ASUN LAPPEENRANNASSA TÄÄLLÄ OLI ENNEN ZAZA FOOD SHOPPI JOSTA SAI KAIKKIA IHANUUKSIA KUTEN OKRAA HALVAA JA VIININLEHTIÄ, KAUPPAA EI ENÄÄN OLE MISTÄHÄN SAISIN NIITÄ JATKOSSAKIN. ONKO JOLLAIN MUULLA PAIKKA KUNNALLA KAUPPA JOSTA NIITÄ VOISIN VAIKKA TILATA POSTIENNAKOLLA.
ARABI MUONIA
4
628
Vastaukset
- ...........
Kautta maan
Jos satut joskus muissa suuremmissa kaupungeissa käymään, niin niistä löytyy. Esim. Helsingissä, Tampereella, Kuopiossa, Turussa ja Haaparannan puolella saa aivan tavallisesta kaupasta. Joensuussa ei ainakaan ole. Voit kyllä soittaa omistajille, jos löydät heidän yhteystietonsa. Olemme itse tehneet aina niin, että kun olemme jossain noista mainituissa kaupungeissa käyneet, olemme kerralla ostaneet paljon. Näissä kaupoissa myytävät tavarathan ovat yleensä säilykkeitä tai kuivamuonaa, joten ne säilyvät suhteellisen pitkään.
- ruokaa
Hua Shan, Brahenkatu 3B 53100 Lappeenranta Puh: 05-451 3322 ... kysäses tuolta
- Anonyymi
Citymarketissa Lpr on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638