Heikki näkee eteenpäin

Nivalan Heikki oli A-Zoomissa ja osasi selvin sanoin, asiantuntevasti ja avarakatseisesti valottaa missä ollaan ja mihin kannattaa katsoa.

http://yle.fi/aohjelmat/azoom/arkisto/id84467.html

Olen itse seurannut siellä elävien mielipiteitä ja harvalla käsitykset on valoisia vaikka menestyksekäs massaliike onkin pystyssä.

Niin keskustelupalstalla kuin kasvokkainkin kuulee mielipiteitä että joka asiaa on vastustettava oli se hyvä tai huono pelkästään sen takia että vois olla jollekin vahingoniloinen "siitäs saitte"-hengessä.
Harva tulee ajatelleeksi että sillä hommalla sahaa myös omaa oksaansa poikki.

Paljon kuulee Kemijärveläisten toimesta pessimistisiä ja vastustavia mielipiteitä niin lentomäestä kuin matkailuun panostamisesta, itsensä kehittämisestä puhumattakaan, ollaan vaan ja vastustetaan, kadut on hiljaisia...Kemijärvi sulkee ovensa silloin kun ne pitäisi avata ja päinvastoin.

Siellä kuitenkin on kaikki alkupääomakin luonnon ja metsän muodossa joita etelässä ei siinä määrin ole.

Homma kyllä toimisi kun kaikki lähtisi ensin omasta itsestä avartamalla näkemyksiä ja ottamalla hanskat käteen ja alkais katteleen ympärilleen.

Sen kääntymyksen kun tekee niin huomaa kyllä että motivaatio lisääntyy päivä päivältä ja jossain vaiheessa sen huomaa onnellisuutena ja tuloksenakin.

18

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää mistä

      puhuu, ennenkaikkea häntä kannatee kuunnella ja ottaa opiksi. Sehän on pakko joidenkin kemijärviläisten politikoiden aukoa päätään, että olisi jo aika hyväksyä tosiasiat ja ottaa vastaan kaikki työpaikat mitä tarjotaan, kun ei ymmärretä kyseessäolevasta asiasta enempää kuin sika venäjästä. Massaliike tulee tekemään melkoisen vaikutuksen storan yhtökokouksessa, ei taida karvinen tietää mitä on yhtiökokouksen jälkeen tarjolla. Nivalan esintyminen oli niin itsevarmaa ja vakuuttavaa, että kannattaisi herrainkin alkaa kattelemaan mistä saa jakkarasta hyvän otteen...taitaa alkaa heilumaan kuhan ei lähtis perseen alta kokonaan.

      • Mörsökölli

        Heikki Nivala esiintyi todella taitavasti ja uskottavasti Atsuumissa. Kuvitelkaapa miten esimerkiksi Tissiliikkeen emännät olisivat siellä munanneet itsensä perusteellisesti käyttäytymisellään, joista he ovat näyttönsä antaneet. Nivala on kansanedustaja- ei vaan ministeriainesta ja Tissiliikkeen edustajat kyläpolitiikoita, jes!


      • olis alkaneet
        Mörsökölli kirjoitti:

        Heikki Nivala esiintyi todella taitavasti ja uskottavasti Atsuumissa. Kuvitelkaapa miten esimerkiksi Tissiliikkeen emännät olisivat siellä munanneet itsensä perusteellisesti käyttäytymisellään, joista he ovat näyttönsä antaneet. Nivala on kansanedustaja- ei vaan ministeriainesta ja Tissiliikkeen edustajat kyläpolitiikoita, jes!

        heti esittelemään merittejään, pakko ku ollaan kerran päästy televisioon...minä se meijän kylätielle hommasin rummun, eikä tarvittu mielenosotuksia.


      • fgjh
        olis alkaneet kirjoitti:

        heti esittelemään merittejään, pakko ku ollaan kerran päästy televisioon...minä se meijän kylätielle hommasin rummun, eikä tarvittu mielenosotuksia.

