hillo on? olen kokeillut satoja kauppojen hilloja, mutta en ole löytänyt vastaavaa mistään.. pehmeää, herkullista ja makeaa, mutta miedonmakuista hilloa, joka sopii hyvin puuroon. Mistä löytäisin vastaavaa hilloa? kauppojen hillot ovat liian väkeviä ja olomuodoltaan jankkia, eikä pehmeää, kuten koulun hillo.
Mitä se kouluissa
11
1784
Vastaukset
- aika...
...kysy sitä keittäjiltä. Eiköhän ne osaa vastata.
- kutsutaan
myös sopaksi
- Jäänyt kammo
koulun ja kaupan hilloja kohtaan kun muutaman kerran löytänyt koppakuoriaisia ja matoja seasta. Nykyään teen hillot itse, ainakin on puhdasta...
- tästäkö kyse?
Meillä koulussa hilloja jatkettiin omenasurvoksella. Tosihyvää. Ei siis saa valmiina kaupasta.
- sadsad
Kantsii tehä ite hillot, paljo parempia.
- Mauceerr
Ne hillot vaihtelee helvetisti, sillä rahamäärä mitä oppilasta kohden ruokailuun annetaan on jossakin parhaimmissa kouluissa 1,2€~ kun se täällä meillä on 65 snt.
Ainiin. Meilläkun ei edes ole hilloa.- safoitu4250+
Meidän koulussa ruoan hinta on noin 2.10 euroa ja melkein joka toinen päivä on jotain kastikkeita. Ja kastikkeet ovat mauttomia ja aina saman makuisia. Joka päivä syön ison annoksen, vaikka ei olisi lempiruokaa. Käytetäänkö muissa kouluissa ruokiin mausteita, kun meillä niitä ei huomaa ruoasta. Ja ruokakin tehdään koulussa paikan päällä. Mutta laatu on surkeaa.
- Järkevä kansalainen
Tämäkö on se ainoa kansalaisen tietosanakirja?
Kysy siltä keittäjältä!!
Toinen asia on se että tukusta kun ne osaa, on siellä moni tuote, siis saman valmistajan eri koostumuksella.
Esimerkkinä baarien hyvä punakaalisalaatti, se liemessä oleva siis.
Mutta haeppas kaupasta, niin onkin sotkettu hapanta omenaa joukkoon. Ja valmistaja ja tuotenimi on sama. - tsädääm...
En todellakaan tiedä mitä hilloa se mahtaa olla, mutta maailman parhaan hillon saat, kun teet sen itse... usko pois! :) Kun tekee hillon itsekavattamista mansikoista niin tietää aivan varmasti mitä laittaa puuronsa päälle! :)
Kokeile ihmeessä!! :DDD- se on...
Mutta ei kai nyt sentään itsekasvattamia tartte olla... kunhan on puhtaita. En minäkään luota kaupan hilloihin, varsinkaan vadelmahilloon.
- hyvä kouluruoka
meillä laitetaan teollisen hillon sekaan kotimaisia tuoreita marjoja joskus jopa ruusunmarja sosetta ei lisättyä sokeria,todella pehmeää ja terveellistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984