Sex Pistols 23.8. Helsinki

RealStuff

Jäähallissa (ilmeisesti siinä vanhemmassa) siis. Herättää hieman ristiriitaisia fiiliksiä mutta kaippa täytyy paikalla olla todistamassa tätäkin ihmettä.

12

2003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

ikärajaa, ja paljonkos liput on?

• anarkjomarko

Ahneus iski vanhoihin läskeihin, nyt kerätään
        vielä viimeset fyget veks idiootelita. onp atosi punkkia vetää jossain jäähallissa viidenkybän lipuilla. h o m o t!

• cgvjhoijpkå
        anarkjomarko kirjoitti:

Ahneus iski vanhoihin läskeihin, nyt kerätään
        vielä viimeset fyget veks idiootelita. onp atosi punkkia vetää jossain jäähallissa viidenkybän lipuilla. h o m o t!

joo. elikkä onko moni menossa sinne "vanhojen läskien" keikal...? itse meinaan mennä, onhan se sen arvoista.

• koiranpää
        cgvjhoijpkå kirjoitti:

joo. elikkä onko moni menossa sinne "vanhojen läskien" keikal...? itse meinaan mennä, onhan se sen arvoista.

itse en tuonne mene kirveelläkään, selkeetä rahastusta, jotain vitun stadionrockia HYI VITTU!!

puntalarock saatana!

• nii-in
        koiranpää kirjoitti:

itse en tuonne mene kirveelläkään, selkeetä rahastusta, jotain vitun stadionrockia HYI VITTU!!

puntalarock saatana!

EN MENE MINÄKÄÄN, MINÄ MENEN PUNTALAAN.

• Ben Sherman
        nii-in kirjoitti:

EN MENE MINÄKÄÄN, MINÄ MENEN PUNTALAAN.

Cash from Kaaos!! Rokin suurin älykkö ja satiirikko niinkuin Jakke-vainaa tapasi sanoa.Siis Lydonista.Varmasti on keikka hintansa väärtti.

• henkka72

täyttä paskaa ,hyi vittu

• haluaisin

...päästä sinne. on se kumminkin niin suuri "ihme". mutta luulempa silti että jääpähän keikka välistä :( olis nii mahtava nähdä livenä.

• authenticautonomousalternative

Joo vähän epäilyttävää omalla tavallaan mutta kylhä nää pitää nähdä. Kaduttais aivan hemmetisti jos missais ku jotenki epäilen että enää ei mahdollisuuksia tule.

• EtovaKala

Viiskymppiä "punk"-keikasta? Joo ei. Soittaisivat vaikka Tavastialla parillakympillä niin kehtaisi vielä maksaakin.

Toisekseen on tullut YouTubesta katsottua pari videota kyseiseltä kiertueelta, eikä kyllä kovin vakuuttavalta vaikuttanut.

• meneesin

Ajattelin itse sinne mennä. Oliko joku silloin joskus Messilässä?

• ghkl

Kyllähän toi on pakko nähä, ei varmasti tuu toista tilaisuutta. Liput on tosin liian kalliit. Eli menossa oon, mutta vaikuttaa siltä että yksin on pakko ku ei kukaan semidiggaava kaveri tommost maksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14351
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3827
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1513
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      369
      1464
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      15
      1424
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      48
      1263
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1041
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      938
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      93
      783
    Aihe