Tapahtuuko sitä muilla sivustoilla myös vai onko ML ainoa laatuaan Suomessa ja koko maailmassa?
Montakos paria täällä olikaan syntynyt?
Keskustelupalstapariutuminen
12
1038
Vastaukset
Kolunneena voin sanoa että siellä missä ihmiset avautuu asioistaan vähänkään pidemmällä aikavälillä siellä on myös sutinaa.
Sit kun ihmisellä ei oo enää ikävä toisen samanlaisen luo niin sit se ei oo enää ihmine.- no.
olet varmaan kehittynyt hyväksi ihmistuntijaksi, kun noin kauan nettailua takana!?
no. kirjoitti:
olet varmaan kehittynyt hyväksi ihmistuntijaksi, kun noin kauan nettailua takana!?
Voiko ihmistä tuntea silleen? Aina jostain putkahtaa jotain uutta. Ennemminkin mä olen oppinut sulattaan sitä että toisten elämä, asiat, näkemykset yms. ei ole samanlaiset alkuunkaan kuin omani... ja oppinut elämään ja kommunikoimaan sen kanssa ilman tarvetta käännyttää ketään - vaan ennenmminkin etsiin yhdistäviä piirteitä ja asioita jopa tyypeistä joilla ei koe oleen mitään yhteistä itsensä kanssa.
Se kuinka laaja tää ihmisyysjuttu on... se on valtava, niin suuri ettei sitä kai koskaan voi ymmärtää. Jos mulla olis uskonto se olis kai sitten "Ihminen".
En tiedä vastaako tää kysymykseen. Mä en suhtaudu ihmisiin kovin usein analyyttisesti tai silleen että "tiedän" mistä on kyse. Mielummin olen avoin kohtaan sen mitä toinen on oikeasti.- no.
Kukkomies kirjoitti:
Voiko ihmistä tuntea silleen? Aina jostain putkahtaa jotain uutta. Ennemminkin mä olen oppinut sulattaan sitä että toisten elämä, asiat, näkemykset yms. ei ole samanlaiset alkuunkaan kuin omani... ja oppinut elämään ja kommunikoimaan sen kanssa ilman tarvetta käännyttää ketään - vaan ennenmminkin etsiin yhdistäviä piirteitä ja asioita jopa tyypeistä joilla ei koe oleen mitään yhteistä itsensä kanssa.
Se kuinka laaja tää ihmisyysjuttu on... se on valtava, niin suuri ettei sitä kai koskaan voi ymmärtää. Jos mulla olis uskonto se olis kai sitten "Ihminen".
En tiedä vastaako tää kysymykseen. Mä en suhtaudu ihmisiin kovin usein analyyttisesti tai silleen että "tiedän" mistä on kyse. Mielummin olen avoin kohtaan sen mitä toinen on oikeasti.kiitoksia.
- ei kolunnut
no. kirjoitti:
ei kai ihmistuntijaksi tulla netissä, umph?
Eihän täällä ole kukaa sama mitä on livessä! ei kolunnut kirjoitti:
Eihän täällä ole kukaa sama mitä on livessä!On kaiken aikaa sama?
Täällä on yksi sosiaalisuuden naamari itsen päällä siten kuin kaikkialla muuallakin. Joillain se peittää enemmän, toisilla vähemmän...
Tämä on kommunikaatiota johon vuodatetaan välistämättä jotain puoltaan. Ne jotka eivät ole itsenään vuodattavat tänne epävarmuutensa mukanaantuoman kuvan - ja sen kuvan olemassaolo on taas merkki siitä epävarmuudesta.- no.
ei kolunnut kirjoitti:
Eihän täällä ole kukaa sama mitä on livessä!kyllä ihmisten ajatusmaailma on avautunut netissä radikaalilla tavalla.
- koettanu
noita chatteja?
Hommaa vakinikki ja koeta niitä, jos pariutua haluat. Voi kait tämäkin toimia. Huhuja olen lukenut.- I N
Älä jyrsi mun aloitusta. Millaisia huhuja olet lukenut?
- kenenkään
I N kirjoitti:
Älä jyrsi mun aloitusta. Millaisia huhuja olet lukenut?
puolesta en viitsis huudella, mutta ymmärtääkseni tässäkin ketjussa on jo ihminen joka on kumppaninsa täältä löytänyt. Ihan hyvä niin, kaikkea hyvää heille jatkoon.
Toiset saa mistä tahansa, toiset ei saa mistään. Ja ne jotka keskittyy muihin ja muiden asioihin enemmän kuin itseensä ja omiin asioihinsa, sekä sortuvat itsensä toisiin vertaamiseen eivät saa ikinä mistään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760