Työpaikkojen "napostelupöydät"

miten sallittaan?

minua hirveeti ärsyttää kun meillä töissä pari naista pitää työpaikalla sellaista karkki- pullapöytää mikä notkuu kaikenlaisia sokerijuttuja ja siinä sitten ihmiset napsii ohikulkiessaanpäivät pitkät makupaloja.
Toinen näistä naisista on todella lihava ja pois töistä siitä johtuvista sairauksien takia, toinen taas ravaa hammaslääkärillä koko ajan ja kun kyseessä on istumatyö niin ei ole muillekkaan terveellistä että siellä popsitaan karkkia koko ajan. Eiks tälläisiä pöytiä voi millään kieltää?

6

2130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultainen...

Hollousyhteiskunta on kommunismia. Sinulla ja muilla on vapaus olla ottamatta yhtään mitään siitä pöydältä, joten tee niin ja lopeta naukuminen jos se kerran niin paljon sinua ärsyttää.

• ketjun aloittaja...

minulle kommunismi itseasiassa sopisi erinomaisesti, kun vähän tässä mietin. Olen usein miettinyt sitä, kun ihmiset eivät osaa itse hoitaa asioitaan niin on parempi joku muu hoitaa ne heidän puolestaan. Ei yhtään hullumpaa..

• weret
        ketjun aloittaja... kirjoitti:

minulle kommunismi itseasiassa sopisi erinomaisesti, kun vähän tässä mietin. Olen usein miettinyt sitä, kun ihmiset eivät osaa itse hoitaa asioitaan niin on parempi joku muu hoitaa ne heidän puolestaan. Ei yhtään hullumpaa..

Siellä talvisodassa kaatuneet kyllä kääntyvät haudoissaan, jos tuollainen idealisimi yleistyy. Siinä olet kyllä oikeassa, että uusavuttomuus on lisääntynyt mutta se on täysin kiinni kasvatuksesta.

• herkkuja monenlaisia
        weret kirjoitti:

Siellä talvisodassa kaatuneet kyllä kääntyvät haudoissaan, jos tuollainen idealisimi yleistyy. Siinä olet kyllä oikeassa, että uusavuttomuus on lisääntynyt mutta se on täysin kiinni kasvatuksesta.

Kannattaa yrittää ottaa puheeksi, että mitä jos näin kevään kunniaksi porukka alkaisi tuomaan esimerkiksi pikkuporkkanoita, hedelmiä tms terveellistä, ja otatte vaikka koko työporukan (tai kaikkien ketkä mukaan haluaa lähteä) jonkin näköisen kisan kuka laihtuu eniten tai jotain muuta kivaa. Ainakin tulee huono omatunto niille pullamössötäteille, jos eivät mukaan tule, kun muut vaan popsii terveellistä. :)

Tosin itsekin sorrun useasti napsimaan herkkuja, mutta yritän tuoda kevyempää vaihtoehtoa esim syntymäpäivilläni.

• pystyyn

toisenlainen pöytä.

Laittele siihen viinirypäleitä, pikkuporkkanoita, pähkinöitä... kaikenalaista kätevää napattavaa.

Turha laittaa kokonaisia omenoita tai appelsiineja ei kukaan jaksa kuoria eikä sotkea käsiä.

Vai ovatko nämä karkit ja pullat juuri sinun heikkoutesi? Sitten ei voi auttaa.

• kateellinen

Minkä takia vikiset??
      Tee itse asialle jotain, eli vie hedelmiä ja vihanneksia omalle pöydälles. Luulen, että sivulliset "napsijat" pitää sun pöytää herkumpana!
      ININININIININ NARINARINARINA....
      ÄÄÄH!
      Parempi varmaan kääntää katse pois sitten jos ottaa noin pattii!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      306
      6643
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      49
      5796
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      186
      5282
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4063
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3328
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3313
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      52
      3237
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3008
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2242
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      1015
    Aihe