lavan käyristäminen

kuntoilijaX

Miten voin käyristää mailan lavan kun ostin sen kaupasta ja lapa on lähes suora. Jotkut sanovat että sitä pitää lämmittää. Missä se kannattaa lämmittää ja mikä lämpötila?

9

3373

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

sun pitää hankkii kuumailma puhallin ja lämittää sillä lapaa siitä mistä haluat käyristää. Ei kuitenkaan kannata ihan kuumimmalla asteella tai ihan sulaksi sitä lämmittää silleen että se taipuu melko helposti ja sitten ku kuppi on valmis viet sen n. 30sek kylmän veden alle
      minulla ainakin onnistuu aina...

• kuntoilijaX

Kiitos tiedosta. Eikun hankkimaan se puhallin. :)

• yksinkertasta

ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..

lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)

sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin.

• jamiis
        yksinkertasta kirjoitti:

ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..

lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)

sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin.

sen voi myös hellan päällä lämmittää... ja kun pistää pallon lavan alle (vaikka lattiaa vasten) ni saa hyvän pallon muodon lapaan!! =)

• new stick

minä ainakin läämitin ja väänsin leipä grillillä ja hellal mut kannatta varoo ettei lämmitä liikaa!

• kkkkkkkkkylllllll

Joo mun kaveri käyristää kans kuuman hellan levyn päällä. Itellä on kuumailmapuhallin nii se on kyl helpoin mut ei sen takii kannata sitä alkaa ostaa...

• Mnaxu

Jos teillä on hiustenkuivain kotona, niin silläkin onnistuu ihan hyvin.
      Itse ainakin teen sillä, kun en viitsi kuumailmapuhallinta ostaa pelkästään lavan käyristykseen.
      Ja sitte viilennän vaan kylmässä vedessä.

• kuumailmapuhallin

kuumailmapuhallin on kyllä parhain vaihto ehto saa nopeasta valmiiksi eikä kannata lämmittää paljoa

• lollofbvpwhebflvwh

kannattaa ottaa hiuskuivain käyttöön NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN onnistuu sanon mä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      117
      2426
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe