Epämiellyttävin suomalainen julkkis?

Galluppiipukkaa

Kysymys siis otsikossa. Ketä et vain siedä? Perusteluja, kiitos.

28

1616

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä entinen pääministerin heila on mielestäni vihonviimeinen. Ei siinä mitään, että esimerkiksi Eremenkon, Keskisen ja muiden entiset heilat pyrkivät turhiksi julkkiksiksi seurustelun jälkeen vilauttelemalla tissejä, mutta että vatvomalla entistä suhdetta julkisuudessa.

    • ja janne porkkana

      naisista ainakin. EN ole antanut kylläkään fiksua kuvaa itsestään... Miehistä se onnenpyörä äijä, en nyt muista ketä se olikaan........ Janne porkka vai ?

    • Hyi Helv....

    • vallu vee

      ääniki on niin ällöttävä muusta olemuksesta puhumattakaan

    • rusalkaa

      Jotenkin olen vaan saanut epämellyttävän kuvan herroista: Niklas Herlin (verkko-Uusi Suomi) ja Antti Piippo(vaikka kerääkin nykytaidetta tms.)

    • sirpamaikkarilta

      Tarviiko edes perustella? Ja seiskan tilausta ei pysty edes harkitsemaan.

    • -PB-

      tyypit jotka ovat sen paikkansa parrasvaloissa saaneet joillain muilla avuilla kuin omilla ansioillaan. Tyyliin: blondasin hiukseni ja laitatin viiden litran silikonit, vietin kiihkeän yön Matti Nykäsen kanssa, kyllä te tiedätte nää.

    • dayum

      Ärsykkeitä: Susan Ruusunen, Susanna Sievinen... BB ääliöt, siis ne jotka yrittävät pysytellä lehtien palstoilla... salarakkaat... Yleensäkin täysin turhat palstantäytteen kuten joku Matti Nykänen, joka on tullut julkisuuteen tyhjästä, eikä ole oikeastaan tehnyt mitään.

      • Kettulaatikossa

        sanoisin että Matti Nykänen on tehnyt noista "jotakin". Moninkertainen maailmanmestari kuitenkin ja vielä nyt vanhoilla päivilläänkin voitti, vaiks ihme on että edes henki pihisee kaikkien seikkailujen jäljiltä.


    • Kettulaatikossa

      Sievisten koko perhekunta vetää voiton sillä ruotsalaismisukkavahvistuksellaan...

      Melkein heitin purjot kun näin Janin ketkuttelemassa siinä tanssiohjelmassa napaan asti aukiolevassa asussa. Isäukko vaikuttaa joltain eltaantuneelta pervolta ja ex-vaimoke on kuin haudasta noussut, itseasiassa kuin kaksi marjaa sen Corpse Bride-animaation raatomorsiamen kanssa. Ja sitten se uusi misukka, onko muovisempaa nähty?

      Hui. Toivon todella että olen saanut vain väärän käsityksen ja he ovat itseasiassa mukavia ihmisiä, jotka eivät ole lainkaan sekaisin. Että media on vain luonut tällaisen hirvitysperheen.

      Corpse Bride:
      http://www.popartuk.com/g/l/lgpp30468 you-may-kiss-the-bride-the-corpse-bride-poster.jpg

      Susanna:
      http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1456261-400_suskisievinen.jpg

    • viilisniilis

      Mikko Leppilampi, Joonas Hytönen, Katri Ylander, Susanna Sievinen. Noitten naamat on vaan ärsyttävän näköisiä ja osan jutut aivan pölöjä (Susanna Sievinen). Ois niitä lisääkin, mä tuu´n varmaan kohta lisämään, kunhan muistan. Mä inhoan aika monia julkimoita.

      Ainiin, Saimi Nousiainen ja Lola Odusoga (mikä nykyään onkaan)!! Niitten naamat on joka viikko jomman kumman ilttiksen kannessa ja ne tilittää jotain misseistä, muodista, tanssista, vaikka omasta paskastaan. Noi on on listan kärjessä!

