Pari juttua kummastuttaa

sarvikuonokas

Ei liity toisiinsa... jos liittyy niin etäisesti.

1. Miksi kassatädit antaa aina eka setelin / setelit ja vasta sitten ne kolikot siihen päälle niin että ne varmasti lentelee pitkin lattioita? Vain harvat ja valitut antaa eka kolikot ja sitten setelit.

2. Miksi naiset ei naura pieruille?

46

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettulaatikossa

niin, että se asiakas näkee heti onko saanut rahasta oikein takaisin. Sitä ei näe jos kolikot läntätään setelin alle piiloon.

Nauraapas. Mulla on todistusaineistoakin. Löysin äidin luota valokuvan mummosta, joka nauraa katketakseen. Sen takana lukee: xxxxx nauraa pierulle.

• sarvikuonokas

En pysty purnaamaan vastaan.

• Kettulaatikossa
        sarvikuonokas kirjoitti:

En pysty purnaamaan vastaan.

tiedostan jo tylsyyteni.

Mutta mistä poikaparka olet saanut päähäsi ettei naiset naura pieruille?

• sarvikuonokas
        Kettulaatikossa kirjoitti:

tiedostan jo tylsyyteni.

Mutta mistä poikaparka olet saanut päähäsi ettei naiset naura pieruille?

Ku ne ei ole nauraneet

et sää oo tylsä.. Mä olen useimmiten aina erimieltä yrmiö.. Usein jopa tarkoituksella.

• sarvikuonokas
        sarvikuonokas kirjoitti:

Ku ne ei ole nauraneet

et sää oo tylsä.. Mä olen useimmiten aina erimieltä yrmiö.. Usein jopa tarkoituksella.

kuin

• Kettulaatikossa
        sarvikuonokas kirjoitti:

kuin

törmännyt vain niihin nauramattomiin yksilöihin. Nauraako kaikki miehet pieruille?

• sarvikuonokas

törmännyt vain niihin nauramattomiin yksilöihin. Nauraako kaikki miehet pieruille?

mutta ne jotka ei naura, eivät reagoi siihen millään tavalla. Tai jos reagoi niin tyyliin "Aika tiukka" "Kimeähkö" "aika vaisu" "Tuliko ylimäärästä?" "Silent but deadly" "ripaus kanamunaa havaittavissa" "oho" "noniin" "sitten niin" "tähän hetkeen päätit sit säästää" .. muutaman esimerkin mainitakseni

• tässä:

1. epärationaalinen ajattelu

2. kasvatuksellinen perusta

• sarvikuonokas

Sanookohan isät koskaan tyttärilleen että "se joka pierua pidättelee, on sillä muutakin salattavaa" ?

• ed.
        sarvikuonokas kirjoitti:

Sanookohan isät koskaan tyttärilleen että "se joka pierua pidättelee, on sillä muutakin salattavaa" ?

joku viisaskin olisi tässä maailmassa vielä elossa.

• sarvikuonokas
        ed. kirjoitti:

joku viisaskin olisi tässä maailmassa vielä elossa.

että tytöt ei käy kakilla niin eihän ne sitten pierekkään.

• ikävää
        sarvikuonokas kirjoitti:

että tytöt ei käy kakilla niin eihän ne sitten pierekkään.

Miehet kun niin tykkäis piereskelevistä naisista.

• 1. Miksi kassatädit antaa aina eka setelin / setelit ja vasta sitten ne kolikot siihen päälle niin että ne varmasti lentelee pitkin lattioita? Vain harvat ja valitut antaa eka kolikot ja sitten setelit.

Noro-virukset ja muut taudit. Jos mä olisin kassalla töissä, ni pitäisin varmaan jotain kumihanskoja kädessä. Likaista duunia.

2. Miksi naiset ei naura pieruille?

Ne on aikusia.

• sarvikuonokas

Se on muuten jännä että mä aina oikein ojennan käteni kämmen kupilla ja silti ne iskee sen setelin siihen huterasti heilumaan

• qqpp

pieruille.. eikö silloin ole aikuinen?

• silloin
        qqpp kirjoitti:

pieruille.. eikö silloin ole aikuinen?

on henkisesti jäänyt ala-asteikäiseksi.

• Hossi

Takaisin annettava summa on helpompi laskea isoimmasta rahasta pienempään.

Miten niin naiset ei naura pieruille ? Mun emäntä ainakin nauraa ja tekee tiukkaa pistää kampoihin ku meinaa töräytellä enemmän ku mie.

