Väpättää jalkaansa?

Havis Amanda

Mitä voidaan päätellä ihmisestä joka istuu 1h 45min ja koko ajan oikean jalan kantapää irti lattiasta ja väpättää tiuhaan tahtiin?

(Luennolla tänään tällainen jalanväpättäjä, n. 30-mies istui edessäni)

16

6412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trisse

      ...

    • HeppuHej

      voi olla ihan pelkkää innostusta asiaan.

      Adrenaliini on korkealla ja se pitää "hukata" johonkin toimintaan esim. jalan väpätykseen.

      • Ananasvakuuttaja

        Yleensä, kun mulla on aktiivinen ja hyvä olo, niin istuessa mun jompi kumpi jalka vatkaa meneen.

        Se on aika hassua, kun miettii, että jos yrittää tahallansa vatkata sillai, niin jalka väsyy nopeasti, mutta kun se tulee sillai itestään yrittämättä, niin jalka ei väsy pitkään aikaan.

        Tuntuu, että sillai voisi vatkata vaikka koko päivän, eikä jalka ole edes jälkeenkään päin kipeä.


    • Hhfghhfffds

      Minulla vipattaa jalka.

    • Hjhhh

      Koirakin heiluttaa häntäänsä, kun se on innostunut.

      Jalanväpättäjä on kiinnostunut luennosta. Se ennustaa menestystä opinnoissa ja työssä.

      Tuo henkilö tuskin jää ikuiseksi opiskelijaksi tarkkailemaan muita ja vatvomaan tyhjänpäiväisyyksiä.

    • Anonyymi

      OK. En ole robotti

    • Anonyymi

      Henkilö on leikkisä ja on ollut aiheesta kiinnostunut.

      Nyt runsas vuosikymmen myöhemmin hän varmaankin menestyy töissään, matkustelee ja tutustuu mielellään uusiin paikkoihin, on perustanut perheen ja kertoo hauskoja juttuja jalkaa rennosti heilutellen.

    • Anonyymi

      Sillä on nappikuulokeet ja kuuntelee musiikkia. Jalka väpättää tahdissa!

    • Anonyymi

      Ihmettelen miten rumpali jaksaa väpättää molempia jalkojaan joskus tuntitolkulla. Itsellä menee tahti sekasin ja jalat väsyy jo parin minuutin jälkeen,

    • Anonyymi

      Kuuntelee mielessään jotain kappaletta ja vanhana rumpalina jalka pelaa automaattisesti kuin soittaisi samaa kappaletta.

    • Anonyymi

      Palaan tähä väpättämis keskusteluun 😄 itselläni alkanu jalkojen vatkaaminen n.3kk sitten. Ihan automaattista, tunti tolkulla. Ja olen tosi ihmeissäni tästä. Jalat vatkaa aina kun joudun istumaan tai istun paikallani. Olinpa sitten töissä raportilla, tai kuuntelen äänikirjaa tai katson tv:tä. Oon pohtinu et mitä hittoa 😁

    • Anonyymi

      No jos se auttaa jotain keskittymään?

      Esim. muusikoilla ja urheilijoilla voi olla ylimääräistä liikettä tai ääntelyä, joka ei suoranaisesti kuulu meneillään olevaan ydinprosessiin, mutta ne jostain syystä ovat mukana etenkin huippuunsa viritetyssä suorituksessa.

      Ihmisen hermostossa on paljon muuttujia.

      Eikä ihmistä ole tarkoitettu vain istumaan pitkiä aikoja.

    • Anonyymi

      Minä väpätän tai paremminkin hysyttelen jalkoja siksi että se rentouttaa lihaksia.
      Voit kokeilla vaikkapa parin tunnin pyöräilyn jälkeen kuinka hyvälle se tuntuu.
      Toinen juttu on kun istuu jalat ilmassa, niin niitä pitää heilutella :-)

    • Anonyymi

      Juokaa paljon vahvaa kahvia, se pistää jalan vipattamaan?

      • Anonyymi

        Kyllä, juuri näin.


    • Anonyymi

      Sitä panettaa. Olisi run*annut ennen kuin tulee luennolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe