Hyviä polvieksperttejä (ortopedejä) Turusta

apuatarvitseva

Hei!!

Mulla ongelmia polveni kanssa. Olen käynyt 2 eri ortopedilla ja olen arvailuihin kyllästynyt! Kuka Turussa on alansa huippu ja esim urheilijan polvivammoihin erikoistunut? Vinkeistä suuri kiitos :)

10

9600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppppooo

Turusta en tiedä, mutta Helsingistä löytyy Ortonista mm. Panu Hirvinen, joka on leikannut oman polveni sen mentyä 2 kertaa sijoiltaan.. Kyseinen ortopedi-kirurgi myös leikkaa huippu-urheilijoita.

• kuullut

pelkkää hvyää Sakari Oravasta/Mehiläinen (turku-tre)

• sisäpiiritietoa

Sakari Orava on yksi Suomen guruista, Turun Mehiläisessä vaikuttaa. Paljon ulkomaalaisia futishuippujakin leikannut.

Muita hyviä on Pulssissa olevat Kalle Rahi ja Ari Hiltunen.

• Hoitaja

Sakari Orava on kuulemani mukaan hyvä, mutta itse kyllä matkustaisin Helsinkiin Orto-lääkäreille Panu Hirvisen vastaanotolle. On huippukirurgi. Ihan oikeasti. Teen tätä työkseni ja olen aika monta ortopediä matkalla tavannut.

• RVM

Panu Hirvinen ON HYVÄ polvi ortopedi / kirurgi. Olin viime pe 15.8.2008 leikkauksessa. Oikean polven kierukka repesi heinäkuussa kahtia ja toinen repeämä oikean polven sisäpuolella, joka oli tullut aikoja sitten. Siinä oli kierukka repeämässä kääntynyt, revennyt "lehti" päällekkäin ja kasvanut yhteen sellaiseksi paksuksi palloksi ja torsoksi... Nyt jo kävelen ja minkäänlaista särkyä ei ollut pe operaation jälkeen. Kaksi Buranaa olen ottanut pe ja la yötä vasten varmistaakseni unet. Suosittelen lämpimästi Panua, jos haluat hyvää jälkeä!!! Nyt teen jumppaliikkeitä ja ensiviikolla kuntopyörän kimppuun...:)

• kierukka-, nivelrikko-, ja ...

orto-lääkäreiden Panu Hirvinen on operoinut erittäin pahat vammat minun polvistani kaksi kertaa. Muut lääkärit jo nosti kädet kädet pystyyn, mutta Hirvinen sai korjattua jo 15 vuotta vanhan vamman kiitettävästi. On myös erittäin symppis tyyppi. SUOSITTELEN!!

• kaiken kokenut

Kyllä Panu on kaikista paras! Sain elämäni takaisin hänen operaation seurauksena.Upea ortopedi!

• Aaro11

Joo, Panu on loistava ortopedi. Leikkas mun polven vuosi sitten loistavin tuloksin. Panu vaan ei ole niin tunnettu kuin muut loistavat ortopedit, sillä se ei keikistele tuloksillaan eikä ole mitään julkkis tyyppiä. Nöyrä ja sympaattinen. Suosittelen!

• Anonyymi

Todella asiansa osaava ja tosi symppis!

• Anonyymi

Panu operoi nilkkani kolmesti vaikeasta vammasta ja sanoi itsekin, ettei se ihan äidin tekemä ole, mutta seuraavaksi paras. Huipputyyppi ja huippukirurgi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5875
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5361
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      51
      3746
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3695
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      100
      3441
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59