Moi!!! Olisiko kenelläkään kinkkupasteijan reseptiä, koska en löydä itse sitä mistään kirjoista, enkä netistäkään...Kiitän paljon jos vastaatte minulle...ja olisi kiva jos kertoisitte, että mistä löysitte reseptin...Ja kiitän jo etukäteen vastanneille... ^^
Kinkkupasteijan resepti???
3
4123
Vastaukset
- Homma..
Vähähiilihydraattinen kinkkupasteija on tehtävä hyvin luovasti, koska taikinassa on paljon hiilihydraatteja, joten sitä ei voi käyttää. Pohjalle pitkittäin siivutettu kesäkurpitsan viipale täytteeksi savukinkku juustoraaste kananmuna seosta hyvin maustettuna ja päälle kesäkurpitsan siivu ja vähän juustoraastetta, sitten uuniin 175C kunnes kullan ruskea.
- pasteijoita...
Kinkkupasteijoita ei syödä silloin kun laihdutetaan.
- nimimerkki.
Kuka sanoi, että aloittaja laihduttaa? Vhh:ta jatkavat elämäntapana usein juuri ne ihmiset, jotka ovat jo laihduttaneet sen avulla. Toisaalta taas, jos kinkku"pasteijasta" saa vähähiilarista, se sopii tosin myöskin laihduttajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199