Sex Pistols 23.8. Helsinki

RealStuff

Jäähallissa (ilmeisesti siinä vanhemmassa) siis. Herättää hieman ristiriitaisia fiiliksiä mutta kaippa täytyy paikalla olla todistamassa tätäkin ihmettä.

12

2039

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

ikärajaa, ja paljonkos liput on?

• anarkjomarko

Ahneus iski vanhoihin läskeihin, nyt kerätään
        vielä viimeset fyget veks idiootelita. onp atosi punkkia vetää jossain jäähallissa viidenkybän lipuilla. h o m o t!

• cgvjhoijpkå
        anarkjomarko kirjoitti:

Ahneus iski vanhoihin läskeihin, nyt kerätään
        vielä viimeset fyget veks idiootelita. onp atosi punkkia vetää jossain jäähallissa viidenkybän lipuilla. h o m o t!

joo. elikkä onko moni menossa sinne "vanhojen läskien" keikal...? itse meinaan mennä, onhan se sen arvoista.

• koiranpää
        cgvjhoijpkå kirjoitti:

joo. elikkä onko moni menossa sinne "vanhojen läskien" keikal...? itse meinaan mennä, onhan se sen arvoista.

itse en tuonne mene kirveelläkään, selkeetä rahastusta, jotain vitun stadionrockia HYI VITTU!!

puntalarock saatana!

• nii-in
        koiranpää kirjoitti:

itse en tuonne mene kirveelläkään, selkeetä rahastusta, jotain vitun stadionrockia HYI VITTU!!

puntalarock saatana!

EN MENE MINÄKÄÄN, MINÄ MENEN PUNTALAAN.

• Ben Sherman
        nii-in kirjoitti:

EN MENE MINÄKÄÄN, MINÄ MENEN PUNTALAAN.

Cash from Kaaos!! Rokin suurin älykkö ja satiirikko niinkuin Jakke-vainaa tapasi sanoa.Siis Lydonista.Varmasti on keikka hintansa väärtti.

• henkka72

täyttä paskaa ,hyi vittu

• haluaisin

...päästä sinne. on se kumminkin niin suuri "ihme". mutta luulempa silti että jääpähän keikka välistä :( olis nii mahtava nähdä livenä.

• authenticautonomousalternative

Joo vähän epäilyttävää omalla tavallaan mutta kylhä nää pitää nähdä. Kaduttais aivan hemmetisti jos missais ku jotenki epäilen että enää ei mahdollisuuksia tule.

• EtovaKala

Viiskymppiä "punk"-keikasta? Joo ei. Soittaisivat vaikka Tavastialla parillakympillä niin kehtaisi vielä maksaakin.

Toisekseen on tullut YouTubesta katsottua pari videota kyseiseltä kiertueelta, eikä kyllä kovin vakuuttavalta vaikuttanut.

• meneesin

Ajattelin itse sinne mennä. Oliko joku silloin joskus Messilässä?

• ghkl

Kyllähän toi on pakko nähä, ei varmasti tuu toista tilaisuutta. Liput on tosin liian kalliit. Eli menossa oon, mutta vaikuttaa siltä että yksin on pakko ku ei kukaan semidiggaava kaveri tommost maksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      71
      2273
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      35
      1834
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      100
      1181
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      47
      945
    5. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      817
    6. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      803
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      690
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      675
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      142
      667
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      588
    Aihe