Kertokaapas kappaleita mihin ois hyvä ja helppo keksii askelsarjoja. Kun tuntuu, että ne samat kappaleet pyörii nauhalla koko ajan.
Ois hyvä jos kappaleessa ois sellanen selvä rytmi mistä sais myös ohjattavat kiinni. Näin tunnista saataisiin mielyttävä kaikille kävijöille.
jumppa musiikki
4
5304
Vastaukset 4
- Sharra
AIka vaikean pistit!
Hyviä musiikkeja saa paljon etsimällä, mutta et kertonut mihin lajiin tai tarkoitukseen haluaisit musiikkeja? Suosittelen nykyaikasia kappaleita (laulajia: Rihanna yms.)niissä on yleensä rytmi jos toinen :)
ELokuvista myös suuria vinkkejä ;) - controversy
Viestisi on jo aika vanha, mutta vastaan nyt kuitenkin. Paras kuntoilubiisi kautta aikojen on ehdottomasti Michael Sembellon "Maniac" (Flashdance -leffasta), tosi rytmikäs ja mukaansatempaava!
- .
Harddance, megamix digidance, tämännimisiä ostin halvalla, rytmi on juuri sopiva. Machoman, funky house, pets.
- koklaa näit
kaikki michael jacksonin biisit!!! ainakin P.Y.T.ja blame it on the boogie ja you rock my world!!!!!KANNATTAA KOKEILLA, koska niitä kuunnellessa itse alav vaan liikkuu;))) OIKEESTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1721869Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 56820
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 90737
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636