Olen etsinyt koko Kuopion keskustan ja hulluksi tulen! Mistä tätä minun lempi suklaata saa nykyään? Lidlillä oli sellainen pussi jossa oli lion, twix ja semmosta jotain muuta patukkaa, mutta mistä saa yksittäisenä Lionia ja Twixiä? Sekin on kadonnut!
Mistä Lion patukoita??
12
3272
Vastaukset
S-Marketista
- ...
Lidlistä saa ainakin.
- ei enää
tuo mitään muita makeisia kun after 8,
niitä myydään niin kauan kun niitä tukuissa piisaa ja sit loppuu!
myös kitkat kuuluu näihin nestlen lopetettuihin tuotteisiin.
ainii, jouluna saa quality streetejä,nam! - Lionnn
Missä nykyään on Lioneita? En ole Lidlissäkään nähnyt :(
- diu diu
Tarjoustalo, Robin Hood
- manta2012
Laivalta saa lionin patukka aketin, siinä on 10 kpl
- donzanbe13
Tokmanni.
- tapsa8
http://www.groupon.fi/deals/koko-suomi/gg-premium-brands-4-less-1-81/38149763
Lion-patukoita isoon nälkään :) - patukkahyvähkö
hei Alavuella kuulemma nähty
- siis tä
Eikös se o Big cat eikä leijona?
- Tikryu
On se tiikura se on
- twiixxxiä
raiderkin on patukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238