Osallistuin rehellisesti kehityskeskusteluihin. Moitin pomon vaimoa, joka oli palkattu hommiin. Sain potkut. Kannattaa miettiä, mitä niihin kehityskeskustelulomakkeisiin laittaa.
Kannattaa tosiaan miettiä
5
1915
Vastaukset
- Reilu meininki
Kehityskeskusteluissa tulee tuoda esille sitä omaa osaamistansa ja kehittymisen tarpeitansa, eikä alkaa mollaamaan toisia työntekijöitä. Jos on tarve arvostella toisia, niin ne asiat pitää keskustella ao. henkilön kanssa kahdestaan.
- kysytään aina
kehityskeskusteluissa työilmapiiristä ja onko siinä ongelmia?? Eli oihan ok antaa pomon vaimolle risuja, jos on ne työntekijänä ansainnut.
- on näin
kysytään aina kirjoitti:
kehityskeskusteluissa työilmapiiristä ja onko siinä ongelmia?? Eli oihan ok antaa pomon vaimolle risuja, jos on ne työntekijänä ansainnut.
Meillä tietyt työntekijät voivat kertoa johdolle myös muulloin kuin kehityskeskusteluissa, mitä mieltä ovat muista ja heidän työskentystään. "Ryhmä muut" tekee palveluksen itselleen jaksamalla pitäytyä tiukasti asialinjoilla olipa tilanne, mikä hyvänsä.
- Valksajlfjlfjd
on näin kirjoitti:
Meillä tietyt työntekijät voivat kertoa johdolle myös muulloin kuin kehityskeskusteluissa, mitä mieltä ovat muista ja heidän työskentystään. "Ryhmä muut" tekee palveluksen itselleen jaksamalla pitäytyä tiukasti asialinjoilla olipa tilanne, mikä hyvänsä.
Meillä taas johtajapomo kiertää kyselemässä vaivihkaa luottoihmisiltään mielipiteitään muista.
Yksi nainen katosi työpaikalta, oli muka masentunut.
Teki ennen aina ahkerasti töitä, mutta oli huolestunut siitä kun johtjapomo ottaa tosissaan sen kun kiussaaja puhuu hänestä pahaa.
Sai sitten potkut tämä kiusattu.
- Petter X
Miksi soitit suutasi pomon vaimosta? Ihan sama onko se ok vai ei. Ei sillä ole merkitystä, sillä kuka tahansa ihminen loukkaantuisi moisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760