Ovat erittäin käteviä nämä eines-kolmioleivät. Valmistajia on useita ja makujakin kivasti tarjolla. Itse suosin näitä välipaloina ja pahimpaan nälkään ennen pääruokaa. Kulkevat kätevästi mukana ja kotelo on kestävä.
Kyllä, olen oikein tyytyväinen sandwicheihin. Harmi, kun Saarioisten wrapit hävisivät tuotevalikoimasta.
Sandwichit ym.
7
1341
Vastaukset
- paljastit
että makuaistisi on täysin turra ja sinulle kelpaisivat vaikkapa sahanpurut ruoaksi.
Nuo kaupasta saatavilla olevat sandwichit (oletan että tarkoitat niita kolmioleipiä) ovat 90 prosentissa tapauksista niin vanhoja ja leipä niissä niin kuivaa, että on kuin söisi vanhaa villalapasta.
Näiden einesleipien myyntiaika on joskus jopa toista viikkoa. Mikään leipä ei siivutettuna pysy maukkaana semmoisen ajan.
Olisi parempi, että et tänne kirjoittelisi typeriä einesten puolustuksiasi, kun osoittautuu, ettei sinulla ole minkäänlaista makuaistia tai ruokasivistystä.- vetabix
>>Nuo kaupasta saatavilla olevat sandwichit (oletan että tarkoitat niita kolmioleipiä) ovat 90 prosentissa tapauksista niin vanhoja ja leipä niissä niin kuivaa, että on kuin söisi vanhaa villalapasta.>Näiden einesleipien myyntiaika on joskus jopa toista viikkoa. Mikään leipä ei siivutettuna pysy maukkaana semmoisen ajan.
- leipien tekijä
vetabix kirjoitti:
>>Nuo kaupasta saatavilla olevat sandwichit (oletan että tarkoitat niita kolmioleipiä) ovat 90 prosentissa tapauksista niin vanhoja ja leipä niissä niin kuivaa, että on kuin söisi vanhaa villalapasta.>Näiden einesleipien myyntiaika on joskus jopa toista viikkoa. Mikään leipä ei siivutettuna pysy maukkaana semmoisen ajan.
Nimittäin olen ollut valmistamassa näitä kyseisiä kolmareita ja voin kertoa, ettei se leipä ole kovin tuoretta, eikä kokonaisuudessaan tosissaan maistuisi...
Lisäksi niissä on mittavat määrät rasvaa. Jos lainkaan välität kropastasi, jätä väliin suosiolla. leipien tekijä kirjoitti:
Nimittäin olen ollut valmistamassa näitä kyseisiä kolmareita ja voin kertoa, ettei se leipä ole kovin tuoretta, eikä kokonaisuudessaan tosissaan maistuisi...
Lisäksi niissä on mittavat määrät rasvaa. Jos lainkaan välität kropastasi, jätä väliin suosiolla.Mutta ne jattaa teilla kuoren reunat leikkaamatta pois. Sita ei meilla syoda.
- Anu Uhu
Olen samaa mieltä kanssasi. Kolmioleivät ovat oiva välipala ottaa mukaan esimerkiksi yliopistolle. Usein ostankin kolmioleivän, muutaman hedelmän ja otan mukaan termoksessa kahvia, jos edessä on pitkä luento tms.
- realvetabix
Nyt meni hulvattomaksi. Joku näkee oikeasti todella vaivaa kirjoitellakseen nimmarillani. Olen hämmentynyt.
- paras hinta/laatusuhde
Järkyttävän iso leipä halvalla (alle 2 e), ja hyvää sekä täyttävää myös oli. Maistoin tonnikalaversion. Kilpailijoiden leivät näyttävät tosi kuivilta ja ovat myös pienempiä ja hinta kalliimpi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844