    • MTV3:n uutistenlukija Keijo Leppänen, joka kuvittelee olevansa sutkauksillaan Urpo Martikaisen tasolla.

    • pitää kärkipaikkaa

      Tarviiko perustella?

      • Nainen Stadista

        Kaikki ällöttävät itsensä tatuoineet kaljut kuten Veeti kallio.


    • Mä aloin miettimään, eikä mua kyl kukaan julkkis ärsytä mitenkään, ku ehän mä seuraa edes niiden elämää, niin en mä voi tietää, että mitä ärsyttäviä piirteitä niissä on.

      Jotta, mun puolesta kaikki julkkiksetkin saa olla sellaisenaan olemassa, ei häiritse mun mielenrauhaa.

    • Yksinkertainen blondi

      tää Sukari ja Vesa Keskinen. Eivät ole ns. turhia julkkiksia ja ovat lahjakkaita omalla alallaan, mutta se mitä edustavat ja mitä arvoja ajavat ärsyttää:( Se, mitä (väkisin) tiedän heidän yksityiselämästään ei sekään anna ylevää kuvaa...

    • Alatalo

      Perustelut Alatalon omasta suusta:

      "Avovaimoni ei tehnyt itsemurhaa"
      "Hän teki itsemurhan, en tiedä miksi"

      noin 2 kk kulunut avovaimon itsemurhasta

      "Saamme puolen vuoden kuluttua lapsen" (uusi puoliso ollut kuukauden raskaana itsemurhan tapahtuessa)

      • viilisniilis

        Minäkään en pidä Mikko Alatalosta. Ällöttävä koko mies! Ja vielä keskustalaisuus kruunaa kaiken. Joskus olin hänen "keikallaan" jossain yleisessä tapahtumassa. Siellä oli paljon lapsia. Mikko Alatalo kertoo koko ajan härskejä vitsejä. Hyihyi.


    • vili

      aamutv:en juontajat...liian hinttiä heti aamusta.
      tarja halonen, fingeroos, seppo hovi,...on noita varmaan enemmänkin

    • la.ra

      julkkiksia, mutta heidät on helppo sivuuttaa, koska elävät vain lehtien sivuilla.

      Mutta se ärsyttää, jos haluaisi katsoa tiettyjä viihtellisiä ohjelmia, esim. kaiken maailman gaaloja niin eikö vain siellä joka jumalan kerta ole imelä ja ällöttävä Mikko Leppilampi naama kiiltävänä ja punakkana sekä piripäältä vaikuttava Jaana Pelkonen, joka A R T I K U L O I N I I N K A I K E N N I I N I H A N A N S E L K E Ä S T I.

      • Serpico

        Kyllä, kyllä. Täysosuma!


      • öööö¨¨

        opettajan tyttären ilahtuvan virheettömästä kielenkäytöstä. Vai kateusko se pilkistää...


      • la.ra
        öööö¨¨ kirjoitti:

        opettajan tyttären ilahtuvan virheettömästä kielenkäytöstä. Vai kateusko se pilkistää...

        mun äitinihän on erityisopettaja...

        Ei Jaanassa mitään vikaa ole, mutta ihmetellä täytyy sitä, että eikö Suomesta tosiaan löydy ketään toista juontamistaitoista naista. Peltsi oli kyllä kiva piristys Euroveisuissa.


    • Miksi kaikki pohjamudat pitää aina myllätä pinnalle? No mutta vastaan, että Katainen. Kaipaako se vielä jotain perustelujakin? Katsokaa nyt itsekin tätä touhua.

      • Anonyymi

        Kataisen korvat heiluu ja nenä on pitkällä.


        Ykkösvalehtelija eupropagandassa. Äärimmäisen härski.


    • Anonyymi

      jaajo

    • Anonyymi

      jaajo perunanenä

    • Anonyymi

      paras paasonen erottettu paasonen

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe