lavan käyristäminen

kuntoilijaX

Miten voin käyristää mailan lavan kun ostin sen kaupasta ja lapa on lähes suora. Jotkut sanovat että sitä pitää lämmittää. Missä se kannattaa lämmittää ja mikä lämpötila?

9

3315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

sun pitää hankkii kuumailma puhallin ja lämittää sillä lapaa siitä mistä haluat käyristää. Ei kuitenkaan kannata ihan kuumimmalla asteella tai ihan sulaksi sitä lämmittää silleen että se taipuu melko helposti ja sitten ku kuppi on valmis viet sen n. 30sek kylmän veden alle
      minulla ainakin onnistuu aina...

• kuntoilijaX

Kiitos tiedosta. Eikun hankkimaan se puhallin. :)

• yksinkertasta

ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..

lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)

sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin.

• jamiis
        yksinkertasta kirjoitti:

ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..

lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)

sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin.

sen voi myös hellan päällä lämmittää... ja kun pistää pallon lavan alle (vaikka lattiaa vasten) ni saa hyvän pallon muodon lapaan!! =)

• new stick

minä ainakin läämitin ja väänsin leipä grillillä ja hellal mut kannatta varoo ettei lämmitä liikaa!

• kkkkkkkkkylllllll

Joo mun kaveri käyristää kans kuuman hellan levyn päällä. Itellä on kuumailmapuhallin nii se on kyl helpoin mut ei sen takii kannata sitä alkaa ostaa...

• Mnaxu

Jos teillä on hiustenkuivain kotona, niin silläkin onnistuu ihan hyvin.
      Itse ainakin teen sillä, kun en viitsi kuumailmapuhallinta ostaa pelkästään lavan käyristykseen.
      Ja sitte viilennän vaan kylmässä vedessä.

• kuumailmapuhallin

kuumailmapuhallin on kyllä parhain vaihto ehto saa nopeasta valmiiksi eikä kannata lämmittää paljoa

• lollofbvpwhebflvwh

kannattaa ottaa hiuskuivain käyttöön NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN onnistuu sanon mä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe