Millanen asuinpaikka on ellalankatu. Se on kyllä halvempi asuinpaikka mutta millanen on sitten asuin ympäristö. Asun nyt Koivuharjulla itätuulen taloissa.
Entä Eräkatu?
Millanen on ellalankatu
4
1647
Vastaukset
- lankatu
aika kurjan näköisiä kämppiä, vanhustenasuntoja pääasiassa, joten varmaan rauhallisia ja kaupunki lähellä. Eräkatu on sikahyvä, omat saunat, rauhallinen paikka. Uimaranta lähellä. Kaupunkiin ja kauppaan matkaa, ei autottomalle.
- -. -
ei kannattais ainakkaan ellallankadulle muuttaa...
varmaan eräkatu parempi! on kaikenkirjavaa ellalankadulla....asuu harmittomia vanhuksia ja kehitysvammaisia, mutta myös kaikkee muuta laitapuolen kulkijaa..todellakin laidasta laitaan.itse en ainakaan uskaltaisi sinne muuttaa.- juoppoja ja narkkareita
Joo se on paha paikka asua, karmeita juoppoja, narkkareita
- asunut pari vuotta...
juoppoja ja narkkareita kirjoitti:
Joo se on paha paikka asua, karmeita juoppoja, narkkareita
son sinänsä ok paikka asua,ettei sielä juurikaan ikinä tulla pienistä valittamaan,mutta meteliä sitte joutuu kyllä kans ite kuunteleen.Meillä asu naapurissa joku skitsofreenikko tätsy joka haukku öisin niinku koira,ja päivisin tuijotteli olohuoneen ikkunasta meidän kämppään tuntien ajan.
Toisella puolen asu vanha juoppo pappa joka tuli kyseleen todella omituisia asioita jopa keskellä yötä viinaspäissään,mm.onko tämä moppi teidän.
Talojahan kiertää yhteisparvekkeet,joilla ei todellakaan saa siunaaman rauhaa kaikkien möttösten tullessa selittämään mitä lie.
Eikä niille kannata todellakaan jättää esim.peittoja tuulettuun,ne häviää.
Parkkipaikalla kiusana oli sitten mustalaiset,jotka yritti ostaa auton kuin auton,pilkkahintaan tietenki.Ja sitte se yks hassu setä joka irrotteli huvikseen renkaita.
Pyykkitupa löytyy muistaakseni vain yhdestä talosta,ja se on aina ja iankaikkisesti tupaten täynnä.
Yhdessä asunnossa kävi poliisit selvittämässä jotain epäselvää kuolemantapausta,ja ambulanssi sielä pyöri harvasen päivä.
Asunnot on pieniä ku psilmä ja kaupan päälle rumiaki vielä.
Tämä on siis vain minun kokemukseni,ei mitää provoa kellekään,mutta itte en sitä paikkana suosittele.Ite asuin sielä vain pakosta ja muutin heti ku mahdollisuus oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402