Mimä on teidän mielestänne paras tapa kuntoilla kotioloissa?
Kuntopyörällä polkeminen lienee yksi?
Onko esim. naruhyppely tehokasta, pitäisikö hyppiä hyvinkin pitkiä jaksoja jotta tehoaisi? Muita vinkkejä kuntoiluun kotona sisällä, siis olisiko juoksulenkeille yms. vaihtoehtoja?
Tavoitteena olisi kutistaa noita jenkkakahvoja.
Kuntoilu kotioloissa?
1
281
Vastaukset
- himokuntoilija
Narulla hyppiminen on tosi tehokasta mutta siina on parempi olla jalat kunnossa, puoli tuntia kun hyppii niin se kylla vastaa lenkkia. Itse olen hyppinyt narulla / lenkkeillyt / ajanut kuntopyoralla ja mita nyt yleensa huvittaa tehda juuri sina paivana. Paras on kun on vaihtoehtoja joista valita, sitten voi vuorotella eri kuntolulajien valilla.. Toinen vinkki.. Ei saa kuntoilla liian lujaa.. Varsinkaan aloittaessa, jos kuntoilee liian lujaa, niin sita tulee lopetettua aika nopeasti.. Pitaa tehda niin etta tulle suht koht hyva olo.. Usein on tosi surkea olo ennen kuntoilua.. Mutta kun rauhallisesti aloittaa.. Yleensa on kuntoilun jalkeen parempi olo kuin ennen.. Joskus tietenkin on kiva vahan
tehda kovempi treeni.. Mutta vain jos on sellainen olo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760