suomisarjan pohjoislohkossa käydään tasaista kamppailua.. Napapiirin pesis on toiseksi viimeisenä ja taistelee putoamista vastaan yhdessä Oulun Lipon kanssa.. Illan ottelusta Rovaniemellä Simoa vastaan on siis tulossa kova. Oulusta päin tullu kyllä välillä aika ylimielistä viestiä Rovaniemen poikien pärjäämisestä mutta eipä taida olla oululaisilla varaa arvostella Napaa kun itse ovat viimeisenä!! Napan eka kausi suomisarjassa ja pojat on pärjännet ihan kohtalaisesti. Napalle tullut useita tosi niukkoja tappioita. tänään pitäis poikien hurmioitua kunnolla ja lyödä Simoa vastaan täydet pisteet.. Samaan tapaan kuin viime kuun loppupuolella tais Valmari pistää Sotkamon äijille luun kurkkuun enneku kerkesivät ees tajuta mitä tapahtu! ens kaudella sijoitus on korkeampi, pojat nimittäin aikovat varmasti pysyä sarjassa!! Onko täällä ketään jolla ois mielipiteitä tästä asiasta.. Itse luotan kyllä Napan poikiin täysin!! kehityskykyinen joukkue tarvii vain lisää itseluottamusta.. ja sitä voivat antaa fanit!! joten siis kaikki jotka on Roista tai Napan faneja, niin ´älkää mollatko tappioista vaan tsempatkaa seuraavaan peliin!!!
napa pärjää vielä!
trust you..
1
200
Vastaukset
- Beg
AIVAN TOTTA!! Tsemppiä iltaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944