Vapaa mies, mitähän ajattelisit?

*Nipsu*

Jos naimisissa oleva kahden lapsen äiti
tulisi tunnustamaan sinulle että on aivan
korviaan myöten rakastunut sinuun.

Saisit kuulla olevasi naisen
täydellinen sielunkumppani.

Nainen avautuisi sinulle ettei ole ketään miestä
koskaan rakastanut yhtä palavasti kuin juuri
sinua. Ei edes omaa aviomiestään.

Millaisia ajatuksia heräisi mielessäsi???
Olet siis itse naimaton sinkkumies ja
sinulla ei ole omia lapsia..

13

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottamaan

järjen käteen ja menemään kotiin katsomaan ketä siellä on.

• siitä minkä näköönen se nainen on. Mut, kyllä aika hyväluantoosen näköönen pitää olla, etten karkuun juoksisi.

Jaa ja, rttä oikein sielunkumppanikin? No ei kai se este olis.

• Nainen oli kertakaikkisen hurmaava ja sai pääni pyörälle. Valitettavasti nainen erosi ja kuvitteli, että minä täytän hänen ex-miehensä jättämän paikan hänen perheessään. Yllätys, yllätys, en sopinut väkisin ja erohan siitä tuli.

Sinkkumiehen kun on vaikea ryhtyä yhtäkkiä perheelliseksi, vaikka haluajakin olisi.

• *Nipsu*

Suhteenne lopulta oikeasti kaatui?

Miten niin et mukamas sopinut väkisin???

• Ratikkakuski.
        *Nipsu* kirjoitti:

Suhteenne lopulta oikeasti kaatui?

Miten niin et mukamas sopinut väkisin???

Nainen oli hyvässä uskossa, että voisin vähän kuin "lennosta" ryhtyä perheen mieheksi. Mutta kun minä olin lapseton sinkku, enkä sen enempää osannut kuin halunnutkaan sellaista roolia, vaikka pidin naisesta kuin hullu puurosta.

Nainen sitten pettyi sekä haluttomuuteeni, että kyvyttömyyteeni ja katkeroitui.

• KG-gag

Ei nää vois vähempää kiinnostaa. Liian vanhoja ja rupsahtaneita. Lisäksi asenne on varmasti väärä, jne.

• MMies

Lääkityksen korjauksen paikka.

• näin.

että mistähän se minut niin hyvin tuntee, että voi tietää sielunkumppanuuden ja kaikki. Ja vielä rakastaa. Eihän meillä edes ole ollut seksiä. No, todella tyypillinen suomalainen nainen oman keski-iän kriisinsä myllerryksessä. Sääli vaan miestä, koska se on ihan hyvä tyyppi.

• että minkä

ihmeen takia niitä kakaroita pitää lykätä tähän maailmaan.

• kiinni, mitä tuntisin ky. äitiä kohtaan.
      Vaikka olisi toiselle täydellinen sielunkumppani, ei tarkoita sitä, että rakastaisi tai rakastuisi häneen.

Monesti käy siten, että henkilö jota todella rakastat, rakastaa jotakuta toista.

• seen that...

Ei ollut minulla voimaa vastustaa naista kun tunteet olivat molemminpuoliset ja tuskinpa tulen enää koskaan tapaamaankaan vastaavaa. Loppupeleissä nainen ei kuitenkaan uskaltanut erota ja tuloksena vain paljon surua ja murhetta.

• Enrique_Lister

Nainen valehtelee ja jos jättää miehensä minun takiani, niin varmasti jättää myös minut jonkun muun takia.

• olisit hänelle

sielunkumppani, sinulla ei olisi tarvetta tunnustaa sitä hänelle. Tietäisitte sen kumpikin ilman tunnustuksia ja sanoja. Etkä kyselisi asiasta mitään täällä. Silloin kun Tietää, ei ole tarvetta kysellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2256
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1108
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      26
      1096
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      954
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65