Vai oletko peräti työtön ja siksi sinulla on aikaa kirjoitella tänne hourailujasi.
Suosittelisin valvomotyöntekijän ammattia. Mitään ei tarvitse tehdä ja työnantaja tarjoaa ilmaisen nettiyhteyden.
"Ilman työntekoa et saa fyrkkaa"
MarttyyriMallari-TTt
Mitä teet töiksesi
19
1137
Vastaukset
- ....
Juuri tuossa laskeskelin että osa-aikaisena työntekijänä saan saman verran rahaa kuin jos olisin täystyötön joka saa päivärahaa ja reilun asumistuen!
mutta terve ihminen haluaa lähteä aamulla töihin.
"Työ on terapiaa"
MarttyyriMallari-TTt
- tekee?
Entä minkälainen koulutus siihen vaaditaan?
- väliaika
mökin terassilla vienossa kesätuulessa foliohattupäässä ja valvoo teitä. Meillä on mallarin kanssa sama ammatti.
toista lasta odottaen. Ensi vuoden syksyllä olis tarkotus jatkaa opintoja jos kaikki hyvin menee. Eli aika kiireistä valvomotyöntekijän hommaa tämäkin tuppaa olemaan :P
sulla on sitten todella pitkä työvuoro edessä
kotivalvomossa.
"Otan osaa"
MarttyyriMallari-TTt
Asiakkaiden takapuoliin 5mm leveitä runtuja 9 sentin välein.
Kyllä. Tämä on työni ja olen hyvä siinä :)- oot
ykstoikkoisella linjalla töissä. Eikö kannattais kysyä pääsiskö välillä tekemään sitä selkänojakappalettakin.
oot kirjoitti:
ykstoikkoisella linjalla töissä. Eikö kannattais kysyä pääsiskö välillä tekemään sitä selkänojakappalettakin.
Ei koko prosessi. Ei ole linjaa, on vain tilauksia.... huomattavasti elegantimmassa verstasympäristössä koko paskan hallitsevana vanhempana työntekijänä, saan tehdä kaikkea... yleensä ne asiakkaan haluamat haasteelliset jutut tulee just mulle... :)
- minnuzka
vaan nää aivan mahtavat lomapäivät!!!! Eikös sanontakin mene jotenkin näin; Sitä on vaikka airan seipäänä..
- sirpamaikkarilta
en ole työtön ja työttömäksi jääminen ei ihan heti edes onnistu. Eikä oo aikaa kirjotella tänne sivupersoonien hourailuja.
"Työnteollakaan ei saa fyrkkaa"
Työtätekevä suomalainen akka - Marie-Cecile
leikin leluilla kaiket päivät.
- tarhatäditkin
tänne? Huolestuttavaa.
- Marie-Cecile
tarhatäditkin kirjoitti:
tänne? Huolestuttavaa.
olen todella äidillinen tarhatäti. Eikö sen jo teksteistä huomaa. xD
- (n)
ihmisten kanssa.
- täällä
voi helvettiläinen.
- (n)
täällä kirjoitti:
voi helvettiläinen.
olen myyntineuvottelija.
- Enrique_Lister
Ja aikaa on...
- -PB-
siirtelen juttuja, poistan turhia maksuja...
Teen vuorotöitä ja toisinaan ehdin kirjoitella tänne jotain pientä illalla tai viikonloppuna kun muu maailma nukkuu tai Suomen agentit on vapailla.
Tänään vapaapäivä, sainko synninpäästön?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491