Kuinka paljon sellaisessa kaurapuuroannoksessa on kaloreita, johon on laitettu 2 dl kaurahiutaleita, ja joka on siis tehty veteen? Annoskoot ilmoitetaan aina grammoissa, enkä itse omista minkäänlaista keittiövaakaa...
kaurapuuro
11
10114
Vastaukset
- on se pakkaus
tallella, katso siitä. jos olet ostanut jotain tiettyjä hiutaleita, niin tieto löytyy myös netistä.
- Sinni00
Kaurahiutalepaketissa lukee, että 1dl painaa 35g. Itse kun mittaa eli siis niin että desimitta on ihan täynnä, paino on 40g. Kaloreita kaurapuurossani on 340kcal/100g. 2dl hiutaleita painaa 80g eli 272 kcal.
- fdgfdg
1dl = 35g, jolloin 2dl ei kyllä ole 80g vaan 70g ;P
eli laske 0,7x energiamäärä/100g niin saat kalorimäärän selville :) - Sinni00
fdgfdg kirjoitti:
1dl = 35g, jolloin 2dl ei kyllä ole 80g vaan 70g ;P
eli laske 0,7x energiamäärä/100g niin saat kalorimäärän selville :)laskea ja laskin oikein sillä juurihan kirjoitin, että minun vaa'alla 1dl painaa 40g eikä sitä 35g minkä paketti ilmoittaa. 40 40=80g.
- fgdfgdfg
Sinni00 kirjoitti:
laskea ja laskin oikein sillä juurihan kirjoitin, että minun vaa'alla 1dl painaa 40g eikä sitä 35g minkä paketti ilmoittaa. 40 40=80g.
soriii luin huolimattomasti ! taidan minä olla se joka säätää vain ;P
- laihistelija
Osta nallepuuroja. niissä on ilmoitettu että paljonko yhdessä lautasellisessa valmista puuroa on hiutaleita ja kaloreita.
Mä olen laihduttanut 45kg 2vuodes ja vielä on 10 jäljellä.
puurot rules!!- KAmALaSti!
täällä puurostelija/kävelijä/hiihtäjä joka saanut vatsansa täyteen puuroista ja sen myötä laihtunut:)
- 10 kiloa?
Aiotko haihtua jäljettömiin?
- Edelleen
10 kiloa? kirjoitti:
Aiotko haihtua jäljettömiin?
No en . Lähtöpaino oli 130kg '
- Noin määrä
Desi kaurahiutaleita painaa n.30grammaa, elikkäs 2 desiä on noin 60 grammaa hiutaleita. En muista tarkkaan kuinka paljon sadassa grammassa on kaloreita, mutta luulisin että siinä 2 desissä n.180.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026