskus eri sukupuolella/iällä jne.? en huutele puskissa VÄÄRÄLLÄ IÄLLLÄ TAI SUKUPUOLELLA - mutta...
keskustelen huomattavan paljon puskista. Silloinkaan en tosin valehtele tai vedätä.
Miksi näin?
Profiilini on niin vitun tylsä ja olen siihen kyllästynyt.
Kaikki tiedot profiilissa on totuudenmukaisia.
Puskista keskustellessani voin käyttää jotain vakiomerkistöä tuossa nimimerkki-kentässä jonkin aikaa, kunnes kyllästyn siihenkin.- se siellä
Tunsin heti kirjoitustavasta:)
- ootellaan
se siellä kirjoitti:
että se ilmestyy palstalle, niin sanoo sulle totuuden, jos sattuu huomaamaan.
Yrmion kanssa olen kyllä monissa asioissa samoilla linjoilla. - ....
se siellä kirjoitti:
kirjoitustyyli. Miten tuli sellainen edes mieleen.
- -PB-
-en ole maininnut oikeaa ikääni, ketä kiinnostaa?
-aluksi mua luultiin mieheksi, nauratti moiset epäilyt je heitin piloillani miehen kuvan profiiliini hetkeksi
- ei mitään tarvetta vääristellä totuutta
- työtilanteeni olen aina kertonut oikein, ammattiani en paljasta, meitä on 5 Suomessa
-välillä kommentoin puskista jos en halua vastaukseni liitettävän tähän taakkaan minkä rekisteröity nimimerkki joskun tuo mukanaan. Ja aloituksia saatan myös tehdä incognito jotta keskustelu pysyisi aiheessa eikä siirtyisi PillowBookiin. - -PB-
että pelkän nimimerkin vaihtaminen herättää täällä niin paljon kohua ja spekulaatiota että välillä pientä ihmetyttää mikä siinä nyt on niin ihmeellistä tai miten se poikkeaa siitä jos aina vastailee eri nimimerkillä kuten puskasta voi tehdä. Ei ymmärrä.
Nikki ja siviilisääty on vaihtunut useempaankin kertaan, puskistakin olen kirjotellut ja vanhentunutkin tässä on, jotta se ikäkin on muuttunut, mutta aina olen omana itsenäni kirjoittanut.
- olet...
tänne kirjoitellut yhteensä?
- vänkyrä-nainen
tarkoituksella ainakaan. Mielipiteet toki voi vaihtua ajan kuluessa.
A:Onko profiilissasi annettu ikä tai muille täällä kertomasi ikä oikea? En muista, onko ikäni siellä, mut ainakin oon sen oikean sanonut.
B ilmoittamasi sukupuoli oikea? on
C siviilisäätysi oikea eli että olet sinkku/avio/avoliitossa/seurustelet? joo
D Ammattisi/työtilanteesi ninkuin olet kertonut? joo, toistaiseksi ainakin...
E Huuteletko puskista joskus eri sukupuolella/iällä jne.? en taida valehdella oikestaan yhtään. Enkä kirjoittele puskistakaan, jotenkin rehellisyys niin hyvässä ja varsinkin pahassa on mulle jonkun sortin hyve, ehkäpä niitä ainoita periaatteita mitä mulla on.
- Itseltäni
Esiinnyn yleensä 3-5 eri "päätyyppinä" ja joskus jonain ihan hatusta vetäistynä tyyppinä. Sekä miehenä, että naisena ja sekä oikein kirjoittaen, että kaikki yhteen pötköön ilman mitään tietoa välimerkeistä tyyppisenä kirjoittajana..tai muute vaan sotkien kirjotusta... ettei kirjottajaa tunnistas samaksi
- cat.mint
noita tietoja valehtelemaan, eihän noissa mitään ihmeellistä ole. Ja jos ei halua jotain kertoa niin jättää vain kertomatta.
On.
On.
No ihan totuudenmukaisesti tämänkin tiedon kertoisin ja olen tuonutkin sen ilmi (en tosin tiedä mitä merkitystä tälläkin tiedolla on).
En ole kertonut asiasta kuin korkeintaan ohimennen maininnut. Jos kertoisin niin varmaan totuudenmukaisesti, mitenpä muutenkaan.
Jos huutelisinkin puskasta niin tuskin minä siihen ikää liittäisin. - vitusti
ja jatkuvalla syötöllä, niin täällä kuin reaalissakin.
- vastaus...
Kirjoitan aina asiaa, mutta en kerro mitään itsestäni.
Miksi pitäisi esittää jotain?
Ketä kiinnostaa kuka tai millainen olen?- luulet, että ei
kiinnostaisi? Niin kuin sinuakin varmaan kiinnostaa minkälaisia jotkut on. Et vaan kerro sitäkään.
- temeq
En valehtele täällä, miksi valehtelisin. Jollen halua kertoa jotain asiaa itsestäni tai kantaani johonkin asiaan, en vain kommentoi ollenkaan.
Sama juttu kuin irl: jollen ole samaa mieltä jonkun kanssa jostain asiasta, joko kerron oman kantani suoraan, tai sitten olen hiljaa.
Myönnetään lopuksi oma epätäydellisyys: pari galluppia olen tehnyt puskasta. Mielestäni vastaukset ovat tällöin avoimempia. Kenenkään ei tarvitse antaa kysyjän vaikuttaa mielipiteeseensä.
Näinhän se nimittäin menee: jos Vanhanen ja Niinistö esittävät täsmälleen saman asian, on kansan reaktio suht erilainen kummankin kohdalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291713Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2667- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533