Kuinka paljon on aikaeroa Suomen ja Californian välillä?
Soitin tänään Usa:aan, CA klo 18 ja nyt huomasin, että jos aikaero on se epäilemäni 12 h, niin siellähän on silloin ollut aikaista.
aikaero
4
9087
Vastaukset
Oli se kello siellä Kaliforniassa sentään jo aamukahdeksan, joten et mokannut pahasti. ;)
- on aikaero
Soittelin joskus Kaliforniasta kotiin ja kun piti noin virka-aikaan soittaa, niin soitin yleensä noin klo 23:00 jälkeen, siis myöhään illalla sikäläistä aikaan, mutta kuitenkin vielä joksenkin siedettävään aikaan sikäläisesti.
Suomessa sitten olikin kello jotain aamupäivää seuraavana päivänä (klo 9:00 jälkeen), elikkä sopivaa virka-aikaa.
Elikkä voi näppärästi soittaa seuraavan yön yli, kun soittaa Kaliforniasta myöhään illalla, melkein keskiyöllä.
Tarkkaan ottaen Los Angeles, California,
standard time zone: UTC/GMT -8 hours
Ja Suomessa tunnetusti UTC 2
kun laskee -2-8, niin saa vastaukseksi -10 tuntia
Suomalaiset ovat 10 tuntia edellä ajassa, maapallon kääntymisessä seuraavaan päivään.
Suomesta taas kannattanee soittaa joskus 19:00 jälkeen, jolloin siellä on aamu klo 9:00, jos haluaa asioida. - _Hello_
Kalifornian ja Suomen välinen ero on n. 10 tuntia.
- 20
www.worldtimeserver.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60856
- 47809
- 45742
- 40731
- 39688