Mitä voidaan päätellä ihmisestä joka istuu 1h 45min ja koko ajan oikean jalan kantapää irti lattiasta ja väpättää tiuhaan tahtiin?
(Luennolla tänään tällainen jalanväpättäjä, n. 30-mies istui edessäni)
Väpättää jalkaansa?
16
4849
Vastaukset
- trisse
...
- HeppuHej
voi olla ihan pelkkää innostusta asiaan.
Adrenaliini on korkealla ja se pitää "hukata" johonkin toimintaan esim. jalan väpätykseen.- Ananasvakuuttaja
Yleensä, kun mulla on aktiivinen ja hyvä olo, niin istuessa mun jompi kumpi jalka vatkaa meneen.
Se on aika hassua, kun miettii, että jos yrittää tahallansa vatkata sillai, niin jalka väsyy nopeasti, mutta kun se tulee sillai itestään yrittämättä, niin jalka ei väsy pitkään aikaan.
Tuntuu, että sillai voisi vatkata vaikka koko päivän, eikä jalka ole edes jälkeenkään päin kipeä.
- Hhfghhfffds
Minulla vipattaa jalka.
- Hjhhh
Koirakin heiluttaa häntäänsä, kun se on innostunut.
Jalanväpättäjä on kiinnostunut luennosta. Se ennustaa menestystä opinnoissa ja työssä.
Tuo henkilö tuskin jää ikuiseksi opiskelijaksi tarkkailemaan muita ja vatvomaan tyhjänpäiväisyyksiä. - Anonyymi
OK. En ole robotti
- Anonyymi
Henkilö on leikkisä ja on ollut aiheesta kiinnostunut.
Nyt runsas vuosikymmen myöhemmin hän varmaankin menestyy töissään, matkustelee ja tutustuu mielellään uusiin paikkoihin, on perustanut perheen ja kertoo hauskoja juttuja jalkaa rennosti heilutellen. - Anonyymi
Sillä on nappikuulokeet ja kuuntelee musiikkia. Jalka väpättää tahdissa!
- Anonyymi
Ihmettelen miten rumpali jaksaa väpättää molempia jalkojaan joskus tuntitolkulla. Itsellä menee tahti sekasin ja jalat väsyy jo parin minuutin jälkeen,
- Anonyymi
Kuuntelee mielessään jotain kappaletta ja vanhana rumpalina jalka pelaa automaattisesti kuin soittaisi samaa kappaletta.
- Anonyymi
Palaan tähä väpättämis keskusteluun 😄 itselläni alkanu jalkojen vatkaaminen n.3kk sitten. Ihan automaattista, tunti tolkulla. Ja olen tosi ihmeissäni tästä. Jalat vatkaa aina kun joudun istumaan tai istun paikallani. Olinpa sitten töissä raportilla, tai kuuntelen äänikirjaa tai katson tv:tä. Oon pohtinu et mitä hittoa 😁
- Anonyymi
No jos se auttaa jotain keskittymään?
Esim. muusikoilla ja urheilijoilla voi olla ylimääräistä liikettä tai ääntelyä, joka ei suoranaisesti kuulu meneillään olevaan ydinprosessiin, mutta ne jostain syystä ovat mukana etenkin huippuunsa viritetyssä suorituksessa.
Ihmisen hermostossa on paljon muuttujia.
Eikä ihmistä ole tarkoitettu vain istumaan pitkiä aikoja. - Anonyymi
Minä väpätän tai paremminkin hysyttelen jalkoja siksi että se rentouttaa lihaksia.
Voit kokeilla vaikkapa parin tunnin pyöräilyn jälkeen kuinka hyvälle se tuntuu.
Toinen juttu on kun istuu jalat ilmassa, niin niitä pitää heilutella :-) - Anonyymi
Juokaa paljon vahvaa kahvia, se pistää jalan vipattamaan?
- Anonyymi
Kyllä, juuri näin.
- Anonyymi
Sitä panettaa. Olisi run*annut ennen kuin tulee luennolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374