Miten voin käyristää mailan lavan kun ostin sen kaupasta ja lapa on lähes suora. Jotkut sanovat että sitä pitää lämmittää. Missä se kannattaa lämmittää ja mikä lämpötila?
lavan käyristäminen
9
3229
Vastaukset
- ...........
sun pitää hankkii kuumailma puhallin ja lämittää sillä lapaa siitä mistä haluat käyristää. Ei kuitenkaan kannata ihan kuumimmalla asteella tai ihan sulaksi sitä lämmittää silleen että se taipuu melko helposti ja sitten ku kuppi on valmis viet sen n. 30sek kylmän veden alle
minulla ainakin onnistuu aina...- kuntoilijaX
Kiitos tiedosta. Eikun hankkimaan se puhallin. :)
- yksinkertasta
ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..
lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)
sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin. - jamiis
yksinkertasta kirjoitti:
ei välttämättä tarvitse lähtä puhallinta ostamaan, vaikka lavan lämmittäminen sillä onki helpointa..
lapaa voi lämmittää myös kuumassa vesiastiassa tai kuuman saunan kiukaan päällä (tietenki irti kiukaan kivistä, että ei lapa sula)
sitte vaa taivutat sopivasti ja piät lapaa taivutettuna ku viet sinne kylmään vesiämpäriin.sen voi myös hellan päällä lämmittää... ja kun pistää pallon lavan alle (vaikka lattiaa vasten) ni saa hyvän pallon muodon lapaan!! =)
- new stick
minä ainakin läämitin ja väänsin leipä grillillä ja hellal mut kannatta varoo ettei lämmitä liikaa!
- kkkkkkkkkylllllll
Joo mun kaveri käyristää kans kuuman hellan levyn päällä. Itellä on kuumailmapuhallin nii se on kyl helpoin mut ei sen takii kannata sitä alkaa ostaa...
- Mnaxu
Jos teillä on hiustenkuivain kotona, niin silläkin onnistuu ihan hyvin.
Itse ainakin teen sillä, kun en viitsi kuumailmapuhallinta ostaa pelkästään lavan käyristykseen.
Ja sitte viilennän vaan kylmässä vedessä. - kuumailmapuhallin
kuumailmapuhallin on kyllä parhain vaihto ehto saa nopeasta valmiiksi eikä kannata lämmittää paljoa
- lollofbvpwhebflvwh
kannattaa ottaa hiuskuivain käyttöön NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN onnistuu sanon mä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006