        Kieltämättä Heikki Nivala esiintyi A-Zoomissa älykkäästi ja tehokkaasti eikä kehunut vainitseään ja haukkunut muita oman kaupunkinsa asukkaita ja päättäjiä! Miellyttävää oli myös että oli vain median käytettävissä eikä meuhkannut mitään, mistä ei kysytty. Ei mitään puhettä tielinjojen muutoksista omalla kylällä tai kyläteiden aurausavustuksista tai aurauskeppiurakoista, joita hommasi serkuilleen tai voitetuista hakuammuntavalituksista, joista pari muutamasta kymmenestä kyhätystä menee läpi peräti varatuomaria vastaan!


      • pisteitä itselleen.
        fgjh kirjoitti:

        Kieltämättä Heikki Nivala esiintyi A-Zoomissa älykkäästi ja tehokkaasti eikä kehunut vainitseään ja haukkunut muita oman kaupunkinsa asukkaita ja päättäjiä! Miellyttävää oli myös että oli vain median käytettävissä eikä meuhkannut mitään, mistä ei kysytty. Ei mitään puhettä tielinjojen muutoksista omalla kylällä tai kyläteiden aurausavustuksista tai aurauskeppiurakoista, joita hommasi serkuilleen tai voitetuista hakuammuntavalituksista, joista pari muutamasta kymmenestä kyhätystä menee läpi peräti varatuomaria vastaan!

        Tyhmemmällekin pitäisi mennä perille mistä kyse!
        Haluaa vaan julkisuutta,kielteistä sellaista on jo rutkasti!
        Kun se valkenee idiooteille kannattajille niin alkaa pettämis syytökset.ETTÄKÖ TYÖ SEN VERTAA YMMÄRRÄ ??


      • ja sen merkitys
        fgjh kirjoitti:

        Kieltämättä Heikki Nivala esiintyi A-Zoomissa älykkäästi ja tehokkaasti eikä kehunut vainitseään ja haukkunut muita oman kaupunkinsa asukkaita ja päättäjiä! Miellyttävää oli myös että oli vain median käytettävissä eikä meuhkannut mitään, mistä ei kysytty. Ei mitään puhettä tielinjojen muutoksista omalla kylällä tai kyläteiden aurausavustuksista tai aurauskeppiurakoista, joita hommasi serkuilleen tai voitetuista hakuammuntavalituksista, joista pari muutamasta kymmenestä kyhätystä menee läpi peräti varatuomaria vastaan!

        no yhtä asiallisesti esiintyi esim. Kaarina Soppela Lapin radion haastattelussa taannoin. ei hänkään kehunut itseään taikka haukkunut muita eikä vastannut sellaiseen, mitä ei kysytty.

        mitä hyötyä tästä Nivalan haastattelusta sitten kenellekään oli?


      • eduskuntavaalit 2011

        kuinkahan paljon massaliikkeellä on stora enson osakkeita? en tiedä, muuttuuko lakkautuspäätös tuolla mesoamisella, mutta saahan siinä juna-, sellu- ym. kapinakuningas julkisuutta ja pääsee ehkä ensi vaaleissa eduskuntaan.

        junakapinakin oli yrittäjänaisten aikaansaannos, mutta "junakapinapäälliköksi" he eivät kelvanneet, vaan keulakuvaksi piti päästä erään toisen, jotta sitten eduskuntavaaleihin saa ilmaista julkisuutta. pientä on kepun akkojen julkisuudenkipeys näitten vasemmistolaisten rinnalla


      • fghj
        fgjh kirjoitti:

        Kieltämättä Heikki Nivala esiintyi A-Zoomissa älykkäästi ja tehokkaasti eikä kehunut vainitseään ja haukkunut muita oman kaupunkinsa asukkaita ja päättäjiä! Miellyttävää oli myös että oli vain median käytettävissä eikä meuhkannut mitään, mistä ei kysytty. Ei mitään puhettä tielinjojen muutoksista omalla kylällä tai kyläteiden aurausavustuksista tai aurauskeppiurakoista, joita hommasi serkuilleen tai voitetuista hakuammuntavalituksista, joista pari muutamasta kymmenestä kyhätystä menee läpi peräti varatuomaria vastaan!

        hae itsellesi omat kirjaimet ja käytä niitä !"#¤%:n klooni


      • teillä raukoilla
        eduskuntavaalit 2011 kirjoitti:

        kuinkahan paljon massaliikkeellä on stora enson osakkeita? en tiedä, muuttuuko lakkautuspäätös tuolla mesoamisella, mutta saahan siinä juna-, sellu- ym. kapinakuningas julkisuutta ja pääsee ehkä ensi vaaleissa eduskuntaan.

        junakapinakin oli yrittäjänaisten aikaansaannos, mutta "junakapinapäälliköksi" he eivät kelvanneet, vaan keulakuvaksi piti päästä erään toisen, jotta sitten eduskuntavaaleihin saa ilmaista julkisuutta. pientä on kepun akkojen julkisuudenkipeys näitten vasemmistolaisten rinnalla

        on hirveä pelko,eduskuntavaaleihin on aikaa vielä
        3 vuotta,siinä ajassa voi tapahtua mitä tahansa.
        Eikö kannattaisi keskittyä jo olemassa olevien
        työpaikkojen säilyttämiseen ja uusien luomiseen
        mutta täällä näyttää siltä,että jos joku jotain
        yrittää,niin se täytyy väenväkisin vääntää
        ja kääntää negatiiviseksi,tässä jos missä
        näkyy se kuuluisa Kemijärveläinen kateus.
        Kapuloita yritetään lyödä rattaisiin,ettei
        vain massaliike onnistuisi tavoitteessaan.
        Entäs jos se onnistuu,siinä muutama ministeri
        menettäisi kasvonsa.Peli on kovaa,mutta niin
        ovat pelaajatkin,menestystä massaliikkeelle
        ja voitto kotiin.


      • tähänpäivään mennessä
        teillä raukoilla kirjoitti:

        on hirveä pelko,eduskuntavaaleihin on aikaa vielä
        3 vuotta,siinä ajassa voi tapahtua mitä tahansa.
        Eikö kannattaisi keskittyä jo olemassa olevien
        työpaikkojen säilyttämiseen ja uusien luomiseen
        mutta täällä näyttää siltä,että jos joku jotain
        yrittää,niin se täytyy väenväkisin vääntää
        ja kääntää negatiiviseksi,tässä jos missä
        näkyy se kuuluisa Kemijärveläinen kateus.
        Kapuloita yritetään lyödä rattaisiin,ettei
        vain massaliike onnistuisi tavoitteessaan.
        Entäs jos se onnistuu,siinä muutama ministeri
        menettäisi kasvonsa.Peli on kovaa,mutta niin
        ovat pelaajatkin,menestystä massaliikkeelle
        ja voitto kotiin.

        ole hetkeäkään epäilly massaliikkeen voittoa!! yhtiökokous ratkaisee asian niin ettei EUhun tarvitse edes mennä. Olihan Nivalan käytös tv:ssä niin itsevarmaa, että tietoa on jo tulevasta. Mitähän nämä räkyttäjät sitten räkyttää, kun nivala porukoineen korjaa voiton..?? varmaan sitten takki kääntyy ja soppela saa siipeensä.


      • KÖH KÖH
        tähänpäivään mennessä kirjoitti:

        ole hetkeäkään epäilly massaliikkeen voittoa!! yhtiökokous ratkaisee asian niin ettei EUhun tarvitse edes mennä. Olihan Nivalan käytös tv:ssä niin itsevarmaa, että tietoa on jo tulevasta. Mitähän nämä räkyttäjät sitten räkyttää, kun nivala porukoineen korjaa voiton..?? varmaan sitten takki kääntyy ja soppela saa siipeensä.

        "nivalan käytös itsevarmaa"???
        "yhtiökokous ratkaisee"?????
        Luuletteko te vähäälyiset tollot ohjaavanne suuren yhtiön toimia???!!!
        ÄLY HOIIIII......


      • viestin kirjoitusta!
        teillä raukoilla kirjoitti:

        on hirveä pelko,eduskuntavaaleihin on aikaa vielä
        3 vuotta,siinä ajassa voi tapahtua mitä tahansa.
        Eikö kannattaisi keskittyä jo olemassa olevien
        työpaikkojen säilyttämiseen ja uusien luomiseen
        mutta täällä näyttää siltä,että jos joku jotain
        yrittää,niin se täytyy väenväkisin vääntää
        ja kääntää negatiiviseksi,tässä jos missä
        näkyy se kuuluisa Kemijärveläinen kateus.
        Kapuloita yritetään lyödä rattaisiin,ettei
        vain massaliike onnistuisi tavoitteessaan.
        Entäs jos se onnistuu,siinä muutama ministeri
        menettäisi kasvonsa.Peli on kovaa,mutta niin
        ovat pelaajatkin,menestystä massaliikkeelle
        ja voitto kotiin.

        etkö massaliikkeen mies tiedä, ettei tarvitse lyödä enter-nappia, kun tämä sivusto rivittää automaattisesti?


      • itsensä kehujat pois!
        tähänpäivään mennessä kirjoitti:

        ole hetkeäkään epäilly massaliikkeen voittoa!! yhtiökokous ratkaisee asian niin ettei EUhun tarvitse edes mennä. Olihan Nivalan käytös tv:ssä niin itsevarmaa, että tietoa on jo tulevasta. Mitähän nämä räkyttäjät sitten räkyttää, kun nivala porukoineen korjaa voiton..?? varmaan sitten takki kääntyy ja soppela saa siipeensä.

        Jos Kemijärvi saa lisää työllisyyttä, niin ei siinä Soppela saa mitään siipeensä. Hän on esim. Lapin radion haastattelussa ja myös Kotikymppi-lehdessä puhunut Itä-Lapin työllisyyden puolesta.

        Sanot, että Nivala korjaa voiton? Siinä se paljastui, mistä tässä on kyse...

        On todella rumaa, että tällä palstalla jatkuvasti nimimerkin takaa arvostellaan tätä tomeraa naista. Tsemppiä sulle Kaarina, jos luet tätä! Älä välitä kateellisten paskapuheista!


      • Jatkoromaani
        viestin kirjoitusta! kirjoitti:

        etkö massaliikkeen mies tiedä, ettei tarvitse lyödä enter-nappia, kun tämä sivusto rivittää automaattisesti?

        Ei se osaa kirjottaa.Se vaan sanelee ja kirjaston kiva täti naputtelee.


      • vähä-älyinen
        KÖH KÖH kirjoitti:

        "nivalan käytös itsevarmaa"???
        "yhtiökokous ratkaisee"?????
        Luuletteko te vähäälyiset tollot ohjaavanne suuren yhtiön toimia???!!!
        ÄLY HOIIIII......

        me emme ohjaile suuria yhtiöitä, mutta tollo äly hoi miksi se sinut jätti... yhtiökokous kylläkin ohjailee niin tässäkin tapauksessa...katsotaan katsotaan.


      • opettele lukemaan
        itsensä kehujat pois! kirjoitti:

        Jos Kemijärvi saa lisää työllisyyttä, niin ei siinä Soppela saa mitään siipeensä. Hän on esim. Lapin radion haastattelussa ja myös Kotikymppi-lehdessä puhunut Itä-Lapin työllisyyden puolesta.

        Sanot, että Nivala korjaa voiton? Siinä se paljastui, mistä tässä on kyse...

        On todella rumaa, että tällä palstalla jatkuvasti nimimerkin takaa arvostellaan tätä tomeraa naista. Tsemppiä sulle Kaarina, jos luet tätä! Älä välitä kateellisten paskapuheista!

        ja ymmärtämään lukemaasi... en kirjoittanut, että Nivala korjaa voiton vaan nivala porukoineen korjaa voiton eli massaliike. ymmärätkö??? varmaankin soppela opettaisi sinut lukemaan ja kirjoittamaan... ymmärtämisestä...no joo... Mitä siitä sitten paljastui kun opit ymmärtämään, saitko selville mistä oli kyse??? voi pientä...


      • määkkii
        Jatkoromaani kirjoitti:

        Ei se osaa kirjottaa.Se vaan sanelee ja kirjaston kiva täti naputtelee.

        ja lampaat luistelee.


    • tämänkään keskustelun taso.

      Eiköhän kaikki halua samaa asiaa mutta silti suurin osa viesteistä on alatyylistä naapurin pilkkaamista.

      Pieni kateus voi olla hyvä ja kannustava asia mutta kun se saa sairaalloiset mittasuhteet niin ei ole kellään hauskaa.


      Huumori on parasta lääkettä vihaan ja kateuteen.
      Pahankin mielipiteen voi heittää vaikka vihamiehelle kun siinä on ripaus huumoria taikka leikkimielinen keljuilu.
      Se tuo mukanaan toisen kunnioituksen ja yhteisen ymmärryksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe