Niin mikä on parempi USAn maajuokkue vai NBA joukkue. Kuulin jostain että NBA joukkue olisi parempi. Kertokaa mielellä oma mielipiteenne.
USAn maajoukkue vai NBA joukkue?
3
933
Vastaukset
- on analyysini
Uuh mikä kysymys. Mistä NBA joukkueestä kyse, niitä kun on aikas monta? Mutta vastauksena, että maajoukkue tarpeeksi harjoitelleena ja oikein valittu olisi tietysti parempi kuten kuuluukiin. Väärin valittuna ja 2 treeniä takana taas häviäisi playoff-joukkuille satavarmasti.
- Nimetön
NBA joukkue eroaa maajoukkueesta, sillä NBA koripallo on showta ja koripallo taas on joukkue peliä.
Milloin viimeksi jenkit ovat voittaneet mm tittelin? - jonne93
Se riippuu varmaan siitä että mikä NBA joukkue on vastassa ja siitä moniko huippupelaaja on vaivautunut maajoukkueeseen menemään. Mutta jos oletetaan että USAlla olisi kaikki tähdet mukana luulisin että se olisi parempi kuin mikään NBA joukkue sillä eikös suurin osa NBA pelaajista ole USAlaisia. Eli maajoukkueessa pelaisi toisin sanoen NBAn parhaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1301875Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 791470
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150- 631021
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois671010- 22997