Miten voin käyristää mailan lavan kun ostin sen kaupasta ja lapa on lähes suora. Jotkut sanovat että sitä pitää lämmittää. Missä se kannattaa lämmittää ja mikä lämpötila?
lavan käyristäminen
9
3307
Vastaukset
- ...........
sun pitää hankkii kuumailma puhallin ja lämittää sillä lapaa siitä mistä haluat käyristää. Ei kuitenkaan kannata ihan kuumimmalla asteella tai ihan sulaksi sitä lämmittää silleen että se taipuu melko helposti ja sitten ku kuppi on valmis viet sen n. 30sek kylmän veden alle
minulla ainakin onnistuu aina...- kuntoilijaX
Kiitos tiedosta. Eikun hankkimaan se puhallin. :)
- yksinkertasta
ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..
lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)
sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin. - jamiis
yksinkertasta kirjoitti:
ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..
lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)
sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin.sen voi myös hellan päällä lämmittää... ja kun pistää pallon lavan alle (vaikka lattiaa vasten) ni saa hyvän pallon muodon lapaan!! =)
- new stick
minä ainakin läämitin ja väänsin leipä grillillä ja hellal mut kannatta varoo ettei lämmitä liikaa!
- kkkkkkkkkylllllll
Joo mun kaveri käyristää kans kuuman hellan levyn päällä. Itellä on kuumailmapuhallin nii se on kyl helpoin mut ei sen takii kannata sitä alkaa ostaa...
- Mnaxu
Jos teillä on hiustenkuivain kotona, niin silläkin onnistuu ihan hyvin.
Itse ainakin teen sillä, kun en viitsi kuumailmapuhallinta ostaa pelkästään lavan käyristykseen.
Ja sitte viilennän vaan kylmässä vedessä. - kuumailmapuhallin
kuumailmapuhallin on kyllä parhain vaihto ehto saa nopeasta valmiiksi eikä kannata lämmittää paljoa
- lollofbvpwhebflvwh
kannattaa ottaa hiuskuivain käyttöön NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN onnistuu sanon mä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583683Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j713055Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m631188- 801078
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1941Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23921Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55915- 47902