• viilisniilis

1. Koska kassakoulutuksessa opetetaan niin. No joo, ehkä syy on se, että on helpompi ensin ottaa ne setelit kouraansa ja sitten vasta kolikot. Sä voit tehdä, niinkuin jotkut mummot tekee, raotat kukkarosi kolikkopuolta ja pyysät kassan laittamaan kolikot ensin sinne :).

2. Mistä tällainen virheellinen käsitys on lähtenyt? Mä ainakin nauran omille pieruillenni, ja jos ne aiheuttaa muissa pahennusta, nauran vielä enemmän ja räkäsemmin. Muiden pierut ei ole hauskoja normitilanteessa, ne vain haisee. Jos pierasee vaikka sopimattomassa tilanteessa, niin kyllä se naurattaa.

• Kettulaatikossa

naurattaa kun oma myrkkypilvi menee jonkun toisen syyksi.

Tätini päästi järjettömät kaasut jossain juhlissa ja jätti vanhan äitimuorinsa seisomaan siihen hajupilveen ja itse häipyi salamana tanssilattialle.

:D

• viilisniilis

Tätini päästi järjettömät kaasut jossain juhlissa ja jätti vanhan äitimuorinsa seisomaan siihen hajupilveen ja itse häipyi salamana tanssilattialle.

Harmi vaan, kun mulla ei yleensä pidä pokka, kun oon saanut vieritettyä pierun toisen syyksi... Joskus intän kiven kovaan, että en ole pieraissut. Menee joskus läpikin.

Kerran pieraisin yhden kaverin naamallae. Se oli suuri ilon ja onnen päivä XD!

• sarvikuonokas

reilu peli on perseestä.. näköjään ihan kirjaimellisesti :)

Itse päästin kerran kirkossa jouluhartauden aikana hiljaisella hetkellä.. "IIIIUU!!"

Täytyy sanoa että kirkon akustiikka oli kohdallaan.

Siinä ei pystynyt syytä vierittämään muiden niskoille.. Onneksi tässä tapauksessa kova ääni - vähän hajua piti paikkansa.

• sarvikuonokas
        viilisniilis kirjoitti:

Harmi vaan, kun mulla ei yleensä pidä pokka, kun oon saanut vieritettyä pierun toisen syyksi... Joskus intän kiven kovaan, että en ole pieraissut. Menee joskus läpikin.

Kerran pieraisin yhden kaverin naamallae. Se oli suuri ilon ja onnen päivä XD!

oon tyystin missannut tämmösen käytöksen.. Onko toi sit vaan niinkö tyttöjen illan juttu?

• viilisniilis
        sarvikuonokas kirjoitti:

oon tyystin missannut tämmösen käytöksen.. Onko toi sit vaan niinkö tyttöjen illan juttu?

koska se kaveri oli poika. Se oli ihan sairaan hauskaa.

• Kettulaatikossa
        sarvikuonokas kirjoitti:

Itse päästin kerran kirkossa jouluhartauden aikana hiljaisella hetkellä.. "IIIIUU!!"

Siinä ei pystynyt syytä vierittämään muiden niskoille.. Onneksi tässä tapauksessa kova ääni - vähän hajua piti paikkansa.

tullut tätiini, äänettömät raskaskaasut on enempi mun alaa. Ennenkuin ne saavuttaa nenän värekarvat, on aika vaikea sanoa kuka se loppujen lopuksi oli. Mua harvemmin edes epäillään, kun näytän viattoman somaa naamaa hiippaillessani takavasemmalle.

Pahin pelkoni asian tiimoilta on, että joku keksii pierunpaljastus sprayn. Että joku värivana johtaa meikäläisen päivänpaisteettomalle alueelle...

• Kettulaatikossa
        viilisniilis kirjoitti:

koska se kaveri oli poika. Se oli ihan sairaan hauskaa.

mahaa vasten piereskely on kanssa hauskaa!

• sarvikuonokas

mähän oon ihan noviisi näissäkin asioissa.. taas.. prkl!

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Tuo sun väittämä, että naiset ei naura pieruille on nyt kyllä murrettu täysin :) Nää teidän jutut kirkoista ja tädeistä on naurattanu ainaki mua ja mun lähipiiristä löytyy naisia, jotka suhtautuu hyvinkin huumoripitoisesti pieruihin tai vähintäänkin kepeästi. Jollei nyt kyse ole sitten jostain aidosti vakavasta vatsakivusta, se ei ole naurun paikka.

Kävin äsken lounasostoksilla ja oot oikeassa, ensin tuli seteli, sitten kolikot. Mulla se meni kuitenki ihan nätisti. Kolikot pysy setelin päällä ja siitä ne sai nätisti suikautettua lompakkoon omaan koloonsa koskematta niihin ja sen jälkeen setelit paikalleen. Mut tuli mieleen että tuo ei varmaan toimi niin nätisti jollei ole tietyn tyyppistä lompakkoa. Sellaseen pieneen pussukkaan tai vetoketjulliseen ei varmaan ole niin helppo suikauttaa kolikoita setelin avulla.

• sarvikuonokas

tullut tätiini, äänettömät raskaskaasut on enempi mun alaa. Ennenkuin ne saavuttaa nenän värekarvat, on aika vaikea sanoa kuka se loppujen lopuksi oli. Mua harvemmin edes epäillään, kun näytän viattoman somaa naamaa hiippaillessani takavasemmalle.

Pahin pelkoni asian tiimoilta on, että joku keksii pierunpaljastus sprayn. Että joku värivana johtaa meikäläisen päivänpaisteettomalle alueelle...

Mitä sitä häpeilemään

Huudat vaan täysii niinkö Jim Carrey: "It was me!"

• Kettulaatikossa
        sarvikuonokas kirjoitti:

mähän oon ihan noviisi näissäkin asioissa.. taas.. prkl!

täältähän sä saat hyviä vinkkejä harrastukseesi! Napaan osuminen on ihan parasta!

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Tuo sun väittämä, että naiset ei naura pieruille on nyt kyllä murrettu täysin :) Nää teidän jutut kirkoista ja tädeistä on naurattanu ainaki mua ja mun lähipiiristä löytyy naisia, jotka suhtautuu hyvinkin huumoripitoisesti pieruihin tai vähintäänkin kepeästi. Jollei nyt kyse ole sitten jostain aidosti vakavasta vatsakivusta, se ei ole naurun paikka.

Kävin äsken lounasostoksilla ja oot oikeassa, ensin tuli seteli, sitten kolikot. Mulla se meni kuitenki ihan nätisti. Kolikot pysy setelin päällä ja siitä ne sai nätisti suikautettua lompakkoon omaan koloonsa koskematta niihin ja sen jälkeen setelit paikalleen. Mut tuli mieleen että tuo ei varmaan toimi niin nätisti jollei ole tietyn tyyppistä lompakkoa. Sellaseen pieneen pussukkaan tai vetoketjulliseen ei varmaan ole niin helppo suikauttaa kolikoita setelin avulla.

Miksiköhän hieman tuntemattomien joukuossa kun jonkun venttiilit on vähän vuotanu niin heti kun aiheuttaja selviää.. Kaikki suhtautuvat häneen kuin johonkin spitaaliseen? n. 15min

• sarvikuonokas

täältähän sä saat hyviä vinkkejä harrastukseesi! Napaan osuminen on ihan parasta!

kai nyt vaan piereskelette? :D

tai no.. kai kaasukin voi "osua" :D

• Kettulaatikossa
        sarvikuonokas kirjoitti:

kai nyt vaan piereskelette? :D

tai no.. kai kaasukin voi "osua" :D

ei sentään kovilla ammuta! Se on ihan toisenlaisten tyyppien touhua se... :D

• viilisniilis

Pierasta, kun oltiin eksän kanssa yhdynnässä. Ei halunnut jatkaa enää ton jälkeen ja mä vaan nauroin. Paljasta mahaa vasten en ole tainnutkaan kokeilla, reittä vasten kyllä. Pitääkin koettaa tota mahaa.

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Miksiköhän hieman tuntemattomien joukuossa kun jonkun venttiilit on vähän vuotanu niin heti kun aiheuttaja selviää.. Kaikki suhtautuvat häneen kuin johonkin spitaaliseen? n. 15min

Onhan siinä edelleen jotain noloa pöräyttää vähän tuntemattomammassa seurassa, meihin on iskostettu niin lujaan se että piereskeleminen julkisesti on huonoa käytöstä. Tuttujen kesken se ei oo niin vakavaa, mutta kai siitä joku vaivaantuneisuus jää hetkeks aikaa. Mä varon visusti päästelemästä tuntemattomassa seurassa, mä nolostuisin aivan liikaa... Joo mä oon aika rajoittunut joissain asioissa ;)

• viilisniilis

ei sentään kovilla ammuta! Se on ihan toisenlaisten tyyppien touhua se... :D

Parane harrastaa päälle piereskelyä, jos on maha ollut vähän ruikulilla. Vaikka ei silloinkaan ihan kovilla ammuttaisi..

• sarvikuonokas
        viilisniilis kirjoitti:

Parane harrastaa päälle piereskelyä, jos on maha ollut vähän ruikulilla. Vaikka ei silloinkaan ihan kovilla ammuttaisi..

Elämä ei ole koskaan niin jännää kuin ruikulivatsalla piereskely.

Jännitysmomentti syntyy siitä, tuleeko kuiva pieru vai märkä paska.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Onhan siinä edelleen jotain noloa pöräyttää vähän tuntemattomammassa seurassa, meihin on iskostettu niin lujaan se että piereskeleminen julkisesti on huonoa käytöstä. Tuttujen kesken se ei oo niin vakavaa, mutta kai siitä joku vaivaantuneisuus jää hetkeks aikaa. Mä varon visusti päästelemästä tuntemattomassa seurassa, mä nolostuisin aivan liikaa... Joo mä oon aika rajoittunut joissain asioissa ;)

tässä tapauksessa olet pidättyväinen? :)

• viilisniilis
        sarvikuonokas kirjoitti:

Elämä ei ole koskaan niin jännää kuin ruikulivatsalla piereskely.

Jännitysmomentti syntyy siitä, tuleeko kuiva pieru vai märkä paska.

jännitystä elämään!

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

tässä tapauksessa olet pidättyväinen? :)

Mut ainoastaan vieraiden seurassa, perhepiirissä en ujostele pätkääkään.

Voisitko sä kuvitella päästeleväs esim töissä estoitta? Multa ei kyllä onnistu...

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Mut ainoastaan vieraiden seurassa, perhepiirissä en ujostele pätkääkään.

Voisitko sä kuvitella päästeleväs esim töissä estoitta? Multa ei kyllä onnistu...

Mähän piereskelen pitkin hampain jopa yleisessä vessassa.

Usein kärsin vapaaehtoisesti pitkiäkin aikoja kaasuhissin ylös-alas -liikehdinnästä johtuen.

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Mähän piereskelen pitkin hampain jopa yleisessä vessassa.

Usein kärsin vapaaehtoisesti pitkiäkin aikoja kaasuhissin ylös-alas -liikehdinnästä johtuen.

Mä saatan olla hyvinkin vieraskorea tässä kohdin ja venytän jo pelkkiä vessassakäyntejä tosi pitkälle jos en pääse omaan rauhaani. Siitä ei saa kuin vatsansa kipeäks mutta ei voi mitään.

Julkisista tiloista pitäis muuten kieltää ne kopit jotka on auki ylhäältä ja alhaalta. Ne on ihan järkyttäviä laitoksia, kaikki kuuluu oikein kaiun kanssa korostettuna...

• *mimi*

1. Mä otan mielellään ne kolikot setelin päällä, koska ne siitä sujahtaa hyvin lompakkoon. Eikä ole kiva koskea kolikoihin, kun ne on inhan likasia.

2. Mä ainakin nauran omille ja muiden. Kommentoin myös. Poikaystäväni vitseilee pieruistani kanssani. Mahani on aika kaasua keräävä laitos. Harrastamme myös röyhtäilyä ja kakka on yleinen puheenaihe meillä. Ei oikeastaan ole mitään tabu-aiheita.

• random_N

Siihen rahajuttuun en osaa sanoa, koska harvoin maksan käteisellä. En muista miten antavat takaisin.

Mutta pieru ja nauru.

Siitä hameväki kyllä ottaa ilon irti. Elä muuta eppäile.

• ........

Mulle ne antaa aina kolikot ja setelit erikseen... Mun mielestä julkinen piereskely on iljettävää, enkä näe siinä mitään hauskaa. Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joiden mielestä suolistokaasu on jotenkin hauska asia...

• LOGIIKKAA

Miten sun miehenlogiikka noin pettää Sarvikuonokas!

Rahat lasketaan niin päin, eli niin päin ne myös annetaan.

Eli esim. takaisin KOLMEKYMMENTÄ EUROA ja viisikymmentä viisi senttiä.

Rupeapa itse laskemaan rahoja toisinpäin, eli viisikymmentäviisi senttiä ja kolmekymmentä euroa (joku maksaa; jostain saa takaisin, jonkun hinta).

Pieru haisee. Miksi sille pitäisi nauraa?

• ;-)

Mun tiukka kassakoulutus aikanaan painotti, että pitää antaa ekaks kolikot kouraan ja sitte setelit ja kuitti siihen päälle, ettei nappulat lentele. Osa kassoista on saanu varmaan eri koulutuksen, ja kyllä mua pistää nii vihoiks, ku väärin tekevät.

Naisille on opetettu, että piereminen on syntiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1354
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1289
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      117
      1010
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe