lavan käyristäminen

kuntoilijaX

Miten voin käyristää mailan lavan kun ostin sen kaupasta ja lapa on lähes suora. Jotkut sanovat että sitä pitää lämmittää. Missä se kannattaa lämmittää ja mikä lämpötila?

9

3049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

sun pitää hankkii kuumailma puhallin ja lämittää sillä lapaa siitä mistä haluat käyristää. Ei kuitenkaan kannata ihan kuumimmalla asteella tai ihan sulaksi sitä lämmittää silleen että se taipuu melko helposti ja sitten ku kuppi on valmis viet sen n. 30sek kylmän veden alle
      minulla ainakin onnistuu aina...

• kuntoilijaX

Kiitos tiedosta. Eikun hankkimaan se puhallin. :)

• yksinkertasta

ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..

lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)

sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin.

• jamiis
        yksinkertasta kirjoitti:

ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..

lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)

sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin.

sen voi myös hellan päällä lämmittää... ja kun pistää pallon lavan alle (vaikka lattiaa vasten) ni saa hyvän pallon muodon lapaan!! =)

• new stick

minä ainakin läämitin ja väänsin leipä grillillä ja hellal mut kannatta varoo ettei lämmitä liikaa!

• kkkkkkkkkylllllll

Joo mun kaveri käyristää kans kuuman hellan levyn päällä. Itellä on kuumailmapuhallin nii se on kyl helpoin mut ei sen takii kannata sitä alkaa ostaa...

• Mnaxu

Jos teillä on hiustenkuivain kotona, niin silläkin onnistuu ihan hyvin.
      Itse ainakin teen sillä, kun en viitsi kuumailmapuhallinta ostaa pelkästään lavan käyristykseen.
      Ja sitte viilennän vaan kylmässä vedessä.

• kuumailmapuhallin

kuumailmapuhallin on kyllä parhain vaihto ehto saa nopeasta valmiiksi eikä kannata lämmittää paljoa

• lollofbvpwhebflvwh

kannattaa ottaa hiuskuivain käyttöön NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN onnistuu sanon mä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39