Haluaisin oppia laittamaan nopeita ja helppoja pirtelöitä sekoittimessa. Tai mitä terveellisiä ja täyttäviä ja helppoja ruokia laitatte? Sellaisia suorilta syötäviä mitä ei tarvii kokata.
Minkälaisia pirtelöitä teette?
7
2127
Vastaukset
- vaikka
Itse teen pirtelöni sekoittaen soijajugurttia, tuoremehua, marjoja pakkasesta, banaania ja mahd. muita hedelmiä. Hyvin käy välipalasta. Joskus saatan lisätä vielä soijajauhoa sekaan.
- ...
eivät ole elävää ravintoa, vaikka hyviä ovatkin.
- ...
laitan erilaisia hedelmiä, ja varsinkin ns. vihreät smoothiet ovat terveellisiä (ks. Googlella Green Smoothies), eli nesteenä käytetään joko vettä, tai sitten hedelmän omaa mehua, sitten lisätään hedelmiä ja vaikka kourallinen pinaattia, salaatinlehtiä tms terveellistä vihreää vihannesta. Ja koska tämä on tosiaan elävän ravinnon palsta, niin en ehdota jauhojen tai jogurttien käyttöä koska ne eivät kuulu elävään ravintoon. Tietenkin niitä saat lisätä jos niin haluat.
- vaikkapa
hedelmiä, marjoja tai molempia maitoa/soijamaitoa, jäätelöä joskus 1 raaka kananmuna
ja on ravitsevaa. kananmuna antaa kuohkeutta. sokeria ei yleensä tarvitse lisätä. - milk shake
Ihan mainiot välipalat -itse tehtynä.
Ideanpoikanen :
http://www.iltalehti.fi/ruoka/200703225886436_h2.shtml
, mutta http://209.85.135.104/search?q=cache:Wn-f04FGpqQJ:www.hel.fi/wps/wcm/connect/resources/file/eb940e456cba836/Julkaisu09_07_net.pdf?MOD=AJPERES&attachment=true pirtelö milkshake&hl=fi&ct=clnk&cd=4&gl=fi
Kauppojen hyllyilla juotavat jugurtitantaa maustamisvihjettä . Vaikka männävuotiset paksteet, hillot jne käy. Jos bansku alkaa mustua, nakkaa se ennen kuoloa sekaan. - kerron
Vaikka sanoittekin, että jugutti ei ole elävää ravintoa, kerron tämän.
Minä laitan maustamatonta jugruttia, maitoa tai vettä, ananas purkin ja sen mehut ja mustikoita.
On hyvää. - Nimetön
Nykyään jokaisesta hyvinvarustetusta ruokakaupasta, löytyy hyllystä tofua. Siitä saa kuulemma erittäin maistuvat pirtelöt aikaiseksi ja terveellistä.:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19710860Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 361602
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500