Antikristus on suomalainen

Luciferus

Minulla on sellainen intuitiivinen aavistus, ollut jo kauan, että Antikristus on suomalainen. Hän on maalaispoika syntyjään, ja elää nyt jossain Suomen kaupungissa. Hänen tiensä maailmanherruuteen tulee olemaan epätavallinen.

173

8551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikkeli

      Olet oikeassa. Epäilen Mikko Alataloa, tuota pirullisesti hymyilevää naistennaurattajaa. Soittaa sellaista syntistä musiikkiakin. Ja ne silmälasit, kuin tehty peittämään antikristuksen silmät.

      Nyt se on jo eduskunnassa. Kohta pääministeri ja presidentti. Sitten se on pian YK:ssa ja esittää siellä saatanalliset laulunsa.

      Nyt pelottaa.

      • Öre

        Jäämme pelonsekaisin tuntein odottamaan mitä kaikkitietävä suuri profeetta Esko.H asiasta sanoo.


      • Qwerty

        Kiitos tästä, sikahauska juttu! Tekee hyvää
        näille hurahtaneille sekopäille lukea
        huumoriakin välillä..


      • muitakin

        >>"Nyt se on ollut jo eduskunnassa ja pääministeri ja hakusessa on Yhdistyneen Euroopankin presidenttiys. Ja ehdotettu sovittelijaksi Euroopan ja Amerikan suhteisiin. Sitten se on pian YK:ssa ja esittää siellä saatanalliset laulunsa. Kaiken lisäksi vielä iso ja tyhmä, ja kansa kannattaa sikana, kuin hitleriä konsanaan."


    • löytäjä

      suomalainen joka puhuu hyvin
      orjallisesti äidinkielenään latinaa
      ja puolaa ja osaa myös lukea luntti-
      lapusta mitä seuraavaksi sanotaan ,
      eipä ole kovin vaikea löytää tätä herraa ,
      ymmärtää myös rahan todellisen arvon ja
      osaa käyttää sitä muuhunkin kuin hyvän-
      tekeväisyyteen , halleluja ja aja hiljaa .

    • uskis

      Sinänsä aivan mahdollinen ajatus ja sen aika näyttää.Tuo antikristushan täytyy olla jo olemassa ja tehdä tuloaan eli hän touhuaa jossain ja varmaan jo näemmekin hänet uutisissa jne,mutta Jumala peittää salaisuuden vielä...

      • Öre

        Suomi onkin niitä harvoja Euroopan maita mistä ei ole ikinä tullut mitään maailmanhistoriallisesti merkittävää, ellei Kalevalaa lasketa. Onkin ihan mahdollista, että se suurin kauhistus tulee juuri Suomesta.

        "Kuin korppikotka saapuu Euroopan kuningas mukanaan Aquilonian (Pohjolan) joukot"

        Nostradamus


        "Leviathan (Goog) tulee pohjan periltä, perimmäisestä Pohjolasta"

        Raamattu


    • Belzebuup

      ...ja hän asuu ehkä juuri SINUN naapurissasi.Kannattaa tarkkailla myös ystäviä, työtovereita ja sukulaisia.Kaikkia on syytä epäillä aina siihen saakka, kunnes totuus paljastuu.

      • 14+1

        joo ja nyt ollaan sitä/niitä pidättäviä tekijöitä pois tieltä.
        Siltä se on tuntunutkin täällä Suomen maassa.


    • etuoikeutettu

      Jeps jeps aika hyvin osuu kohdalleen maalla syntynyt ja kaupungissa asun. Opiskelen korkeammalla asteella ja valmistun jonkun ajan päästä. Aina olen tiennyt ettei elämässä ihmissuhteilla pärjää ja itse asiassa suurin osa ihmisistä onkin turhia. Raha se on mikä määrää. Tarkkaan en osaa(voi) sanoa miten tuo maailmanvalloitus tapahtuu mutta tietäkää että se tulee niin salakavalasti että kukaan ei tule tajuamaan mitään. Uusi teknologia jyrää eikä kukaan "älyä" kyseenalaistaa sen hyötyä kunnes yht'kkiä kaikki kumartavat yhtä. Kuitenkin suurin osa ihmisistä on heikkoja ja helposti hallittavissa. Sen verran voin kuitenkin kertoa että loppu koittaa ennen vuotta 2082.

    • E H.

      Johan tuota tulevaa antikristusta keväällä televisiossa esiteltiin, kahteenkin eri kertaan. Kylläkin vain piirroskuvana, nuori kaunis mies, oli syntysin Israelista, kolulutuskin tiedettiin, ikä tais olla joku 30v.

    • maalaispoika

      voi vee teidän ennustuksia....eikö edes tunnu ihmeelliselle miten monella näitä aavistuksia on.Suurin osa ajasta menee näitä toitottaessa ja odottaessa ja kas kummaa kohta on elämä edetty ja mitäs muuta jäi tekemättä pelon vuoksi..;)uskokaa jo kysymyksiä on liian jotta vastauksia ikinä saat,eläkää niikuin omatuntonne sanoo sen pitäisi riittää...ainakin itselle.ps terkkuja eräälle ex profeetalle pieleen meni nekin...;)

    • epäilty myös

      En todellakaan ole mikään Antikristus, vaan
      Jumalan lapsi eli uudestisyntynyt, Jeesuksen
      Kristuksen elämääni ottanut ihminen.

      Viimeisin Jumalan Hengen paljastus, joka koskee
      Antikristusta on se, että AntiKristus tulee
      KOKO VALHEEN VOIMALLA. Nyt on paljastunut, että
      koko tähtitiede on valhetta alusta loppuun saakka.
      Ei ole olemassa mitään galakseja, vaan ainoastaan
      "Milky Way", sumuvana taivaalla. Tähtiä ei ole
      miljardeja, vaan todellakin vain noin 7000. Jotkut
      tosin väittävät etteivät voi nähdä niitäkään enää
      omin silmin. Ei ole olemassa mustia aukkoja yms.
      Ei ole olemassa laitteita, joilla voisi mitata
      gammasäteilyä, vaan ainoastaan pelkässä rahastusmielessä huiputettiin poliitikoilta miljardeja markkoja gammasäteiden tutkimukseen.

      Suurin osa kaikista julkaistuista tieteellisistä
      kirjoista ovat täynnä valhetta. Valheen koko voima
      on todella suuri ja Antikristus harhauttaa ihmeteoillaan kaikki ne, jota eivät tahtoneet ottaa totuutta vastaan.

      Evoluutio on yksi valhe muiden ohella. Tieteen tarkoituksena on tuhota alassyöstyn Saatanan
      valtaan annetut maa ja meri. Saastuttaa ja tuhota...

      Pitäytykää totuudessa jos olette totuuden puolella ja lopettakaa valheellinen leikinlasku!

      Totta puhuen eivät tiedemiehet paljoa valehtele, vaan kertovat kirjoissaan joskus tottakin. Varsinkin tähtitieteen kirjoissa. Hah-hah.

    • ++++

      Antikristus oli maailmassa jo Jeesuksen aikaan.
      'Koko maailma on paholaisen vallassa', sanoo Raamattu ja 'Se on jo tullut (Antikristus)'..aika pitkäikäinen tämä suomalainen Antikristus..

      • Antijeesus

        Olenhan minä pitkäikäinen ja hyvin säilynyt. Olisin ottanut maailmanne jo kauan sitten, mutta vaikka olenkin superälykäs teihin ihmispoloihin verrattuna (ja itse asiassa älykkäämpi kuin Jeesus tai Jahvekin), niin vastukset ovat olleet suuret. Nyt olen kuitenkin hionut strategiani loppuun, palaset alkaa olla koossa, maailmanvalloitukseni alkaa. Vaviskaa ihmisrääpäleet!


      • Anonyymi

        Jos oletetaan, että tämä Antikristus tosiaankin olisi suomalainen, niin siinä tapauksessa hän on se sama jota me kutsumme Väinämöiseksi. Väinämöinen on "tietäjä iänikuinen" eli hänessä yhdistyy paitsi pakanauskontojen valheet, pitkäikäisyys (Väinämöinen oli Suomessa jo jääkauden päättyessä, ja hän lähti vasta 800-luvulla pois ja on nyt jossain välitilassa) että messiaaniset odotukset (Väinämöisen paluu, kun häntä eniten tarvitaan).


    • tietoa

      Eräs austraalialainen profeetta , samaten amerikkalainen pappi ovat väittäneet että antikristus on tuleva Suomeen..
      Toini kankaanniemi on väittänyt aivan samaa..
      Internetistä olen onkinut tietooni että Helsingissä, Vaasankadulla pitää pientä galleriaa erilaisista epäjumalankuvista muuan mies, joka on julkisesti useaan kertaan väittänyt olevansa jumala.
      Hän on myös perustanut kirkon saatanalle ja on kertonut omaavansa henkisiä kykyjä..
      Tämä mies aikoo tulla valituksi Suomen presidentiksi ja sanoo ottavansa lopulta diktaattorin aseman, kaiken taloudellisen ja poliittisen vallan..
      En uskalla mennä väittämään mikä on totta ja mikä ei, mutta kyllä kaikki tuntomerkit täsmäävät, liiankin hyvin.

      • pomppo

        Jos kerran tiedät noin hyvin missä asuu ja pitää liikettään ja mitä liikettä pitää ja mitä on julkisesti sanonut, niin kerro nyt samantien nimi, että osaa pelätä.....


      • sama
        pomppo kirjoitti:

        Jos kerran tiedät noin hyvin missä asuu ja pitää liikettään ja mitä liikettä pitää ja mitä on julkisesti sanonut, niin kerro nyt samantien nimi, että osaa pelätä.....

        monet saarnaajat esim. Leo Meller on sanonut suoraan nimeltä kuka hänen mielestään on antikristus... Hänen mielestään se oli eräs yli 80 vuotias pappahöppänä , joka oli puhunut sekavia jumaluudestaan.
        Tämä toinen ukko sensijaan on paljon nuorempi, täysin järjissään oleva tapaus , mutta siltikään ei ole minun eikä muidenkaan asia mennä kenenkään nimiä tälläisissä yhteyksissä julkisesti toitottamaan ..Ota itse selvää jos asia kiinnostaa


      • pomppo
        sama kirjoitti:

        monet saarnaajat esim. Leo Meller on sanonut suoraan nimeltä kuka hänen mielestään on antikristus... Hänen mielestään se oli eräs yli 80 vuotias pappahöppänä , joka oli puhunut sekavia jumaluudestaan.
        Tämä toinen ukko sensijaan on paljon nuorempi, täysin järjissään oleva tapaus , mutta siltikään ei ole minun eikä muidenkaan asia mennä kenenkään nimiä tälläisissä yhteyksissä julkisesti toitottamaan ..Ota itse selvää jos asia kiinnostaa

        Kerro mistä voi ottaa selvää.............
        www.osoite tai jokin muu


      • sama
        pomppo kirjoitti:

        Kerro mistä voi ottaa selvää.............
        www.osoite tai jokin muu

        www osoitteita voit etsiä esim. mikkelin cityseurakunnan suunnalta..
        Tuolla helluntailais palstalla kysytään tästä samasta aiheesta miksen anna mitään nimiä ?
        Se on vähän silläviisiin että mun asiani ei ole paljastella kenenkään nimiä tällaisessa asiassa joka perustuu '' näkyihin''
        ..Ihmettelen vaan voiko tässä olla mitään perää, en väitä, enkä yritä
        saada ketään ruotuun..
        Oma henkilökohtainen käsitykseni on se, että kaiken vallan maailmassa
        ottanut , suuri ja mahtava suuren meren takana, jolla on oikeus päättää
        kuka saa myydä ja kuka saa ostaa ,
        että se antikristus ja babylonin portto, se on USA niminen
        maailmanvalta...Oma henkilökohtainen käsitykseni on myös sellainen
        että kaikkien niiden jotka toivovat voivansa kohdata todellisen
        Jeesuksen ja Totuuden hengen , niiden tulee luopua KAIKISTA
        uskonnoista...Uskonnot ja lahkot ovat perkeleen keksintöä.. En yllytä
        ketään räyhäkristityksi tulemaan, kuitenkin katson oikeudekseni
        pohdiskella näihin liittyviä kysymyksiä , sitoutumattomana ..
        No voisin mä oikeastaan pari nimeä sulle paljastaa, noi jotka ovat kovin
        kaukana..Se australialainen joka näki Suomi nimisen maan tuhotuvan
        mustan käden alle, hänen nimensä oli Nancy Quinders... Hänen
        profetiansa julkaistiin täällä suomesksi jokin aika sitten ja se oli varsin
        karmea Suomea ajatellen..Toisaalla sama asia on kerrottu esim. politiikka
        osastossa , otsikolla Suomi vajoaa...Suomen odotettavissa olevaan
        alamäkeen on sekä konkreettisia että hengellisiä syitä, ja mielestäni on
        vastuutonta ettei päättäjien toimesta mitään tehdä vaarojen
        välttämiseksi ( ne eivät ole pelkkää metafysiikkaa )
        Jenkkiläisen papin nimi oli John Yoder, joka oli käynyt helsingissä ja
        kuullut että Suomen uskovaiset ja tuomiokapituli olivat suuttuneet
        pastori kylliäiseen ja vaatineet että HELVETTI ON JOSSAIN OLTAVA
        ..Yoder sanoi kuulleensa myös helsinkiläisestä, satanistista galleriaa
        pitävästä miehestä joka oli väittänyt itseään jumalaksi ..
        Samoihin aikoihin Porvoon hiippakunta oli syyllistynyt synneistä raskaimpaan, he olivat ottaneet uskontunnustuksesta Pyhän Hengen pois ja korvanneet sen '' ruotsalaisella ämmällä ''...Eli uskon isään , poikaan ja ruotsalaiseen ämmään..
        Samaan aikaan rovasti Matti Vuolanne näki miten Suomen esoteerisessa ilamtilassa syttyi DAAVIDIN TÄHTI ... Pääsiäisenä 2001 syntyi Helsingin kätilöopistolla valoa hehkuva poikalapsi, josta selvännäkijät ovat väittäneet aivan hurjia... että hän olisi uudelleen inkarnoitunut Nasaretilainen , joka tulsi saamaan taivaallisen voiman vuonna 2012 ...
        Tämän lapsen ympärillä alkasi käymään sen verran kova kuhina, että hänet sekä synnyttänyt vaimo piilotettiin kauas pohjois suomeen... Olinpaikkaa en tiedä..
        Mitä tästä kaikesta seuraa, onko se vaan seonneitten ihmisten huuhaata, sitäkään en tiedä..Omalta osaltani olen punonut joitain säikeitä yhteen ja muodostanut niistä tietyn kuvan.. En kuitenkaan vaadi että sitä kukaan muu uskoisi..
        Olen käsittänyt asian niin että nämä palstat ovat vapaata keskustelua varten olemassa..


