Mitä se kouluissa

puuron kanssa tarjottava

hillo on? olen kokeillut satoja kauppojen hilloja, mutta en ole löytänyt vastaavaa mistään.. pehmeää, herkullista ja makeaa, mutta miedonmakuista hilloa, joka sopii hyvin puuroon. Mistä löytäisin vastaavaa hilloa? kauppojen hillot ovat liian väkeviä ja olomuodoltaan jankkia, eikä pehmeää, kuten koulun hillo.

11

1780

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika...

      ...kysy sitä keittäjiltä. Eiköhän ne osaa vastata.

    • kutsutaan

      myös sopaksi

    • Jäänyt kammo

      koulun ja kaupan hilloja kohtaan kun muutaman kerran löytänyt koppakuoriaisia ja matoja seasta. Nykyään teen hillot itse, ainakin on puhdasta...

    • tästäkö kyse?

      Meillä koulussa hilloja jatkettiin omenasurvoksella. Tosihyvää. Ei siis saa valmiina kaupasta.

    • sadsad

      Kantsii tehä ite hillot, paljo parempia.

    • Mauceerr

      Ne hillot vaihtelee helvetisti, sillä rahamäärä mitä oppilasta kohden ruokailuun annetaan on jossakin parhaimmissa kouluissa 1,2€~ kun se täällä meillä on 65 snt.

      Ainiin. Meilläkun ei edes ole hilloa.

      • safoitu4250+

        Meidän koulussa ruoan hinta on noin 2.10 euroa ja melkein joka toinen päivä on jotain kastikkeita. Ja kastikkeet ovat mauttomia ja aina saman makuisia. Joka päivä syön ison annoksen, vaikka ei olisi lempiruokaa. Käytetäänkö muissa kouluissa ruokiin mausteita, kun meillä niitä ei huomaa ruoasta. Ja ruokakin tehdään koulussa paikan päällä. Mutta laatu on surkeaa.


    • Järkevä kansalainen

      Tämäkö on se ainoa kansalaisen tietosanakirja?
      Kysy siltä keittäjältä!!

      Toinen asia on se että tukusta kun ne osaa, on siellä moni tuote, siis saman valmistajan eri koostumuksella.
      Esimerkkinä baarien hyvä punakaalisalaatti, se liemessä oleva siis.
      Mutta haeppas kaupasta, niin onkin sotkettu hapanta omenaa joukkoon. Ja valmistaja ja tuotenimi on sama.

    • tsädääm...

      En todellakaan tiedä mitä hilloa se mahtaa olla, mutta maailman parhaan hillon saat, kun teet sen itse... usko pois! :) Kun tekee hillon itsekavattamista mansikoista niin tietää aivan varmasti mitä laittaa puuronsa päälle! :)
      Kokeile ihmeessä!! :DDD

      • se on...

        Mutta ei kai nyt sentään itsekasvattamia tartte olla... kunhan on puhtaita. En minäkään luota kaupan hilloihin, varsinkaan vadelmahilloon.


    • hyvä kouluruoka

      meillä laitetaan teollisen hillon sekaan kotimaisia tuoreita marjoja joskus jopa ruusunmarja sosetta ei lisättyä sokeria,todella pehmeää ja terveellistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe