hiustenpidennykset HALVALLA?

oahhjea

mistä paikasta saa tosihalvalla hiustenpidennykset? kaikissa paikoissa ne maksaa yleensä jotai 200e.

210

49824

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidennys

      Halpoja pidennyksiä tekevät opiskelijat ja muut harjoittelit sekä pimeän työn tekijät. Sellaisia kannattaa etsiä. Halvat hiukset saat kun ostat kuituhiusta tai tavallista aitohiusta joka ei ole remyä. Mutta kannattaa muistaa että hinta ja laatu kulkee aina käsikädessä. Ammattilanen ei koskaan tee ilmaista/puoli ilmaista työtä.

      • pidennyspääää

        Halvimmat liikkeissä tehdyt pidennykset on jotain 250-350e, tuuhennoksia saa 140-250e.

        Omistani maksoin, siis hiuksista ja työstä 275e (ompelemalla), hiusten hinta oli tosta jotain 120e. Laittamiseen meni 2½ h ja olen tosi tyytyväinen.

        Niin ja tää on super remyä, eli parasta aitoa hiusta.


      • Bambibibib

        Onks sun mielestä kallista 200e,hei haloo.. kampaamossa maksaa sellaset 400-600e,ja jos jostain saat 200e,niin sinuna olisin tyytyväinen ja hiljaa...


        Etsä mistän saa alle 200 tukan ja laiton,kun ne jotka tekee himassa niitä,niille maksaa kans se tukka yli 100e ja laitosta kaikki ottavat sellasen 50-100e,et toi on todella edullista.


      • sqwq

        clip on & offeja :D Mahdollisimman halvat haluan ja aidot. Halvimmat on 40 euroa. Meneekö halvelvemmaks? :)

        (hairtradesta löysin..)


      • MeErRii
        Bambibibib kirjoitti:

        Onks sun mielestä kallista 200e,hei haloo.. kampaamossa maksaa sellaset 400-600e,ja jos jostain saat 200e,niin sinuna olisin tyytyväinen ja hiljaa...


        Etsä mistän saa alle 200 tukan ja laiton,kun ne jotka tekee himassa niitä,niille maksaa kans se tukka yli 100e ja laitosta kaikki ottavat sellasen 50-100e,et toi on todella edullista.

        Heij daaa oks jollain kertoo mulle et oisko semmoset pidennykset toka voi laittaa pinnien kanssa ja ottaa ne pois koska haluaaa ainakin mä näin ne tulll hm mut en oo varma pliss kertokaa joku mä pyydän


      • meitsi--77
        Bambibibib kirjoitti:

        Onks sun mielestä kallista 200e,hei haloo.. kampaamossa maksaa sellaset 400-600e,ja jos jostain saat 200e,niin sinuna olisin tyytyväinen ja hiljaa...


        Etsä mistän saa alle 200 tukan ja laiton,kun ne jotka tekee himassa niitä,niille maksaa kans se tukka yli 100e ja laitosta kaikki ottavat sellasen 50-100e,et toi on todella edullista.

        Laadukas hius maksaa kotitekiöillekin lähelle 200e.
        Ei tosiaan halvalla saa.


      • TyytyväinenTugga

        Itse sain liikeessä todella edullisesti tosi ihanat hiukset. Hius on aitoa hiusta.
        Tekiä on tehnyt pidennyksiä jo monta vuotta mutta nyt sillä on joku tarjous jonka bongasin.
        Ei se aina mene niin, että halvalla ei saa hyvää. Täytyy pitää silmät auki niin voipi löytää helmiä :)


      • LyhyestäPitkä
        TyytyväinenTugga kirjoitti:

        Itse sain liikeessä todella edullisesti tosi ihanat hiukset. Hius on aitoa hiusta.
        Tekiä on tehnyt pidennyksiä jo monta vuotta mutta nyt sillä on joku tarjous jonka bongasin.
        Ei se aina mene niin, että halvalla ei saa hyvää. Täytyy pitää silmät auki niin voipi löytää helmiä :)

        paljonko maksoit pidennyksistä?


      • haloo!!111
        Bambibibib kirjoitti:

        Onks sun mielestä kallista 200e,hei haloo.. kampaamossa maksaa sellaset 400-600e,ja jos jostain saat 200e,niin sinuna olisin tyytyväinen ja hiljaa...


        Etsä mistän saa alle 200 tukan ja laiton,kun ne jotka tekee himassa niitä,niille maksaa kans se tukka yli 100e ja laitosta kaikki ottavat sellasen 50-100e,et toi on todella edullista.

        vitu idiootti ehk se tarkotti clipsej


      • Ksenija
        pidennyspääää kirjoitti:

        Halvimmat liikkeissä tehdyt pidennykset on jotain 250-350e, tuuhennoksia saa 140-250e.

        Omistani maksoin, siis hiuksista ja työstä 275e (ompelemalla), hiusten hinta oli tosta jotain 120e. Laittamiseen meni 2½ h ja olen tosi tyytyväinen.

        Niin ja tää on super remyä, eli parasta aitoa hiusta.

        Missä kävit laittaa??


      • paljon kiitoksia
        sqwq kirjoitti:

        clip on & offeja :D Mahdollisimman halvat haluan ja aidot. Halvimmat on 40 euroa. Meneekö halvelvemmaks? :)

        (hairtradesta löysin..)

        voi kiitos paljon tästä vastauksesta,ostin juuri tuolta clipsit ja ne ovat täydelliset ^^


      • svavaa
        MeErRii kirjoitti:

        Heij daaa oks jollain kertoo mulle et oisko semmoset pidennykset toka voi laittaa pinnien kanssa ja ottaa ne pois koska haluaaa ainakin mä näin ne tulll hm mut en oo varma pliss kertokaa joku mä pyydän

        Täältä saa jo alkaen 49€
        http://www.klipsipidennys.fi/category/8/klipsipidennys-30cm


      • HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
        pidennyspääää kirjoitti:

        Halvimmat liikkeissä tehdyt pidennykset on jotain 250-350e, tuuhennoksia saa 140-250e.

        Omistani maksoin, siis hiuksista ja työstä 275e (ompelemalla), hiusten hinta oli tosta jotain 120e. Laittamiseen meni 2½ h ja olen tosi tyytyväinen.

        Niin ja tää on super remyä, eli parasta aitoa hiusta.

        löysin halvat hiuspidennykset - 17.99 $ yks kappale, ja se oli viel sellanen paksu.


      • Umm, totanoin ..
        sqwq kirjoitti:

        clip on & offeja :D Mahdollisimman halvat haluan ja aidot. Halvimmat on 40 euroa. Meneekö halvelvemmaks? :)

        (hairtradesta löysin..)

        löysin yhdestä kaupasta 18 eurolla! (3kpl)


      • tietopankki
        pidennyspääää kirjoitti:

        Halvimmat liikkeissä tehdyt pidennykset on jotain 250-350e, tuuhennoksia saa 140-250e.

        Omistani maksoin, siis hiuksista ja työstä 275e (ompelemalla), hiusten hinta oli tosta jotain 120e. Laittamiseen meni 2½ h ja olen tosi tyytyväinen.

        Niin ja tää on super remyä, eli parasta aitoa hiusta.

        Remy ei ole parasta hiusta vaan kemiallisesti käsiteltyä ja värjättyä. Paras hiuslaatu on virgin hair, jota ei ole käsitelty ollenkaa. Korkeintaa värjätty. Remy laaduissakin on eroja, joten varmaan sen kategorian parasta hiusta mutta ei kuitenaa markkinoiden parasta.


      • hiusnero

        cyber shopista pelkät hiukset 99€


      • nerokuinnero

      • Eza
        pidennyspääää kirjoitti:

        Halvimmat liikkeissä tehdyt pidennykset on jotain 250-350e, tuuhennoksia saa 140-250e.

        Omistani maksoin, siis hiuksista ja työstä 275e (ompelemalla), hiusten hinta oli tosta jotain 120e. Laittamiseen meni 2½ h ja olen tosi tyytyväinen.

        Niin ja tää on super remyä, eli parasta aitoa hiusta.

        Missä laitettiin ? Montako osiota (kpl) laitoit siihen hintaa? Ja siis koko urakka maksoi ton verran. Ei ollut kallista. Oletko tyytyväinen työhön ja hiusten laatuun?


      • Lopetettu
        Eza kirjoitti:

        Missä laitettiin ? Montako osiota (kpl) laitoit siihen hintaa? Ja siis koko urakka maksoi ton verran. Ei ollut kallista. Oletko tyytyväinen työhön ja hiusten laatuun?

        Siitä on 11 vuotta aikaa, paikka meni konkursiin jo aikoja sitten.


      • Anonyymi
        Bambibibib kirjoitti:

        Onks sun mielestä kallista 200e,hei haloo.. kampaamossa maksaa sellaset 400-600e,ja jos jostain saat 200e,niin sinuna olisin tyytyväinen ja hiljaa...


        Etsä mistän saa alle 200 tukan ja laiton,kun ne jotka tekee himassa niitä,niille maksaa kans se tukka yli 100e ja laitosta kaikki ottavat sellasen 50-100e,et toi on todella edullista.

        Saat uuden peruukin ja laita se vanha!


    • Framppa

      Ei niitä tuota 200euroa halvemmalla saa vaikka itkisi ja huutaisi. Jo materiaalit maksavat lähes sen verran, siis jos kyse on aitohiuksesta. Jos halvalla aikoo päästä niin sitten täytyy laittaa itse, mutta tätä ei moni osaa. Itse laitan jopa itelleni omaan päähän itse, liimasinettipidennykset, pikkulettipidennykset jne. Tämä on kyllä vaatinut aika paljon harjoittelua ja vaivannäköä jo vuosien ajan. Kannattaa kuitenkin kysellä esim. kampaaja kouluista yms oppilaitoksista heidän oppilastyöhintojaan. Halvemmaksi sillonkin tulee jos hommaat itse hiukset, esim hairiumilta. Googleta heidän verkkokauppansa.

      • ....

        Tietenki jos ulkomaille menee, ite kävin kiinassa laittaa ja makso työ ja hiukset yhteensä 60e. ja oikeeta hiusta ja hyvin tehdyt. lantiolle asti oli hiukset


      • s
        .... kirjoitti:

        Tietenki jos ulkomaille menee, ite kävin kiinassa laittaa ja makso työ ja hiukset yhteensä 60e. ja oikeeta hiusta ja hyvin tehdyt. lantiolle asti oli hiukset

        Olen menossa kiinaan ja haluaisin tietää että kuinka kauan sun hiuksenpidennykset kesti kun siellä laitettiin? Onko siellä tarpeeksi vaaleeta hiusta suomalaiselle?? Kiitos jo etukäteen :)


      • maik--

        Halvemmalla saa hiukset tilaamalla suoraan tukusta kiinasta. Suomesta ei todellakaan kannata ostaa hiusta. Kokopäähän sinetit maksaa postikuluineen noin 20-40e.


      • epäluulonen

        Hei onko jollain tietoa mistä ihan suomesta sais tilattua aitoa hiusta ja suht halvalla? ja mitä ne keskimäärin maksaa ? netistä oon jotain löytäny mut en oikee tiiä mihi sivuihi pitäs luottaa ku jotkutkin on nii jumalattoman halpoja et tuntuu jo epätodelliselt...


      • ehelin

        Kun sanoit että tuolta( www.rapunzelofsweden.com) saa hyviä pidennyksiä,niin osaatko sanoa että kuinka kauan sinetti pidennykset suurinpiirtein kestää hyvinä?kun siellä samalla sivulla lukee erilailla kahdessa eri paikassa,toisessa lukee 2-3 kk ja toisessa jopa monta vuotta :O


      • ehelinnn

        Kun sanoit että tuolta( www.rapunzelofsweden.com) saa hyviä pidennyksiä,niin osaatko sanoa että kuinka kauan sinetti pidennykset suurinpiirtein kestää hyvinä?kun siellä samalla sivulla lukee erilailla kahdessa eri paikassa,toisessa lukee 2-3 kk ja toisessa jopa monta vuotta :O


      • annnns

        kiitos paljon :)


      • rapunzel<3

        Mulla on ollu nytte jo 4 kuukautta rapunzel of swedenilta tilatut clip on hiusten pidennykset pituus 50cm, makso muistaakseni 81€ ja on vielki tosi hyvässä kunnossa. :) kannattaa pittää hyvä huoli niistä :)


      • joku vaa
        ehelinnn kirjoitti:

        Kun sanoit että tuolta( www.rapunzelofsweden.com) saa hyviä pidennyksiä,niin osaatko sanoa että kuinka kauan sinetti pidennykset suurinpiirtein kestää hyvinä?kun siellä samalla sivulla lukee erilailla kahdessa eri paikassa,toisessa lukee 2-3 kk ja toisessa jopa monta vuotta :O

        se että kuin kaua ne pyssy hyvinä riippii ihan siitä et miten hyvin hoidat niitä joa hoidat hyvin ne säilyy pitkään hyvinä mutta jos hoidat niitä huonosti nii ne ei säily ku vähän aikaa tädilläni kesti jtn puol vuotta


      • heissulivei:)
        rapunzel<3 kirjoitti:

        Mulla on ollu nytte jo 4 kuukautta rapunzel of swedenilta tilatut clip on hiusten pidennykset pituus 50cm, makso muistaakseni 81€ ja on vielki tosi hyvässä kunnossa. :) kannattaa pittää hyvä huoli niistä :)

        millos aina peset ne hiukset?? :) kun aikoisin ehkä ostaa mutta sitten jos niitä ei oikein usein saisi pestä niin sitten en tiiä!! :)


      • pianko
        epäluulonen kirjoitti:

        Hei onko jollain tietoa mistä ihan suomesta sais tilattua aitoa hiusta ja suht halvalla? ja mitä ne keskimäärin maksaa ? netistä oon jotain löytäny mut en oikee tiiä mihi sivuihi pitäs luottaa ku jotkutkin on nii jumalattoman halpoja et tuntuu jo epätodelliselt...

        Tilasin omat hiukseni http://www.dreamhair.fi/sinettipidennys-50cm,84.html ja olen todella tyytyväinen hiukset on pysyneet hyvinä jo 3kk.. Silloin oli vielä "alennus myynti" että sain hiukset todella halvalla 100sinettiä 75€ ja postituksessa meni 2-3päivää.


      • viivizz

        olen samaa mieltä, itse tilasin rapunzelista clips-pidennyksiä ja kesti hyvän huollon kanssa noin puol vuotta. Siihen se jäikin, se oli kun 1 takkupesä. Ja menin kampaajalle, mainostavat rapunzelissa että se on aitoa hiusta. Näin se ei ole. Kampaaja testas vaalennus aineella ja sinne jäi mustia hiuksia jotka ei vaalentunut. Jotenka seassa on keinokuitua !!!!!! En tilaa toiste kyllä sieltä, aivan P**** koko hius !


      • Uteliasputelias
        maik-- kirjoitti:

        Halvemmalla saa hiukset tilaamalla suoraan tukusta kiinasta. Suomesta ei todellakaan kannata ostaa hiusta. Kokopäähän sinetit maksaa postikuluineen noin 20-40e.

        Mistäs niitä vois tilata? Nettisivua?


      • pidennykset
        viivizz kirjoitti:

        olen samaa mieltä, itse tilasin rapunzelista clips-pidennyksiä ja kesti hyvän huollon kanssa noin puol vuotta. Siihen se jäikin, se oli kun 1 takkupesä. Ja menin kampaajalle, mainostavat rapunzelissa että se on aitoa hiusta. Näin se ei ole. Kampaaja testas vaalennus aineella ja sinne jäi mustia hiuksia jotka ei vaalentunut. Jotenka seassa on keinokuitua !!!!!! En tilaa toiste kyllä sieltä, aivan P**** koko hius !

        Outoa, minä olen rapunzelista löytänyt parhaimmat hiukset.
        Kampaajalta olen saanu vain huonolaatuista hiusta, mutta rapunzel on ollut hyvä :)


      • amskin
        maik-- kirjoitti:

        Halvemmalla saa hiukset tilaamalla suoraan tukusta kiinasta. Suomesta ei todellakaan kannata ostaa hiusta. Kokopäähän sinetit maksaa postikuluineen noin 20-40e.

        missä on niin halvalla?


      • Eza
        maik-- kirjoitti:

        Halvemmalla saa hiukset tilaamalla suoraan tukusta kiinasta. Suomesta ei todellakaan kannata ostaa hiusta. Kokopäähän sinetit maksaa postikuluineen noin 20-40e.

        Mistä voi tilata?


    • tilannutsieltä

      Tilaa Hairtradelta. Se on englantilainen sivusto josta voi tilata Suomeen myös. (postikulut 8-11 e) Itse tilasin micro ring pidennys sinettäjä 150 kpl ja makso n. 70e. Todella halpaa ja hius oli hyvää, mutta suosittelen, ostamaan remi hiusta koska se on parempaa ja kaikki hiukset on samoiten päin eikä me takkuun :) Jos oot itse tilannu hiukset niin sitten kyselet eri kampaamoista laittaisiko ne itse ostamat pidennykset päähän. Yksi halpa paikka olisi esim. paikkakunnalla oleva opiskelijakampaamo. Puolet halvempaa ja palvelu yleensä hyvää, koska opettaja katsoo vierestä ja ohjaa opiskelijaa.

      Itselläni on ollut micro ring pidennykset ja clip on pidennykset, mutta nyt laitatutan keratiini sinetit ja tilaan ne juuri hairtradelta. Olen lukenut, että keratiini on parempi kuin liimasinetti, koska liimasinetti möhentyy purkkamaiseksi helposti ja ei ole niin kestävä kuin keratiini. Hiusnauha taas on siitä huono että se menee helpommin takkuun kuin erilliset sinetit.

      Esimerkki kokonaishinnasta: pidennyshiukset remiä 150 kpl n. 115 e laitto n. 40-100 e (riippuu kampaamosta miten siellä on erikoistyölle tunti hinnat) mahdollinen muotoonleikkaus n 30 e mahdollinen hiustenvärjäys 40-100 e
      Ja noikin voi saada halvemmalla jos meet opiskelija kampaamoon. Itse oon saanu koko höskän vajaalla 200e.

      Sitten pitää ostaa pidennyksille tarkotetut hoitotuotteet. Esim. Daviness LOVE shampoo ja hoitoaine tai TIGIN Moisture Maniac Shampoo

      Suosittelen noiden tuotteiden tilaamista englannista, jossa tuotteet ovat n. 30-50 % halvempaa kuin suomessa.

      Tigejä saa englannista näiltä sivuilta: Hairtrade, Cheapsmells, Lookfantastic, Feelunique (huom. sieltä ei voi tilata 750ml tigejä, eikä mitään isoja pakkauksia, mutta alle 400ml tuotteita voi ja plussana on se että sieltä tilatessa ei tuu postikuluja). Suomessa Tigin tweensit maksaa 39e ta enemmän ilman tarjousta kun Lookfantasticselta saat n. 26 e postikuluineen. Käyppä selaan. Sieltä saa muitakin hyviä kampaamotuotteita ja meikkejä edullisesti.

      Daviness tuotteita saa Salonskincarelta edullisesti. Googlaa noilla nimillä niin varmasti löydät sivustot.

    • MICO-RING

      edullista.200 osioo,siis kokopäähän riittää,maksaa noin 30€.Micro-ring kiinnitys.Ei vahingoita omaa hiusta.Itsellä on ringit.Olen tykännyt.ei tunnu miltään päässä.Kannattaa sieltä tilata ja kysellä laittajaa.helppo laittaa.

      =)

      • vailla tukkaa

        Missä ilmoittautuneet tekevät pidennykset ja hinnat pyörivät missä?


      • kiinnostunut^^^^

        Mihin hintaan tekisit pidennykset hiuksiini? Hiukseni ovat 5cm yli olkapäiden ja haluaisin pidennykset vain alimmaissiin hiuksiin. Entä kuuluuko palveluihin värjäys leikkaus?


      • tukataa
        kiinnostunut^^^^ kirjoitti:

        Mihin hintaan tekisit pidennykset hiuksiini? Hiukseni ovat 5cm yli olkapäiden ja haluaisin pidennykset vain alimmaissiin hiuksiin. Entä kuuluuko palveluihin värjäys leikkaus?

        Siis englannin Ebayssa myydään microringsejä, mikähän olisi myyjän nimi joka noin edullisesti myy??


      • asddw
        tukataa kirjoitti:

        Siis englannin Ebayssa myydään microringsejä, mikähän olisi myyjän nimi joka noin edullisesti myy??

        tilata jostain yhdysvalloista? Vaikuttaa, että siellä on todella halpaa joissakin. mietin vain laatua ja kuinka paljo postituskuluja tulee. Vaiko kannattaisiko tilata euroopasta?


      • faerieee
        tukataa kirjoitti:

        Siis englannin Ebayssa myydään microringsejä, mikähän olisi myyjän nimi joka noin edullisesti myy??

        Esim. tältä myyjältä saa edullisia hiuksia, joissa laatukin ihan kohdallaan. Toimitus kesti noin 2 vkoa. http://myworld.ebay.com/hairsalon-2008/

        US Ebayssa ja UK Ebayssa myytävät pidennykset lähetään lähes kaikki Aasiasta, joten ei oikeastaan ole väliä kumman kautta ne ostaa.


      • Rimpula*
        vailla tukkaa kirjoitti:

        Missä ilmoittautuneet tekevät pidennykset ja hinnat pyörivät missä?

        Käykää katsomassa suomi24 tori puolelta:
        parturit-kampaajat-kosmetologit.
        Siellä monet mainostavat tekevänsä.
        Itse käytän erästä ja olen tykännyt jo monen vuoden ajan :)


      • Tukkataikaa
        Rimpula* kirjoitti:

        Käykää katsomassa suomi24 tori puolelta:
        parturit-kampaajat-kosmetologit.
        Siellä monet mainostavat tekevänsä.
        Itse käytän erästä ja olen tykännyt jo monen vuoden ajan :)

        Itsekin löysin hyvän tikiän tuolta samalta palstalta. :))


    • jrrtldfj

      www.cybershop.fi

      tuolta mä ainaki ostin aika halvalla.

    • ei rikas...

      jos haluut hyvät ni ne maksaa ja on pakko maksaa kauneuden eteen!!!joten maksa ihmeessä 200 euroo koska oma tmakso 1000 euroo aj ne on hyvät ja aidon näköset!aikasemmat saman laiset pidennykset makso saman verran ja oli samasta paikasta, ja ne pysy noin 2kk joten se ei ole paljon!!OSTA

    • cofffee

      Onko kukaan ottanut pidennyksiä tampereella ex-hairissa? Onko jälki millaista?

    • LemonED

      että nii. mulla on itellä raitoja pidennyksinä (teippikiinnitys) 6 kpl 18cm pitusia ja 2 30cm pitusta ja laitto makso muistaakseni jotai 36 e ja ostin kampaamosta -.- että ei ne kaikkialla maksa jotai 400 euroa... mut se riippuu paljo meinaa laittaa. Laitoin ennen joulua eikä oo kertaakaa irronnu tai mitää.... ja oon todella tyytyväinen.

      • halooo,,,,,

        kuudesta kappaleesta kukaan 400€ maksa??!!!!


    • Lisasd

      Jos on itse tilannut hiukset niin onko mitää tietoo paljonko maksaa kampaajalla laitatuttaa ne?

      • täti...

        yleensä tuntiveloitus, noin 45 €/h, ehkä.


    • naatta

      Mistä saa (kampaamo) lettipidennyksen 200-300 eurolla? Cloxista ja Purplesta olen kuullut, onko muita? Ihmiset vaan puhuu hinnoista mutta ei paikkojen nimistä. :)
      Ja jos on suositella jotain paikkaa niin olen kiitollinen. Olen googletellut ja kysellyt mutta toistaiseksi en ole kuin noihin kahteen törmännyt.

    • Pidennys..

      Mulla maksoi koko pään pidennys vain 50€ sineteillä ja sinettejä tuli päähän n. 200 ja oli kyllä tuuhea pidennys sekä pitkien hiusten pidennys oli kyseessä ja kesti päässä noin 5kk hyvänä :)

      • Joku Random

        Missä laitoit?


    • sinettipidennys

      Itselläni on ollut ihan kampaajalta tilatut ja siellä laitetut sinettipidennykset. Pituudeltaan 30cm väri platina ja kappalemäärä 50. maksoi 237 euroa ja pysyi puolivuotta, kävin 2 kertaa huoltamassa niitä (laittamassa irronneita takaisin) 1 huoltokerta n. 20 euroa. Irrotessaan repivät kuitenkin hiuksia irti jos omistat suht hennot hiukset. Omani ohentuivat jonkinverran. Seuraavaksi olen ajatellut teippipidennyksiä. Hinta tulisi olemaan 150-200 euroa ja ne pysyvät silleen ihan hyvin ja voi ottaa värjäyksen ajaksi pois. Uudelleenkäytettävät niin kauan kuin teippiä riittää !

    • Za

      Hei

      Mulle mies laittoin micro ring loop pidennykset ilman minkäänlaistan kokemusta. Hiukset tilasin ebayn kautta hintaa postareineen 200 "tupsulle" tuli postikuluineen 36€

      • Za

        oho toistin postikuluja =D
        Ja hiukset on remy aito hiusta


      • ♥Anna♥

        Oliko ne hyvät? Itsekkin haluisin = ) Mutta laatu pitäisi olla hyvä...


      • PIA_PI

        Kyselin jo omassakin ketjussa, mutta kukaan ei vastannut. Tietääkö teistä kukaan missä kampaamoissa otetaan vanhat teippipidennykset pois ja laitetaan samat teipit takaisin mieluiten Helsingin keskustan alueella? Monessa paikassa eivät suostu laittamaan vanhoja teippejä takaisin vaan täytyisi ostaa uusi pidennys.


      • nojooo
        PIA_PI kirjoitti:

        Kyselin jo omassakin ketjussa, mutta kukaan ei vastannut. Tietääkö teistä kukaan missä kampaamoissa otetaan vanhat teippipidennykset pois ja laitetaan samat teipit takaisin mieluiten Helsingin keskustan alueella? Monessa paikassa eivät suostu laittamaan vanhoja teippejä takaisin vaan täytyisi ostaa uusi pidennys.

        no ompas teijän laitot maksanu! mulle laittettiin ompelupidennykset ja laitto makso n. 60 euroo ja kesti n. 3 tuntii että sillein :)) taisinpa päästä aika halvalla ja hiuksetkin tilasin hairtradelta ja makso alle 90 :DD


      • maik+++
        nojooo kirjoitti:

        no ompas teijän laitot maksanu! mulle laittettiin ompelupidennykset ja laitto makso n. 60 euroo ja kesti n. 3 tuntii että sillein :)) taisinpa päästä aika halvalla ja hiuksetkin tilasin hairtradelta ja makso alle 90 :DD

        Ompelupidennykset nyt onkin jo vanhanaikainen tekniikka, jota käytetään lähinnä väliaikaisten pidennysten tekoon. Ammattitaitoiset pidennysten laittajat ei tuota tekniikkaa ole suosinut enää vuosikausiin. Ei pysy hyvinä kovin pitkää. Tekniikka jossa pidennykset laitetaan yksittäin (sinetit) on aina paljon kalliimpi kun tekniikka jossa hiukset laitetaan yhtenä lituskana.


      • heisandeeras
        maik+++ kirjoitti:

        Ompelupidennykset nyt onkin jo vanhanaikainen tekniikka, jota käytetään lähinnä väliaikaisten pidennysten tekoon. Ammattitaitoiset pidennysten laittajat ei tuota tekniikkaa ole suosinut enää vuosikausiin. Ei pysy hyvinä kovin pitkää. Tekniikka jossa pidennykset laitetaan yksittäin (sinetit) on aina paljon kalliimpi kun tekniikka jossa hiukset laitetaan yhtenä lituskana.

        no mielestäni juuri nykyään suositellaan ompelupidennyksiä, sillä melkein kaikilla ovat hiukset vaurioituneet todella paljon kun sinettejä revitään pois, joillain jopa polkkatukaksi, ja joillain kaljuja kohtia hiuksissa... sinettejä lähtee päästä aika nopsaa pois ja joka ikinen kuukausi niitä täytyy käydä korjailemassa, ja maksaa ihan sikana! ompelupidennykset eivät vaurioita hiuksia, ainoastaan pikku lettien kohalta, niitä täytyy kiristämässä vain n. joka 3-4 kuukausi ja laittaminenkin edullista, joten suosittelen lämpimästi ompelupidennyksiä, ellet halua taas polkkatukkaa kaljujen kohtien kanssa...


      • pidennyksetl
        heisandeeras kirjoitti:

        no mielestäni juuri nykyään suositellaan ompelupidennyksiä, sillä melkein kaikilla ovat hiukset vaurioituneet todella paljon kun sinettejä revitään pois, joillain jopa polkkatukaksi, ja joillain kaljuja kohtia hiuksissa... sinettejä lähtee päästä aika nopsaa pois ja joka ikinen kuukausi niitä täytyy käydä korjailemassa, ja maksaa ihan sikana! ompelupidennykset eivät vaurioita hiuksia, ainoastaan pikku lettien kohalta, niitä täytyy kiristämässä vain n. joka 3-4 kuukausi ja laittaminenkin edullista, joten suosittelen lämpimästi ompelupidennyksiä, ellet halua taas polkkatukkaa kaljujen kohtien kanssa...

        Tietääkö joku Lahden alueelta suositella hyvää teippi pidennysten laittajaa? Edullisuus ei todella olisi haitta..


      • ceratines
        PIA_PI kirjoitti:

        Kyselin jo omassakin ketjussa, mutta kukaan ei vastannut. Tietääkö teistä kukaan missä kampaamoissa otetaan vanhat teippipidennykset pois ja laitetaan samat teipit takaisin mieluiten Helsingin keskustan alueella? Monessa paikassa eivät suostu laittamaan vanhoja teippejä takaisin vaan täytyisi ostaa uusi pidennys.

        Moi,
        mä oon käyny heavenlynailsissa jo vuoden. siellä asennettiin eka pidennys, johon kuulu konsultaatio, hiukset (kahta väriä), hiusten asennus, shamppoo ja hoitoaine, harja. Kuukauden päästä kävin näyttämässä pidennysten kunnon eli hinta piti sisällään myös tän tarkastuskäynnin.

        Huollossa käyn 3 kuukauden välein. sillo otetaan pois vanhat teipit, johon laitetaan uudet teipit tilalle. hiukset on aina pesty syväpuhdistavalla shamppoolla irrotuksen jälkeen ja kuivattu.

        Kuivatuksen jälkeen asennetaan uus teippi hiusnauhaan ja sitten aletaan kiinnittää uudestaan.

        Aikaa kuluu riippuen takuistani joku kolme-kolme ja puol tuntia.

        Oon ollu tosi tyytyväinen. ennen kävin melkein missä vaan kampaajalla, joista ei kukaan tehnyt hiustenpidennystä niinkuin hevanlynailsiin omistaja. Sain myös tosi hyvät tuotteet pidennyksen yhteydessä ja kotihoito ohjeet kirjallisina mukaan.

        nykyään en halua antaa kenellekkään muulle lupaa koskee mun pidennyksiin kuin tinan. Hän ainakin osaa hommansa.


      • random6

        mistä tilasit pidennyksesi(:?


    • www.merilinna.com

      Hei.
      Teen aikasta edulliseen hintaan vaikka verot maksankin.
      Työskentelen niin "maalla", että hinnat oltava alhaiset :)

    • aasiasta?

      Kuin joku pystyy maksamaan hiustenpidennyksistä tuollasia määriä?
      Mulla on ollu aitohius tuuhennokset jo usemman vuoden.
      Nauhan olen ostanut suoraan välittäjältä (euroissa n. 50-70e, riippuu..)
      Letit tekee kaveri 20e:lla ja its eompelen ne.
      Ja aivan mahhtavasti on onnistuneet.
      Shamppootkin tilan suoraan maahantuojalta, tulee puolta edullisemmaksi.

      Laskeskelin että kaikki kulut hiuksistani per vuori tulee kk. hinnaksi n. 20e.
      Paljon..mutta tykkään ;)

      • efafaf

        niin mistä tilaat tukkasi?


    • meit
      • klshjflaskfj

        eikö ole siis hiusnauhaa?


      • wswswsw
        klshjflaskfj kirjoitti:

        eikö ole siis hiusnauhaa?

        Minäkin laitoin joskus tuolla (www.merilinna.com) pidennykset, valitettavasti olivat hurjan ohuet ja otin ne jo aika pian pois, kun pidin koko ajan kiinni :/ Piti soittaa ja pyytää lisää hiuksia, mutta sitten päätin olla ilman.
        Nyt minulla on ollut päässä muutaman vuoden muualla laitetut ommelpidennökset ja 1puntti on riittänyt ihan hyvin, eli varmaan niissä punttien paksuuksissa on eroa(ko)?
        Eli onkohan niissä myytävissä 60e punteissa vähän hiusta tietääkö joku?
        Kuulostaa hyvälaatuiseksi aitohiukseksi tosi edulliselta, olisiko niin, että joko puntti on tosi ohut tai laatu ei ole paras mahdollinen? Kampaaja ystäväni sanoi, että simplynaturalen 1kpl 45cm nauha maksaa muistaakseni 150e ja se on siis hinta kampaajille eli ns tukkuhinta.. eli hyvä hius kyllä valitettavasti aina maksaa suurissa tukuissakin, näin olen käsittänyt?


      • bdsbco

        Itse laitoin noin viikko sitten pidennykset ompelutekniikalla. Aitoa Remy-hiusnauhaa tilasin dreamhairilta ( http://dreamhair.fi/640,aitohiusn.-40cm-platinablond-60-.html ) ja kampaaja ompeli ne päähäni. Mielestäni aika halpa vaihtoehto, hiukset maksoivat n.100€ ja laitto leikkauksen kanssa 60€. Tunti meni laitossa. Olen ollut todella tyytyväinen, sitäpaitsi ompelupidennys ei vahingoita samalla tavalla omia hiuksia kuin vaikka sinetit. Suosittelen!


      • Meitsipeitsi
        wswswsw kirjoitti:

        Minäkin laitoin joskus tuolla (www.merilinna.com) pidennykset, valitettavasti olivat hurjan ohuet ja otin ne jo aika pian pois, kun pidin koko ajan kiinni :/ Piti soittaa ja pyytää lisää hiuksia, mutta sitten päätin olla ilman.
        Nyt minulla on ollut päässä muutaman vuoden muualla laitetut ommelpidennökset ja 1puntti on riittänyt ihan hyvin, eli varmaan niissä punttien paksuuksissa on eroa(ko)?
        Eli onkohan niissä myytävissä 60e punteissa vähän hiusta tietääkö joku?
        Kuulostaa hyvälaatuiseksi aitohiukseksi tosi edulliselta, olisiko niin, että joko puntti on tosi ohut tai laatu ei ole paras mahdollinen? Kampaaja ystäväni sanoi, että simplynaturalen 1kpl 45cm nauha maksaa muistaakseni 150e ja se on siis hinta kampaajille eli ns tukkuhinta.. eli hyvä hius kyllä valitettavasti aina maksaa suurissa tukuissakin, näin olen käsittänyt?

        Mullekin laitettiin Oulussa aika ohuet pidennykset mutta uskoisin sen johtuneen omista ohuista hiuksistani. Kampaaja ei halunnut kuormittaa mun omaa tukkaa lisäämällä liian paksuja tupsuja hiuksiini.


    • Chefale

      Ostin Dimorasta kiharaa mustaa aitohiusta 80e, ostin clipsit alle kympillä ja ompelin itse kiinni. Nämä samat hiukset on mulla kolmatta vuotta yhtä säihkyvinä ja pehmeinä. Suosittelen! Hiusta tuli niin paljon että sain tehtyy siskollekin pidennykset samasta pakkauksesta. Parasta että ne saa pois kun itse haluaa eikä mene takkuun kun harjaat ennen kiinni laittoa. Ei tarvitse muuta huolenpitoa kun normaali pesua muutaman kertaa viikossa ;) Ja saat helpommin väännettyä kiharaa sun muuta kun ei ole kiinni päässä! Taatusti pysyy paremmin kunnossa kuin tuotteet jotka laitetaan päähän jäädäkseen.

    • AINO-=)

      olen hiustenpidennys suuuurkuluttaja :D
      siis olen testannut , ompelutekniikkaa, sinettejä, teippejä ja clip-on pidennyksiä,
      Ystäväni suositteli minulle MICRO RINGEJÄ!
      Tilasin - www.vanillastar.fi verkkokaupasta mustia ringejä,
      kaverini laittoi minulle, aikaa meni noin tunti! Siis nopeeta ja helppoa!
      Hiukset tuntuvat todella laadukkailta ja microringejä on helppo hoitaa ja eiväkkä näy....
      SUOSITTELEN SIIS MICRORINGEJÄ :)

      ( hinta oli jotain 130....)

      • llkjljsjals

        Minä pidän eniten ompelupidennyksistä, sinettejäkin olen kokeillut, mutta ne irrottivat muutenkin jo ohutta omaa hiustani liikaa. Käyn Helsingissä huollattamassa pidennyksiä, mutta laittaja on hieman hankala, kun hänelle ei meinaa saada aikaa ja hän myöhästelee yms. Ammattitaitoinen hän ihan on, mutta varatut ajat eivät pidä jne. Löytyisikö Espoosta tai lähistöltä ompelupidennysten huoltajaa minulle?


    • hairr

      Nethairista saa todella edullisesti, jopa osamaksulla. ja tuotteet erittäin laadukkaita, kestäviä ja luotettavia (:

      • -

        katselin netistä sinettipidennyksiä ja 80 eurolla tai jopa hieman alle, saan tarvittavan määrän hiuslisäkkeitä, sillä haluan hiuksiini vain pidennystä koska ovat paksut luonnostaan. Niin tässä mietinkin että paljonko sitten maksaa sinettipidennysten laitto parturissa jos on jo itse valmiiksi ostanut nämä sinetit? kun en osaa tietenkään itse laittaa enkä halua edes yrittää ettei mene pilalle.
        eli siis parturissa sinettien laitto, ja ehkä jopa värjäys jos näyttää epäaidolta. osaako kukaan sanoa paljonko tulisi hinnaksi?


      • jiiris
        - kirjoitti:

        katselin netistä sinettipidennyksiä ja 80 eurolla tai jopa hieman alle, saan tarvittavan määrän hiuslisäkkeitä, sillä haluan hiuksiini vain pidennystä koska ovat paksut luonnostaan. Niin tässä mietinkin että paljonko sitten maksaa sinettipidennysten laitto parturissa jos on jo itse valmiiksi ostanut nämä sinetit? kun en osaa tietenkään itse laittaa enkä halua edes yrittää ettei mene pilalle.
        eli siis parturissa sinettien laitto, ja ehkä jopa värjäys jos näyttää epäaidolta. osaako kukaan sanoa paljonko tulisi hinnaksi?

        sinettien kiinnitys 80e/h, jos niitä tarvitsee värjäillä niin se menee sitten 50e/h taksan mukaan.


      • lvmsLAÄ

        Vai luotettavia tuotteita, jeah right. Taas Nethairin omaa mainostusta


    • tampere333

      Tekeekö joku hiusten pidennyksia tampereella ompelu tekniikalla tai sinetillä halvalla :) ?????

    • mene.roskiin

      saa dreamhair.comista halvemmalla, jos kotona vaa kiinnittää ! :)

    • kaislavain

      Mä tilasin täältä www.merilinna.com

    • ..

      Mistä saan teippipidennykset tilattua osamaksulla? rapunzelista en halua tilata.

    • ..

      Tilasin nyt teipit beautynetistä osamaksulla. Toivottavasti meni oikein kaikki koska englanniksi on aina vaikeampaa tilata. Onko kellään kokemuksia sieltä tilatuista hiuksista? :)

    • kotilaittajan asiaka

      Itse olen kyllä erimieltä kun aikaisemmin oli tuolla ylhäällä puhetta että kotilaittajat on p*****stä... Itse käyn Jyväskylässä säännöllisen epäsäännöllsiesti yhden nuoren kotilaittajan luona, on jo useit avuosia laittanut sinettipidennyksiä ja aina on jälki ollut todella hyvää, verrattuna kampaamoon jossa kerran kävin ja hiukset meni muutamassa viikossa käyttökelvottomaksi. Tää oma tekijäni kyllä ainakin osaa asiansa!

    • :)

      Jyväskylässä Sariko nimisestä kampaamosta saa ainaki lettipidennykset. Ja hyvin on pysyny! Oli sen 45€ tunti.

    • beebee09

      Itse olen just. ns. kotilaittaja täällä JKL:ssä, mutta ongelmaksi on muodostunut omien hiusten laittaminen, nykyisin en enää jaksa itse itelleni laittaa sinettejä, niin ajattelin kysäistä että tiedättekö ketään EDULLISTA laittajaa?!

      • eikiitospolkalle

        Olisko mitään nimiä kampaamoille tai ns. kotilaittajille, jotka kiinnittäisi hiustenpidennykset?? Ja kai 6senttisiin hiuksii saa laitettua pidennykset??


    • Teippipidennykset

      Sattuisko kukaan tietämään minkä hintaset teippipidennykset on Salon Klipsillä pk-seudulla?

    • cybergrauh

      Cybershopista! Siellä on aitoja hiuspidennyksiä ja aika halvalla vielä! itelläni on hiuspidennysclipsit sieltä ostettu! Paketin hinta oli 69€ ja niitä oli runsaasti (riittää siis koko päähän hyvin,että tulee luonnollinen lopputulos) helppo kiinnittää ja vielä ovat kestäneet minulla kauan..tosin hiuksia lähtee runsaasti mutta jos käsittelet varovaisesti ja harjaat luonnonharjalla säännöllisesti, saattavat ne kestää parikin vuotta!:) tsekkaa http://www.cybershop.fi/category/257/aitohius-pidennykset

    • oijoljöijöoijoö

      Tietääkö kukaan Hyvinkäällä tai lähiseudulla hiustenpidennysten tekijää edullisesti?
      Teipit eivät sovi itselleni, koska liima leviää ja alkaa kutiamaan päänahassa.
      Hiuslaatuni on ohut, joten ringsit eivät varmaankaan käy.

    • tipsyh.järvi

      merilinna.fi tai laitan itse myös halvalla.. otan materiaalikustannukset 100e. laitan keratiini/liimasinettejä :) ja käytän laadukasta remyhiusta.

    • Nanna no anna jo oll

      Meneppä osoitteeseen Cybershop.fi
      Sieltä löydät aitohiuspidennyksiä klipsi kiinnityksillä, siiihen lisätäkseni ne aidot hiust
      siis tarkoitin että ne on ihan oikeaa hiusta mutta niin hintaluokka on siinä 60€
      ja 90€ välillä
      Sitten on tietenkin klipsi kiinnitys synteettisiin hiuslisäkkeisiin.Synteettisten klispi kuitujen hinta on 29 ja siihen päälle postikulut

    • XENA11

      Hei, tietääkö kukaan MINNE ON HÄVINNYT MECHELININKADUN PURPLE? Laitoin aitohiuspidennyksen siellä, mutta puhelin ei vastaa ja meili tuli bumerangina heti takaisin?? HJÄLP! Kokeilisin merilinnaa toki, mutta ei taida tehdä ompelutekniikalla, ainakaan sivulta katsottuna..:?????

    • hiustyttö

      itellä on ainakin ollut ihan päälle satasen hiuspidennykset ja oon tykännyt! :--) ainut vaaan , että pitää ostaa hiuspidennyksille tarkotettuja shamppoita ja hoitoaineita. Nimittäin hius voi mennä jossakin vaiheessa sellaiseen takkuun ettei sitä millään saa auki:/ täällä on halvat ja hyvät hiuspidennykset!!! http://dreamhair.fi/ käykäää katsomassa ja tilaamassa ;--) suosittelen!!

    • susbeeeee

      Virosta saa, ite ostin kokopään pidennykset ja makso se setti 24 €. Hyvin kiinnittyy päähän ja muutenkin ihanat :). Vaikka eivät kylläkään aitoa hiusta mutta kuhan ei suorista tms nii pysyy hyvinä. Jos satut käymään Pärnussa, käy kattomassa Pärnu keskuksen toisen kerroksen sellasesta korukaupasta (vähän niinku Glitter), sieltä ostin (:

    • iix869

      Ei ei ei ei ei ei ja vielä kerran ei.

      Vaikka synteettinen hius on halpaa, niin EI, älä missään nimessä ainakaan sitä hanki päivittäiseen käyttöön.
      Ei kestä muotoilua kuumilla raudoilla ja menee tosi nopeasti takkuun.

      Mielummin säästät hetken ja tilaat jostakin aitohiuspidennykset jotka ovat 100%:sta REMY-hiusta. Hiukset pysyvät paremmassa kunnossa kauemmin ja ovat kauniit ja AIDONnäköiset.

      • juurikin näin

        ja kaikki voi muistella miltä barbien hiukset näytti, ne olivat tekohiusta, kuvittele itsellesi samanlaiset... Aito hiusta hyvät ihmiset!


    • iipasi
      • .....

        Takkuuntuu todella helposti ja rastoittuu, muuten olivat mielestäni hyvät hintaan nähden kun joskus tilasin ja pysyivät päässä tosi hyvin.


    • mirdeq

      Kummat on paremmat clip-on:it vai micro ring:it ?
      Ja onko kukaan tilannut koskaan DreamHair:lta ? Jos on niin vois kertoa vähän lisätietoa onko olleet hyviä hiuksia ja muuta (:

    • laaalalaaa

      No niiden käyttötapa on niin erilainen et vaikee verrata. Jos haluut et hiukset saa välillä pois niin clip on mut jos taas haluut et hiukset on aina päässä nii microringit.
      Dreamhairia en suosittele, katso vaikka hairiumilta.

    • mielenkiinnosta..

      onko joku käynyt laittamassa pidennykset janella joka mainostaa itseään tori.fi palstalla. aika edullisesti tekee niin mietityttää jälki. tosin monen vuoden kokemus hänellä kuulemma on.

    • tyytyväinen asiakas

      mä oon käyny lohjalla sayas cornerilla laitattamassa sinettipidennyksiä ja oon ollu tosi tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen. makso jotain 300€ 100 osiota päähän laitettuna.. kolme kertaa olen siellä nyt käynyt uudet laitattamassa. ja omistaja on tosi mukava.

    • cyber shopista.

    • .....

      Haluisin tietää olisko kannattavaa ostaa dreamhairilta rahaa en sa mistään niin halpoja yrittäisin etsiä:) Ku ne olis t'l hetekel siel vaa 50 kymppiä (:

      • Ffffallung

        Tuo klipsipidennys.fi myy tuota 30cm hiusta myös viidelläkympillä mutta hiusta on paketissa puolet enemmän kun dreamhairilla.


      • Anonyymi
        Ffffallung kirjoitti:

        Tuo klipsipidennys.fi myy tuota 30cm hiusta myös viidelläkympillä mutta hiusta on paketissa puolet enemmän kun dreamhairilla.

        Kankasalla sillä Joensuu Annelella on kuulemma varasto hiuksia omassa päässä,60 cm korkea tötterö rullalla ja joutuu kyykkään ovissa ostakaa siltä.Lienee halapaa ku sahajauho.


    • p'''''''''aaa

      no jos noita 49e pidennyksiä dreamhairilta meinasit niin ihan vinkkinä, et tee sillä pidennyksellä mitään kun siinä on hiusta vain 30g ja sekin hius on todella lyhyttä. Normaalilta näyttävään pidennykseen tarviit sen 100g ja tuolla dreamhairin hinnoittelulla ei todellakaan kannata köyhän ostaa mitään.

      • ......

        mistä saisin sitte hyväl hinnal koko pään pidennyksen ?


      • .....

        ja aijoin hankkia clip on : ))


    • :)

      tietääkö kukaan kangasalan alueella mitään paikkaa jossa laitetttaisiin pidennyksiä:)

    • Anni3243

      Itse tilaan kaikki aina diivasta halpaa aitoahiusta ja hyvänlaatuista

      • .................

        kauanko tilauksessa meni ja onko tuo liike suomessa ?


      • afijiopnvmkd

        Tässä linkissä on Diiva.fi kaupan asiakkaiden kokemuksia, kannattaa lukea ennen kuin sieltä mitään tilaa. Ja Maya Shop on saman yrittäjän pulju, ihan vaan tiedoksi.


      • ouheavådou
        afijiopnvmkd kirjoitti:

        Tässä linkissä on Diiva.fi kaupan asiakkaiden kokemuksia, kannattaa lukea ennen kuin sieltä mitään tilaa. Ja Maya Shop on saman yrittäjän pulju, ihan vaan tiedoksi.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9892270
        Ja tässä se linkki Diiva.fi kaupan asiakkaiden mielipiteistä!


    • Guddy

      Pystyykö punaisia pidennyksiä ostamaan aitona hiuksena vai ovatko ne aina kuitua? Miten pitkään nuo micro ring pidennykset suunnilleen kestää päässä, kun en klipsejä haluaisi, vaan haluaisin hiusten hieman pidempään pysyvän päässä, enkä niin että ne pitää vähän väliä ottaa pois..? Mietin vaan, kun en jokapäiväiseen käyttöön kuitu hiusta haluaisi, että saakohan punaista aitona hiuksena mistään? :)

    • wwwwwilma

      ei kannata tilata dreamhairilta sun muista kalliista paikoista. Kannattaa tilata ebaystä, sieltä saa tilattua ihan samoja pidennyksiä kuin esim. dreamhairilta. Pidennykset jotka maksavat siellä 50 € saat ebaystä esim 20 eurolla.

    • ensi kertalainen....

      Mistä saisi halvalla koko pään clip on:it ? hinta voisi olla luokkaa 60-50e tai jopa alle. kiitän jo etukäteen (:

    • 22

      koko pään clip oneita kannattaa kattoo ebaystä! :) sieltä löytää tosi halvalla, noin 20 eurolla samoja clip oneja ku esim dreamhairiltä mut siellä ne maksaa joku 60 euroo (: ite tilasin ebaystä koko päähän, ja 20 euroo makso :)

    • Hiuksiansa kaipaava

      Omat hiukseni olivat tonne napaan ja sitten se hiusten vihollinen sytostaatti tuli ja nyt mun hiukset on vähän yli olkapäiden.... Olen päättänyt hommata hiustenpidennykset!! En ole kampaajan kanssa vielä jutellut... Miten yleensä tilaanko hiukset itse jostain ja vien sitten sinne kampaajalle vai tilaaako kampaaja yleensä ja mitä mahtaisi maksaa hiukset tonne lantiolle asti ja tietysti blondit! :) Ja mistä saisi aitoa ja laadukasta hiusta suht halvalla??

    • saramoi.

      Kertokaas mikä on hyvä paikka ostaa clip on pidennykset ? (: oon ite hankkimas semmosii ruskeit jtn 50 cm-60cm (:

    • Walnutt

      Suosittelisin näitä; www.klipsipidennys.fi ja www.hairium.fi

      Parasta laatua mun kokemuksen mukaan!

    • BigHair

      Ostin Aasiasta remy aitohiusta sekä liimaa ja liimasin kaistaleet päähäni (Rapunzelin sivuilla hyvä video). Olivat päässä n.3kk, kaistale niskasta irtosi aikaisemmin runsaan saunomisen ansiosta, mutta osiot helppo liimata takaisin. Poisto öljyllä tai liimalle tarkoitetulla poistoaineella. Ihanat olivat pidennykset! Täytyy vain olla tarkkana että eivät pääse takkuuntumaan/ rastoittumaan liimakohdasta! :)

    • mä;)

      ebaystahan saa ihan remya englannista vaikkapa 50 cm ja hinnaksi tulee semmonen 30-40 euroo. oon tyytyväinen kyllä!

    • Noona18

      Laitoin viime viikolla kotikampaajalla teippipidennykset ja tykkään tooooosi kovaa.
      Hius on silkkistä eikä takkuunnu. Ostin tekiältä myös tuotteet hiuksilleni. Davines love smoothing. Sellainen vaaleanpunainen putilo (shampoo ja hoitsikka) ja sitten suoristus seerumia.
      Kyllä pidennyksille pitää olla oikeet tuotteet.
      Voin suositella kotikampaajia kunhan tekiällä y-tunnus!!!

    • Tukkataikaaaaaa

      Samaa mieltä!
      Kannattaa varata tuotteisiinkin rahaa kun on menossa hiustenpidennykseen.
      Ja muutenkin, pidennyksiä täytyy myös huolta jotta ei menisi oma hius takkuun.
      Jos raha riittää juuri ja juuri pidennyksiin niin kannattaa säästää vielä hetki jotta saa kokoon rahaa tuotteitakin varten.

    • essi393

      oisko kellää sellast paikkaa mist vois noutaane ja sais aika halval enintää 90 e???

    • ööö...

      Mitkä noutaa?

    • Ire vaan!

      Tiekkö...ei juuri kjistään! Itse hiusmateriaalikin maksaa jo sen!!! Jos netistä huonolaatuista itse tilaat ja kaveri laittaa "juurenvenymä" kiinnityksiä eikä veloita,,,niin ehkä sitten.
      Suosittelen kyllä ihan kunnon hiusmateriaalia ja ammattitaitoisen koulutetun hiuspidentäjän käyttöä- hinta haitari tavallisilla keratiiinisineteillä taikka vahakeratiinillä(huono) on osiomäärästä riippuen 280e---900e..keskiverto hinta on sadalle osiolle 300- 460e...(sekin on halopaa. Pitää ajatella ,että se kampaajaressukin syö ja kantaa vielä pesueelleenkin ruokaa pöytään!! hei..kamaan> arvostusta kampaajan ammatille olis suotavaa...ei pahalla ,muttei hyvälläkään!!
      Uusi ,,uudelleen kiinnitettävä pidennys tekniikka ja hiukset ovat LAADUKKAITA ja tulee edulliseksi ajan kanssa...300- 570...ovat ne hinnaltaan!! :)

    • Siru22121

      Itse olen Käynyt laitattamassa teippipidennykset mayashopissa Piikkiössä Turun lähellä sielä halvat aitohiukset ja laitto. 50cm pituiset pidennykset teipeillä laitto ja tarvikkeet 219€

      • jbfsjv

        VAROKAA TUOTA DIIVA.FI KAUPPAA! Googlettakaa Diiva kokemuksia ainakin eka ennen kun ostatte. Tuo Mayashop on sitä saman yrittäjän puuhastelua.


    • Heissan.Osta hiukset huutonetistä (aitoa hiusta )ja kolvi tai jos ystävälläsi on niin laittakaa itse,helppoa.Ohjeita siihen löytyy you yubesta ihan kädestä pitäen.Itselleni ystävä laittanut melkein aina ja on tullut erittäin hyvä ja hiuksia kunnolla=)))

    • m-f
      • little pit fun

        suoraan ostaa painamalla nappulaa,tulee 2-4 viikon päästä,ehkä jopa kirjattuna kirjeenä,mut aina i tuu sitä mitä on laittanut,tulee väärä väri tai pituus.tuossa myyjällä on 94,1% palautteita et tosi huonot,myyjä jolla palautteet 99,9% ni uskaltaa ostaa.samaa hiusta ku muutkin kiinan hiukset ja vaalee viel nopeemin kuluu ku tumma hius.latvat kuivuu nopeesti ja 3-4 viikon päästä saat leikata kuivat pois ja pituus on vaan sen 20".tuon myyjän postikulut on free eli suomeks ei euroja.ei tuu tullimaksuja,mut pitkät viikot tulee ku odottaa et koska tukka tulee....ei kannata maksaa suomen kaupoista 70ekee ku se on tasan samaa hiusta ku tuo .tuo pituus ja määrä maksais suomessa ainakin 250-270ekee....global shopping kannattaa


    • sara90l

      ne Kiinan hiukset on leikattu vangeilta. Kannattaa ehkä harkita... Sitäpaitsi aasialaisten hiuslaatu on aivan erilainen kuin meidän, joten se erottuu kauaksi "feikkinä".

    • m-f

      Kaikkihan pidennykset melkeen ovat Aasialaista hiusta. Koska aasialainen hius on paksumpaa ja kestävämpää.. On ollut ennenkin päässä aasialaista, joka oli käsitelty vaan Italiassa. Pohjoismaaista hiusta en edes haluaisi, koska on ohutta ja haperoa.

    • oprusahgpuovdz

      Et sitten vähästä usko että mainostamien on täällä kielletty!

    • muumimamma_85

      mun mielestä helpoin ja halvin on ku tilaat clip on setin rapunzelista. Ite tilasin sieltä ja maksoi noin sata euroa ja on ollu käytössä kohta vuoden ja vieläkin tosi hyvässä kunnossa kaikinpuolin paras vaihtoehto ja kaikista halvin koska esimerkiksi sinettejä pitää huoltaa aika usein ja se huoltokin maksaa aina jonkun verran. Clip oneja saat pidettyä hyvässä kunnossa kun käytät pidennyksille tarkoitettuja hoitotuotteita. Itse olen kokeillut sinettejä, liimoja ja nyt toisen kerran on nää clipit, erin värisenä tosin. Ikinä enää en laita päähäni mitään muuta pidennyksiä kuin clip onit, esim sinettien jälkeen hiukseni lyheni 15 senttiä ja oheni ainaki puoleen ja päähän tuli myös kaljuja länttejä.. nou kiva. mutta kaikki ei sovi kaikille ja eihän se oma juttu löydy ko kokeilemalla! tsemppiä hiusten ostoon!

    • -vilma-
    • antidream

      Jahas, taisi sitten Dreamhairin myyjä taas tänne ehtiä... ;)
      Ehkäpä kerron vastapainoksi oman Dreamhair kokemukseni. Tilasin hiusnauhaa ja heti käyttöönoton yhteydessä huomasin että siitä irtoaa hiusta lähes koskematta. Kiinnitytin hiukset kuitenkin kampaajalla, joka hänkin päivitteli hiusten irtoamista. N. kahden viikon käytön jälkeen, jatkeet oli jo niin ohuet että otatin ne pois ja olipa näky: hiusnauha oli "kalju" monesta kohtaa ja siitä roikkui vaan siellä täällä tupsuja. Ei todellakaan kestänyt edes vähäistäkään käyttöä! EN SUOSITTELE DREAMHAIRIA KENELLEKÄÄN!

    • Haavetukkaavaan

      samaa mieltä tosta Dreamhairista! Ylihinnoiteltua mutta heikkolaatuista!!!!!!!

    • ariadnea

      no joo.ei dremahair vakuuta. TIlasin sieltä pidennyksen mut väri oli väärä ja halusin palauttaa ja samalla valitin hiuksista ja sain todella tylyä palvelua. Ihan sama mitä laatua se on en tuollaista töykeyttä suvaitse.

    • ^3^
    • pidennyksetttt

      Heips.
      Haluaisin pidennykset ja jotku on puhunu et niitä sais citymarketista kolmellakympillä? semmosia teippipidennyksiä??

      • käytä päätä

        ei saa


    • Nintend0

      Moro! , meitzi haluis pidennykset ja halvat niitte pitäis olla enintään 40e.
      Ja en tajua, miten tuolta epaysta niinku etitään mitää ja mite ootte saanu kahelkympil ?!?! wtf, kertokaa ::):)

    • EBAY !

      eBaysta saa aitoa hiusta kaikilla kiinnitystavoilla ja hinnat alkaa siitä 10 euron kieppeistä postareineen kaikkineen. Mun mielestä oikeanlaisten löytäminen on tosi helppoa kunhan vaan jaksaa käydä montakymmentä sivua läpi. Värejä on blondista vihreään, ja niitäkin kymmentä eri sävyä eli luultavasti värien kanssa ei tule mitään ongelmia.

      Ensinnäkin kannattaa vaihtaa sivun kieli ihan suomeksi, helpottaa hakua ja hinnatkin näkeen suoraan euroina ja näkee jossei myyjä toimita suomeen.
      Sitten vaan haet siitä hausta vaikka "hair extensions" (älä valitse mitään luokkaa) ja valitset haluatko miltä alueelta hakutulokset (maailmanlaajuinen on tietenkin laajin)
      Sittenkun oot siinä "löytyneet haulla ..."-sivulla, siellä on sellanen kohta kun "Lajitteluperuste" josta voit siis valita haluatko alimman hinnan ensin vai suosituimmat jne.

      Ja niitä joita arveluttaa toi tilaaminen, niin ebaylla on käytössä kauppasuoja, eli jos myyjä on huijari (kannattaa myöskin kattoa millaista palautetta myyjä on saanut) saat anyway rahat takaisin. Ostaminen muuten edellyttää rekisteröitymisen.

      Muuta mä en tähän enään keksi, mutta tuolta mä ite tilaan pidennykset, olisi varmaankin pidempi-ikäisiä jos pitäisin niistä huolta, mutta eipähän oo ainakaan hinnalla pilattu.

    • drdeirdre83

      Jos osaa vähäkään englantia niin googlaa pauls hair world, hairtrade ja/tai hairextension planet. Brittiliäisiä sivustoja, hiuksia paljon halvemmalla kuin suomessa. Ja aina kannattaa satsata parisen kymppiä enemmän remy-hiukseen! Se, että lukee "aitoa hiusta" ei tarkoita hyvälaatuista! Halvalla ostettu on kyllä hukkaan heitettyä rahaa.

    • clip-on pidennykset

      hei ! olen ajatellut ostaa klipsipidennykset. Minulla ei ole koskaan ollut pidennyksiä ja halusin ostaa klipsit nyt ensiksi koska ne saa milloin haluaa helposti pois. Mutta mistä ostaisin ne ?:o Eli kannattaisiko minun ostaa pidenykset tuolta klipsipidennys.fi vai rapunzelofsweden.fistä ?

    • U911

      Noista Klipsipidennys.fi ehdottomasti parempi. Ja clipseillä on tosiaan hyvä lähtee kokeilemaan onko pidennykset se oma juttu.

    • s0åidhv

      Komppaan myös Klipsipidennys.fiä. Rapunzelkin on kaiketi ihan hyvä, mutta voi noiden vaihto ja palautusasioiden kanssa olla aika vaikeaa jos siihen joutuu. Mulla ainakin Rapunzeliin palauttamani pidennys "hukkui" jonnekin, enkä saanut rahoja takaisin :(

    • Lallaatilaa

      Dreamhairissa on noin 50 e ja halvemmallakin.

    • onedirectoner

      mä ostin omat turun glitteristä ja kestäny jo 2vuotta makso 31.95€

    • Dreamhari♥

      Dreamhairista saa halvalla ja sieltä saa myös pidennyksille tarkoitettuja pesuaineita yms.
      Itse tilaan lähipäivinä pidennykset ja oon jo nyt innoissani (olen 11.v tyttö).
      JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEeeEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥☻☺☻☻♥☺☺♥☻ :) ;) XD

    • Ottakaa selvää.

      Mitä kummaa? Tilaan itse hiukset valmiksi rapunzelista (n. 100e) Kyttän toki tarjouksia tiiviisti myös. Menen hiuksineni PaKa-Harjoittelijan luo ja maksan laitosta 20-70e. Alle kahdella sadalla pääsen aina ja yleensä opiskelijat kehtaavat pyytää vain sen 20e :)

    • asdfghjk85

      ebay, 20e hyvälaatuset !

    • mokkamimmi

      ööh.. 200e kallis? Itse kun ostin nii hiukset työ maksoivat jotain reilut 300..

      • huoh19

        miksi ostat niin kalliit etkä tilaa esim rapunzelilta niitä eurooppalaisia? ne muut kyll huonokuntosia. älä valita jos et osaa käyttää päätä


    • anhukkainen

      HAlvalla saa kun ostaa huutiksesta halvinta ja laittaa itse. Parhaimman lopputuloksen saa kun menee kampaamoon ja tilaa sieltä hiukset laittoineen.

      • -......,

        kaverini maksoi pidennyksistä 30€ mutta ne ei ollu aitoja hiuksia.


      • ootpa tyhmä :)
        -......, kirjoitti:

        kaverini maksoi pidennyksistä 30€ mutta ne ei ollu aitoja hiuksia.

        tarviiko sitä ihmetellä?


    • Sistar19

      Cybershopista löytyy aito- & kuitihiuspidennyksiä halvalla. Kaikki on klipseillä, ja todella helppo kiinnittää päähän ja mukavat päässä :)

      http://www.cybershop.fi/

    • sanna20

      itse käytin 7 vuotta sinettihiuksia ja vuodessa ostin uudet hiukset noin 2kk välein. Nyt satsasin 200e DIMORAN sinettihiuksiin KOKOPÄÄ! ja olen viime heinäkuusta asti käyttänyt samoja hiuksia ja edelleen tosi hyvässä kunnossa! SUOSITTELEN kerralla maksamaan isomman summan LAADUSTA! sama raha menee kumminki Paskan uudelleen ostamiseen!

      • hyvä yritys kyllä

        Nyt taitaa dimoran henkilökunta olla asialla, mulla ollut vain huonoa kokemusta dimoran hiuksista!!! kuten varmaan monella muullakin!! samaa shaibee kun rapunzelin hius mut hinta eri.


    • VeeraPeetu

      Kaveri laitto ilmatteeks... Yli puoleenselkään asti on ny pidennykset, omat hiukset oli about 10cm :P

      • apua

        Ja varmasti näyttää kammottavilta ne päältä hapsottavat 10cm tupsut :D kai laitoit sitten edes kerroksittain, 20cm, 30cm, 40cm....


    • mago1

      jos haluaa hyvät pidennykset, jotka eivät vahingoita hiusta, MAGO- pidennystä suosittelen! Itsellä ollut jo 5 kk (takuu 3kk) ja vielä laatu hyvä,mutta hiukset kasvaneet jo niin paljo, että kiinnikkeet näkyy jo : / Suosittelen.

    • effeffff

      Goldenlocks EI ole hyvä tai luotettava sivusto! Eivät lähetä tavaraa sovitusti (kaikki ei oo saanu ollenkaan) ja laatu on heikkoa. Täällä on toinen pitkä ketju asiakkaista jotka valittaa Goldenlocksista joten lukekaa se ensin että tiedätte minkälaisen yrityksen kanssa olette tekemisesssä!

    • Cybershop

      Cybershop! Siellä on tosi hyviä ja oisko hintaa en muista.

    • BlueMist

      Laitan sinettipidennyksiä (pelkästään laitto, asiakas hankkii hiukset) Vantaalla. 80 euroa / koko pää. blue_mist88 (ät) hotmail.com

    • goooodess

      Suosittelen haircrownin hiuksia ja letitystekniikalla!!! ollut kaiken maailman hiusta ja eri kiinitysmuodoilla mut letitys/ompelu ylivoimaisesti paras! ekaa kertaa tilasin haircrown by hyena hiukset, noin 2kk sitten, tähän asti ei valiitamista.. saa nähä tulevaisuudessa, lupaavat että pysyy hyvänä ainakin vuoden tai kaksi.

      • fefew

        Nyt menee törkeäksi! haircrown by hyena!!!!! käyt haukkumassa muiden tuotteita ja kehumassa omiasi, ihan liian läpinäkyvää, ei taida sitten kauppa käydä. Ymmärrätkö että sut voidaan asettaa vastuuseen tästä???


    • jesmagojes

      mago on paras.

    • RapunzelOfSweden

      Haloo!!
      Rapunzel of Sweden on hiustenpidennysten mekka! Oon käyttänyt yli 5 vuotta pidennyksiä, aina ostan sieltä. 166e maksaa AITOA EUROOPPALAISTA hiusta. joku 100 aasialainen hius, eli älä osta blondina, muuten ok. Mulla kestää tää eurooppalainen 50cm n.9kk (blondeista blondein) ja si täytyy tilaa uudet. Pysyy tosi hyvässä kunnossa, mutta tippuu pois saumasta, mutta mikään ei ole ikuista ;)
      Sieltä siis jos ihmiset tilaatte niin tilaatte! Luulette lähtevänne kaupungille kauniiden uusien yhdenpalan hiuspidennystenne kanssa, luuletteko että siitä ei näe että ovat (huonot ja rumat) pidennykset. Säästäkää mun silmiä ja omaa mainettanne..

      Rapunzeliin hop!

    • ei EFFEFF

      En tiedä mitkä hiukset EFFEFF on saanut mutta Goldenlocksista saa halvalla ja hyvän laatuista. En voi tietenkään kaikista hiuksista sanoa mutta Queen Sinettipidennys oli aivan loistavaa

      http://goldenlocks.fi/sinettipidennys-queen-suora.html

      1g/sinetti. 20g ja hinta per paketti on 19.90€. Kerro jos löydät parempaan hintaan.

    • 100 kpl:tta sinettej

      Sori oahhjea, en vastaa suoraan sulle, mutta löytyiskö täältä sinettien kiinnittäjää?
      Eli hiukset ovat, mutta tekijä tarvitaan. Voin tulla nopeasti esim. jo pe 22.11 päivällä.

    • 159753258741963

      ebay

    • katzz1

      suosittelen, kuten ystävänikin näin tekevät.. henk.koht tilaamaan sinettipidennykset rapunzelofsweden.com osoitteesta (hyvää hiusta ollut aina) ja parturi-kampaamo demo turun keskustssa laitattaa pari tuntia päähän, pyytää 40e/h, ja tosiaan kahdessa tunnissa on ehtinyt sinetit siinä samassa puolittaa ja laittaa, mulle hinnaksi tulee yhteensä hiukset ja laitto n.180e. sis. 1pkt 50cm blondia, 2pkt 40cm blondia, ja 1pkt 50cm kuparia. siksi nuo eripitusia että saa näyttämään kauniin kerroksittaiselta, ja yhtäkään sinettiä ei ole lähtenyt päästä vaikka kuinka harjaa (ja mulla sattuu olemaan hyvinkin hentoa hiusta), mulla laitattanut siellä sen niminen kun Mari. ;) ei kannata värjätä paria viikkoa ennen omaa hiusta, että ottaa kiinni terveempään tukkaan, sinettien ollessa päässä voi värjätä juurikasvun, muista kuitenkin etsiä juuri sitä väriä kun sinetit ovat ;)

    • ance

      ainakin saa ebay:stä tosi halvalla

      • Raisar

        Klipsipidennys.fi kaupasta saa mun bonusskoodilla KLP907 5% alen. Kun käytät tuon alennuskoodin, saat siis 5% alea omasta tilauksestasi ja mä saan 5% bonusta omaan tilaukseeni. Molemmat hyötyy :)
        http://www.klipsipidennys.fi


      • lojppp
        Raisar kirjoitti:

        Klipsipidennys.fi kaupasta saa mun bonusskoodilla KLP907 5% alen. Kun käytät tuon alennuskoodin, saat siis 5% alea omasta tilauksestasi ja mä saan 5% bonusta omaan tilaukseeni. Molemmat hyötyy :)
        http://www.klipsipidennys.fi

        Kiitti! Alekoodi näköjään toimi, nyt ootan et saan hiukset testiin :)


    • Camillae

      Tilasin nyt tuolta klipsipidennys.fi kaupasta. Oli nopea toimitus ja ainakin näin alkuun vaikuttaa hyvältä, en ole vielä pessyt pidennystä.

    • Oidennykset

      Tunteeko joku tai osaako joku tehä micro ring hiuspidennys

    • Anonyymi

      Suosittelut tmi. Erika Mäkiselle. Hän tekee vissiin nykyään vaan kotona vantaan kaivokselassa. Laittanut pidennyksiä vuosia ja joka kerta oon saanu hiukset sekä laiton suht edullisesti. :) Lisäkkeet on aina aitoa ja siltä saa myös slaavitukkaa.

    • Anonyymi

      Hei missä saa Helsinki, Espoo ja Vantaa alueella halvimmat mago pidennykset laitoin ?

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe