hiukset tooosi huonossa kunnossa.

ewww

Hiukseni tuli toooodella huonoon kuntoon parissa kuukaudessa varmaankin joka aamuisesta föönauksesta, vaikka käytin lämpösuojaa sisältävää juttua.
Hiuksia oon värjäillyt parin kk välein, ei sen pitäis vaikuttaa asiaan.

Hiukset on siis sellaset ihan pöyhkeet ja karkeet, näyttää et jokainen irtonainen pistää siel pehkosta sitten sillee rumasti ulos.

Miten saan ne taas hyväkuntoisiksi :s.
Kampaajalle en oo menossa, enkä välttämättä haluis ostaa mitään kalliita kampaamotuotteitakaan :s.

8

2298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivisunkengässä

Kokeile öljyhoitoa?
      Esimerkiksi XZ-sarjan öljyhoidot on ainakin omasta mielestäni hyviä. Niitä saa ihan tavallisista marketeista, hintaa en muista.

"XZ Öljyhoito ORIGINAL sisältämät runsaat luonnonöljyt ravitsevat, kosteuttavat ja suojaavat hiuksia juuresta latvaan. Hiuspohjan ärtyneisyys ja hilseily vähenevät syväpuhdistuksen myötä. Ei rasvoita hiuksia. Sopii kaikille hiustyypeille.
      Ei sisällä silikonia tai silikoniyhdisteitä."

"XZ TYRNILöljyhoito sisältää runsaasti puhtaita luonnonöljyjä, jotka elvyttävät hiusta juuresta alkaen. Ravitsevat öljyt kosteuttavat hiuksia ja tasapainottavat hiuspohjaa. XZ tyrniöljyhoito ei rasvoita hiuksia."

• kivisunkengässä

Tsekkaappa myös että shampoo ja hoitoaine mitä käytät, on tarkoitettu värjätyille hiuksille.. ja että ne on hoitavia ja kosteuttavia.

• tämä on turhaa

Itsekkin tiedät ongelman, hiukset huonossa kunnossa mutta et halua panostaa hyviin tuotteisiin..

Jos haluat pitää hiuksesi, niin otappa itseäsi niskasta kiinni.

Itse olen käyttänyt lukuisia kampaamotuotteita kalliita/edullisia ja silti parhain löytö on ollut
      The Body Shopin hunaja hoitoaine.
      Voit lukea lisää:

http://www.thebodyshop.fi/tuotteet-hiukset-hoitoaineet.shtml

Saat 400ml 16e
      erittäin riittoisa.

Myyvät myös ihan pikkuruisia pulloja, jos et halua isoa heti ostaa, voit kokeilla sillä pienemmällä.

Mutta todella suosittelen.
      Saman sarjan shampoosta ei ole tietoa, mutta tuo kosteuttava hoitoaine on todella hyvää.
      Itselläni kampaaja tuttu, jolla myöskin todella värjätyt hiukset. Käyttänyt Tigiä, Lanzaa, Sebastiania.. Annoin hänelle testiksi tuota hoitoainetta, ja kaveri hurahti siihen täysin.
      Sanoi ettei ikinä ole kokeillut mitään parempaa.
      Nykyään suosittelee "salaa" myös asiakkailleen tuota hoitoainetta :P

Itse jouduin leikkaamaan hiukset ihan lyhyiksi kun alkoivat katkeilla yms. En minäkään halunnut ostaa kunnon tuotteita.. Kantapään kautta kuitenkin oppii :)

Ja usko pois, tuo ei ole loppujen lopuksi edes kallista kun hiuksesi voivat paremmin :)

• marketistakin

löytyy ihan yhtä kelvollisia tuotteita, just nuo xz-tuotteet. Oliiviöljystä myös todella hyvä öljyhoito.
        Eip mitään järkeä revittää lompakkoaan pelkkien merkkien vuoksi. Perusta on se hiusten hellävarainen käsittely ja perusleikkaus.

• ne sitten
        marketistakin kirjoitti:

löytyy ihan yhtä kelvollisia tuotteita, just nuo xz-tuotteet. Oliiviöljystä myös todella hyvä öljyhoito.
        Eip mitään järkeä revittää lompakkoaan pelkkien merkkien vuoksi. Perusta on se hiusten hellävarainen käsittely ja perusleikkaus.

Miksei nuo XZ tuotteet sitten ikinä toimi??
        Itse olen koikeillut niistä jokaista, öljyhoitoja yms. ja hiukset sen kuin näyttävät pahemmilta.
        XZ ei käy minulle ainakaan yhtään.

Ja minä suosittelin The Body Shopin tuotteita, minusta siinä ei ole mitään "merkkiä" mikä maksaa.
        Hyvin harvat noita Body Shopin hiustuotteita käyttävät.

Itse olen käyttänyt myös Tigiä (mahdollisuus testailla kaikkea edullisesti) ja minusta se on *askaa pullotettuna.
        Eli en todellakaan suosi mitään merkin vuoksi, tai varsinkaan hinnan.

• opiskelijalla

rahat vähissä, ennemmin ruokaa. Föönin ja kihartimet voi unohtaa, halvemmaksi tulee.

• sussa puu

Hei kokeile Je Veux sarjaa
      Löydät sen netistä www.mariacos.fi klikkaa oikean puoleista palkkia JeVeux
      Luonnonöljyjä sisältävä sarja!
      Varsinkin se tehonaamio on todella tehokas, käy myös pidennyksille, kun ei laita niihin kiinnityskohtiin saakka!
      Argan öljy on iku-riittoisa vain tippa riittää huonoille hiuksille...ei jää tahmaiseksi!
      Suosittelen!

• longhair77

Hiuksesi kuulostavat selvästi vain kuivilta. Tarvitsevat siis kosteutusta.

Nou hätä! Ei tarvitse ostaa mitään kalliita aineita. Tuolla joku jo mainitsikin että oliiviöljy toimii hyvin hiushoitona. Kokeile ihan ensimmäiseksi sitä. Käyttötapoja on monia ja niitä voi yhdistellä. Voit lisätä sitä vähän tavalliseen hoitoaineeseesi. Se lisää silloin hoitoaineen hoitavuutta. Voit tehdä öljyhoidon ennen pesua niin, että laitat öljyä reiluhkosti kuiviin (tai vähän kostutettuihin) hiuksiisi ja annat vaikuttaa vähintään tunnin ennen kuin peset shampoolla. Öljyä voi laittaa hiuksiin myös tipan tai pari pesujen välillä.

Kokeile sellaista pesutapaa, että kastelet ensin hiukset normaalisti, laitat sitten tavallista hoitoainettasi hiusten pituuksiin ja shampoon vain tyveen. Huuhdot ne sitten yhtä aikaa pois. Sillä tavalla voi suojata hiuksia shampoopesun kuivattavalta vaikutukselta. Yleensähän vain lähellä päänahkaa olevat hiukset kaipaavat tehokkaampaa puhdistusta. Sen jälkeen vielä pois pestävä hoitoaine hiuksiin normaalisti.

Jos haluat ostaa jotain uutta, mainostan täälläkin itse hyväksi havaitsemaani 99,7 % aloeverageeliä. Hiukseni ovat kuivuuteen taipuvaiset ja niitä auttaa pesujen välillä paljon aloeverageelin ja oliiviöljyn sekoitus. Sekoitan kämmenellä ehkä 3/4 aloverageeliä ja 1/4 oliiivöljyä, hieron ne kämmenissä tasaiseksi seokseksi ja laitan siitä kaikkialle hiusteni pituuksiin. Kannattaa laittaa ihan vähän kerrallaan ettei tuloksena ole likaisen näköiset hiukset.

Aloeverageeliä saa ainakin Verkkoapteekista (100 ml / 10,40 €) ja siellä se taitaa olla mysö edullisinta:

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/2646

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe