DYYKKAUKSESTA

LeilA3

Dyykkaatko ruokaa? Tiedätkö opiskelijoita, jotka dyykkaavat? Mitä dyykkaat? Miten ja mistä? Onko siihen olemassa joitain kieltoja? Onko laillista?

11

3109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistettava

      -talvella säilyvyys hyvä
      -varo kalaa ja jauhelihaa

    • Hennukka..

      Olen opiskelija, dyykkaan tuosta lähikaupan takapihalta. Enimmäkseen leipää, pullaa, joskus hedelmiä ja vihanneksia, mehuja, kerran löytyi muutama pussi fanipalojakin, jugurtteja jne. Lihaa en ota kun en oikein luota aisteihini pilaantuneisuuden arvioinnissa... Menen dyykkaamaan yleensä puolisen tuntia sulkemisajasta, jolloin ruoka ei ole ehtinyt vielä jäätyä näin pakkasella, mutta henkilökunta on lähtenyt. Ei kai se laillista ole, mutta olen aina niin tunnollinen ja kiltti ihminen, että sallin itselleni tämän ainoan paheen. ;-)

      • ihminen vain

        Jos roskis on lukitsematon ja muutenkin paikassa minne pääsee avoimesti, niin tuskin siinä mitään laitonta on (aspektista, voidaanko poisheitettyä tavaraa pitää enää omaisuutena?). Lukkojen murtamista tai aitojen yli hyppimistä voidaan jo ehkä katsoa murtautumiseksi...


    • CrystalCinnamon

      Mutta kerran näin erään mummon eräässä matkakeskuksessa. Ei siis liity opiskelijoihin, mutta tuli dyykkauksesta mieleen. Siellä se mummo käveli keskellä vilkkainta kaupunkia, vilkkaassa matkakeskuksessa, ihmisten kummaksuvista katseista välittämättä ja tonki roskiksia.

    • opiskelijatar