Mitä mieltä miehet olisitte jos nainen laittautuisi arkipäivänäkin tunnin verran ennen kuin astuu asunnosta pihalle? Oletteko tottuneet tällaiseen? Vai kuulostaako tuo mielestänne liian pitkältä ajalta?
Naisten laittautuminen
51
3105
Vastaukset
- Asiasta.huvittunut
Mä olen ihmetellyt näitä tyttöjä, jotka istuu heti aamusta luentosalissa pirteänä ja laittautuneena. Itse herään kunnolla yleensä vasta klo 10, siihen asti kuljen jonkinlaisessa koomassa vaikka pystyssä pysyisinkin.
Oletetaan, että naisen työt alkavat klo 08. Työmatka kestää tunnin, aamiaisen valmistaminen ja syöminen, suihku ja muut sellaiset aamutoimet puoli tuntia. Tämän lisäksi laittautuu tunnin. Tämmöisen tapauksenhan pitäisi herätä klo 05.30! Kuulostaa järjettömältä. Moneltako tuollainen menee nukkumaan?
Nipistääkö tuollainen nainen laittautumiseen vaadittavan ajan unesta vai vapaa-ajastaan? Jos päivä jaetaan 8 h unta, 8 h töitä ja 8 h kaikkea muuta. Töistä ei voi karsia, eikä välttämättömistä kotitöistäkään tai sellaisista, joten pitää karsia joko unesta tai vapaa-ajasta.- ....
Tuolla aikataululla pitäisi tosiaan herätä klo 5.30. Mutta ehkä jos heräisin noin aikaisin, niin laittautuisin hieman nopeammin, esim. puolessa tunnissa tai 45 minuutissa.
Kysymys kuuluikin, että aiheuttaako se miehelle mitään ongelmaa, se tyttöystävän laittautuminen? - Asiasta.huvittunut
.... kirjoitti:
Tuolla aikataululla pitäisi tosiaan herätä klo 5.30. Mutta ehkä jos heräisin noin aikaisin, niin laittautuisin hieman nopeammin, esim. puolessa tunnissa tai 45 minuutissa.
Kysymys kuuluikin, että aiheuttaako se miehelle mitään ongelmaa, se tyttöystävän laittautuminen?Jos se aika on pois velvollisuuksien hoidosta, yhteisestä ajasta miehen/lapsien kanssa (jos on perheellinen nainen), niin tottakai se on ongelma. Jos nainen taas pärjää tuntia lyhyemmillä yöunilla ja hoitaa silti kaikki velvollisuutensa, niin mikäs siinä sitten.
- ja oma hyysi
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Jos se aika on pois velvollisuuksien hoidosta, yhteisestä ajasta miehen/lapsien kanssa (jos on perheellinen nainen), niin tottakai se on ongelma. Jos nainen taas pärjää tuntia lyhyemmillä yöunilla ja hoitaa silti kaikki velvollisuutensa, niin mikäs siinä sitten.
Ja jos meinaa vessan/kylppärin tunniksi, tai edes 45 min varata, niin saa luvan hommata oman prive hyysin.
Muillakin on tarvetta kylppäriin, ihan kuselle ja hampaita pesemään. - kylppärissä
ja oma hyysi kirjoitti:
Ja jos meinaa vessan/kylppärin tunniksi, tai edes 45 min varata, niin saa luvan hommata oman prive hyysin.
Muillakin on tarvetta kylppäriin, ihan kuselle ja hampaita pesemään.tehdä... Eikä hiuksiakaan välttämättä.
- la.ra
... klo 5.40 tukanpesupäivinä ja klo 6.00 jos ei ole tukanpesupäivä. Ja jos käyn lenkillä aamulla niin sitten herätystä aikaistetaan tunnilla.
Pyrin nukkumaan kahdeksan tuntia yössä.
En osaa eritellä kuinka paljon laittautumiseen menee, mutta en mä aamulla tee muuta kuin juon lasin piimää, otan vitamiinit, käyn suihkussa ja kaikki muu on sitten kai sitä laittautumista eli meikkiä, tukan laittoa ja pukemista.
Joskus tulee tehtyä myös pieniä kotihommia aamulla. - on vain kokemuksia
kylppärissä kirjoitti:
tehdä... Eikä hiuksiakaan välttämättä.
vessaanlinnoittautujista min. 1 h - ja aamulla kiireisimpään aikaan, kun sinne olisi muillakin tarvetta. Diktatuuria.
- la.ra
on vain kokemuksia kirjoitti:
vessaanlinnoittautujista min. 1 h - ja aamulla kiireisimpään aikaan, kun sinne olisi muillakin tarvetta. Diktatuuria.
Kukaan poikaystävistäni ei ole tunkenut vessaan ennen kuutta.
Nykyinen hyvä jos nousee sängystä ennen kuin tulen töistä kotiin. Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Jos se aika on pois velvollisuuksien hoidosta, yhteisestä ajasta miehen/lapsien kanssa (jos on perheellinen nainen), niin tottakai se on ongelma. Jos nainen taas pärjää tuntia lyhyemmillä yöunilla ja hoitaa silti kaikki velvollisuutensa, niin mikäs siinä sitten.
Jos nainen vaatii vähintään sen tunnin, ennenkuin astuu mökistä pihalle, ni kyllä tulee melkonen näytelmä jokaikisestä lähtemisestä. Ja mitäs sitte jos joku tulee käymään? Melkosia stressipainetilanteita.
Pipo päähän, kengät jalkaan, takki niskaan ja pihalle, siihen ei mene 3:a minuuttia kauempaa missään tapauksessa.
Jos nainen on niin huono meikkaamaan, ettei hommasta alta tunnissa selviäisi edes arkipäivänä, niin kyllähän minä pilkkanaurua nauraisin.
- haluaa tehdä
hienon meikin ja jos vaikka iholla on virheitä joita joutuu peittämään? Silloin kestää pitempään
haluaa tehdä kirjoitti:
hienon meikin ja jos vaikka iholla on virheitä joita joutuu peittämään? Silloin kestää pitempään
Monenmoista pakkeloijaa olen elämäni aikana nähnyt, mutta tunti kuulostaa umpihullulta, ellei ole omiin häihinsä menossa. Sitäpaitsi ihon virheet ovat osa ihmistä, josta ei luulisi kanssaihmisten traumoja saavan.
Rouva Ratikkakin vetäisee arkimeikin parissa minuutissa, eikä lauantai-illan bilemeikkikään ota 10 minuuttia pidempään. Minusta lopputulos on aina huoliteltu, joten en ymmärrä mitä lisäarvoa lopusta 50 minuutista olisi.- outoja
Ratikkakuski kirjoitti:
Monenmoista pakkeloijaa olen elämäni aikana nähnyt, mutta tunti kuulostaa umpihullulta, ellei ole omiin häihinsä menossa. Sitäpaitsi ihon virheet ovat osa ihmistä, josta ei luulisi kanssaihmisten traumoja saavan.
Rouva Ratikkakin vetäisee arkimeikin parissa minuutissa, eikä lauantai-illan bilemeikkikään ota 10 minuuttia pidempään. Minusta lopputulos on aina huoliteltu, joten en ymmärrä mitä lisäarvoa lopusta 50 minuutista olisi.Mitä ihmettä sillä on väliä miten kauan nainen meikkaa tai laittaa.
Ennemmin olen järkyttynyt siitä, miten jotkut naiset kulkevat hyvin laittamattomina... suoraan sängystä nousseen näköisinä.
jos pitäisi valita.. en edes epäröisi "suoda" naiselle aamulaittautumista ennemmin kuin , että joutuisin katselemaan epäsiistiä laittautumatonta naista. - puhuu-
outoja kirjoitti:
Mitä ihmettä sillä on väliä miten kauan nainen meikkaa tai laittaa.
Ennemmin olen järkyttynyt siitä, miten jotkut naiset kulkevat hyvin laittamattomina... suoraan sängystä nousseen näköisinä.
jos pitäisi valita.. en edes epäröisi "suoda" naiselle aamulaittautumista ennemmin kuin , että joutuisin katselemaan epäsiistiä laittautumatonta naista.asiaa! Laittautumattomat naiset ovat kyllä karmea näky.
- la.ra
puhuu- kirjoitti:
asiaa! Laittautumattomat naiset ovat kyllä karmea näky.
vähän naisesta ja tilanteesta...
