Mitä voidaan päätellä ihmisestä joka istuu 1h 45min ja koko ajan oikean jalan kantapää irti lattiasta ja väpättää tiuhaan tahtiin?
(Luennolla tänään tällainen jalanväpättäjä, n. 30-mies istui edessäni)
Väpättää jalkaansa?
16
6412
Vastaukset
- trisse
...
- HeppuHej
voi olla ihan pelkkää innostusta asiaan.
Adrenaliini on korkealla ja se pitää "hukata" johonkin toimintaan esim. jalan väpätykseen.- Ananasvakuuttaja
Yleensä, kun mulla on aktiivinen ja hyvä olo, niin istuessa mun jompi kumpi jalka vatkaa meneen.
Se on aika hassua, kun miettii, että jos yrittää tahallansa vatkata sillai, niin jalka väsyy nopeasti, mutta kun se tulee sillai itestään yrittämättä, niin jalka ei väsy pitkään aikaan.
Tuntuu, että sillai voisi vatkata vaikka koko päivän, eikä jalka ole edes jälkeenkään päin kipeä.
- Hhfghhfffds
Minulla vipattaa jalka.
- Hjhhh
Koirakin heiluttaa häntäänsä, kun se on innostunut.
Jalanväpättäjä on kiinnostunut luennosta. Se ennustaa menestystä opinnoissa ja työssä.
Tuo henkilö tuskin jää ikuiseksi opiskelijaksi tarkkailemaan muita ja vatvomaan tyhjänpäiväisyyksiä. - Anonyymi
OK. En ole robotti
- Anonyymi
Henkilö on leikkisä ja on ollut aiheesta kiinnostunut.
Nyt runsas vuosikymmen myöhemmin hän varmaankin menestyy töissään, matkustelee ja tutustuu mielellään uusiin paikkoihin, on perustanut perheen ja kertoo hauskoja juttuja jalkaa rennosti heilutellen. - Anonyymi
Sillä on nappikuulokeet ja kuuntelee musiikkia. Jalka väpättää tahdissa!
- Anonyymi
Ihmettelen miten rumpali jaksaa väpättää molempia jalkojaan joskus tuntitolkulla. Itsellä menee tahti sekasin ja jalat väsyy jo parin minuutin jälkeen,
- Anonyymi
Kuuntelee mielessään jotain kappaletta ja vanhana rumpalina jalka pelaa automaattisesti kuin soittaisi samaa kappaletta.
- Anonyymi
Palaan tähä väpättämis keskusteluun 😄 itselläni alkanu jalkojen vatkaaminen n.3kk sitten. Ihan automaattista, tunti tolkulla. Ja olen tosi ihmeissäni tästä. Jalat vatkaa aina kun joudun istumaan tai istun paikallani. Olinpa sitten töissä raportilla, tai kuuntelen äänikirjaa tai katson tv:tä. Oon pohtinu et mitä hittoa 😁
- Anonyymi
No jos se auttaa jotain keskittymään?
Esim. muusikoilla ja urheilijoilla voi olla ylimääräistä liikettä tai ääntelyä, joka ei suoranaisesti kuulu meneillään olevaan ydinprosessiin, mutta ne jostain syystä ovat mukana etenkin huippuunsa viritetyssä suorituksessa.
Ihmisen hermostossa on paljon muuttujia.
Eikä ihmistä ole tarkoitettu vain istumaan pitkiä aikoja. - Anonyymi
Minä väpätän tai paremminkin hysyttelen jalkoja siksi että se rentouttaa lihaksia.
Voit kokeilla vaikkapa parin tunnin pyöräilyn jälkeen kuinka hyvälle se tuntuu.
Toinen juttu on kun istuu jalat ilmassa, niin niitä pitää heilutella :-) - Anonyymi
Juokaa paljon vahvaa kahvia, se pistää jalan vipattamaan?
- Anonyymi
Kyllä, juuri näin.
- Anonyymi
Sitä panettaa. Olisi run*annut ennen kuin tulee luennolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621115
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43841
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620