Isoisäni on sanonut että oikea mies vetää välillä kunnon perssauhut, mutta minä sanon ettei se kannata.
"Älä polta päreitäsi"
MarttyyriMallari-TTt
Tupakoinnin poltto
10
700
Vastaukset
- Butter
... että älyllisyytesi saisi täällä suopeamman vastaanoton.
*olet urhea* - väliaika
jotain dokkaria amerkikkalaisten tupakkaplantaasien / viljelijäsukujen historiasta.
Jonkin tupakkisuvun eläkeiässä oleva pohatta kertoi mikä oli ensimmäinen asia, jonka isoisänsä oli opettanut tupakasta: Älä koskaan polta tupakkaa. - piikanne
Oletteko kokeilleet koskaan vesipiippua?
*se on jälleen sallittua Iranin cafeterioissa* - cat.mint
nyt tieten tahtoen itselleen keuhkosyövän hankkisi? Eikös niissä askeissakin jo lue että "tupakointi aiheuttaa hitaan ja tuskallisen kuoleman"...
- sauhuttelen
tupakan ja kissanmintun sekoitusta.
- piikanne
..teehuoneissa.
Heidän ei ole silti sallittua polttaa suosituimpia makuja kuten mansikkaa ja omenaa.
*tätä ihmettelen* - tupakoinnin
polttaminen?
on vitsi ja poimin tuon sitaatin eräästä Turhapuro-leffasta.
"Vitun tosikko"
MarttyyriMallari-TTt- pystytkö
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
on vitsi ja poimin tuon sitaatin eräästä Turhapuro-leffasta.
"Vitun tosikko"
MarttyyriMallari-TTttodistamaan, että se on hyvä vitsi?
pystytkö kirjoitti:
todistamaan, että se on hyvä vitsi?
se juttu riippuu siitä oletko vastaanottavainen vai et.
"Älä murjota"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564