Okei, eli tällaisen tosi hyvän, terveellisen ja nopean pizzan olen olen kehitellyt pizzan himoon :
Pohja:
Ruisleipä (itse käytän Ruispalaa)
Täyte:
Tomaattimurskaa
Tomaattiviipaleita
Säilykeherkkusieniä (tai muita sieniä)
Pari oliivia
Pizzamaustetta tai oreganoa
Päälle:
Kevyt juustoa (itse laitoin Polar 5%)
Laita jonkin verran tomaattimurskaa leivän päälle. Sitten vain laitat täytteet ja juustot päälle ja heität uuniin tai mikroon. Oliivit kannattaa pilkkoa ihan pieneksi, ettei niitä tarvitse laittaa montaa.
Ja toihan on vaan esimerkki, voit laittaa ihan mitä vaan haluat tohon täytteeksi. Tää on muuten älyttömän hyvää ja nälän poissa pitkään!
Ruisleipäpizzat
Pizzahätä
3
1124
Vastaukset
- kosmidi
Toi on muuten oikeasti hyvää, en vaa oo kokeilu tmaatimurskaa sen päälle. Harmi vaan, ettei kaupas ole mitään ruispitsapohjii (mut tokihan voi itse leipoo).
Ja päälle ku ripottelee vielä yrttejä, niin namnam:). - lämmin voileipä
ei pitsa!
Todella hyvää ja hakkaa kaikki einespitsat! - vähäkaloriseen
2 ruisleipäviipaletta
1 tomaatti
50g katkarapuja
25g oliiveja
10g juustoa (5%)
75g herkkusieniä
sitten vaan uuniin.
= eli kaksi leipää tulee tuosta ja kaloreita 248 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741