eli paljonko on suunnilleen palassa hapankorppua / perus näkkileipää kaloreita? Kiitos(=
hapankorppu/näkkileipä
3
12093
Vastaukset
- näkkärinpurija
Oululaisen hapankorppu: yksi viipale painaa noin 10 g ja sisältää 32 kcal. Ihan pakkauksen kyljestä lukee ravintosisältö per 100 g ja per viipale.
Jos ei ole näkkäripakkauksen kyljessä kerrottu suoraan yhden viipaleen energiamäärää, niin tee näin:
www.fineli.fi (tarkemmin: http://www.ktl.fi/attachments/suomi/julkaisut/julkaisusarja_b/2004b15.pdf) osoitteesta löytyy, että keskimääräinen näkkileipäviipale painaa noin 15 g. Sitten katsot pakkauksesta (tai finelin sivuilta) kuinka paljon se näkkäri sisältää energiaa per 100 g. pieni laskutoimitus ja voila, siinä yhden viipaleen energiamäärä! - energynet sivuilta
näkkileivän kalorit. Elikkä:
Ruis näkkileipä 1 kpl 12 g kaloreita 35
Vehnä näkkileipä 1 kpl 12 g kaloreita 44
Hapankorpussa jota minä tykkään syödä on yhdessä 30 kaloria. - Zahraa
Hei!
Onko yhdessä hapankorpussa 32 kaloria?KIITOS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134994- 1972439
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801793Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205