En löytänyt hienon tanskalaisen Kello-vaatevalmistajan nettisivuja. Liisankadulla jossain butiikissa jota en tietenkään muista on Kellon vaatteita. Itsellä on Jyväskylästä syksyllä 1994 alennuksella ostettu musteensininen kellon ulsteri, käytän sitä edelleen...
Tiedättekö, onko Kello kellahtanut nurin? Onko se vielä olemassa?
Miten Kellon vaatteiden on käynyt - missä nettiosoite?
helenayy
3
8781
Vastaukset 3
- .........
Kävin joulun jälkeen Paimiossa yhdessä pikkuputiikissa ja siellä myytiin Kellon vaatteita. Jos noin pienellä paikkakunnalla myydään niitä, niin luulisi, että löytyy isommiltakin.
Muistelisin että olen nähnyt kellon vaatteita hesan keskustan stockalla. Tästä en kuitenkaan osaa varmaksi sanoa, voihan olla että muistini valehtelee... - LiljanKukkaLumiValkoinen
ANNECTO/KELLO
Puh. 09 794 452
Fax 09 8775 1515
Johanna Mannila GSM 040 554 4554
email: [email protected]
www.kello.com - -.-"
^ tuo netti sivusto ei kyl johda mihinkään enään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931779
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471120- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1881100- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt10797- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701