Missä kasvisruoka?

Pupunruokaa

Itse olen wnb-kasvissyöjä ja mieluusti koulussakin söisin kasvisruokaa.. vaan eipä löydy pakko on sitten vetää joka päivä lasi vettä ja jtn vitun kolme päivää pakastimessa ollutta porkkanaraastetta.. Voisin haasta tästä paskasta jonkun insinöörin oikeuteen..

11

1591

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko.

mikä kunta? ja koulu?

• joku inssi

on vastuussa sinun koulusi ruokahuollosta?

Ota omat eväät mukaan ja keskity siihen koulun käyntiin...

• eivät

Suunnittele kouluruokailua. Voisit kysyä asiaa keittiöltä, heidän pitäisi tietää miten kasvisruuan saaminen hoituu - kunhan käytät vähän asiallisempaa sävyä kuin täällä!

• insinööri*

voit haastaa koko insinööriliiton oikeuteen, mutta se ei takaa, että tuomio on kanteesi mukainen.

Kasvisruokaa ja sun kolmen päivän vittujasi ei suinkaan ratkaista käräjäsaleissa, senkin idiootti.

• Viinikin maistuisi

Kummia paikkoja, kun ei kunnioiteta toisten mielihaluja!

• saa kasvisruokaa

Sitä vaan pitää itse omatoimisesti käydä keittiölle ilmottamassa että on erikoisruokavalio ja tarvitsee kasvisruokaa. Ei ne siellä keittiössä mitään ajatusten lukioita ole!!!

• kuules

ihan itse ja omatoimisesti ilmoittamassa sinne keittiölle olevasi kasvissyöjä ja tarvitsevasi kasvisruokaa niin kyllä varmasti alkaa löytyä! Ei ne sielläkään ajatuksia osaa lukea. Toimi äläkä vaan marise.

• Sahrah

Ensiksi, jos et ole oikea kasvis syö jä niin miksi sitten haluat kasviksia jotka on ihan vitun pahoja!!!! jos ihminen olisi tarkoitettu sdyömään salaatin lehtiä niin eihän ihmisell'ä olisi kulma hampaita ollenkaa!! vitun pässi opettele syömää sitä lihaa punasta lihaa se on terveellistä.

Kalaa ja kanaa siinä ohella.

• ihmisen...

anatomiaa ensin.. Ihminen ei ole tarkoitettu lihansyöjäksi.. Jos leijonalla olisi samanlaiset hampaat kuin ihmisen kulmahampaat, niin ne varmana saisi tapettua toisia eläimiää.. *reps*
        Että sillein.. Lueppa kuule vielä pikkusen asioista ennenkuin tulet tänne mesoamaan..!

• neppari
        ihmisen... kirjoitti:

anatomiaa ensin.. Ihminen ei ole tarkoitettu lihansyöjäksi.. Jos leijonalla olisi samanlaiset hampaat kuin ihmisen kulmahampaat, niin ne varmana saisi tapettua toisia eläimiää.. *reps*
        Että sillein.. Lueppa kuule vielä pikkusen asioista ennenkuin tulet tänne mesoamaan..!

Dodiin elikäs ihminen on tarkotettu sekasyöjäksi elikäs siis lihaa ja kasviksia vaan nassuun. Hyvä ruoka parempi mieli :D

• ... on tarkoitettu ...
        neppari kirjoitti:

Dodiin elikäs ihminen on tarkotettu sekasyöjäksi elikäs siis lihaa ja kasviksia vaan nassuun. Hyvä ruoka parempi mieli :D

Vaikka Suomessa onkin vielä kristillinen kansankirkko, joka uskoo luoja-Jumalaan, on maassa silti myös uskonnon vapaus. Ei siis ole mikään pakko koulussa eikä muualla noudattaa tuollaisia uskonnon sanelemia yleisiä "totuuksia", kuten että joku olisi TARKOITTANUT ihmisen olemaan sitä tai tätä. Tietysti siihenkin voi uskoa, jos niin itse haluaa, mutta ei tuollaisen uskonkappaleen mukaan tarvitse toisia pakottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1318
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      647
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      619
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      559
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      539
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      521
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      518
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      468
    Aihe