Eli kerro joku tuoksu, mikä on erityisesti ihastuttanut naisella. Jos et osaa nimetä tuoksua, kerro minkätyyppinen kolahtaa. Esim. makea, hedelmäinen, jne... Kerrothan myös ikäsi!
mies, kerro mikä tuoksu "hurmaa" sinut!
5
1756
Vastaukset
- kolli 23v
Jos naisella on tota mä olen valmis kaikkeen...
- henkka_345
Kerran, sattumalta, tunnistin erään neidon tuoksun. Kyseessä oli Boucheron Pour Homme. Aivan, se "miehille" suunnattu tuoksu! Mielestäni valinta oli oiva.
Tarinan opetus lienee se, että aina ei kannata tutkia kovin tarkkaan mille sukupuolelle jokin tuoksu on suunnattu. - sanpsasd
Lancomen "Tresor". Tarkempia piirteitä en muista, kun en ole pitkään aikaan päässyt haistelemaan, mutta hyvänähän tuo on jäänyt mieleen. Ylimakeaa teinimyrkkyä se ei ainakaan ole, vaan juuri tuollaista kypsemmille suunnattua, joten kannattaa painaa mieleen. ^^
Nimim: Kypsempiä tuoksuja arvostava pojankloppi, 16v :o - nuuuuuuhh
kysyin yhdeltä naiselta suoraan minkä merkkistä hajuvetensä oli. se hurmasi :)
- Man with memories
eräältä myyjätyttöseltä, että mitä tuoksua hän käyttää, kun tuoksui niin viehättävältä. Kertoi tuoksunsa olevan Burberryn London (vissiin kesäversio?). Tyttö ja tuoksu jäi positiivisella tavalla mieleeni. Itse olen 29v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741