Sellainen asiallinen kysymys, että missäs ne oululaiset vege-miehet luuraavat, kun heihin ei törmää missään? Onko siis olemassa esim. joitain yhdistyksiä, missä törmäisi samanhenkisiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin? Vai onko vege-miehiä tosiaan niin harvassa?
vege-miehet
9
764
Vastaukset
- RAYMONDCARVER
Muuta Saloon, Muutin juuri ja uusista ystävistäni viisi on vegemiehiä...
- -Oulutar-
Valitettavasti mun mies on nyt varattu ;). Netin kautta tutustuttiin.
Voisithan käydä paikallisten yhdistysten (esim. vegaaniliitto, oikeutta eläimille) tapaamisissa, jos niitä järjestetään. Alueesi yhdyshenkilöltä varmaan saat tietoa asiasta. - varattu x-oululainen vegemies
Minutkin jo vietiin ja rengastettiin kahden vuoden vegeilyn jälkeen. Ehdin jo ajatella, että tällaista petolinnun peräpuolta ei kukaan nainen huoli kun ei edes päin kehdanneet katsoa.
Vinkkinä vain muillekin rumille miehille, että ryhdy vegeksi niin elämä alkaa hymyillä. Joo, ja ei tosiaankaan riitä, että baaritiskillä kehuskelet juuri 2 minuuttia sitten ryhtyneesi vegeksi. Aito elämänmuutos ja asioiden pohtiminen, myös syiden, se vie eteenpäin sekä naisten silmissä että muutenkin.- hakeutuu yhteen
Mikäs ihme tuo nyt on? Ainahan eri ideologioiden ja uskontojen parissa ovat saman arvomaailman omaavat miehet ja naiset hakeurtuneet yhteen. Lestadiolaiset, mormonit, muslimit -tottahan toki myös veget?
- vege-nainen79
Itselle vegetarismi on niin tärkeä asia, että haluaisin kumppaninkin omaavan samanlaisia arvoja. Pitää varmaan mennä mukaan jonkin järjestön toimintaan, kun ne vegemiehet kasvaa niin harvassa... Kiitos vain kaikille kommenteista! :)
- ...
En ole edes tullut ajatelleeksi etsiä kasvissyöjämiestä, koska ainakin tuttavapiirissäni kaikki veget ovat naisia. Mutta olisihan tuo kivaa, että voisi tehdä sitten vaikka yhdessä ruokaa. Ehkä minäkin etsin vegemiehen.
- ex-vegemies
Olin joskus vuoden verran vege, kunnes tajusin, ettei lihan himosta kieltäytymiseen ole olemassa muita syitä, kuin vielä suurempi LIHAN HIMO. Jos ei miehelle liha kelpaa, niin syy on sosiaalisen hyväksynnän hakeminen tietyissä piireissä.
Ehkä oulussa ollaan sen verran järjissään, että tajutaan ruuan olevan syömistä varten.- vegenainen79
Itse en ole kyllä koskaan himoinnut lihan syömistä vaan päinvastoin on aina ällöttänyt ajatus, että syön vaikkapa kanan jalkaa. Mielestäni eläinten tappaminen ja syöminen on hullua hommaa.
- Beddy boo
Kaikilla meillä on toivomukset kumppanin suhteen, mutta ehkä ei kannata olla liian ehdoton. Sinulta voi mennä monta aivan ihanaa miestä ohi, jos heti takerrut miehen ruokavalioon. Itse en ole vegaani, mutta lähes kasvisyöjä kuitenkin (kana ja kala joskus). Rakastuin ihanaan mieheen, joka oli kaikin puolin sitä mitä toivoinkin.. mutta ruokailu tottumukset aivan kamalat. Hän itsekin tiedosti, että pitäisi syödä terveellisemmin, mutta ei osannut sitä tehdä. Minun ohjeillani hän on muuttanut rajusti ruokavaliotaan terveellisemmäksi. Hänellä oli henkinen tilaus tälle asialle. Minä olin tavallaan se, joka autoin häntä muutoksessa. Mieheni syö edelleenkin lihaa kohtuullisesti. Hän pitää kaikista kasvisruuistani, joten varsinaista ongelmaa ei ruuan suhteen ei ole. Vegaanin ruokavalio on sen verran "rajoittunut", että ymmärrän varsin hyvin, että haluat löytää vegaani miehen. Mutta toisaalta mies voi olla valmis omasta halustaan muuttamaan ruokailutottumuksiaan, kun oikea nainen häntä siihen innostaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938