Eli kerro joku tuoksu, mikä on erityisesti ihastuttanut naisella. Jos et osaa nimetä tuoksua, kerro minkätyyppinen kolahtaa. Esim. makea, hedelmäinen, jne... Kerrothan myös ikäsi!
mies, kerro mikä tuoksu "hurmaa" sinut!
5
1789
Vastaukset
- kolli 23v
Jos naisella on tota mä olen valmis kaikkeen...
- henkka_345
Kerran, sattumalta, tunnistin erään neidon tuoksun. Kyseessä oli Boucheron Pour Homme. Aivan, se "miehille" suunnattu tuoksu! Mielestäni valinta oli oiva.
Tarinan opetus lienee se, että aina ei kannata tutkia kovin tarkkaan mille sukupuolelle jokin tuoksu on suunnattu. - sanpsasd
Lancomen "Tresor". Tarkempia piirteitä en muista, kun en ole pitkään aikaan päässyt haistelemaan, mutta hyvänähän tuo on jäänyt mieleen. Ylimakeaa teinimyrkkyä se ei ainakaan ole, vaan juuri tuollaista kypsemmille suunnattua, joten kannattaa painaa mieleen. ^^
Nimim: Kypsempiä tuoksuja arvostava pojankloppi, 16v :o - nuuuuuuhh
kysyin yhdeltä naiselta suoraan minkä merkkistä hajuvetensä oli. se hurmasi :)
- Man with memories
eräältä myyjätyttöseltä, että mitä tuoksua hän käyttää, kun tuoksui niin viehättävältä. Kertoi tuoksunsa olevan Burberryn London (vissiin kesäversio?). Tyttö ja tuoksu jäi positiivisella tavalla mieleeni. Itse olen 29v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616