Onko tietoa kellään,onnistuuko tuon kys. suklaan sulattaminen vai kannattaako edes kokeillakaan?
Jähmettyykö sulattamisen jälkeen kuinka kovaksi?
Fazer vaalea maitosuklaa
4
3624
Vastaukset
- varmaan
itselläni ei kyllä ole kokemusta kyseisen suklaan sulattamisesta, mutta eiköhän tuo toimi niin kuin muutkin. Parhaiten sulatus onnistuu vesihauteessa, siis suklaa-astia suuremman vesikattilan päällä, ja vettä kiehutetaan varovasti. Mikrossa sulatettaessa suklaa menee aika helposti huonoksi.
- CrystalCinnamon
Eipä oo kokemusta miullakaan, mut luulen kans että kaippa homma toimii samalla lailla kuin tummankin suklaan kanssa. Ehkä. Mutta tuota vesihaudetta mä suosin anyways kans.
- Muijaperhana
Olen sulattanut tuota suklaata monesti. Hyvin onnistuu. Sulattamisen jälkeen se jähmettyy hitaasti eikä siitä tule kovinkaan kovaa.
Kuten edelliset vastaajat, suosin itsekin vesihaudetta. Mikrossa suklaa palaa TODELLA helposti ja nopeasti. - curmeekokki88
kyllä sulattaminen onnistuu, mutta jähmettyminen kestää TOSI pitkään oon itse saanut siitä jähmetettyä yhtä kovaksi kuin sulattamaton suklaankin... (jähmettyy pakastimessa noin 1-2 päivässä) mutta pois otettua en muista tarkalleen aikaa mutta pehmenee nopeammin kuin on jähmettynyt... sanoisko noin 2 tuntia huoneenlämmössä se on jo pehmeä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238