Mä olen itse ihmetellyt sitä, että jotkut naiset töissä ja johtavassa asemassa panostavat kyllä vaatteisiin, jotka ovat viimeisen päälle, mutta eivät käytä sitten kuitenkaan yhtään meikkiä. En arvostele, mutta minusta se näyttää aina jotenkin omituiselle. Ehkä mä olen vain kateellinen...?
Mutta en kyllä koe velvollisuudekseni laittautua yhtään jos lähden sunnuntaina pesettämään autoa, ja minusta näyttäisi oudolta, jos joku olisi laittauteena ja meikattuna peppu pystyssä imuroimassa autoa tai tarkistamassa ilmanpaineita Nesteen pihassa. - .........
la.ra kirjoitti:
vähän naisesta ja tilanteesta...
Mä olen itse ihmetellyt sitä, että jotkut naiset töissä ja johtavassa asemassa panostavat kyllä vaatteisiin, jotka ovat viimeisen päälle, mutta eivät käytä sitten kuitenkaan yhtään meikkiä. En arvostele, mutta minusta se näyttää aina jotenkin omituiselle. Ehkä mä olen vain kateellinen...?
Mutta en kyllä koe velvollisuudekseni laittautua yhtään jos lähden sunnuntaina pesettämään autoa, ja minusta näyttäisi oudolta, jos joku olisi laittauteena ja meikattuna peppu pystyssä imuroimassa autoa tai tarkistamassa ilmanpaineita Nesteen pihassa.Outoja ajatuksia sinulla jos muiden naisten meikkaaminen tai meikkaamattomuus sinua ihmetyttää. Eiks se riitä että on puhdas ja asiallisesti pukeutunut?
Ja mitä outoa siinä on että imuroi autoaan meikattuna? Peppu pystyssä siinä tilanteessa on välillä pakko olla. - sieltä.
outoja kirjoitti:
jos pitäisi valita.. en edes epäröisi "suoda" naiselle aamulaittautumista ennemmin kuin , että joutuisin katselemaan epäsiistiä laittautumatonta naista.Samaa mieltä nuo diivailevat ukotkin (jotka tekopyhästi moittivat laittautumiseen kulutettua aikaa) oikeasti ovat.
- la.ra
......... kirjoitti:
Outoja ajatuksia sinulla jos muiden naisten meikkaaminen tai meikkaamattomuus sinua ihmetyttää. Eiks se riitä että on puhdas ja asiallisesti pukeutunut?
Ja mitä outoa siinä on että imuroi autoaan meikattuna? Peppu pystyssä siinä tilanteessa on välillä pakko olla.Eihän se kenenkään meikkaamattomuus tietenkään mulle kuulu, mutta satun vain huomaamaan. Ei se suhtautumiseeni vaikuta millään lailla. Se vain pistää silmään.
Ei siinäkään ole mitään ihmeellistä, että imuroi autoa meikeissä, mutta minulta sellaista on turha vaatia. En käytä kotipäivinä meikkiä enkä meikkaa autopesulaa varten. - ...........
la.ra kirjoitti:
Eihän se kenenkään meikkaamattomuus tietenkään mulle kuulu, mutta satun vain huomaamaan. Ei se suhtautumiseeni vaikuta millään lailla. Se vain pistää silmään.
Ei siinäkään ole mitään ihmeellistä, että imuroi autoa meikeissä, mutta minulta sellaista on turha vaatia. En käytä kotipäivinä meikkiä enkä meikkaa autopesulaa varten.Miksi ylipäätään edes meikkaat? Haluatko näyttää paremmalta kuin olet?
- la.ra
........... kirjoitti:
Miksi ylipäätään edes meikkaat? Haluatko näyttää paremmalta kuin olet?
ja erilaiselta. Meikki kuuluu samaan kategoriaan vaatteiden ja hiusten kanssa eli päivän fiilistä pitää vastata tai muuten menee päivä pieleen. :)
- vastailla
la.ra kirjoitti:
ja erilaiselta. Meikki kuuluu samaan kategoriaan vaatteiden ja hiusten kanssa eli päivän fiilistä pitää vastata tai muuten menee päivä pieleen. :)
tuolle, taitaa olla sama joka kirjoittelee typeriä viestejään vähän kaikille..
- ............
vastailla kirjoitti:
tuolle, taitaa olla sama joka kirjoittelee typeriä viestejään vähän kaikille..
Lara voi ihan itse päättää mihin kommenttiin vastaa.
