Arvioi asiaa!
Millaisia ihmisiä tänne kirjoittelee?
18
972
Vastaukset
- random_N
Etkö sä ymmärrä, miltä tuntuu kun sanot tuolla tavalla?
Miten sä voit! helposti. Helpommin loukkaan ku loukkaannun, mut pitää muistaa että iskut vyön alle sattuu kovasti kaikkiin.
Mie yritän pitää sen linjan että täällä riitelee asiat, mut sit keskustelee ihmiset.- vänkyrä-nainen
ihan siitä kuka sanoo ja miten ja mitä. Tutuilta ja läheisiltä ihmisiltä kestän enemmän negatiivista palautetta kuin vierailta ihmisiltä.
Läheisiin ihmisiin voi luottaa niin, että vaikka jotain loukkaavaa joku mulle tekisikin tai sanoisikin, niin pystyn silti luottamaan siihen, et toinen välittää musta eikä se käytös vaikuta väleihimme mitenkään. - - mielipide -
Ehkä Yrmio ja Vili parhaiten.
r_e on kerännyt ympärilleen suojeluringin, joka vaan hymistelee vaikka tyyppi sanoisi mitä.- la.ra
oikeaa kritiikkiä, niin voisi arvioida helpommin miten sitä kestää.
la.ra kirjoitti:
oikeaa kritiikkiä, niin voisi arvioida helpommin miten sitä kestää.
Sitä ei täältä saa vaikka kuinka nätisti pyytäisi.
>r_e on kerännyt ympärilleen suojeluringin, joka vaan hymistelee vaikka tyyppi sanoisi mitä.
Enkä tiedä mistä ajatuksesi juurensa johtaa, ku mulle itelle ei tule mieleen yhtäkään tyyppiä tältä palstalta, joka ei olis kyseenalaistanut mun kommentteja.
- väliaika
yhtä monenlaisia kuin tuolla kadulla on hiihtäjiä.
Joku tekemisen puute ja itseilmaisun halu voi olla yhteistä aika monelle.
En loukkaannu. Minä en osaa arvostaa minulle tuntemattomien ihmisten minuun kohdistamia arvosteluita tai nimittelyitä sen vertaa, että niistä loukkantuisin.
Monesti se mitä toisen suusta tulee ulos kertoo enemmän sanojasta kuin sanojen kohteesta.
Ai niin, tänne kirjoittelee melko monenlaiset ihmiset...- ex-Wastaaja
Tällä hetkellä olen kieltämättä loukkaantunut siitä, että se jonkun eilinen keskustelu "asiaa laumoista" ( vai miten se meni...en tarkoita temeq:n aloitusta) on poistatettu...MIKSI v*tussa? Aloitus ei näkyny olevan verbaaliselta sisällöltään asiaton, joten missähän vika... Mulla olis tässä hetkonen aikaa ja olisin mielelläni käyny vilkaisemassa sitä ketjua vielä, koska itsekin siihen pari viestiä eilen kirjoitin.
Yleisesti ottaen:
En loukkaannu helposti. Loukkaannun ts. ärryn kylläkin moukkamaisuudesta ( eli esim. sellaisesta, jos joku vastaa mulle töykeästi, vaikka selkeästi näkee, että kirjoitin hänelle ystävällisesti). Useimmiten lähinnä ärsyynnyn yleistasolla (provosoidun äärimmäisen harvoin), enemminkin kuin loukkaannun. Täydellinen tapojen puute on v*ttumainen piirre ihmisissä, oli nyt mikä tahansa tuntematon nettikirjoittelijakin kyseessä.
Paskanpuhujista loukkaannun myös. Ärsyttää idiootit, joilla ei keskustelupalstoillakaan ole mitään muuta tekemistä, kuin kytätä yksittäisiä kirjoittajia, mustamaalata näitä ja/tai rakentaa jotain naurettavaa kuvaa v*tun teennäisestä virtuaalipersoonastaan. Sit niistä tampioista loukkaantuu myös, joiden realismin taso on lapsen tasolla sikäli, että yliarvioivat omaa älykkyyttään suhteessa muiden kirjoittajien älykkyyteen.
Olen just nyt hyvin pahalla tuulella...*hupsis!*- ex-Wastaaja
Ja ainiin:
Idiootti-info niille, jotka mahdollisesti olis heti väittämässä, että "ei täällä kukaan koskaan ketään solvaa, luulet vaan" ja "ite oot" (sitä tai tota)...
Mustamaalaaminen = sitä, että puhutaan mielikuvitukseen ( = ei siis teksteihin, joihin vastataan) perustuvaa paskaa nimimerkeistä ts. kirjoittajista muiden kirjoittajien kanssa ja/ tai tehdään itsestä ameebanaivoista pelleä käyttämällä tietoisessa kiusantekotarkoituksessa esim. samaa nimimerkkiä, kuin joku toinen kirjoittaja.
Edellä mainittu EROAA normaalin sosiaalisen aikuisen nettikirjoittelusta siten, että normaali sosiaalinen & symppis aikuinen kirjoittaja pyrkii aina tietoisesti välttämään ko. pellemäisyyttä.
Oppitunti nro 2 ( mihin voitte ehkä miettimällä saada valaistuksen, jollei matala otsa ole esteenänne):Edellä mainittua mustamaalaamista EI ole esim. tämän kaltainen kirjoitus, kuin tämä minun, vaikka herkkä sielusi näkisikin tässä loukkaavia ja juuri Sinua koskevia sivumerkityksiä.
Missään muissa ympäristöissä en ole törmännyt niin egoistisiin, epäkohteliaisiin ja naurettavan lapsellisiin nettikirjoittajiin, kuin jotkut yksittäiset kirjoittajat ovat olleet tällä kyseisellä palstalla. En, kuten sanottua, kuitenkaan onneksi koskaan provosoidu kovin helposti hassuista kirjoittajista.:)
Ainiin...
Oppitunti 3.:
Kirjoittaja ei välttämättä ole provosoitunut, vaikka Sinä tulkitsisitkin niin joidenkin lukemiesi sanojen perusteella. - Ex-Wastaaja
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Kiitos vilpitön sulle, asiasta.huvittunut.
Eipä tuo toisaalta niin oleellinen, mutta liian usein näkee sitä, että ketjuja viuhdotaan mäkeen aika heppoisasti...Se ärsyttää mua ( ei loukkaa, mutta ärsyttää).
Oikeastaan olen sitä mieltä, että ihmisen ei pitäis kirjoittaa mitään sellaista yleiselle palstalle, mitä ei myöhemminkin pysty katsomaan. Joku "tunteiden kuumeneminen" esim. on aika raukkamainen syy poistatella viestiketjuja.
T:nimimerkillä "Profiilia omaamaton kirjoittaja, joka on yhteensä pyytänyt poistattamaan palstalta kaikenkaikkiaan yhden (1) viestin". - vihdoinkin myönnät!!!
--Sit niistä tampioista loukkaantuu myös, joiden realismin taso on lapsen tasolla sikäli, että yliarvioivat omaa älykkyyttään suhteessa muiden kirjoittajien älykkyyteen. ---
myönnät siis olevasi tampio?
- Porkkana II
Sellaisia, jotka pärjäävät, henkisesti vahvoja tahvoja, älykkäitä ja päättäväisiä darwinistisen valikoitumisen tuotteita.
- ex-Wastaaja
vaikka kaalia välillä.
Erilainen. Väitän että täällä kaikki ovat loppujen lopuksi ok mutta kukaan ei ole tavis kuitenkaan.
- scale
herkkänahkainen prinsessatautia poteva kiukkupussi ja muutenkin perusvittumainen Suomalainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5922058- 1021030
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18977Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101835Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65563