Åitäisi tässä keväällä hankkia paremmasta päästä olevat rullaluistimet (myös edulliset), joten mitä kannattais maksaa tällaisistä? Emännällä on monta vuotta ollut rullaluistimet.
Itse olen miettinyt treenata näillä luistimillani enemmänkin hiihtoa, joten minkälaiset sauvat kannattaisi vielä tähän lisätä?
rullaluistimen hinta -mitä kannattaa maksaa hyvistä rullista ?
rullaluistimia vailla?
4
2253
Vastaukset
- sellainen kysymys tällä kertaa
Jaahas, vai paremmasta päästä ja edulliset, vielä keväällä.. (Mikä ei kuulu joukkoon?)
- jops...
Olen itekki hankkimassa rulliksia 300-400e on ehdoton kipuraja...ite ajattelin ottaa k2 radical sataset jos rahat riittää...Paljoko niitte tarkka hinta muuten on?
- ellukai
No moi ite3 haluaisin rullaluistimet synttärilahjaksi :) koska vanhat ovat kuluneet ja muutenki ne eivät olleet minun vaan siskoni vanhat :/
- valmisteleanuksesi
hiiioohooii ostiiin eilen sen !!! tiiäättekö minkä??!?!??! lavan !!! join sen 5 min !! uus i ennätys joujee!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006