Väpättää jalkaansa?

Havis Amanda

Mitä voidaan päätellä ihmisestä joka istuu 1h 45min ja koko ajan oikean jalan kantapää irti lattiasta ja väpättää tiuhaan tahtiin?

(Luennolla tänään tällainen jalanväpättäjä, n. 30-mies istui edessäni)

16

4849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trisse

...

• HeppuHej

voi olla ihan pelkkää innostusta asiaan.

Adrenaliini on korkealla ja se pitää "hukata" johonkin toimintaan esim. jalan väpätykseen.

• Ananasvakuuttaja

Yleensä, kun mulla on aktiivinen ja hyvä olo, niin istuessa mun jompi kumpi jalka vatkaa meneen.

Se on aika hassua, kun miettii, että jos yrittää tahallansa vatkata sillai, niin jalka väsyy nopeasti, mutta kun se tulee sillai itestään yrittämättä, niin jalka ei väsy pitkään aikaan.

Tuntuu, että sillai voisi vatkata vaikka koko päivän, eikä jalka ole edes jälkeenkään päin kipeä.

• Hhfghhfffds

Minulla vipattaa jalka.

• Hjhhh

Koirakin heiluttaa häntäänsä, kun se on innostunut.

Jalanväpättäjä on kiinnostunut luennosta. Se ennustaa menestystä opinnoissa ja työssä.

Tuo henkilö tuskin jää ikuiseksi opiskelijaksi tarkkailemaan muita ja vatvomaan tyhjänpäiväisyyksiä.

• Anonyymi

OK. En ole robotti

• Anonyymi

Henkilö on leikkisä ja on ollut aiheesta kiinnostunut.

Nyt runsas vuosikymmen myöhemmin hän varmaankin menestyy töissään, matkustelee ja tutustuu mielellään uusiin paikkoihin, on perustanut perheen ja kertoo hauskoja juttuja jalkaa rennosti heilutellen.

• Anonyymi

Sillä on nappikuulokeet ja kuuntelee musiikkia. Jalka väpättää tahdissa!

• Anonyymi

Ihmettelen miten rumpali jaksaa väpättää molempia jalkojaan joskus tuntitolkulla. Itsellä menee tahti sekasin ja jalat väsyy jo parin minuutin jälkeen,

• Anonyymi

Kuuntelee mielessään jotain kappaletta ja vanhana rumpalina jalka pelaa automaattisesti kuin soittaisi samaa kappaletta.

• Anonyymi

Palaan tähä väpättämis keskusteluun 😄 itselläni alkanu jalkojen vatkaaminen n.3kk sitten. Ihan automaattista, tunti tolkulla. Ja olen tosi ihmeissäni tästä. Jalat vatkaa aina kun joudun istumaan tai istun paikallani. Olinpa sitten töissä raportilla, tai kuuntelen äänikirjaa tai katson tv:tä. Oon pohtinu et mitä hittoa 😁

• Anonyymi

No jos se auttaa jotain keskittymään?

Esim. muusikoilla ja urheilijoilla voi olla ylimääräistä liikettä tai ääntelyä, joka ei suoranaisesti kuulu meneillään olevaan ydinprosessiin, mutta ne jostain syystä ovat mukana etenkin huippuunsa viritetyssä suorituksessa.

Ihmisen hermostossa on paljon muuttujia.

Eikä ihmistä ole tarkoitettu vain istumaan pitkiä aikoja.

• Anonyymi

Minä väpätän tai paremminkin hysyttelen jalkoja siksi että se rentouttaa lihaksia.
      Voit kokeilla vaikkapa parin tunnin pyöräilyn jälkeen kuinka hyvälle se tuntuu.
      Toinen juttu on kun istuu jalat ilmassa, niin niitä pitää heilutella :-)

• Anonyymi

Juokaa paljon vahvaa kahvia, se pistää jalan vipattamaan?

• Anonyymi

Kyllä, juuri näin.

• Anonyymi

Sitä panettaa. Olisi run*annut ennen kuin tulee luennolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5944
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3091
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2366
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2028
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1731
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1727
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1646
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1562
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1491
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe