Estrellan herkkuchipsit ennen. Mitä niille

on tapahtunu?

Muistatteko kun suunnilleen vuonna 1996-1998 oli nuo Chipsit paljon parempia, olivat ohuempia, pidempiä, ja niissä oli parempi perunan maku. Nykyään niissä on vaan "ilmaa" ja laatu hirveenä huonontunu. Muistan kun nuorena söin niitä montaa kertaa viikossa kun olivat niin hyviä, mutta nykyään tulee tosi harvoin syötyä kun eivät oo enää entisen veroisia. Mitä niille on tapahtunu? Yhdesti kirjoitin Estrellalle palautetta että ottakaa aiempi resepti käyttöön, mut mulle vastattiin vaan että voitko palauttaa sisällön meille. Vaikka kyse ei ollut pilaantuneesta tuotteesta...Vaan yleisesti siitä että laatu on huonontunu huimasti. Ikävä juttu. Niitä oli siihen aikaan myynnissä kun oli niitä Teemu Selänne sipsejäkin =)

10

1659

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ON.............

SYÖN JUST PARHAILLAAN ESTRELLAN MANHATTAN SOURCREAM&ONION CHIPSEJÄ. EN TOISTA KERTAA OSTA ENÄÄN POHJALLA PALJON PALANEITA JA VIHREITÄ (YÖK) MISTÄ LIE JÄTEPERUNOISTA TEHTY NÄÄKI CHIPSIT?

• lisäaineesta E621,

joka saa kaiken maistumaan ällöltä umamimössöltä.Nyt sitä lykäätään vielä viisinkertaisesti,kun laki muuttui. Tautikin siitä tulee. Hyi helvetti.

• All

Pitääkin joku päivä taas maistaa Estrellan sipsejä, miltä ne nykyään maistuvat. Olen pitkän aikaa ostanut vain lähinnä Taffeleita. Ysikytluvun puolivälin aikoihin söin Estrelloja vähintään pussin viikossa. Barbecuen ollessa suosikkini. Tuo asiakaspalvelusta saamasi vastaus on niin vakio mihinkä tahansa kysymykseen, että! Olen pari kertaa tiedustellut eri valmistajilta syytä tuotteiden muuttuneeseen makuun ja aina sama tulos. Ei vastata siihen mitä kysytään.

• herkkusipsi

pussin niin voisin maksaa kaupassa siitä vaikka 10 euroa. Niin hyviä ne olivat!!! Mielellään tietty joka kuukausikin ostaisi niitä entisen makuisia mutta eipä ole mitenkään mahdollista. Harmi! :((

• näin se vaan on!

-pakkausten pienentäminen-->vanha tai jopa korotettu hinta. esim.uudet panttipullot: joku siideri on 0,45l aikaisemman 0,5 sijasta. sama jäätelöissä 0,9 vs. 1l

-laadun huonontuminen. esim. mainitsemasi sipsit. valion hovi-juustot muuttuivat violaksi--> mun mielestä maku huononi. einespitsat( ne mikropitsat) nykyään aivan hirveetä kuraa. vrt 80/90 luku.

Kuka keksii lisää?

• einooooooooooooooooo

Täytyy lisätä ketjuun. Ostin pussin Estrella sipsejä.
      Yli puolet oli perunaruton saatuttamia.
      No luin laatutakuusta. No pussinkyljessä ei ollut yhteystietoja. Netistä etsien lopulta löytyi.
      Laitoin tehtaalle ison läjän viallisia sipsejä.
      lopulta tuli vastaus, tuotteessa ei ole vikaa, kiitos yhteydenotosta.

• kokoomus tuhoaa maan

Kokoomuslainen ahneus kukkii elintarviketeollisuudessa. Myydään huippukalliilla paskaa ja ahneet kokoomuslaiset paskakasat käärivät huikeat voitot.

• ?Tapahtunut On

"Estrella herkkuchipsit ennen. Mitä niille." En ymmärrä mitä tuo otsikko oikein tarkoittaa... Nimimerkki ei ole jatkoa otsikolle, joten painu hiiten, kunnes osaat kirjoittaa oikein.

• surkimus olet

Kohoaako itsetuntosi, kun pääset pätemään nettipoliisina?

• peepee.

Estrellan sipsit, siis ne poimutetut, ovat nykyään ihan kuraa...
      Olenkin siirtynyt niihin Estrellan renkaisiin (onion rings) , ne tuntuvat olevan hintansa arvoisia.

En halua maksaa palaneista ja pahanmakuisista...tosiaan puolet niistä on aika laaduttoman näköisiä.

Aika hyvä muuten kun Estrellahan on poistanut Natriumglutamaatin E621 melkein kaikista sipseistään, mutta laatu huononi saman tien.

Parempi kuitenkin niin, että ei ole sitä kuuskasiykköstä, vaikka hiivauute onkin melkein sama asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      48
      1561
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      64
      961
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      677
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      647
    5. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      628
    6. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      615
    7. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      611
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      8
      589
    9. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      584
    10. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      81
      548
    11. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      531
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      525
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      523
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      516
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      511
    16. 55
      502
    17. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      482
    18. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      133
      479
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      419
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      419
    Aihe