Kirjoittelen typeriä viestejäni vähän kaikille joo, mutta sana on vapaa. - hirveän pahoillaan
outoja kirjoitti:
jos pitäisi valita.. en edes epäröisi "suoda" naiselle aamulaittautumista ennemmin kuin , että joutuisin katselemaan epäsiistiä laittautumatonta naista.Taas! Jos vaikka leikkaisin paperipussiin reiät ja laittaisin sen päähän, ettei tarvitse katsella? Vai lopetanko työt, enkä poistu kotoa, etten vahingossakaan järkytä sinua meikkaamattomalla olemuksellani? Olen tosiaan ihan hirveän pahoillani, että väärällä ulkonäölläni aiheutan sinulle tuskaa!
- kerta ole
............ kirjoitti:
Lara voi ihan itse päättää mihin kommenttiin vastaa.
Kirjoittelen typeriä viestejäni vähän kaikille joo, mutta sana on vapaa.mitään järkevää ja tähdellistä sanottavaa, niin älä sano mitään. Kuka sinua pakottaa kirjoittamaan typeryyksiäsi?
- .............
kerta ole kirjoitti:
mitään järkevää ja tähdellistä sanottavaa, niin älä sano mitään. Kuka sinua pakottaa kirjoittamaan typeryyksiäsi?
Kun seuraavan kerran näet nimimerkkinä pisteitä niin jätä lukematta.
- pakko
............. kirjoitti:
Kun seuraavan kerran näet nimimerkkinä pisteitä niin jätä lukematta.
kirjoittaa...
- .............
pakko kirjoitti:
kirjoittaa...
Kyllä koen jonkinlaista pakkoa kirjoittaa kun haluan sanoa mielipiteeni jostain asiasta. Sinun ei tarvitse vastata jos se ärsyttää.
- Asiasta.huvittunut
outoja kirjoitti:
jos pitäisi valita.. en edes epäröisi "suoda" naiselle aamulaittautumista ennemmin kuin , että joutuisin katselemaan epäsiistiä laittautumatonta naista.Olisihan se hienoa, jos saisi kaiken. Siis ihan kaiken.
Mutta kuten joka asialla, myös laittautumisella on vaihtoehtoiskustannuksensa. Sanomattakin on selvää, että jos naiselta jää meikkaamisen takia vaikkapa vaipat vaihtamatta lapselle, niin sellainen peli ei vetele.
Itsekin olen esteetikko, mutta arvostan enemmän käytännöllisyyttä. Jos velvollisuuksien hoito kärsii tuollaisen jokseenkin turhanpäiväisen asian takia, siihen pitää tulla muutos. Loppujen lopuksi aika harvalla miehellä on varaa pitää naista, jonka ainoa tehtävä on näyttää kauniilta.
- omakuva
5 min riittää tavallisesti.kun olen lähdössä jonnekkin juhliin tms. sitten menee kauemmin.Ei kai sitä naamiota tarvi maalata joka päivä naamalle,kevyt ehostus riittää minulle.
- kiinnostaa?
??????????????
- ....
Aloittaja haluaa kuulla miesten mielipiteitä asiasta...
- juupa juu
.... kirjoitti:
Aloittaja haluaa kuulla miesten mielipiteitä asiasta...
Aloittaja on kateellinen tuntemilleen laatunaisille, joilla on varaa odotuttaa miehiä ja hakee nyt myötätuntoa palstan muilta femuilta.
- tahansa
juupa juu kirjoitti:
Aloittaja on kateellinen tuntemilleen laatunaisille, joilla on varaa odotuttaa miehiä ja hakee nyt myötätuntoa palstan muilta femuilta.
naisella olisi vara odotuttaa miestä (edellyttäen tietysti että mies on naisesta kiinnostunut)?
- ???
juupa juu kirjoitti:
Ompa ovelasti muotoiltu kysymys, ei siitä heti hoksaakaan että sillä femujen myötätuntoa kalastellaan. Onko kyse jostain sisäpiirijutuista?
- Nikke22
juupa juu kirjoitti:
Saman olen huomannut. Näitä viestejä on täällä pilvin pimein.
- ap.
juupa juu kirjoitti:
Haluan vastauksia nimenomaan miehiltä, miehille suunnattu kysymyskin on.
- mulle...
Jos nainen haluaa laittautua ulos mennessään niin ei mulla kyllä ole siihen mitään nokan koputtamista!
Ajattelisin varmaan, että mikähän tuonkin homman tarkoitus mahtaa olla. Tuskin ymmärtäisin.
- ymmärrä
naisia.
- kun...
hän jättäisi sen tekemättä. Sitähän te miehet tapaatte suuren ääneen rääkyä, kun suomalaiset naiset ei viitti itteään yhtään laittaa.
- la.ra
kun... kirjoitti:
hän jättäisi sen tekemättä. Sitähän te miehet tapaatte suuren ääneen rääkyä, kun suomalaiset naiset ei viitti itteään yhtään laittaa.
Heh, juuri noin.
Eipä silti, Poikaystävä ei koskaan mukise laittautumisista, kiittelee vain. Siinä mielessä erikoinen mies, että ehdottelee mulle vaatteita ja ottaa kantaa meikkiin ja tukkaan. kun... kirjoitti:
...tietysti olla sellaisiakin naisia, jotka tarvitsevat vankan pakkelikerroksen ennen ihmisten ilmoille lähtemistä.
Vaimoni ei juurikaan meikkaa (kuin joskus). Eikä tuo asia ole minua koskaan häirinnyt millään muotoa. Jos naisella on kauniit kasvot ja huolitellut hiukset ja vaatteet, niin mitäs sillä meikillä tekee..
- scale
joskus jurppii, mutta minkäs teet? Ei siihen nyt sentään tuntia mee, mutta se kyllä välillä tuntuu siltä.
- vili
aika idioottina
- dayum
jo kyllä aika pitkä aika.
- Aurinko79-
Kuka jaksaa seisoa tunnin arkipäivisinki peilin edessä, johan siinä kädet puutuu...
Kyllä mä joskus tyttöjen kanssa bileiltaan valmistuessa saan kulumaan laittautumiseen nelisenkin tuntia helpolla mutta siihen mahtuu niin paljon muutakin hösäämistä kuin pelkkää meikkikynän heiluttelua. Aktiivista laittautumista bileiltanakin on ehkä n. 30 min.- saattaa
ehtiäkin tehdä 30 minuutissa, mutta siihen päälle vielä piilolinssien laitto, hiusten laitto ja pukeutuminen
- Aurinko79-
saattaa kirjoitti:
ehtiäkin tehdä 30 minuutissa, mutta siihen päälle vielä piilolinssien laitto, hiusten laitto ja pukeutuminen
Piilareihin menee n. 2 min mitä oon kavereita seurannut. Arkisin mulla menee siihen kun nousen sängystä ylös ja painan ulko-oven kiinni normaalisti n. 20 min. Silti ehdin meikata ja laittaa hiukset vähintäänkin siistille ponnarille tai nutturalle ja syöttää kissat. Tänä aamuna otin vähän löysemmin ja sain kulumaan 40min heräämisestä lähtöön mutta kävin suihkussa.
Mut mä myönnän olevani vähän laiska tuossa laittautumisessa arkisin. Meikkaan suht kevyesti jne joten käytän vain sen verran aikaa että koen olevani tarpeeks huoliteltu töihin. - miten-
Aurinko79- kirjoitti:
Piilareihin menee n. 2 min mitä oon kavereita seurannut. Arkisin mulla menee siihen kun nousen sängystä ylös ja painan ulko-oven kiinni normaalisti n. 20 min. Silti ehdin meikata ja laittaa hiukset vähintäänkin siistille ponnarille tai nutturalle ja syöttää kissat. Tänä aamuna otin vähän löysemmin ja sain kulumaan 40min heräämisestä lähtöön mutta kävin suihkussa.
Mut mä myönnän olevani vähän laiska tuossa laittautumisessa arkisin. Meikkaan suht kevyesti jne joten käytän vain sen verran aikaa että koen olevani tarpeeks huoliteltu töihin.perusteellisesti? Laitatko meikkivoiteen, puuterin ja sitten silmät ja huulet?
- irtotissit
miten- kirjoitti:
perusteellisesti? Laitatko meikkivoiteen, puuterin ja sitten silmät ja huulet?
heh silmät ja huulet on jo ihan valmiiksi
niitä ei tarvi laittaa varastosta :DDD
- Miksi pitää pakkeloida
päästä varpaisiin. Liika on aina liikaa. Kyllä puol tuntii on max. Luonnollisuus kunniaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573