voitaako erän jos pussittaa kasin aloituksesta? entä jos menee kasin lisäksi muita palloja pussiin?
8 aloituksesta pussiin
5
2142
Vastaukset
- -------
ei voita,kasi pitää pussittaa vasta sen jälkeen kun on pussittanut kaikki omat pallot.
- seinillä on yleensä
säännöt luettavissa ja henkilökunnalla liiton sääntökirja, sieltä tulkinnat varmimmin saa
- Retaatori
Jos 8 menee ,niin sitten se joko spotataan ja peli jatkuu niistä asemista tai sitten uusi pakka ,eli voi valita.
...Jos samalla lyönnillä menee kivi pussiin tai hyppää pöydältä ,silloin vastustaja päättää haluaako uuden pakan vai spotataanko 8 ja sitten käsipallo aloituslinjan takaa
.....muiden pallojen pussiin menolla ei vaikutustamun mielestäni aika harvinaista, että kasi menisi aloituksesta pussiin, jos pakka on oikeassa järjestyksessä, siis kasi tulee kolmion keskimmäiseksi.
- Retaatori
Mievuan-M kirjoitti:
mun mielestäni aika harvinaista, että kasi menisi aloituksesta pussiin, jos pakka on oikeassa järjestyksessä, siis kasi tulee kolmion keskimmäiseksi.
...noin joka 300:s breikki ,niin 8 menee aloituksesta ..... edellyttää että osaa breikata kunnolla ja kovaa .... eli ei niin harvinaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13510681
- 525130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442332Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292053
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131651Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411472Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291154Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341113Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541017