      • hermostuivat
        sama kirjoitti:

        www osoitteita voit etsiä esim. mikkelin cityseurakunnan suunnalta..
        Tuolla helluntailais palstalla kysytään tästä samasta aiheesta miksen anna mitään nimiä ?
        Se on vähän silläviisiin että mun asiani ei ole paljastella kenenkään nimiä tällaisessa asiassa joka perustuu '' näkyihin''
        ..Ihmettelen vaan voiko tässä olla mitään perää, en väitä, enkä yritä
        saada ketään ruotuun..
        Oma henkilökohtainen käsitykseni on se, että kaiken vallan maailmassa
        ottanut , suuri ja mahtava suuren meren takana, jolla on oikeus päättää
        kuka saa myydä ja kuka saa ostaa ,
        että se antikristus ja babylonin portto, se on USA niminen
        maailmanvalta...Oma henkilökohtainen käsitykseni on myös sellainen
        että kaikkien niiden jotka toivovat voivansa kohdata todellisen
        Jeesuksen ja Totuuden hengen , niiden tulee luopua KAIKISTA
        uskonnoista...Uskonnot ja lahkot ovat perkeleen keksintöä.. En yllytä
        ketään räyhäkristityksi tulemaan, kuitenkin katson oikeudekseni
        pohdiskella näihin liittyviä kysymyksiä , sitoutumattomana ..
        No voisin mä oikeastaan pari nimeä sulle paljastaa, noi jotka ovat kovin
        kaukana..Se australialainen joka näki Suomi nimisen maan tuhotuvan
        mustan käden alle, hänen nimensä oli Nancy Quinders... Hänen
        profetiansa julkaistiin täällä suomesksi jokin aika sitten ja se oli varsin
        karmea Suomea ajatellen..Toisaalla sama asia on kerrottu esim. politiikka
        osastossa , otsikolla Suomi vajoaa...Suomen odotettavissa olevaan
        alamäkeen on sekä konkreettisia että hengellisiä syitä, ja mielestäni on
        vastuutonta ettei päättäjien toimesta mitään tehdä vaarojen
        välttämiseksi ( ne eivät ole pelkkää metafysiikkaa )
        Jenkkiläisen papin nimi oli John Yoder, joka oli käynyt helsingissä ja
        kuullut että Suomen uskovaiset ja tuomiokapituli olivat suuttuneet
        pastori kylliäiseen ja vaatineet että HELVETTI ON JOSSAIN OLTAVA
        ..Yoder sanoi kuulleensa myös helsinkiläisestä, satanistista galleriaa
        pitävästä miehestä joka oli väittänyt itseään jumalaksi ..
        Samoihin aikoihin Porvoon hiippakunta oli syyllistynyt synneistä raskaimpaan, he olivat ottaneet uskontunnustuksesta Pyhän Hengen pois ja korvanneet sen '' ruotsalaisella ämmällä ''...Eli uskon isään , poikaan ja ruotsalaiseen ämmään..
        Samaan aikaan rovasti Matti Vuolanne näki miten Suomen esoteerisessa ilamtilassa syttyi DAAVIDIN TÄHTI ... Pääsiäisenä 2001 syntyi Helsingin kätilöopistolla valoa hehkuva poikalapsi, josta selvännäkijät ovat väittäneet aivan hurjia... että hän olisi uudelleen inkarnoitunut Nasaretilainen , joka tulsi saamaan taivaallisen voiman vuonna 2012 ...
        Tämän lapsen ympärillä alkasi käymään sen verran kova kuhina, että hänet sekä synnyttänyt vaimo piilotettiin kauas pohjois suomeen... Olinpaikkaa en tiedä..
        Mitä tästä kaikesta seuraa, onko se vaan seonneitten ihmisten huuhaata, sitäkään en tiedä..Omalta osaltani olen punonut joitain säikeitä yhteen ja muodostanut niistä tietyn kuvan.. En kuitenkaan vaadi että sitä kukaan muu uskoisi..
        Olen käsittänyt asian niin että nämä palstat ovat vapaata keskustelua varten olemassa..

        tuolla helluntailaisten palstalla ja yrittivät panna koko jutun ''psykoosin '' tiliin..
        Mitä se psykoosi vaan mahtaa meinata ? Mitä on kreikkalaisten tuntema metamorfoosi ?
        Siirtymistä arkitodellisuuden itsevarmoista '' totuuksista '' kohti syvällisempää tietoisuutta , jossa profetiat syntyvät..

        Näitä asioita on turha selittää ''hulluudella'' ...Antikristuksen ja oikean kristuksen tuleminen on ennustettu monissa traditioissa..
        Raamtun lisäksi kasnallisrunoilijamme Leino kirjoitti , että on tuleva se suuri se suuri, joka nostaa Suomen nimen kaikkien huulille ..

        Tietysti maailmassa on tuhansia mielisairaita , joilla menee käsite
        Jumalasta ja itsestä sekaisin..
        Eri asia on se, jos joku järjissään oleva alkaa tuollaisia laukoa..
        Väärään hybrikseen, väärään itsekuvaan johtava ajatusmallisto tulee
        amerikasta...Siitä olen samaa mieltä
        ..ja vaikkei sen suuren ja mahtavan, koko maailman eksyttäjän äkillistä
        tuhoutumista olisi kukaan voinut pitää mahdollisena, Jumalan voimat
        tekivät siitä selvää yhden päivän aikana...Näin sanotaan nykysysteemin
        loppumista kuvaavan ilmestyskirjan 18 :ssa luvussa..
        Tätä myötä kaikki jotka olivat Porton nimeen vannoneet ja häntä oikeana
        mahtina pitäneet, silloin ne kaikki repivät hiuksiaan ja vaatteitaan , ja
        huusivat , voi meitä, voi meitä.
        Kaikkei suurin parkuna ja hammasten kiristys on oleva Suomessa, jonka
        jo presidentti Kekkonen
        totesi olevan amerikkalaisempi maa kuin USA itse.. Silloin nähdään '' kuka
        on oikeasti psykoosissa ja kuka ei...Silloin nähdään että kaikkien ei olisi
        kannattanut aivan noin varman päälle olla ''yhtä mieltä '' ja haukkua
        toisinajattelijoita hulluiksi ..
        Syy siihen miksi yleisen maailmanvalheen repeäminen alkaisi
        nimenomaan Suomesta , voi liittyä hyvinkin tuohon Urho Kekkosen
        toteamaan, sinänsä valitettavaan tosiasiaan .. Myös eräät myöhemmät
        Suomen johtajat ovat vannoneet amerikoissa käydessään valoja , joiden
        mukaan Suomi on valmis vaikka kuolemaan emämaansa USA:n puolesta.
        Niiden seuraamuksena myönnettiin eräitä Coca Cola rauhanpalkintoja ,
        joiden yhteydessä USA:n ulkoministeri suitsutti Natoon kuulumattoman
        Suomen olevan USA:lle uskollisempi kumppani kuin mitä nato liittolaiset
        ovat . Kesän alussa tapahtunut poliittinen skandaali , jota kutsuttiin
        ''vuodoksi'' , se osoitti että Suomen kansalle ei haluta kertoa sitä kaikkea
        mistä on sovittu


      • Mikähetkiyöstäon

        Olen saanut mielestäni vakavasti otettavan kokemuksen, jonka uskon tulleen Jeesukselta Kristukselta.Olen kokenut että Suomeen on syntyvä, eräänä päivänä, Väärä Profeetta Toinen Peto, jolla nimellä häntä kutsutaan Johanneksen Ilmestyksessä.Olen saattanut ymmärtää jotain väärin ja henkilö, saattaa jo olla olemassa.Profetointi on vajavaista...kuten Raamatussa sanotaan.Nimimerkiltä tieto, haluaisinkin tietoa, niin juuri tietoa, jollain lailla yksityisviestillä tuosta ihmisestä, joka puhuu olevansa jumala.jne.Joten otatko yhteyttä, minne kirjoittaa sinulle.Olen myös kristitty joka joskus ajattelee eri lailla kuin yleensä.Vaikka Suomessa on vahva kristillisyys, on mahdollista että myös vastapuoli eksyttää voimakkaasti ihmisiä.Olen siis sitä mieltä että joko jo nyt tai lähitulevaisuudessa Suomesta tulee antikristuksen uskonnollinen avustaja, Väärä Profeetta joka saa ihmiset palvomaan..sitä päädiktaattoria.En jaksa uskoa, että, tuo henkilö vaasankadulla, voisi olla se valittu, jota kansat palvovat joskus...hän ei ole siihen tarpeeksi älykäs.Saatana ei paljastaisi korttejaan jos siellä itse antikristus asuisi.Otathan yhteyttä ja jätä joku tieto, miten saada yhteys sinuun.Kiitos. :)


      • räppionpaskaa
        Mikähetkiyöstäon kirjoitti:

        Olen saanut mielestäni vakavasti otettavan kokemuksen, jonka uskon tulleen Jeesukselta Kristukselta.Olen kokenut että Suomeen on syntyvä, eräänä päivänä, Väärä Profeetta Toinen Peto, jolla nimellä häntä kutsutaan Johanneksen Ilmestyksessä.Olen saattanut ymmärtää jotain väärin ja henkilö, saattaa jo olla olemassa.Profetointi on vajavaista...kuten Raamatussa sanotaan.Nimimerkiltä tieto, haluaisinkin tietoa, niin juuri tietoa, jollain lailla yksityisviestillä tuosta ihmisestä, joka puhuu olevansa jumala.jne.Joten otatko yhteyttä, minne kirjoittaa sinulle.Olen myös kristitty joka joskus ajattelee eri lailla kuin yleensä.Vaikka Suomessa on vahva kristillisyys, on mahdollista että myös vastapuoli eksyttää voimakkaasti ihmisiä.Olen siis sitä mieltä että joko jo nyt tai lähitulevaisuudessa Suomesta tulee antikristuksen uskonnollinen avustaja, Väärä Profeetta joka saa ihmiset palvomaan..sitä päädiktaattoria.En jaksa uskoa, että, tuo henkilö vaasankadulla, voisi olla se valittu, jota kansat palvovat joskus...hän ei ole siihen tarpeeksi älykäs.Saatana ei paljastaisi korttejaan jos siellä itse antikristus asuisi.Otathan yhteyttä ja jätä joku tieto, miten saada yhteys sinuun.Kiitos. :)

        Varmaan joku noista räppi-äijistä Cheek tai Elastinen.


      • AikainMerkit
        räppionpaskaa kirjoitti:

        Varmaan joku noista räppi-äijistä Cheek tai Elastinen.

        "Tätä myötä kaikki jotka olivat Porton nimeen vannoneet ja häntä oikeana mahtina pitäneet, silloin ne kaikki repivät hiuksiaan ja vaatteitaan , ja huusivat , voi meitä, voi meitä.

        Kaikkei suurin parkuna ja hammasten kiristys on oleva Suomessa, jonka
        jo presidentti Kekkonen totesi olevan amerikkalaisempi maa kuin USA itse.. Silloin nähdään '' kuka on oikeasti psykoosissa ja kuka ei...Silloin nähdään että kaikkien ei olisi kannattanut aivan noin varman päälle olla ''yhtä mieltä '' ja haukkua toisinajattelijoita hulluiksi ..

        Syy siihen miksi yleisen maailmanvalheen repeäminen alkaisi nimenomaan Suomesta , voi liittyä hyvinkin tuohon Urho Kekkosen toteamaan, sinänsä valitettavaan tosiasiaan .. Myös eräät myöhemmät Suomen johtajat ovat vannoneet amerikoissa käydessään valoja , joiden mukaan Suomi on valmis vaikka kuolemaan emämaansa USA:n puolesta.

        Niiden seuraamuksena myönnettiin eräitä Coca Cola rauhanpalkintoja , joiden yhteydessä USA:n ulkoministeri suitsutti Natoon kuulumattoman Suomen olevan USA:lle uskollisempi kumppani kuin mitä nato liittolaiset ovat . Kesän alussa tapahtunut poliittinen skandaali , jota kutsuttiin ''vuodoksi'' , se osoitti että Suomen kansalle ei haluta kertoa sitä kaikkea mistä on sovittu"

        .

        On kyllä faktaa että tämä aika on erikoinen. Vaihtoehtoiset faktat valkopesevät kokoomustasta lumivalkeaa. Hallitus vihapuhuu, syrjii, leimaa sosiaalirasistisesti heikompia eli köyhiä ja työttömiä valtamediassa, eikä juuri kukaan nosta kummempaa hälyä, vaan enempi hyväksyvät huono-osaisten ja työttömien päälle syljeskelyn. Tämän vihapuheen pääpuolue keikkuu koko ajan gallupeissa Suomen suosituimman puolueen tittelistä kisaten(?)

        Leipäjonoissa olevia nälkäisiä auttavalta laupeudentyötä tekevältä Heikki Hurstilta halutaan leikata leipäjonotuet pois ja siirtää ne bisnesmäiseen kerran viikossa tapahtuvaan yhteisruokailuun, jonka ehdoksi vaaditaan nälkäisiltä pakkorekisteröitymistä sekä Aktivointitoimia. Parasta ennen päivätyn hävikkiruuan saadakseen pitää pakkorekisteröityä ja suostua pakko-Aktivointiin?!??

        Eurooppaan ja EU-maihin mm. Suomeen kohdistuu massiivinen kaiken "vihreän" eli rahan sekä resurssit syövä kulkusirkkavitsaus jota sekä EU-hallinto että Suomen porvarihallitus näyttävät edesauttavan. Kuin konsanaan Uuden Babylonian Baabelin kielten- ja kansainsekoituksen toisinto oikea KansainSekoomus tai Kansallinen Sekoomus. Suomi ja muut EU-kansallisvaltiot saadaan sekaannukseen ja hajaannukseen sekä islami kilpailemaan kristinuskon kanssa.

        Kokoomuksen puoluekokouksessa Turussa kesäkuussa 2018 kokoomusväki nousee pystyyn hurraamaan kuin hurmoksessa kun Petteri Orpo sanoo kannattavansa Suomen jäsenyyttä Natossa. He hurraavat Natojäsenyyspuheille enemmän kuin sille että Orpo valitaan uudelleen puolueensa johtoon samaisessa kokouksessa(?)

        Suomen porvarihallitus haluaa kiireellisesti ja paniikissa tiedustelulain massavalvonnan ja perustuslakiheikennykset sekä mahdollisuuden ulkoistaa suomalaisiin kohdistuva tiedustelu ulkomaisille tahoille Nato, NSA, CIA, M15 jne.

        Suomeen luodaan EU:n ja Naton hybridikeskus joka saa "lupa tappaa" -oikeudet ja täyden koskemattomuuden.

        Ollaan myös luomassa vihapuhetta kieltävää säännöstöä, joka perustuu poliittisideologisiin näkemyksiin.

        EU on ajamassa läpi artiklat 11. ja 13, jotka sisältävät linkkiveron ja lainausten kieltämisen sekä reaaliaikamoderoinnin. Tämä luodaan jotta vastamedia ja uusmedia saadaan sensuroitua kertomasta niitä asioita joita politisoitunut valtamedia ei kerro tai kertoo vain yhden propagandistisen näkökulman.

        Saksan, Tanskan, Ruotsin, Suomen viranomaiset antavat rauhanaikana erikoisia ohjeistuksia kriisiajan sijoituspaikoista, muona- ja tarvikevarannoista ym. Kuin sota olisi ovella(?)

        Suomen Euroopan neljänneksi ja EU:n toisiksi paras terveydenhuoltojärjestelmä ( Yle kertoi 2015) sellaisten rikkaiden maiden kuin Norjan, Sveitsin ja Hollannin jälkeen halutaan kiireellisenä ja paniikissa vaihtaa yksityistämis-SoTeen, niin että korkea valtiovarainministerin virkamieskin puhuu selvää luikuria naurettavista yli 4 miljardin euron säästöistä, ja valiokunnissa huudetaan ja vaaditaan kansanedustajien kesälomia keskeytettäväksi jotta tämä malli saadaan vietyä läpi, jonka laskelmat ovat täysin hatusta vedettyjä.

        Mitä Suomessa ja mitä EU:ssa on oikein menossa kun on kamala paniikki valkopestä kokoomustaa lumivalkeaksi???


      • Jytkytys

        Tuomiopäivä tulee?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15326883/tuomiopaiva-tulee

        "Mamukriittisten idolit Trump ja Putin kokoontuvat Suomeen aseineen:

        Helsinkiin tuodaan molemmat tuomiopäivän salkut, joilla voi määrätä maailman täyteen tuhoon minuuteissa
        Ydinasesalkut tuodaan Yhdysvaltain ja Venäjän presidenttien mukana kaikkialle.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005736733.html

        Kaksi hullua tulee tappelemaan keskenään Suomeen!"

        - - -

        Trump ja Putin Suomessa "Fin land" lopun maassa ja Helsingissä "Hel sin ki", jotain helvetin synti energia tapaista. Maassa joka sai koko kansan ja työläisen kokoomustan porvaripressan 2012 ja jossa SSS hallitus aloitti 2015 samalla kun kulkusirkkavitsaus alkoi joka syö kaiken "vihreän" rahan/dollari. Uuden Babylonian Baabelin kielten- ja kansainsekoitus käynnissä oikea KansainSekoomus tai Kansallinen Sekoomus jota johtaa Kansallinen Kokoomus.


      • Anonyymi
        Mikähetkiyöstäon kirjoitti:

        Olen saanut mielestäni vakavasti otettavan kokemuksen, jonka uskon tulleen Jeesukselta Kristukselta.Olen kokenut että Suomeen on syntyvä, eräänä päivänä, Väärä Profeetta Toinen Peto, jolla nimellä häntä kutsutaan Johanneksen Ilmestyksessä.Olen saattanut ymmärtää jotain väärin ja henkilö, saattaa jo olla olemassa.Profetointi on vajavaista...kuten Raamatussa sanotaan.Nimimerkiltä tieto, haluaisinkin tietoa, niin juuri tietoa, jollain lailla yksityisviestillä tuosta ihmisestä, joka puhuu olevansa jumala.jne.Joten otatko yhteyttä, minne kirjoittaa sinulle.Olen myös kristitty joka joskus ajattelee eri lailla kuin yleensä.Vaikka Suomessa on vahva kristillisyys, on mahdollista että myös vastapuoli eksyttää voimakkaasti ihmisiä.Olen siis sitä mieltä että joko jo nyt tai lähitulevaisuudessa Suomesta tulee antikristuksen uskonnollinen avustaja, Väärä Profeetta joka saa ihmiset palvomaan..sitä päädiktaattoria.En jaksa uskoa, että, tuo henkilö vaasankadulla, voisi olla se valittu, jota kansat palvovat joskus...hän ei ole siihen tarpeeksi älykäs.Saatana ei paljastaisi korttejaan jos siellä itse antikristus asuisi.Otathan yhteyttä ja jätä joku tieto, miten saada yhteys sinuun.Kiitos. :)

        Väärä Profeetta ja Antikristus ovat yksi ja sama asia. Antikristus on toinen peto, kun taas ensimmäinen peto edustaa tieteitä ja henkivaltoja sekä näitä ilmentäviä ideologioita ja uskontoja.


    • neuvo

      anti-kristus vaikuttaa kaikkialla
      jopa näilläkin sivuilla sillä se on
      henkinen yhteys ja sanoma eikä mikään
      persoona tai kukaan ihminen
      pysykää lujina uskovaiset sillä se
      henki on eksytys ja epäjärjestys .

      • tutkinut

        On todella vaikea kuvitella että joku yksi ihyminen saisi meidän aikanamme maailmassa kaiken taloudellisen ja polittiisen vallan ?
        Kuullostaa kovin epätodennäköiseltä että semmoinen supermies tulisi , vai mitä ?
        Mutta katsokaapa amerikkalaista maailmanvaltaa, sitä kumartavat pian kaikkien muiden maiden kuninkaat ,
        se päättää kuka Kuuba retale saa myydä tai ostaa.. Ja sitten kun se saa aivan KAIKEN vallan, sitten Jumala ''vetää yks kaks maton alta''..
        Usa:n luoma maailmanjärjestys kaatuu hirveällä rytinällä, JA SE PROSESSI ON JO TÄYDESSÄ KÄYNNISSÄ..
        No siis vaikka antikristus ei olisi yksi ainoa henkilö, vaan tällainen harhaan
        vievä valtavirtaus, on silti mahdollista että hänellä on omat asiamiehensä
        esim. Suomessa , joku äärioikeistolainen tyyppi joka vakoilee USA:n hyväksi..

        On sanottu että Jumalan voima on yhdistävä, unitioiva.. Muttta saatanan voima on erillistävä, sirpaloiva..Siihen syyllistyvät erilaiset,
        kaikki omaa paremmuuttaan toitottavat uskontolahkot, sekä
        amerikkalainen , privatisoiva ajattelutapa, joka ei halua nähdä
        ihmisveljien yhtenäistä kultuuripohjaa, vaan pelkän pinnallisen
        kuoren...Sellainen elämänmalli opettaa ihmisiä siihen että he käsittäisivät
        itseydekseen tuon pinnan ja että he kuluttaisivat mahdollisimman paljon
        rahaa saadakseen tuon pintansa erilaistetuksi, muita paremmaksi, he
        menettävät kosketuksen todelliseen itseensä..Tämä on saatanan tahto
        että ihmiset eksyisivät, erillistyisivät itsesätään ,toisistaan, luonnosta ja
        Jumalasta

        Vasta


      • jo uskottavammalta
        tutkinut kirjoitti:

        On todella vaikea kuvitella että joku yksi ihyminen saisi meidän aikanamme maailmassa kaiken taloudellisen ja polittiisen vallan ?
        Kuullostaa kovin epätodennäköiseltä että semmoinen supermies tulisi , vai mitä ?
        Mutta katsokaapa amerikkalaista maailmanvaltaa, sitä kumartavat pian kaikkien muiden maiden kuninkaat ,
        se päättää kuka Kuuba retale saa myydä tai ostaa.. Ja sitten kun se saa aivan KAIKEN vallan, sitten Jumala ''vetää yks kaks maton alta''..
        Usa:n luoma maailmanjärjestys kaatuu hirveällä rytinällä, JA SE PROSESSI ON JO TÄYDESSÄ KÄYNNISSÄ..
        No siis vaikka antikristus ei olisi yksi ainoa henkilö, vaan tällainen harhaan
        vievä valtavirtaus, on silti mahdollista että hänellä on omat asiamiehensä
        esim. Suomessa , joku äärioikeistolainen tyyppi joka vakoilee USA:n hyväksi..

        On sanottu että Jumalan voima on yhdistävä, unitioiva.. Muttta saatanan voima on erillistävä, sirpaloiva..Siihen syyllistyvät erilaiset,
        kaikki omaa paremmuuttaan toitottavat uskontolahkot, sekä
        amerikkalainen , privatisoiva ajattelutapa, joka ei halua nähdä
        ihmisveljien yhtenäistä kultuuripohjaa, vaan pelkän pinnallisen
        kuoren...Sellainen elämänmalli opettaa ihmisiä siihen että he käsittäisivät
        itseydekseen tuon pinnan ja että he kuluttaisivat mahdollisimman paljon
        rahaa saadakseen tuon pintansa erilaistetuksi, muita paremmaksi, he
        menettävät kosketuksen todelliseen itseensä..Tämä on saatanan tahto
        että ihmiset eksyisivät, erillistyisivät itsesätään ,toisistaan, luonnosta ja
        Jumalasta

        Vasta

        Erään kirjoittajan mukaan Antikristus on vertauskuvallinen käsite, jolla tarkoitetaan valtaa, väkivaltaa ja järjestäytynyttä voimaa.Tarkoittamassasi "harhaan vievässä valtavirtauksessa" valtaa, väkivaltaa ja järjestäytynyttä voimaa käytetään ilmeisesti väärin ja epäoikeudenmukaisesti(loukataan ihmisoikeuksia)?


      • sitä tarkoitin
        jo uskottavammalta kirjoitti:

        Erään kirjoittajan mukaan Antikristus on vertauskuvallinen käsite, jolla tarkoitetaan valtaa, väkivaltaa ja järjestäytynyttä voimaa.Tarkoittamassasi "harhaan vievässä valtavirtauksessa" valtaa, väkivaltaa ja järjestäytynyttä voimaa käytetään ilmeisesti väärin ja epäoikeudenmukaisesti(loukataan ihmisoikeuksia)?

        amerikkalainen, pinnallinen , muovitettu ihmiskuva, joka ei halua myöntää mitään RAHAA JA TALOUTTA syvempää ykseyttä yksilöiden ja kansojen välillä, se loukkaa ihmisoikeuksia... Se sortaa kokonasvaltaista, totuudellista ihmiskuvaa ja korvaa todellisen uskonnon kauhealla teeskentelyllä.. Babylonin Porton johtama kansainvälinen media opettaa kaikki maailman naiset teeskentelemään..
        Tämä on otettava vakavana varoituksena nimenomaan Suomessa. Suomen tulisi löytää oma tiensä, oma kultuurinsa , luoda uusia vaihtoehtoisia talousmalleja jotka perustuvat kansalaisten yhteistyöhön


      • lisäksi
        sitä tarkoitin kirjoitti:

        amerikkalainen, pinnallinen , muovitettu ihmiskuva, joka ei halua myöntää mitään RAHAA JA TALOUTTA syvempää ykseyttä yksilöiden ja kansojen välillä, se loukkaa ihmisoikeuksia... Se sortaa kokonasvaltaista, totuudellista ihmiskuvaa ja korvaa todellisen uskonnon kauhealla teeskentelyllä.. Babylonin Porton johtama kansainvälinen media opettaa kaikki maailman naiset teeskentelemään..
        Tämä on otettava vakavana varoituksena nimenomaan Suomessa. Suomen tulisi löytää oma tiensä, oma kultuurinsa , luoda uusia vaihtoehtoisia talousmalleja jotka perustuvat kansalaisten yhteistyöhön

        s ajatellaan tuota ANTI- kristillisyys asiaa, eli Jeesusta vastustavaa ?
        Eikö amerikkalainen ajattelutapa sisällä melko voimakkaan uskonnollisen vivahteen, joka kuitenkin on useinmiten pelkkää teeskentelyä ja sosiaalista teatteria ?
        Eikö raha- ja asevalta , sekä kaiken sirpaloiminen, privatisoiminen , jossa yhä
        useammat köyhtyvät ja yhä harvemmat rikastuvat ,, eikö sellainen ole
        todellakin vastakohta Jeesuksen opille joka korostaa rakkautta,
        veljeyttä, yhteisyyden tuntemista ?
        Kun on sanottu, että lopussa tapahtuva '' kirjojen avaaminen'' on oleva aivan järisyttävä yllätys kaikille maailman kansoille, eikö amerikkalaisuuden paljastuminen anti kristukseksi olisi juuri sitä ?
        En tarkoita pelkkänä teoriana, vaan siten että jotain rajua todella tapahtuisi , joka avaisi kaikkien silmät yhtenä päivänä ! PUM
        Jos amerikkalaisuuden takana oleva falskius tulisi kokonaan esiin, vääjäämättömänä, nykyinen maailmantalous romahtaisi kasaan kuin korttitalo..
        Mukana kaatuisi kaikki Porttoon luottaneet ja hänen nimeensä vannoneet ..
        ja huomatkaa, tälläinen voi aivan hyvin tapahtua ! Ihan oikeasti


      • Anonyymi
        lisäksi kirjoitti:

        s ajatellaan tuota ANTI- kristillisyys asiaa, eli Jeesusta vastustavaa ?
        Eikö amerikkalainen ajattelutapa sisällä melko voimakkaan uskonnollisen vivahteen, joka kuitenkin on useinmiten pelkkää teeskentelyä ja sosiaalista teatteria ?
        Eikö raha- ja asevalta , sekä kaiken sirpaloiminen, privatisoiminen , jossa yhä
        useammat köyhtyvät ja yhä harvemmat rikastuvat ,, eikö sellainen ole
        todellakin vastakohta Jeesuksen opille joka korostaa rakkautta,
        veljeyttä, yhteisyyden tuntemista ?
        Kun on sanottu, että lopussa tapahtuva '' kirjojen avaaminen'' on oleva aivan järisyttävä yllätys kaikille maailman kansoille, eikö amerikkalaisuuden paljastuminen anti kristukseksi olisi juuri sitä ?
        En tarkoita pelkkänä teoriana, vaan siten että jotain rajua todella tapahtuisi , joka avaisi kaikkien silmät yhtenä päivänä ! PUM
        Jos amerikkalaisuuden takana oleva falskius tulisi kokonaan esiin, vääjäämättömänä, nykyinen maailmantalous romahtaisi kasaan kuin korttitalo..
        Mukana kaatuisi kaikki Porttoon luottaneet ja hänen nimeensä vannoneet ..
        ja huomatkaa, tälläinen voi aivan hyvin tapahtua ! Ihan oikeasti

        Antikristus tarkoittaa paitsi kristuksen vastustajaa (tai oikeastaan vastakohtaa) niin myös Kristuksen sijaista. Antikristus ei siis välttämättä aiheuttaisi sekasortoa, eriytymistä ja vihaa, vaan saattaa Jeesuksen tavoin ajaa rakkautta, veljeyttä ja hengellistä hartautta.

        Sen kuitenkin myönnän, että Yhdysvalloilla on roolinsa lopun aikojen tapahtumissa. Se voi hyvinkin olla se portto, joka ratsastaa 7-päisellä pedolla, joka on siis myös se ensimmäinen, merestä noussut peto. Tämän porton nimi on Babylon. Valtakuntana Babylon oli sotilasmahti ja edusti sen ajan tieteiden eliittiä, varsinkin sen jälkeen kun Babylon oli päätynyt helleenien käsiin ja kreikkalainen viisaus levisi sinne. Ja vallastaan ja loistostaan huolimatta Babylon oli luonnollisesti täynnä erilaisia paheita, kuten himokkuutta.


    • Holon

      Raamatun ennustusten mukaan "Peto tulee kaukaa pohjoisesta, perimmäisestä Pohjolasta."

      Eräs samaisen kirjan ennustus meni jotenkin näin;

      "Tuntemattomasta pohjoisesta, maailman reunalta, sieltä on tuleva tulevaisuuden mahti"

      Että kyllä "Se" jostain täältä päin tulee. Muistan jostain kuulleeni tai lukeneeni, että Leijona vaakuna maan tunnuksena liittyy jotenkin noihin asioihin. Jäljelle jää vain Suomi ja Norja.

      • hmmm

        "Tuntemattomasta pohjoisesta, maailman reunalta, sieltä on tuleva
        tulevaisuuden mahti" ...MAAILMAN REUNALTA , roomalaiset antoivat Suo maalle nimen fin landia , syystä että se oli perimmäisin '' maailman reuna'' jonka heidän kartantekijänsä tunsivat.
        Norja tässä ei tule kyseeseen, Suomen rooli Israelin perinnön jatkamisessa on ennustettu hyvin monissa paikoissa...Suomalaiset ovat vanhaa kansaa norski- viikinkien rinnalla..
        Leijona vaakuna maan tunnuksena ,,, niin ... muistatko runon , sua Suomen leijona tervehdin, sun säilässäs nyt auringon tuli palaa..
        .


      • Öre
        hmmm kirjoitti:

        "Tuntemattomasta pohjoisesta, maailman reunalta, sieltä on tuleva
        tulevaisuuden mahti" ...MAAILMAN REUNALTA , roomalaiset antoivat Suo maalle nimen fin landia , syystä että se oli perimmäisin '' maailman reuna'' jonka heidän kartantekijänsä tunsivat.
        Norja tässä ei tule kyseeseen, Suomen rooli Israelin perinnön jatkamisessa on ennustettu hyvin monissa paikoissa...Suomalaiset ovat vanhaa kansaa norski- viikinkien rinnalla..
        Leijona vaakuna maan tunnuksena ,,, niin ... muistatko runon , sua Suomen leijona tervehdin, sun säilässäs nyt auringon tuli palaa..
        .

        Mikä tuo ennustus "Suomen rooli Israelin perinnön jatkajana" oikein on? En ole itse sellaiseen missään törmännyt, paitsi nyt täällä netissä. Taitaa olla noita viimeaikojen sepitettyjä
        "profetioita", ei niille löydy tukea mistään vanhemmista ennustuksista. Raamatun ennustukset kertovat jotain vallan päinvastaista.


      • hmmmm
        Öre kirjoitti:

        Mikä tuo ennustus "Suomen rooli Israelin perinnön jatkajana" oikein on? En ole itse sellaiseen missään törmännyt, paitsi nyt täällä netissä. Taitaa olla noita viimeaikojen sepitettyjä
        "profetioita", ei niille löydy tukea mistään vanhemmista ennustuksista. Raamatun ennustukset kertovat jotain vallan päinvastaista.

        siitä lienet samaa mieltä että juutalaisilla on ollut merkittävä rooli idän ja lännen välimaastossa toimia hengellisen tradition välittäjänä..Jerusalem on vielä tänäkin päivänä varsin hengellinen kaupunki, väkivaltaisesta ilmapiiristä huolimatta..
        Juutalaiset ovat menetelleet sen verran monessa kohdin väärin, että tuo hengellisen perinteen eteenpäinviemis tehtävä on otettu heiltä pois..Mm. eräs intialainen oppinut luennoi tästä jokin aika sitten helsingissä..Hän kertoi myös että Intian hengellinen perinne siirtyy Suomeen..
        Juutalaisten ja suomalaisten suhteesta puhui paljon myös Pekka Ervasti ..Itse kuulin siitä Amerikassa kaksi vuotta sitten eräältä juutalaiselta rabilta..Monista paikoista tuo väite on pulpahtanut, mutta jokainen tietysti väittää valheeksi kaikkea sitä mistä itse ei ole ennen kuullut ?


      • Öre
        hmmmm kirjoitti:

        siitä lienet samaa mieltä että juutalaisilla on ollut merkittävä rooli idän ja lännen välimaastossa toimia hengellisen tradition välittäjänä..Jerusalem on vielä tänäkin päivänä varsin hengellinen kaupunki, väkivaltaisesta ilmapiiristä huolimatta..
        Juutalaiset ovat menetelleet sen verran monessa kohdin väärin, että tuo hengellisen perinteen eteenpäinviemis tehtävä on otettu heiltä pois..Mm. eräs intialainen oppinut luennoi tästä jokin aika sitten helsingissä..Hän kertoi myös että Intian hengellinen perinne siirtyy Suomeen..
        Juutalaisten ja suomalaisten suhteesta puhui paljon myös Pekka Ervasti ..Itse kuulin siitä Amerikassa kaksi vuotta sitten eräältä juutalaiselta rabilta..Monista paikoista tuo väite on pulpahtanut, mutta jokainen tietysti väittää valheeksi kaikkea sitä mistä itse ei ole ennen kuullut ?

        Tuo kertomasi intialaisen hengellisen perinteen siirtymisestä Suomeen kuulostaa jo paljon uskottavammalta. Kristinuskon sorruttua on tulevaisuuden uskonto epäilemättä panteistinen.


      • sama
        Öre kirjoitti:

        Tuo kertomasi intialaisen hengellisen perinteen siirtymisestä Suomeen kuulostaa jo paljon uskottavammalta. Kristinuskon sorruttua on tulevaisuuden uskonto epäilemättä panteistinen.

        se on semmonen juttu, että kaikki maailman henkiset perinteet tulevat osoittautumaan yhdeksi ja samaksi..
        Ei niitä ole montaa, on vain yksi, vain yksi Jumala joka on eri alueilla, eri aikoina ymmärretty eri tavoin.
        Se että intian perinne siirtyy Suomeen , ja muutama muukin, se on kova juttu, rankka haaste suomalaisille


      • Viikingin mökki
        hmmm kirjoitti:

        "Tuntemattomasta pohjoisesta, maailman reunalta, sieltä on tuleva
        tulevaisuuden mahti" ...MAAILMAN REUNALTA , roomalaiset antoivat Suo maalle nimen fin landia , syystä että se oli perimmäisin '' maailman reuna'' jonka heidän kartantekijänsä tunsivat.
        Norja tässä ei tule kyseeseen, Suomen rooli Israelin perinnön jatkamisessa on ennustettu hyvin monissa paikoissa...Suomalaiset ovat vanhaa kansaa norski- viikinkien rinnalla..
        Leijona vaakuna maan tunnuksena ,,, niin ... muistatko runon , sua Suomen leijona tervehdin, sun säilässäs nyt auringon tuli palaa..
        .

        10 16 18 23 25 26


      • Anonyymi
        sama kirjoitti:

        se on semmonen juttu, että kaikki maailman henkiset perinteet tulevat osoittautumaan yhdeksi ja samaksi..
        Ei niitä ole montaa, on vain yksi, vain yksi Jumala joka on eri alueilla, eri aikoina ymmärretty eri tavoin.
        Se että intian perinne siirtyy Suomeen , ja muutama muukin, se on kova juttu, rankka haaste suomalaisille

        Ihmiset saattavat etsiä yhtä ja samaa, mutta se ei osoita kaikkia uskontoja yhdeksi ja samaksi. On vain yksi Jumala, mutta hänen lisäkseen on olemassa lukemattomia jumalia. Näitä kutsutaan henkivalloiksi. Alkuajoista kertovat myytit ja legendat ovat sukupolvien saatossa värittyneet ja muokkautuneet sen mukaan, ovatko kansat seuranneet Jumalaa vai näitä Jumalaa vastaan kilpailevia henkivaltoja.

        Totuus Jumalasta löytyy kyllä kaikkien uskontojen taustalta, koska alkuaikojen yhteys Jumalaan ja sen kautta saatu oppi on kaikilla kansoilla kaiken henkisyyden taustalla...kunnes eksytys ja henkivallat ja ihmiset itse pilasivat yhteyden ja vääristivät totuuden.

        Se ei tee uskonnoista yhtä ja samaa. Eri uskonnot vievät aivan eri suuntiin.


    • R'Salogel sj-17

      Terve,tässä maalaispoika joka asuu kaupungissa. Mielenkiintoista että kirjoitat nimimerkillä Luciferus. Sehän oli se ylpistynyt ()&/()-kärpänen (jonka paikan soturienkeli-ruhtinas Mikael otti, ja jonka Herra Jeesus niittasi vallasta ristillä vapaaehtoisesti tarttumatta valomiekkaansa. Herra Jeesus, joka on Jumala , tulee takasin kuin salama kirkkaalta taivaalta ja sinäkin tulet hänet näkemään. Luciferuksista tulee silloin koiranruokaa. Taidat olla "Sauronin örkkejä" kun tuota nimeä käytät ja sinulla on hyvin vaikeaa olla siloin Legolaksen lähellä. SANA-NUOLIA ON varasto täynnä ja jos riitaa haluat, tiedät mistä minut löytää.
      T : R'salogel, Herran Jeesuksen Kristuksen padawan.

      • Luciferus

        Kertomus Luciferin kapinasta on ikivanha, paljon vanhempi kuin mikään Raamattu tai Kabbala.

        Taivaalla taisteli kauan sitten kaksi voimaa (ehkä dänikeniläisiä ufomiehiä), joista toiset olivat kapinallisia. Kapinallisten päällikkö Lucifer (Prometheus, Azazael, jne..) sai puolelleen kolmanneksen väestä. Sota päättyi kapinallisten häviöön.

        Ennustettu Antikristus ei ole tuo historian Lucifer, vaan oman maailmamme ihminen joka hävittää kristinuskon.


      • lapsi
        Luciferus kirjoitti:

        Kertomus Luciferin kapinasta on ikivanha, paljon vanhempi kuin mikään Raamattu tai Kabbala.

        Taivaalla taisteli kauan sitten kaksi voimaa (ehkä dänikeniläisiä ufomiehiä), joista toiset olivat kapinallisia. Kapinallisten päällikkö Lucifer (Prometheus, Azazael, jne..) sai puolelleen kolmanneksen väestä. Sota päättyi kapinallisten häviöön.

        Ennustettu Antikristus ei ole tuo historian Lucifer, vaan oman maailmamme ihminen joka hävittää kristinuskon.

        se on varmaan joku Ateisti sillä ne vasta
        on pyhää vihaa täynnä ja tietämättömyyttä


      • sj-17
        Luciferus kirjoitti:

        Kertomus Luciferin kapinasta on ikivanha, paljon vanhempi kuin mikään Raamattu tai Kabbala.

        Taivaalla taisteli kauan sitten kaksi voimaa (ehkä dänikeniläisiä ufomiehiä), joista toiset olivat kapinallisia. Kapinallisten päällikkö Lucifer (Prometheus, Azazael, jne..) sai puolelleen kolmanneksen väestä. Sota päättyi kapinallisten häviöön.

        Ennustettu Antikristus ei ole tuo historian Lucifer, vaan oman maailmamme ihminen joka hävittää kristinuskon.

        mä olen harjotellu. ja olen valmis. kuka tulee messiin että tää härdelli ja lastentappamine päättyiS? - voita paha hyvällä ja rukoile ettei kimmpuusi käytäis ni ei tartte tappaa.
        hyvä periaate- juokse siis leikisti karkuun näytä kieltä, hihitä, ja anna sille vaatteita sekä ruokaa ja hymyile ni se lopettaa itkemisen. määkin luulin että mä olen ruma ku mä olen vaalee mutta ku kasvatti partaa pari senttiä ni näytin ihan rokan antilta. nyt on kim´vempi olla. :)
        sami.


    • Huomioinut

      .. väittää, että se on nykyinen Suomen ulkoministeri! Aika kova poika on tämä "aikamme kuvastin" muutenkin esittelemään mielipiteitään ja ennusteitaan. Vastanneeko koskaan niiden paikkansa pitämisestä.

      • Trubaduuri

        Anti-kristus vaikuttaa jo kaikkialla
        jopa näilläkin sivuilla sillä se on
        henkinen yhteys ja Sanoma eikä mikään
        persoona tai kukaan ihminen ,ja se on
        Henki joka johtaa valta-järjestelmiä
        ja ohjaa ihmismieltä kattavasti
        kohti viimeistä taistelua joka on
        käsillä tuota pikaa eli kohtapuolin .

        Pysykää lujina luodut ihmiset sillä se
        Henki on suuri eksytys ja epäjärjestys .


      • Veijonen

        Koko keskustelunne on huuhaata!
        Ja minä en ole sanonut, että
        Tuomioja on viimeinen suuri Antikristus vaan että hän
        on "Suomen Antikristus" eli eniten
        saman tyyppinen mies kuin oikea antikristus.
        Kyllähän vanhat kirjoitukset viittaavat siihen,
        että oikea antikristus on Mikael Goog:

        http://wwnet.fi/users/veijone/gorba.htm

        muttei voi olla hänkään, ellei takaisin tule
        jotenkin siihen malliin kuin kirjoitan:

        TIEDOTUSVÄLINEILLE:
        TAPAHTUU TOISELLAKIN PUOLTA VUOTTA, SANOO PROFEETTA

        Seurakuntalainen nettilehden päätoimittaja, Harri Veijonen, on tehnyt julkisia ennustuksia 25 vuotta. Jotakin hän tiesi WTC:n iskustakin ennalta, mutta mm. Jeltsinin poistumisen ajankohdankin tarkalleen. Oikeasta vuosituhannen vaihteesta alkaisi mahtava neljän 3,5 vuoden putki! Neuvostoliiton viimeinen presidentti tulisi jälleen valtaan ja aivan toisella puolen 11. 9. eli maaliskuun 11. vuonna 2004. Kolme ja puoli vuotta myöhemmin, syyskuun 11. 2007 Gorba olisi mukana vahvistamassa Jerusalemin valerauhaa, mistä Veijosen molemmat kirjat kertoivat, ensimmäinen jo vuodelta 1986. Kolme ja puoli vuotta siitä, pääsiäisenä 2010 Gorba hyökkäisi Jerusalemiin temppeliin kuin Antiokus Epifanes muinoin. Sitten Messiaan näkyvää paluuta odotettaisiin vielä 3,5 vuotta syyskuuhun 2014, 13 vuotta WTC iskun jälkeen.
        Seurakunnan Tiedotuskeskus http://wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm


      • Huomioinut
        Veijonen kirjoitti:

        Koko keskustelunne on huuhaata!
        Ja minä en ole sanonut, että
        Tuomioja on viimeinen suuri Antikristus vaan että hän
        on "Suomen Antikristus" eli eniten
        saman tyyppinen mies kuin oikea antikristus.
        Kyllähän vanhat kirjoitukset viittaavat siihen,
        että oikea antikristus on Mikael Goog:

        http://wwnet.fi/users/veijone/gorba.htm

        muttei voi olla hänkään, ellei takaisin tule
        jotenkin siihen malliin kuin kirjoitan:

        TIEDOTUSVÄLINEILLE:
        TAPAHTUU TOISELLAKIN PUOLTA VUOTTA, SANOO PROFEETTA

        Seurakuntalainen nettilehden päätoimittaja, Harri Veijonen, on tehnyt julkisia ennustuksia 25 vuotta. Jotakin hän tiesi WTC:n iskustakin ennalta, mutta mm. Jeltsinin poistumisen ajankohdankin tarkalleen. Oikeasta vuosituhannen vaihteesta alkaisi mahtava neljän 3,5 vuoden putki! Neuvostoliiton viimeinen presidentti tulisi jälleen valtaan ja aivan toisella puolen 11. 9. eli maaliskuun 11. vuonna 2004. Kolme ja puoli vuotta myöhemmin, syyskuun 11. 2007 Gorba olisi mukana vahvistamassa Jerusalemin valerauhaa, mistä Veijosen molemmat kirjat kertoivat, ensimmäinen jo vuodelta 1986. Kolme ja puoli vuotta siitä, pääsiäisenä 2010 Gorba hyökkäisi Jerusalemiin temppeliin kuin Antiokus Epifanes muinoin. Sitten Messiaan näkyvää paluuta odotettaisiin vielä 3,5 vuotta syyskuuhun 2014, 13 vuotta WTC iskun jälkeen.
        Seurakunnan Tiedotuskeskus http://wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm

        Täsmällisyyttä, täsmällisyyttä esitysmuotoon hyvä HV. Eikä selityksiä jälkeenpäin.

        >>Eräässä ryhmässä väitettiin minun sanoneen, että pidän Tuomiojaa Antikristuksena, mutta hänhän on niinkuin olen kirjoittanut, "Suomen Antikristus", eniten tulevan oikean suuren Antikristuksen kaltainen henkilö maassamme. Siksi häneen liittyen nyt tapahtuu, kun oikea suuri Antikristus on tulossa. HV 12. 9. klo 14.00


    • tuhat ja yksi

      Antikristus ja muiden sepitelmien alku oli Syyrian kuningas Antiokhos neljäe Epifanes hallitsi 175 eaa. - n,165 eaa .

      Lue Makkabialaiskirjoista ja vertaa kertomusten sopivuutta Danielin kirjaan ja tutki heti kaikki viitteet Raamatustasi kun joku sinulle ennustuksia syöttää! Äläkä usko sellaisia ennustuksia johon on ripoteltu tueksi sieltä täältä Raamatun jakeita ,sillä kun eri ihmiset ovat niitä kirjoituksia kirjoitelleet niin heidän oma ja oman aikansa uskonto sieltä heijastelee . (Raamattu ei ole virheetöntä Jumalan Sanaa ,Vaan rammata ,kirjoitukset ja kirja kokoelma).

      • tähän yhden näyn

        Näin miten olin tuomioistuimen edessä ja seisoimme jossain tilassa, joko teltassa, tai huoneessa perätilassa vierekkäin jonkun henkilön kanssa, joka syytti minua ja vaati minua itselleen ja sen suun kautta puhui saatana suoraan.
        Sen tilan toisessa päässä oli valtaistuin ja sen vieressä seisoi Jeesus.
        Puolustin ja vetosin Jeesukseen ja Hän sanoi että saatana puhuu totta ja että elämässäni on syntiä ja minua alettiin viedä jonnekin ja siihen heräsin.
        Sanoma tässä oli, että ne pienet synnit on vaarallisia ja niistä se saatana meitä syyttää.

        Tämä vieressäni oleva henkilö oli vaalea ihoinen ja noin 30 vuotias ja oli ihan liikemiehen näköinen, mutta ärsyttävän itsevärma ja täysin viieä ja saatana puhui sen kautta suoraan, eli se oli joko saatana itse, tai se antikristus.


      • IN NOMINE SATANA
        tähän yhden näyn kirjoitti:

        Näin miten olin tuomioistuimen edessä ja seisoimme jossain tilassa, joko teltassa, tai huoneessa perätilassa vierekkäin jonkun henkilön kanssa, joka syytti minua ja vaati minua itselleen ja sen suun kautta puhui saatana suoraan.
        Sen tilan toisessa päässä oli valtaistuin ja sen vieressä seisoi Jeesus.
        Puolustin ja vetosin Jeesukseen ja Hän sanoi että saatana puhuu totta ja että elämässäni on syntiä ja minua alettiin viedä jonnekin ja siihen heräsin.
        Sanoma tässä oli, että ne pienet synnit on vaarallisia ja niistä se saatana meitä syyttää.

        Tämä vieressäni oleva henkilö oli vaalea ihoinen ja noin 30 vuotias ja oli ihan liikemiehen näköinen, mutta ärsyttävän itsevärma ja täysin viieä ja saatana puhui sen kautta suoraan, eli se oli joko saatana itse, tai se antikristus.

        ELÄKÖÖN PETO, ANTIKRISTUS JA VÄÄRÄ PROFEETTA!


      • ehkäpä...
        tähän yhden näyn kirjoitti:

        Näin miten olin tuomioistuimen edessä ja seisoimme jossain tilassa, joko teltassa, tai huoneessa perätilassa vierekkäin jonkun henkilön kanssa, joka syytti minua ja vaati minua itselleen ja sen suun kautta puhui saatana suoraan.
        Sen tilan toisessa päässä oli valtaistuin ja sen vieressä seisoi Jeesus.
        Puolustin ja vetosin Jeesukseen ja Hän sanoi että saatana puhuu totta ja että elämässäni on syntiä ja minua alettiin viedä jonnekin ja siihen heräsin.
        Sanoma tässä oli, että ne pienet synnit on vaarallisia ja niistä se saatana meitä syyttää.

        Tämä vieressäni oleva henkilö oli vaalea ihoinen ja noin 30 vuotias ja oli ihan liikemiehen näköinen, mutta ärsyttävän itsevärma ja täysin viieä ja saatana puhui sen kautta suoraan, eli se oli joko saatana itse, tai se antikristus.

        antikristus on tämä henkilö joka todistaa ja puhuu tässä ketjussa?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10213956

        ei antikristus tule uskovien ulkopuolelta vaan sisäpuolelta, miten antkristus ketään pystyisi pettämään jos se tulee ulkopuolelta?


      • yksin armosta
        ehkäpä... kirjoitti:

        antikristus on tämä henkilö joka todistaa ja puhuu tässä ketjussa?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10213956

        ei antikristus tule uskovien ulkopuolelta vaan sisäpuolelta, miten antkristus ketään pystyisi pettämään jos se tulee ulkopuolelta?

        Sinä et ole antikristus, älä päästä tuollaista roskaa mieleesi. Tee pesäero, ja tutustu Jeesukseen. "Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen, jotta saisimme armoa ja laupeutta, löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme." (Hebr. 4:16)


    • sdkl

      Ja juoksettamaan sitten noita miehiä terroristeiksi! Pulski mies niinkuin Konttisen kirjassa kuvattu. Tuo miehen veli kulkee kodeissa agitaatiota tekemsässä, kun ihmiset ovat poissa kodeistaan! Samaa porukkaa kuin kouluterroristit. Pitävät yhtä Amerikan kouluterroristien kanssa.

    • sdkl

      Miesten takana luuraa miesten haarojen väliä saadakseen valtaa puolueelle!

    • sdkl

      Voisi huomioida aiheen kirjoittajan nimen. sitä vastaan on Raamatussa paljon kirjoitettu.



      Enkeli Mikael heittää/on heittänyt tuon alas taivaasta. Enkeli Mikael panee/on pannut tuon kahlehdittuna syvyyden kaivoon! Enkeli Mikael heittää/on heittänyt tuon tulijärveen!

    • erämaasssa

      saatana... ;) mut sun täytyy tehdä parempaa jos mut haluat langettaa... :)

    • asdfghijk

      Se voisi olla yks Jari, joka on hyvin outo, ja kylkeytyy ovelasti ihmisiä vallitsemaan! David koores lahkolainen voi olla ainakin teoiltaan!

      • on Kari!

        tai Mari?


    • Ei voi olla mutta

      Antikristus on Raamatun mukaan israelilainen, eli ei voi olla Suomesta. Mutta väärä profeetta on näkemykseni mukaan Suomesta, tulee pohjoisesta.

    • Antikristus on

      Ilmestyskirjan kahdeksas peto:

      ´Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.

      Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.

      Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

      Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

      Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.´ (Ilm. 13:11-18)

      Täällä Paha syyttää Jumalan valittujakin kuten Jeesus opetti itsestään ja opetuslapsistaan ja on tietysti totta. Raamatussa on kerrottu mistä tulee tuo kahdeksas peto.

      Sinänsä antikristuksia ovat kaikki, jotka kieltävät Isän Jumalan ja Pojan Jeesuksen, niinkuin on kirjoitettu ja jo alkuseurakunnan aikana heitä oli paljonkin ja on Suomessakin, mutta se laittomuuden ihminen on kahdeksas peto ja kaikki nimikristytkin ovat babylonian kuningaan eli Saa-tanan alaisuudessa, sillä ilman Pojan Henkeä ei kukaan ihminen voi olla omansa, amen.

      Tärkeää on koetella onko Jeesus Kristus Henkensä kautta meissä ja kestämmekö koetuksen, sillä tietysti rukousten tulee olla totuudellisia eikä farisealaisena ole hyvä kiittää kuten Jeesus opetti ja varotti ulkokultaisuudesta ja itsensä korottamisesta. Sardeessa oli valkoisiin puettuja arvollisia ja samoin tahtoo Jeesus niitä kaikkialle ja Hengen vuodus on todellista myös tänään anoville, sillä Herra on hyvä ja Vastustajana on valheellinen syytöksissä ja Raamatun profetioiden väärissä tulkinnoissa, sillä on eksyttäväinen henkivalta ja penseyttää ja paaduttaa ja syyttää Jumalan pyhiä myös eksytettyjen sydämiin. Vastustetaan Pahaa niin se pakenee, varotaan maailman ystävyyttä ja haureutta ja kaikkinaista huonoa hedelmää, ja niistä myös voimme nähdä, ketkä ovat Pahan ja ketkä Jeesuksen lapsia ja veljiä ja sisaria. Älkäämme eksykö!

    • ???

      ???

    • suomi antkristuksen

      maa Kirjoitettu on Saatanasta: Taivaaseen sinä halusit nousta ja valmistit itsellesi valtaistuimen PERIMMÄISEEN POHJOLAAN. Perimmäinen pohjola suoraan Jerusalemista katsottuna on ikävä kyllä SUOMI. Suomi on toiminut EU:n palvelijana ja vetojuhtana aivan etupäässä. Maamme Arkkipiispat huutavat liittoa Katolisen iljetyksen kanssa. Suomi on Julistanut itsensä Antikristuksen maaksi ja juhlii Antikristusta joka 24.12. Enään ei julisteta Jeesusta Kristusta, vaan Joulun Lasta, eli Juliaanuksen Lasta, sillä Joulu-sana tulee juuri Juliaanuksesta. Pappimme ovat kilvan siunaamassa ja pyhittämässä kapakoita ja huorataloja suitsukkeillaan ja rukoussaatoillaan. Maassamme on riidan- ja paheksunnan ja vallan ja himojen henkien tyyssija. Seurakuntien tilaisuudet ovat juorupesiä ja toisten haukkumiskoteja. Eripuraisuus niin kutsuttujen Kristittyjen keskuudessa on maassamme kaikista voimakkainta suhteessa muihin maihin. Näin ikävä kyllä on ja jos näin yhä jatkuu tulee maamme olemaan ensinmäisten joukossa jotka hyökkäävät
      Israeliin, sillä meidän hallituksellammehan on erittäin vihamielinen ja halveksuttava suhtautuminen Israeliin, mutta kannattavat ja tukevat innolla kaikkia Israelia vastustavia valtioitas.
      Melkoinen ihme ja muodonmuutos täytyisi täällä tapahtua, mutta uskomattomalta se tuntuu, kun ei edes ne jotka sanovat olevansa Kristuksessa pysty elämään edes lievässä sovussa toisten ja ulkopuolella olevien kanssa.

      • onko suomi saatanan

        valtakunta?

        "Lähes 90 prosenttia suomalaisista nuorista käy rippikoulun."

        http://yhteisvastuu.fi/fi/ajankohtaista/84-nuorten-yksinaeisyyttae-torjutaan-rippikouluissa-yhteisvastuuvaroin

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonto_Suomessa

        "Vuoden 2011 lopussa suomalaisista 77,2 % oli evankelis-luterilaisen kirkon jäseniä.

        Toiseksi suurin kirkkokunta on ortodoksinen kirkko, johon kuuluvia on 1,1 prosenttia. Suomen perustuslaissa luterilaisella kirkolla on erityisasema ja sitä koskee erityinen kirkkolaki. Myös ortodoksisesta kirkosta on olemassa erityislaki. Mahdollisuus muiden uskontojen harjoittamiseen on turvattu lailla.

        Uskontokuntiin kuulumattomien osuus on lisääntynyt viime vuosina.
        Vuonna 2011 heitä oli 20,1 prosenttia väestöstä eli noin 1 085 000 henkilöä. Lisäksi noin 47 000 suomalaista eli vajaa prosentti väestöstä kuuluu yhdistysmuotoisiin helluntaiseurakuntiin, jotka eivät ole rekisteröityneet uskonnollisiksi yhdyskunniksi. Muslimeja Suomessa on kaikkiaan noin 40 000 henkeä, mutta heillä on useita toisistaan riippumattomia yhdyskuntia ja yhdistyksiä, joita ei kaikkia ole rekisteröity."

        Suomalaisten usko ja uskonnolliset tavat

        Kirkon tutkimuskeskuksen marraskuussa 2011 teettämän kyselytutkimuksen mukaan vain 27 prosenttia suomalaisista uskoi kristinuskon Jumalaan. 21 prosenttia suomalaisista ei uskonut Jumalaan ollenkaan.

        Samassa tutkimuksessa myös suomalaisten usko kristinuskon keskeisiin opetuksiin romahti neljän vuoden takaiseen verrattuna.

        Vuonna 2009 julkaistun Gallup Internationalin mielipidekyselyn mukaan suomalaiset olivat naapurikansojaan uskonnollisempia ollen vertailussa 14. vähiten uskonnollisia. Suomessa 29 prosenttia vastaajista piti uskontoa tärkeänä elämässään.

        Vuonna 2006 tehdyn tutkimuksen mukaan suomalaisista 30 prosenttia pitää evoluutioteoriaa vääränä.

        Vuonna 1994 tehdyn tutkimuksen mukaan 41 % suomalaisista rukoili vähintään kerran viikossa. Niitä, jotka eivät olleet viime vuosina rukoilleet lainkaan, oli 28 %[

        Valtiokirkkojärjestelmän perintönä monet asiat ovat edelleen kytkeytyneinä uskontoon, mutta monet suomalaiset pane tätä merkille. Ateistit saattavat huomata kirkkoon kuuluvia helpommin kristinuskon vaikutuksen kalenteriin ja tapakulttuuriin.

        kysyn vaan missä tämä näkyy suomessa? kun n.90% käy rippikoulunkin.

        onko suomi yksi antikristillisempiä ja uskottomimpia maita tällä hetkellä?


      • uutinen
        onko suomi saatanan kirjoitti:

        valtakunta?

        "Lähes 90 prosenttia suomalaisista nuorista käy rippikoulun."

        http://yhteisvastuu.fi/fi/ajankohtaista/84-nuorten-yksinaeisyyttae-torjutaan-rippikouluissa-yhteisvastuuvaroin

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonto_Suomessa

        "Vuoden 2011 lopussa suomalaisista 77,2 % oli evankelis-luterilaisen kirkon jäseniä.

        Toiseksi suurin kirkkokunta on ortodoksinen kirkko, johon kuuluvia on 1,1 prosenttia. Suomen perustuslaissa luterilaisella kirkolla on erityisasema ja sitä koskee erityinen kirkkolaki. Myös ortodoksisesta kirkosta on olemassa erityislaki. Mahdollisuus muiden uskontojen harjoittamiseen on turvattu lailla.

        Uskontokuntiin kuulumattomien osuus on lisääntynyt viime vuosina.
        Vuonna 2011 heitä oli 20,1 prosenttia väestöstä eli noin 1 085 000 henkilöä. Lisäksi noin 47 000 suomalaista eli vajaa prosentti väestöstä kuuluu yhdistysmuotoisiin helluntaiseurakuntiin, jotka eivät ole rekisteröityneet uskonnollisiksi yhdyskunniksi. Muslimeja Suomessa on kaikkiaan noin 40 000 henkeä, mutta heillä on useita toisistaan riippumattomia yhdyskuntia ja yhdistyksiä, joita ei kaikkia ole rekisteröity."

        Suomalaisten usko ja uskonnolliset tavat

        Kirkon tutkimuskeskuksen marraskuussa 2011 teettämän kyselytutkimuksen mukaan vain 27 prosenttia suomalaisista uskoi kristinuskon Jumalaan. 21 prosenttia suomalaisista ei uskonut Jumalaan ollenkaan.

        Samassa tutkimuksessa myös suomalaisten usko kristinuskon keskeisiin opetuksiin romahti neljän vuoden takaiseen verrattuna.

        Vuonna 2009 julkaistun Gallup Internationalin mielipidekyselyn mukaan suomalaiset olivat naapurikansojaan uskonnollisempia ollen vertailussa 14. vähiten uskonnollisia. Suomessa 29 prosenttia vastaajista piti uskontoa tärkeänä elämässään.

        Vuonna 2006 tehdyn tutkimuksen mukaan suomalaisista 30 prosenttia pitää evoluutioteoriaa vääränä.

        Vuonna 1994 tehdyn tutkimuksen mukaan 41 % suomalaisista rukoili vähintään kerran viikossa. Niitä, jotka eivät olleet viime vuosina rukoilleet lainkaan, oli 28 %[

        Valtiokirkkojärjestelmän perintönä monet asiat ovat edelleen kytkeytyneinä uskontoon, mutta monet suomalaiset pane tätä merkille. Ateistit saattavat huomata kirkkoon kuuluvia helpommin kristinuskon vaikutuksen kalenteriin ja tapakulttuuriin.

        kysyn vaan missä tämä näkyy suomessa? kun n.90% käy rippikoulunkin.

        onko suomi yksi antikristillisempiä ja uskottomimpia maita tällä hetkellä?

        uutiset

        Ajankohtainen kakkonen 12.6.2012 klo 17:49 | päivitetty 13.6.2012 klo 8:31

        Nimiäiset syrjäyttävät ristiäiset

        Nimiäiset ilman kristillisiä tunnusmerkkejä ovat yhä yleisempiä. Helsingissä jo puolet lapsista jää kastamatta, muissakin isoissa kaupungeissa suuntaus on sama. Uusi ilmiö on se, että monet uskonnottomia nimiäisiä järjestävät vanhemmat haluaisivat kuitenkin juhliin papin siunaamaan lapsensa.

        Koko maassa kastetaan 78 prosenttia lapsista, kun 35 vuotta sitten lukema oli 95 prosenttia. Nimiäiset ovat yleistyneet samaan tahtiin kirkosta eroamisen kanssa, koska eniten kirkosta lähtee juuri perheenperustamisiässä olevia nuoria. Nuorista miehistä kirkkoon kuuluu esimerkiksi Tampereella enää alle puolet.

        Hyvinkääläiset Nina ja Ville Lehto saivat esikoisensa Ukon huhtikuussa. Isä Villelle kastamattomuus oli itsesäänselvyys. Ville itse ei usko Jumalaan, eikä häntä ole kastettu, hänen perheessään ateismi kulkee jo toisessa polvessa. Sen sijaan Ukon äiti Nina mietti asiaa perinpohjin, muun muassa siksi että kuuluu itse kirkkoon.

        - Loppuraskaudesta tuli vähän sellainen tunne, että pitäisikö lapsi sittenkin kastaa. Päädyimme kuitenkin tähän nimenantojuhlaan. Lapsemme saa itse päättää näistä asioista, kun kasvaa.

        Lehdot ovat tyypillinen tapaus: isä ei kuulu kirkkoon mutta äiti kuuluu. Ennen vanhaan oli tapana taipua enemmistön mukana, mutta nyt suuntaus näyttää olevan kääntymässä. Yleisimmin kastamatta jättämistä perustellaan lapsen omalla valinnalla, tämän todistaa myös Helsingin seurakuntayhtymässä tehty kysely.
        Siunaus - kevytversio kasteesta?

        Nimiäisiin päädytään yhä useammin perheissä, joissa lapsen vanhemmista toinen tai molemmat kuuluvat kirkkoon. Silloin vanhemmat saattavat haluta uskonnottomiin nimenantojuhliinsa papin siunaamaan lapsen. Ville ja Nina Lehto eivät siunausta halunneet, heidän mielestään on valittava joko kaste tai nimiäiset, ei välimuotoa.

        Myös kirkko suhtautuu penseästi papin antamaan siunaukseen nimenantojuhlissa, onhan kaste evankelisluterilaisen kirkon sakramentti. Kirkko ei halua tehdä kasteesta kevytversiota. Piispainkokouksen pääsihteerin Jyri Komulaisen mukaan taustalla on kirkkojärjestys.

        - Evankelisluterilaisen kirkon pappi ei voi olla mukana sellaisessa toimituksessa, joka pyrkii korvaamaan kasteen. Lapsikaste on hyvin keskeinen osa luterilaista uskonkäsitystä.

        Haagan kirkkoherran Hannu Vapaavuoren mielestä ilmiö näkyy pappien arjessa. Helsingin kirkkoherrat keskustelivat aiheesta viime kuun kokouksessaan ja linja näyttäisi olevan pehmentymässä.

        Vapaavuoren mukaan seurakuntalaisten toiveita halutaan kuulla. Hän on uransa aikana törmännyt muutaman kerran vanhempiin, jotka ovat pyytäneet lapselleen siunausta, vaikka lasta ei kasteta evankelisluterilaiseen uskoon. Vapaavuori painottaa kuitenkin, ettei kirkko voi olla ohjelmatoimisto.

        - Luulen, että moni pappi pelkää sellaista tilannetta, että heistä ja siunaamisesta tulee ohjelmanumeroita osana nimiäistilaisuuden muuta ohjelmaa.

        Vapaavuoren mielestä siunaustilaisuus voidaan järjestää, mutta se pitää erottaa nimiäisjuhlista. Hän vertaa tilaisuutta vaikkapa asunnon siunaamiseen.

        - Siunaamista ei haluta keneltäkään kieltää, pieniä lapsia halutaan siunata, kuuluvatpa he kirkkoon tai eivät. Mutta nimiäiset ei ole se se paikka, jossa näin tehdään, koska nimiäiset ovat nimenomaan syntyneet vaihtoehdoksi kasteelle.

        jutun kysely tulokset

        Tuleeko meistä pakanakansa? vai olemmeko jo?

        Uskon kristinuskon Jumalaan

        2007 37%

        2011 27%

        En usko Jumalan olemassaoloon

        2007 11 %

        2011 21 %

        Lähde: Kirkon tutkimuskeskus 2012

        http://yle.fi/uutiset/nimiaiset_syrjayttavat_ristiaiset/6178568


      • Raamatun sanoma
        uutinen kirjoitti:

        uutiset

        Ajankohtainen kakkonen 12.6.2012 klo 17:49 | päivitetty 13.6.2012 klo 8:31

        Nimiäiset syrjäyttävät ristiäiset

        Nimiäiset ilman kristillisiä tunnusmerkkejä ovat yhä yleisempiä. Helsingissä jo puolet lapsista jää kastamatta, muissakin isoissa kaupungeissa suuntaus on sama. Uusi ilmiö on se, että monet uskonnottomia nimiäisiä järjestävät vanhemmat haluaisivat kuitenkin juhliin papin siunaamaan lapsensa.

        Koko maassa kastetaan 78 prosenttia lapsista, kun 35 vuotta sitten lukema oli 95 prosenttia. Nimiäiset ovat yleistyneet samaan tahtiin kirkosta eroamisen kanssa, koska eniten kirkosta lähtee juuri perheenperustamisiässä olevia nuoria. Nuorista miehistä kirkkoon kuuluu esimerkiksi Tampereella enää alle puolet.

        Hyvinkääläiset Nina ja Ville Lehto saivat esikoisensa Ukon huhtikuussa. Isä Villelle kastamattomuus oli itsesäänselvyys. Ville itse ei usko Jumalaan, eikä häntä ole kastettu, hänen perheessään ateismi kulkee jo toisessa polvessa. Sen sijaan Ukon äiti Nina mietti asiaa perinpohjin, muun muassa siksi että kuuluu itse kirkkoon.

        - Loppuraskaudesta tuli vähän sellainen tunne, että pitäisikö lapsi sittenkin kastaa. Päädyimme kuitenkin tähän nimenantojuhlaan. Lapsemme saa itse päättää näistä asioista, kun kasvaa.

        Lehdot ovat tyypillinen tapaus: isä ei kuulu kirkkoon mutta äiti kuuluu. Ennen vanhaan oli tapana taipua enemmistön mukana, mutta nyt suuntaus näyttää olevan kääntymässä. Yleisimmin kastamatta jättämistä perustellaan lapsen omalla valinnalla, tämän todistaa myös Helsingin seurakuntayhtymässä tehty kysely.
        Siunaus - kevytversio kasteesta?

        Nimiäisiin päädytään yhä useammin perheissä, joissa lapsen vanhemmista toinen tai molemmat kuuluvat kirkkoon. Silloin vanhemmat saattavat haluta uskonnottomiin nimenantojuhliinsa papin siunaamaan lapsen. Ville ja Nina Lehto eivät siunausta halunneet, heidän mielestään on valittava joko kaste tai nimiäiset, ei välimuotoa.

        Myös kirkko suhtautuu penseästi papin antamaan siunaukseen nimenantojuhlissa, onhan kaste evankelisluterilaisen kirkon sakramentti. Kirkko ei halua tehdä kasteesta kevytversiota. Piispainkokouksen pääsihteerin Jyri Komulaisen mukaan taustalla on kirkkojärjestys.

        - Evankelisluterilaisen kirkon pappi ei voi olla mukana sellaisessa toimituksessa, joka pyrkii korvaamaan kasteen. Lapsikaste on hyvin keskeinen osa luterilaista uskonkäsitystä.

        Haagan kirkkoherran Hannu Vapaavuoren mielestä ilmiö näkyy pappien arjessa. Helsingin kirkkoherrat keskustelivat aiheesta viime kuun kokouksessaan ja linja näyttäisi olevan pehmentymässä.

        Vapaavuoren mukaan seurakuntalaisten toiveita halutaan kuulla. Hän on uransa aikana törmännyt muutaman kerran vanhempiin, jotka ovat pyytäneet lapselleen siunausta, vaikka lasta ei kasteta evankelisluterilaiseen uskoon. Vapaavuori painottaa kuitenkin, ettei kirkko voi olla ohjelmatoimisto.

        - Luulen, että moni pappi pelkää sellaista tilannetta, että heistä ja siunaamisesta tulee ohjelmanumeroita osana nimiäistilaisuuden muuta ohjelmaa.

        Vapaavuoren mielestä siunaustilaisuus voidaan järjestää, mutta se pitää erottaa nimiäisjuhlista. Hän vertaa tilaisuutta vaikkapa asunnon siunaamiseen.

        - Siunaamista ei haluta keneltäkään kieltää, pieniä lapsia halutaan siunata, kuuluvatpa he kirkkoon tai eivät. Mutta nimiäiset ei ole se se paikka, jossa näin tehdään, koska nimiäiset ovat nimenomaan syntyneet vaihtoehdoksi kasteelle.

        jutun kysely tulokset

        Tuleeko meistä pakanakansa? vai olemmeko jo?

        Uskon kristinuskon Jumalaan

        2007 37%

        2011 27%

        En usko Jumalan olemassaoloon

        2007 11 %

        2011 21 %

        Lähde: Kirkon tutkimuskeskus 2012

        http://yle.fi/uutiset/nimiaiset_syrjayttavat_ristiaiset/6178568

        Jumalasta on se totuus.


    • Saatanan

      valtaistuimesta on kirjoitettu: ´Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka: Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.´ (Ilmestyskirja 2:12-13)

      Babylonian kuningas tulee taas kahdeksantena petona Eufratin varrelta, kuten myös nuo neljä riivaajaa sieltä vapautetaan ja joki kuivuu idästä tuleville kuninkaille. Nuo neljä ensimmäistä vuorta eli kuningasta Jumalan valtakuntaa sotivina ovat myös tässä nykyisessä Israelin vihollisuudessa jo tuoneet hedelmänsä esille ja ovat:

      Egypti, Syyria (Assyyria), Irak (Babylon, leijona kita, Nebukadnessar=kultainen pää), Irak (Persia, karhun jalat, hopeiset hartiat). Myös leopardilla on neljä päätä ja on merestä nousevan pedon olemus ja on voitu nähdä jo näiden noin kuudenkymmenen vuoden aikana huonot hedelmänsä ilman epäilystä, sillä hedelmistään puut tunnetaan.

      Mikä tulee olemaan muiden kymmenvaltioliittoon kuuluvien maiden nimilista nähdään lähitulevaisuudessa.

      Valitettavasti Suomessakin on paljon eksyttäjiä ja antikristillisen opin kannattajia ja syyttävät Jumalan pyhiä ja Jeesuksen opetuslapsia, sillä ovat valheen ja murhan isän palvelijoita. Ei eksytä.

      Jeesuksen Isä ja Jumala tahtoo parannusta ja hyvää.

      Noista riivajavalloista on kirjoitettu ja Hitlerin kirjat ovat ostetuimpia nimenomaan islam-maissa, joten ei eksytä, sillä hedelmistään puut tunnetaan:

      ´Kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufratvirtaan. Sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille. Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista. Ne ovat riivaajien henkiä, jotka tekevät ihmeitä. Ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heitä sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä. "Minä tulen kuin varas. Autuas se, joka valvoo ja pitää huolen vaatteistaan, ettei kulkisi rääsyissä, eikä hänen häpeätään nähtäisi!" Ne kokosivat heidät paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.

      Seitsemäs enkeli vuodatti maljansa ilmaan. Temppelistä ja valtaistuimelta lähti mahtava ääni, joka sanoi: "Se on tapahtunut." Tuli salamoita, ääniä ja ukkosenjylinää sekä valtava maanjäristys, niin ankara ja suuri, ettei sen vertaista ole ollut siitä asti kun ihmisiä on ollut maan päällä. Suuri kaupunki hajosi kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan. Kaikki saaret pakenivat, eikä vuoria enää ollut. Suuria rakeita, talentin painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle. Ihmiset pilkkasivat Jumalaa raevitsauksen tähden, sillä se oli tavattoman ankara.´

      (Ilmestyskirja 16:12-21)

    • ???

      Jesajasta

      Luku 13:3-23

      3. Herra päästää sinut rauhaan vaivastasi, tuskastasi ja siitä kovasta työstä, jota sinulla teetettiin. Sinä päivänä

      4. sinä virität tämän pilkkalaulun baabelin kuninkaasta ja sanot: Kuinka on sortajasta tullut loppu, tullut loppu raivosta.

      5. herra on murtanut jumalattomien sauvan, valtiaitten vitsan,

      6. joka raivossa löi kansoja, hakkasi lakkaamatta, vihassa vallitsi kansakuntia, vainosi säälimättä.

      7. Kaikki maa on saanut levon ja rauhan, he puhkeavat riemuun.

      8. Myös kypressit ja Libanonin setrit pitävät sinusta iloa: Sinun mentyäsi maata kukaan ei nouse meitä hakkaamaan.

      9. Tuonela alhaalla liikkuu sinun tähtesi, ottaakseen sinut vastaan, kun tulet. Se herättää haamut sinun tähtesi, kaikki maan johtomiehet, nostattaa valtaistuimiltaan kaikki kansojen kuninkaat.

      10. He kaikki lausuvat ja sanovat sinulle: Sinäkin olet riutunut kuten me, olet tullut kaltaiseksemme.

      11. Alas hautaan on vaipunut sinun komeutesi ja harppujesi helkytys. Sinun allasi ovat levitettyinä madotm toukat ovat peittonasi.

      12. Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!

      13. Sinä sanoit sydämessäsi: Minä nousen taivaaseen, Jumalan tähtiä ylemmä minä korotan istuimeni ja istun ilmestysvuorelle, KAUKAISEEN POHJOLAAN.

      14. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.

      15. Mutta sinut heitettiin alas hautaan, syvimpään kuiluun.

      16. Jotka sinut näkevät, katsovat pitkään, tarkastelevat sinua: Onko tämä se mies, joka järisytti maata, järkytti valtakuntia,

      17. teki maanpiiriä erämaaksi, hävitti sen kaupunkeja eikä päästänyt vankejaan kotiin?

      18. Kaikki kansojen kuninkaant lepäävät kunniassa, kukin kammiossaan,

      19. mutta sinä olet kaukana haudastasi, poisviskattuna kuin hylkyvesa, olet peittynyt surmattujen, miekalla lävistettyjen, kiviseen kuoppaan suistuneitten alle, olet kuin tallattu raato.

      20. Sinä et saa yhtyä heidän kanssaan haudassa. Sinähän olet hävittänyt maatasi, tappanut kansasi. Pahantekijöiden sukua ei ikinä enää mainita.

      21. Pankaa toimeen hänen lapsilleen verilöyly heidän isiensä pahojen tekojen tähden, etteivät he nousisi ottamaan omakseen maata ja täyttäisi maanpiiriä kaupungeilla.

      22. Minä nousen heitä vastaan, sanoo Herra Sebaot, ja hävitän Baabelilta nimen ja jäännöksen, suvun ja jälkeläiset. Näin sanoo Herra.

      23. Tuonenkurkien perinnöksi ja vesirämeeksi minä sen teen, lakaisen sen pois hävityksen luudalla, sanoo Herra Sebaot.

      mitä Jesaja tällä takoittaa

      • kun hävityksen

        kauhistus tulee ja pedon kuvaa kumartamattomat tapetaan ja pedon merkki tulee kaupankäyntiin, niin ymmärrät ketä tarkoittaa sillä hetkellä.

        Toki paha on jo tullut aikoinaan ja väkivallalla maan täyttänyt, niin että Jumalan täytyi vedenpaisumuksella ihmiset tuhota kahdeksaa lukuunottamatta.

        Henkivalta on sama ja Hitlerissäkin nähtiin juutalaisten osalla se sama henkivallan vaikutus ja samoin islam-maissa, jotka ovat tahtoneet Israelin tuhota jo monta kertaa sen sama henkivalta vaikuttaa.

        Tuo hävityksen kauhistus ja kahdeksas peto on se, josta kumarrettava kuvapatsas tehdään.


      • Lue Ilmestyskirjasta

        Babylonian osalta ja samoin 1. Mooseksen kirjasta.


    • onko suomi

      antikristuksen maa?

    • Jochanan (Ei kirj.)

      Mä oon joskus miettinyt, että onkohan mut valittu antikristuksex, kun on aina ollut niin vaikeeta muiden uskovien kanssa...

    • analyysiä

      veijoselta!

      tää on lainaus veijosen sivuilta

      "11. 9. 2003 kaksi vuorokautta ennen Anna Lindin murhaa kirjoitin varoitus "ulkoministeri tulisille hiilille". Helpoin ennaltatiedettävä oli isku 11. 3. 2004 keskellä seitsenvuotisjaksoa, kuten Madridissa iskettiin kuin jo Exodus 3.500 vuotta sitten.

      Tsunami. 26. 12. 2004 - 13 päivän aalto, mistä olin etukäteen kirjoittanut, että Suomenlahti on kortsu, joka antaa siemensä tänne eikä mitään Pietariin, asetella kortsua 27. 4. 2000. Ja että kun jotakin menee Pietariin niin antaja ei ole Jumala vaan ******* siittäen Saatanan pojan!

      Ja juuri 50-vuotispäivääni sitä ennustin! Tässä kaksikin ennaltatiedettyä päivää ja 13 päivän aallon päätepiste: Pietari. 8. 4. 2005 ja kolme kuukautta Pojan sikiämisestä syntyy Johannes Kastaja, vaikka paavi hautaansa. 8. 10. 2005 eikä tätäkään Aasian sika syntyy-varoitusta kukaan julkaissut vaikka tarjosin. Lappeenranta-ryhmään jopa sekunnilleen myöhään illalla Suomen aikaa kirjoitin ja vasta seuraavana päivänä tuli uutisiin Aasian suuri maanjäristys, 73.000 ihmistä upposi maan multiin.

      Venäjän presidentinvaalit voittanut Dimitri Medvedev sai onnittelut Suomen Tarja Haloselta. Halonen on Suomen kymmenes presidentti, ja kymmenes Moskovassa on myös Medvedev laskien alkaen Leninistä.

      Molemmissa maissa seuraavan presidentin tuloon liittyy dramatiikkaa, sillä pohjoisen petovaltion yhdestoista presidentti on viimeinen suuri Antikristus!

      Venäjän anti-ilmestyskirjan mukaan - kirjoitettu tai kuviteltu - tuleva peto on Suomen uusi Urho Kaleva Kekkonen.

      Seitsemäs johtaja tulee takaisinkin, ja koska on ilmeistä, että Kekkosta ei saada henkiin, uudeksi Kekkoseksi kelpuutetaan vaikkapa Matti Vanhanen onhan hänen poliittinen taustansa Keskusta kuten oli Kekkosella.

      Suomalaisenkin Raamatun mukaan seitsemäs johtaja tulee takaisinkin ja on myös yhdestoista. "

      huom.

      mistä olin etukäteen kirjoittanut, että Suomenlahti on kortsu, joka antaa siemensä tänne eikä mitään Pietariin Ja että kun jotakin menee Pietariin niin antaja ei ole Jumala vaan ******* siittäen Saatanan pojan!

      Molemmissa maissa seuraavan presidentin tuloon liittyy dramatiikkaa, sillä pohjoisen petovaltion yhdestoista presidentti on viimeinen suuri Antikristus!

    • onko antikristus???

      suomalainen???

      http://yle.fi/uutiset/suomi_tukee_palestiinalaisten_paasya_ykn_tarkkailijavaltioksi/6394897

      Suomi tukee palestiinalaisten pääsyä YK:n tarkkailijavaltioksi
      Aiemmin tuestaan palestiinalaisille ovat ilmoittaneet muun muassa Ranska, Tanska, Espanja, Sveitsi, Norja. Britannia on antanut ehdollisen tukensa.

      Suomi tukee palestiinalaisten pyrkimystä päästä YK:n tarkkailijavaltioksi. Asiasta päätettiin hallituksen ulko- ja turvallisuuspoliittisessa ministerivaliokunnassa.

      Hallituksen mukaan Suomi pitää kahden valtion mallin edistämistä ja Israelin ja palestiinalaisten välisten neuvottelujen aloittamista tärkeänä.

      - Rauhanprosessin pysähtyneisyys ja viimeaikaiset kehityskulut ovat tehneet tarpeelliseksi, että kansainvälinen yhteisö vahvistaa Palestiinan valtioperspektiiviä ja osoittaa tukea maltillisille, kahden valtion malliin ja neuvotteluihin sitoutuneille tahoille, sanotaan valtioneuvoston tiedotteessa.

      Suomi haluaisi, että EU-maat sopisivat YK:n yleiskokouksen äänestystä varten yhteisen kannan, mutta toisena vaihtoehtona on yhteisen kannan luominen Pohjoismaiden kesken.

      - Jos EU:n tai Pohjoismaiden yhteistä kantaa ei saavuteta, Suomi äänestää päätöslauselman puolesta edellyttäen, että päätöslauselma säilyy keskeisiltä osiltaan nykyisen kaltaisena, päätettiin ulko- ja turvallisuuspoliittisen ministerivaliokunnan kokouksessa.

      Suomi korostaa, ettei mahdollinen tarkkailijavaltion aseman puolesta äänestäminen tarkoita Palestiinan valtion tunnustamista. Tunnustaminen edellyttää Suomessa erillistä päätöstä.

      Palestiinalaisten pääsylle YK:n tarkkailijavaltioksi antoivat ennen Suomea tukevansa muun muassa Ranska, Tanska, Espanja, Sveitsi ja Norja. Britannia on antanut ehdollisen tukensa. Britannia on valmis tukemaan palestiinalaisten pyrkimystä, jos nämä lupaavat palata rauhanneuvotteluihin, eivätkä vaadi Israelin syyttämistä kansainvälisessä rikostuomioistuimessa ICC:ssä.

      Saksa ilmoitti sen sijaan, ettei se tue palestiinalaisten pyrkimystä. Venäjä aikoo äänestää palestiinalaisten puolesta.

      Palestiinalaisten uskotaan saavan tarkkailijavaltion asema huomisessa YK:n yleiskokouksessa. Palestiinalaiset ovat olleet vuodesta 1974 asti YK:n tarkkailijajärjestö.

    • ???

      yksi näky 22.7.2007 16:19

      Näin miten olin tuomioistuimen edessä ja seisoimme jossain tilassa, joko teltassa, tai huoneessa perätilassa vierekkäin jonkun henkilön kanssa, joka syytti minua ja vaati minua itselleen ja sen suun kautta puhui ******* suoraan.
      Sen tilan toisessa päässä oli valtaistuin ja sen vieressä seisoi Jeesus.
      Puolustin ja vetosin Jeesukseen ja Hän sanoi että ******* puhuu totta ja että elämässäni on syntiä ja minua alettiin viedä jonnekin ja siihen heräsin.
      Sanoma tässä oli, että ne pienet synnit on vaarallisia ja niistä se ******* meitä syyttää.

      Tämä vieressäni oleva henkilö oli vaalea ihoinen ja noin 30 vuotias ja oli ihan liikemiehen näköinen, mutta ärsyttävän itsevärma ja täysin viieä ja ******* puhui sen kautta suoraan, eli se oli joko ******* itse, tai se antikristus.

      • Jeesuksessa ei tule

        tehdä syntiä ja Jumalan armo tähän kasvattaa ja tarkoittaa pyhitystä. Omatunto voi syyttää ihan aiheesta tai sitten väärällä tavalla vastustaja syyttää sen kautta. Taivaassa iloitaan jokaisen parannuksesta eli mielenmuutoksesta Jumalan tahdon tuntemiseen ja tekemiseen.


    • Ilmestyskirjan

      mukaan antikristus on yksi ensimmäisestä viidestä Israelia vastaan sotineen valtakunnan johtaja: Egypti, Syyria (Assyyria), Irak (Babylon), Iran (Persia) tai Kreikka.

      Kyllä se Suomen tähän luetteloon järkkääminen on kyllä ihan yhtä mieletöntä kuin Israelin tai USA:n tai Vatikaanin tai muunkaan, jotka eivät näistä viidestä tule.

      Sadam -nimestä tulee se 666 heprean kirjaimilla 60 1 4 1 600. Ja on rakentanut Babyloniaa Eufratin varrelle ja verrannut itseään Nebukadnessariin, joka rakensi kumarrettavan kuvapatsaan ja leijona on Babylonian tunnus ja leijonan kita on Ilmestyskirjan merestä nousevalla pedolla ja meri tarkoittaan kansanjoukkoja ja Israelin vastustajat ja sen tuhoamista jo monesti pyrkineet ovat noita lähi-idän islam-maita ja siellä on se Jeesuksen kieltäminen Jumalan Poikana ja Herrana ja on nimenomaan sen antikristuksen tunnus ihan Raamatun opetuksen mukaan, samoin kumartaminen ja yhteiskunnallinen vaikuttaminen on nimenomaan tuossa islamissa ja Jerusalemin tahtovat "vapauttaa" juutalaisista kuten natsit samoin tahtoivat sitä lopullista ratkaisua.

      Aivan selvää on että islamista nousee antikristus ja Saddam Hussein on sodalla tuhottu ja miekanhaava on sen vertauskuva. Antikristus tulee nousemaan monien ihmeteltävänä ja sopii täysin hyvin tähän Jumalan profetian täyttymiseen kuvapatsaan pään mukaan, sillä erilainen on neljäsvaltakunta kuin toiset sillä aiemmin ja kolmaskin valtakunta oli yksi kansakunta, mutta tässä yhdistyy nuo neljä valtakuntaa ja kymmenen on kaikkiaan niissä, jotka hyökkäävät Israelin Jerusalemiin ja on Jumalan silmäterä ja Israelin Herran Yeshuan kaupunki.

      Hävityksen kauhistuksen eli sen Ilmestyskirjan kumarrettavan kuvapatsaan tuo antikristus sinne pyhälle paikalle, ja syyttää juutalaisia ja kristittyjä, eli Israelia ja USA:ta ja katollista kirkkoa ja kaikkia pyhiä ja islamistit tekevät juuri tätä ja pyrkivät omaansa ajamaa kaikkialla, mutta tietysti kun ei ole enemmistöä niin eivät voi shariaa Suomessakaan esittää, muttoin se olisi selviö kuten nähdään noissa islamin uskonnollisissa maissa kuten Iranissa ja Pakistanissa ja muissa maissa joissa aseineen pyrkivät valtaa saamaan ja terrorisoivat myös juutalaisia ja kristittyjä jihadissaan.

      Ei eksytä valhesyytöksiin eikä mielettömiin esityksiin antikristuksesta.

      • 16+12

        Antikristuksia on tullut ja tulee.
        Samoin vääriä profeettoja.
        666 saattaa saada useamman ihmisen nimestä riippuen millä kielellä vääntää.
        Paavi ja Fredrik II nimittelivät toisiaan antikristuksiksi.
        Samoin on varmaan ollut eri aikoina.
        Silloin kun on maailman johtavimmilla paikoilla, on helpompi siihen viitata.
        Mutta luku666 viittaa ihmisen nimeen.

        Saatiinhan paavin virkatehtävästä lukuarvo 666.
        Samoin on eräs suomal.politikko, jonka nimestä saa ihan roomalaisin kirjaimin laskettuna tasan 666. Edes keisari Neron nimestä en sitä onnistunut laskemaan.
        Mahtaako olla menossa EU tehtäviin vaaleissa.

        Spekuloimalla kaikki on mahdollista. Jos veikataan vaikka että AK nousee jostain 1-5. valtakunnasta, niin tällä hetkellä mehän kuulumme EU:n, johon myös 5. ja 6. kuuluu. Vaikkei 6. lasketakkaan. Samoin emme tiedä muita kytköksiä. Kuka on syntynyt missäkin ja ketkä ovat heidän vanhempiaan. En tiedä onko väliä mihin sukuun on syntynyt, kunhan on oksastettu Jeesukseen. Silloin olemme Hänen poikiaan ja tyttäriään eikä AK:n poikia ja tyttäriä. Ketä palvelemme!
        Samoin nämä Kreiikka kytkökset voivat vaikuttaa meihin ja meidän talouteen.


    • Ei uskota valheen

      isää sillä tahtoo meitä kaikkia varmaan syyttää antikristuksiksi jos tahdomme Jeesukseen turvata sillä siten pyrkii eksyttämään pois Jumalaan ja Jeesukseen turvaamasta. Tietysti yksin Jeesuksessa on se hyvä Jumalan valtakunta ja sitäkös valheen isä vihaa ja monien uskontojen kautta pyrkii tuomaan toisia nimiä kuten Muhamedia pelastustieksi. Varotaan antikristuksia jotka kieltää Jeesuksen Herrauden ja sen että Jeesus on ainoa Jumalan Poika ja sovittanut syntimme Jerusalemissa ja noussut Isän oikealle kuolleiasta ihan lihan ja veren ominaisuudessa. toki on kirkastettu nyt Isän oikealla ollut jo noin kaksi vuosituhatta, joten ei eksytä, Pyhä Henki on keskuudessamme kirkastamassa Jeesusta Pelastajanamme.

    • töööt
    • KTS (Ei kirj.)
    • Tärkeää sitoutua

      Raamatun ilmoitukseen antikristuksesta ja jos tahtoo Yeshuan opetuslapseuteen myös kaikesta muusta hyvästä totuudellisesta samoin. Ei asioista tule tehdä suotta vaikeampia tai mahdottomimpia kuin ovat. Tietysti jokainen ihminen kilvoittelee Jumalan valtakunnassa myös sen mukaan kuin hyväksi näkee ja samoin voi eksyä antikristilliseen jos ei valvo omaa itseään Raamatun ja Jumalan Hengen armon totuudellisessa opissa Jeesuksessa. Mitään muuta perustusta ei kukaan voi asettaa kestävänä kuin Jeesus. Kuoleman jälkeen nähdään se, miten on itsekukin rakentanut, toki Jumalan antaman kautta voimme sitä jo eläessämme ymmärtää sen mukaan kuin on suotu Jeesuksessa.

    • maalaisjuntti vain

      "Minulla on sellainen intuitiivinen aavistus, ollut jo kauan, että Antikristus on suomalainen."

      Esko Aho?

      • Oletko sinä

        Muhamedin seuraaja? Varmasti ainakin Jeesukseen loukkaantunut ilman syytä vaikka toki syitä keksii ihminen helposti kun tahtoo loukkantua valheen hengen eksyttämänä ja pysyä myös siinä. Jokaiselle armoa tarjotaan ja autuaat se vastaanottaa myös.


    • Autuaat kaikki

      jotka eivät eksy antikristuksen hengen ominaisuuteen eli kieltää Jeesus Jumalan Poikana ja Herrana ja Jumalana, toki Poikana vaikka Isän näkivät apostolinsa myös Pojassa, kuten Herra Jeesus itse opetti, joten ei eksytä.

      Janoa Jeesuksen nimessä vanhurskautta ja pyhity totuudessa, ja on annettu Raamatun pyhissä kirjoituksissa ja antikristus on se miekanhaavasta (sodalla tuhottu) paraneva ja noiden kymmenen valtakunnan johtoon nouseva jotka sotivat Israelin Jerusalemia vastaan ja sinne sen kumarrettavan kuvapatsaan vievät ja Saddam sopii siihen Irakin presidenttinä, ja kansat ihmettelevät kun nousee ikäänkuin kuolleista, sillä ei ole Saddam lainkaan välttämättä lainkaan kuollut vaan on valheen ja murhan isän kavala juoni ja näin saada se suuri dramaattinen ylösnouseminen kahdeksannelle pedolleen eli antikristukselle ja on Babylonian kuningas eli leijonan kita ja se portto on tietysti Babylonian kaupunki Eufratin varrella.

      Valitettavasti mielettömiä valheselityksiä ovat kristityt keksineet toisiaan syyttäen ja näinhän on kirjoitettukin uskovien keskinäisestä vihasta ja pilkkopimeyden ajasta ja Laodikean penseys se mahdollistaa kun sielulliset kristityt vihaavat toisiaan ja syyttävät kovasti jopa antikristuksiksi vaikka Jeesus opetti keskinäisestä rakkaudesta ja sen olevan merkkinä Pyhän Hengen rakkaudesta, ja tietysti onkin niillä, jotka valvovat ja rukoilevat ja eivät rakasta mammonaa ja maailmaa ja lihan mielen huonoa helli kivisydämissään, joten ei eksytä vaan tehdään parannusta itsekukin sen Jumalan armon mukaan mikä Jeesuksen veressä ja veden ja Hengen kautta tarjotaan Jumalan valtakunnassa.

      Pois penseys Jeesuksen pyhiltä ja tilalle palava rakkaus Jeesusta ja jokaista häneen uskovaa kohtaan, niin myös maailma saa sen todistuksen Jumalan totuuden kaupungin kautta Suomessa ja kaikkialla maailmassa.

      • KTS (Ei kirj.)

        Me emme tietenkään mene tämän edellisen puolkajahtaneen eksyttäjän ansoihin ja ala uskomaan jonkin Saddamin nousevan haudastaan.

        Me olemme kunnon evankelis-luterilaisia kristittyjä, seuraamme perinteistä, turvallista kristillistä linjaa emmekä lankea näiden nykyajan massikoiden tyhjänpäiväisiiin kotkotuksiin.

        Ei eksytä!

        HYVÄ!


      • Lakkaa valheista
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Me emme tietenkään mene tämän edellisen puolkajahtaneen eksyttäjän ansoihin ja ala uskomaan jonkin Saddamin nousevan haudastaan.

        Me olemme kunnon evankelis-luterilaisia kristittyjä, seuraamme perinteistä, turvallista kristillistä linjaa emmekä lankea näiden nykyajan massikoiden tyhjänpäiväisiiin kotkotuksiin.

        Ei eksytä!

        HYVÄ!

        sillä en ole kirjoittanut Saddamin nousevan haudasta vaan on mahdollista ettei Saddam ole lainkaan kuollut ja elää vain odottaessaan sitä hetkeä että tulee takaisin koko islam-maiden johtajaksi monien ihmetellessä tätä Babylonian kuningas Nebukadnessarin uudelleennousemista ja sinne Jerusalemiin hyökkäävät nuo kymmenen kansakuntaa Israelia vastaan ja asettavat sen kumarrettavan kuvapatsaan ja ne tapetaan jotka eivät kummarra kuten on edeltä kerrottu Ilmestyskirjan profetiassa ja on hävityksen kauhistus tämä pyhällä paikalla siten.

        Pahalle annetaan koko maan päällä valta tuoda se pedon merkki ja nähdään tässä yhdentyneessä bisnesmaailmassa jo tämä selvästi.

        KTS voisit jo keskustella asiallisesti näistä Raamatun ilmoituksista ellei se henki sinussa sitä estä tyystin.


      • KTS (Ei kirj.)
        Lakkaa valheista kirjoitti:

        sillä en ole kirjoittanut Saddamin nousevan haudasta vaan on mahdollista ettei Saddam ole lainkaan kuollut ja elää vain odottaessaan sitä hetkeä että tulee takaisin koko islam-maiden johtajaksi monien ihmetellessä tätä Babylonian kuningas Nebukadnessarin uudelleennousemista ja sinne Jerusalemiin hyökkäävät nuo kymmenen kansakuntaa Israelia vastaan ja asettavat sen kumarrettavan kuvapatsaan ja ne tapetaan jotka eivät kummarra kuten on edeltä kerrottu Ilmestyskirjan profetiassa ja on hävityksen kauhistus tämä pyhällä paikalla siten.

        Pahalle annetaan koko maan päällä valta tuoda se pedon merkki ja nähdään tässä yhdentyneessä bisnesmaailmassa jo tämä selvästi.

        KTS voisit jo keskustella asiallisesti näistä Raamatun ilmoituksista ellei se henki sinussa sitä estä tyystin.

        Me emme tietenkään mene tämän edellisen puolkajahtaneen eksyttäjän ansoihin ja ala uskomaan jonkin Saddamin saavan minkäänlaista kannatusta, vaikka nousisikin haudastaan. Häntä koskaan kannattaneet edes kaikki irakilaiset.

        Me olemme kunnon evankelis-luterilaisia kristittyjä, seuraamme perinteistä, turvallista kristillistä linjaa emmekä lankea näiden nykyajan massikoiden tyhjänpäiväisiiin kotkotuksiin.

        Ei eksytä!

        HYVÄ!


      • Voimme ymmärtää
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Me emme tietenkään mene tämän edellisen puolkajahtaneen eksyttäjän ansoihin ja ala uskomaan jonkin Saddamin saavan minkäänlaista kannatusta, vaikka nousisikin haudastaan. Häntä koskaan kannattaneet edes kaikki irakilaiset.

        Me olemme kunnon evankelis-luterilaisia kristittyjä, seuraamme perinteistä, turvallista kristillistä linjaa emmekä lankea näiden nykyajan massikoiden tyhjänpäiväisiiin kotkotuksiin.

        Ei eksytä!

        HYVÄ!

        KTS:n olevankin ihan Lutherin linjalla tässä juutalaisuus asiassa.


    • Ei eksytä

      valheen ja murhan isän tuotoksiin, sillä Ilmestyskirjan seitsemän vuorta ovat seitsemän kuningasta ja antikristus tulee viiedstä ensimmäisestä ja ovat Egypti, Syyria (Assyyria), Irak (Babylon), Iran (Persia) ja Kreikka (Konstantinapoli=Istanbul, Turkki?).

      Näistä tulee kahdeksas peto eli antikristus Ilmestyskirjassa, joten ei eksytä. Seitsemäs peto on kymmenvaltioliitto, joka sotii Israelin Jerusalemia vastaan kuten nähdään YK:ssa näitä rauhaanpakottamisia tehtävän sillä kansat nousevat Israelin Jerusalemia ja on myös Jumalan eli Jeesuksen silmäterä Jerusalem.

      Pysytään tiukasti Raamatun ilmoituksessa ihan moninaisessa hyvässä, eikä eksytä valhetulkintoihin. Vihollisen henget syyttävät nimenomaan petollisesti Israeila ja juutalaisia ja katollista kirkkoa ja USA ja Jeesukseen uskovia ja Raamatun profetioita esilläpitäviä on sitä Iisebelin henkeä joka Baalin pappeja oli paljon palkannut.

      Islamissa kielletään Jeesus Jumalan poikana ja soditaan Israelia vastaan, kuten on nähty selvästi 1948 ja 1967 ja 1973 ja sama henkivalta vaikuttaa valheen ja murhan isän toimesta sitä antisemitismiä kuten Hitlerin natsisaksassa ikään, joten ei eksytä. Hedelmistään puut tunnettaan ja Jeesus on oman pyhän nimensä tähden koonnut valitun kansansa valittuun maahansa ja Jerusalem on Suuren Kuninkaan eli Yeshuan kaupunki, amen, hallelujah!

      Vastustetaan pahaa valheen isää sillä vihaa totuutta ja Jeesusta ja opetuslapsiaan ja pyhiään.

      • KTS (Ei kirj.)

        Me emme tietenkään mene tämän edellisen puolkajahtaneen eksyttäjän ansoihin sillä onhan käsillä se, kuinka hänen ihannoimansa juutalaisuus ei tunnusta Kristusta Jumalaksi eikä syntien sovittajaksi..

        Me olemme kunnon evankelis-luterilaisia kristittyjä, seuraamme perinteistä, turvallista kristillistä linjaa emmekä lankea näiden nykyajan massikoiden tyhjänpäiväisiiin kotkotuksiin.

        Ei eksytä!

        HYVÄ!


      • Taas valehtelee
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Me emme tietenkään mene tämän edellisen puolkajahtaneen eksyttäjän ansoihin sillä onhan käsillä se, kuinka hänen ihannoimansa juutalaisuus ei tunnusta Kristusta Jumalaksi eikä syntien sovittajaksi..

        Me olemme kunnon evankelis-luterilaisia kristittyjä, seuraamme perinteistä, turvallista kristillistä linjaa emmekä lankea näiden nykyajan massikoiden tyhjänpäiväisiiin kotkotuksiin.

        Ei eksytä!

        HYVÄ!

        KTS, sillä nimenomaan Isän Jumalan juutalaisuus Jeesuksessa tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi ja Jumalaksi ja samoin Jeesus on verellään sovittanut syntimme ja kaikkien ihmisten synnit.

        Ei uskota KTS:n valhetodistuksia, sillä ovat pöyhkeyttä valheineen.

        Rukoillaan toki näiden valheen levittäinkin puolesta, että voisivat tehdä parannuksen ja lakata laittomuudesta eli synnistä eli valheista, ja samoin myös salakavalasta antisemitismistä.


    • Jochanan Buchanan

      Kyllä Antti on ihan suomalainen.

    • varma asiasta

      "ollut jo kauan, että Antikristus on suomalainen."

      Jouko Piho?

      Hänhän pyrkii valtaan ja johtajuuteen. kansallsisosialismin aineksia.

    • Raamatun kirjoitus

      selvästi osoittaa että Eufratin varren Babylon on se portto ja sen kuningas on antikristus, joka saa sen islam-maiden johtajuuden, ja neljä ensimmäistä vuorta eli kuningasta ovat Egypti ja Syyria (Assyyria) ja Irak (Babylon) ja Iran (Persia).

      Danielissa selvästi se neljäs valtakunta on kymmenen valtakunnan joukko, joka on erilainen kuin edelliset sillä on noiden yhteinen sotahanke Israelia ja Jerusalemia vastaan. Tämä valtioiden yhteissotiminen nähdään helposti Israelin itsenäistymisen jälkeen 1948 ja on Israelin ja juutalaisten tuhoamispyrkimystä.

      Tuollaiset aloituksen ovat täyttä valheellista mielettömyyttä. Suomi ei ole uhkaamassa mitenkään Israelin Jerusalem tai muutenkaan juutalaisia, kuten jokainen voi helposti ymmärtää.

      Suomesta tulee kyllä Isrealille ja juutalaisille hyvää rukous- ja muutenkin tukea ja Jeesuksen nimessä saamme lohduttaa juutalaisia Jumalan kansana ja Jerusalemin hallitsijana, vaikka lopulta myös Ilmestyskirjan tapahtumat tulevat myös täyttymään.

      Näemme, että pakanakansat eivät tue Israelia edes suurlähetystöjä Jerusalemissa pitämällä, sillä mielensä ovat sitoutuneet tässä asiassa tämän maailman pimeyden herran mukaan.

      Rukoillaan ja valvotaan kaikkien pyhien ja Israelin puolesta sillä elämä kuolleista tuo myös sen hyvä iankaikkisen evankeliumin Jumalalta noiden 144 000 kautta ajalallaan ja kaksi säkkipukuista Jerusalemissa.

      Janotaan Jumalan profetioiden ymmärtämistä ja totuudellisia tulkintoja vaikka vastustajia on paljon ja kristikunta valitettavasti kovinkin hajaantunut ja myös keskinäistä rakkautta olisi vähän.

    • -jarmo-

      Nimi antikristus on väärä tapa lähestyä lopunajan konkreettista tapahtumaketjua. Nimenä antikristus ei ole lopunajassa olevaa henkilöä... Lopunajan henkilöitymät ilmestyskirjan mukaan ovat PETO ja VÄÄRÄ PROFEETTA. He ovat kaksistaan ainoat henkilöt, joista puhutaan fyysisinä hahmoina, jotka heitetään kadotukseen. Heistä ilmoitetaan myös ilmestyskirjan lopussa erikseen että heidät heitettiin tuliseen järveen saatanan kanssa. ne ovat siis kaksi henkilöä, joiden henkilöllisyys ei ole vielä selvillä. Esimerkiksi väärä profeetta aloittaa toimintansa vasta myöhemmin, kuin peto, joka on jo ilmestynyt.

      Raamattu kertoo heillä olevan sama henki ja sama voima. Saatanan voima.. henkilöllisyys elävänä ihmisenä.

    • pysytäänpäs totuudes

      Ei se oo suomalainen. Kyllä sen pitää olla amerikkalainen. Ameriikassa on kaikki suurta, eksytyskin.

    • Islam on eksytyksenä

      valtava ja yli miljardi ihmistä seuraa Muhamedia joka tappoi joukkoineen satoja juutalaisia ja hedelmät kertovat puun laadun lahjomattomasti.

      Islamissa myös Jeesus kielletään Jumalan Poikana ja syntien Sovittajana ja ihmisten Pelastajana ja ainoana nimenä sen Jumalan valtakunnan ja vanhurskauden suhteen, joten selvästi islam Muhamedin korottamisessa on kristillisyyttä ja Jumalan valtakunnan todellisuutta vastaan eli antikristillistä.

      Samoin viha juutalaisia kohtaan on valheen ja murhan isästä kuten natsien ja islmain terrorismin ja myös nuo kansakunnat ovat Israelin tahtoneet tuhota jo monesti ja Israel tahtoo elää rauhasssa. Jos kuka ei tätä tunnusta ja ymmärrä, on valheisiin mielistynyt.

      Antikristus kymmenen valtakunnan voimalla ja suurella sotaväellä ja tuella hyökkää Jerusalemiiin ja tämä on se väkevä eksytys kun kumarrettava kuvapatsas pystytään antikristuksesta eli miekanhaavasta (sodan vaikutus) paranevasta pedosta ja sopii Saddam Husseiniin kaikki tämä täysin Nebukadnessarin seuraajana, sillä nimenomaan tämä Babylonian kuningas hyökkäsi Israelin Jerusalemiin.

      Valitettavasti paljon en eksyttäjiä ja vääriä profeettoja syyttäen Israelia ja vatikaania ja USA:ta ja Suomea ja muita kristillisiä maita kaikesta mahdollisesta ja toki paljon onkin mammonan rakkautta ja pahaa, mutta se antikristillinen oppi ja viha Jeesusta ja Israelia kohtaan on islamin miekan voimassa kuten nähdään jihadistaan ja noista mielettömistä itsemurhaiskuista ja lupauksista paratiisipaikoista ja tämä on noin väkevää eksytystä, jotta uskovat pimeyden valheet ja murhan teoista tulevan sen hyvän paratiisiosan, ja Muhamed oli myös murhajoukon johtaja, joten älkää eksykö. Hedelmistään puut tunnetaan.

      Jeesus ja opetuslapsensa eivät miekkaan tartu, muutoin kuin totuuden sanan ja Jumalan Hengen voimassa että kuulijansa pelastuisivat valheista ja islamista samoin ja kaikesta epäuskosta ja maailmanrakkaudesta ja vihasta ja valheista ja haureuksistaan samoin. Herra Jeesus on Pyhä, ollaan pyhät Jeesuksessa.

    • 6969
    • Varotaan vääriä

      profeettoja, jotka tuovat esiin vääriä profetioita ja näin myös tahtovat eksyttää monia suomalaisia mahdollisiin valheen isän petollisiin syytöksiin sillä näinkin toimii se tämän maailman pimeyden ruhtinas.

      Yhtä hyvin aloituksessa väitetään voisi joku väittää vaikka mitä muuta maata tahansa tuohon Suomen paikalle, kun antikristuksella tarkoitetaan sitä Babylonian kuningasta joka paranee miekanhaavasta ja se kumarrettava kuvapatsaansa tehdään kumarrettavaksi Jerusalemiin ajallaan.

      Valitettavan helposti valheen isä pystyy myös Raamatun valhellisilla tulkinnoilla saamaan monet palvelemasta Herraa Jeesusta, kun keksii valheellisia syytöksiä ja niitä levittää myös niiden keskuudessa jotka Jeesukseen tahtovat turvata ja nimessään kiittää Isää Jumalaa, joten ei eksytä valheisiin ja moninaisia tulkintoja on paljonkin monesta Raamattuun liittyvässä ja tähän Jeesuksen toiseen tulemiseensa samoin.

      Isä tahtoo että häneen turvaamalla voimme totuuden erottaa valheista ja valheet totuudesta ja siksi on Raamatun pyhät kirjoitukset ja Jumalan Henki opettajana ja siunaajana kaikessa hyvässä hedelmässä ja armona saaduissa asioissa.

      Monesti saamme myös parannusta tehdä vääristä tulkinnoista sillä moninaista tulkintaa on paljonkin, ja autuaat tutkii ja myöntävät myös vajavaisuutensa ja erehtyväisyytensä mutta ylpeimät eivät sitä pysty eikä tahdo tehdä ainakaan julkisesti, sillä nähdään heikkoutena vaikka selvästi on opetettu Paavalin toimesta nämä ja myös se, ettei edes itseään Paavali pitänyt erehtymättömänä, joten ei eksytä valheelliseen erehtymättömyyteen kuten fariseukset Jeesusta syyttäessään ja samoin seuraajiansa, sillä nykyäänkin on paljon erilaisia näkemyksiä ja ristiriitaisi myös, joten ei Jumalasta voi olla kuin totuus ja valheet pahasta.

      Iloitaan aina Israelin Herraassa Jeesuksessa ja janotaan ja pyhitytään totuudessa.

    • Itse eksyneet

      nimenomaan syyttävät Jeesuksessa pysyviä ja totuutta rakastavia ja samoin tuodaan valheellisia profetioita ja tulkintoja myös Raamatun teksteistä. Jeesus tahtoo pelastaa jokaisen ja jaksaa myös meitä erehtyväisiä ymmärtää ja pyhittää totuudessa, joten ei langeta farisealaiseen ansaan näissä pyhien kirjoitusten ja profetioiden valhetulkinnoissa.

      Antikristus on se miekanhaavasta parantuvat kahdeksas peto ja yksi noista ensimäisestä viiden maan hallitsijasta: Epypti, Syyria, Irak, Iran ja Kreikka.

      Näistä neljä on nimenomaan nykyisten Israelin vihollisten ja islamin vaikuksen alaisia ja sotineet jo Israelia vastaan vaikka Iran sitä julistaa julkisesti ja tahtoo myös ydinasetta vaikka valheellisesti väittää muuta. Syynä lienee se että Israel pystyy uhkaamaan noita kymmentä kansakuntaa noilla ydinaseilla jos ja kun hyökkääävät tulevassa suursodassa Israelin Jerusalemiin ja myös pyrkivät sen kokonaan tuhoamaan kuten nähdään tässä lähihistoriassa ja myös entisissä sillä henkivallat eivät ole muuttuneet eikä Jumalan tuomiot vielä tulleet ja tämän tietävät nuo henkivallat ja siksi aikansa alkaa käydä vähiin.

      Turvataan Jeesukseen kun tahdomme varmaa hyvää suojaa Jumalalta eikä muuta nimeä olekaan annettu missä voisimme pelastua valheilta ja syytöksiltä ja kaikesta pahasta ja synnestiämme. Synnin palkka on kuolema ja Jeesuksessa on syntien anteeksiantamus ja hengellinen hyvä elämä, kiitos Isälle Jeesuksen nimessä.

      • 7+10

        Miksi se antikristus ei voi olla 7.


    • Kymmenen vuotta

      Tämä nimimerkki Luciferuksen aloittama viestiketju täyttää kohta 10 vuotta. Nykyään sitä näyttävät pitävän hengissä lähinnä uskovat kirjoittajat yhdessä jokapaikan vitsinikkarien kanssa. Jos teillä uskovaiset on jotain asiaa kansalle niin vaivautukaa sen verran että aloittakaa uusia ketjuja. Tämä joutaisi jo unholaan.

    • Tervetuloa joukkoon!

      Eiköhän vihollinen ole varustanut joka maailmanajan antikristuksilla, koska ei tiedä mikä on se viimeinen aika. Näin sillä on oma mies kaikkina aikoina valmiina kun Kristus noutaa omansa ensin pois. Nyt näyttäisi olevan yllättäen USAssakin antikristuksen hengellä varustettu johtaja, joka on ajanut maan talouden alas, ja ajaa just siruttamista ja on rakennuttanut maan täyteen keskitysleireijä ja giljotiineja.
      Mutta kun me näemme kaiken tämän tapahtuvan, me nostamme päämme, sillä tiedämme että Jeesus on jo matkalla takaisin!

      • KTS (Ei kirj.)

    • ???

      ???

    • iltalehdestä

      http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014041718222530_fd.shtml

      Maailma on polvillaan Suomen homopostimerkkien edessä

      Torstai 17.4.2014 klo 10.46

      Itella kertoi tiistaina julkaisevansa syksyllä homoaiheisia Tom of Finland -postimerkkejä. Uutinen on herättänyt suurta mielenkiintoa ympäri maailmaa.

      Kuvataiteilija ja homoikoni Tom of Finlandin eli Touko Laaksosen piirroksista tehdyt postimerkit ovat sulattaneet sydämet ulkomaita myöten.

      Postimerkkejä ovat esitelleet muun muassa Iso-Britannian yleisradioyhtiö BBC, brittiläinen Guardian sekä yhdysvaltalaiset lehdet Time, Huffington Post ja Washington Post.

      The Huffington Post -lehti aloittaa juttunsa uusista merkeistä värikkäästi.

      - Mikä tuo on? Kirjettäsi koristaa nokkava miespari, komeat pakarat ja viiksekkäät kasvot kurkistavat lihaksikkaiden jalkojen välistä. Nehän ovat uudet suomalaiset postimerkit.

      Brittiläinen muotilehti Dazed & Confused harmittelee, että Iso-Britanniassa homoaiheiset postimerkit olisivat nykyään vielä liian rohkeita.

      Yhdysvaltalaisen Washington Post -lehden mukaan suomalaiset voivat olla uusien postimerkkiensä ansiosta ylpeitä pienestä palasta homoeroottista taidetta.

      Itellan kehitysjohtaja Markku Penttisen mukaan palautetta postimerkeistä on tullut sekä puolesta että vastaan.

      - Suoraa palautetta on tullut yllättävän vähän. Enemmän keskustelua käydään mediassa ja keskustelupalstoilla, Penttinen kertoo.

      Postimerkkien saama kansainvälinen huomio on Penttisen mukaan positiivinen yllätys. Suosio on ollut laajempaa ja kansainvälisempää, mitä Itella osasi osottaa.

      - Mielenkiintoa postimerkkeihin alkaa olla lähes joka mantereelta. Muun muassa Australiasta ja Intiasta on jo kyselty ennakkotilausmahdollisuuksista. Myös Ruotsista on tullut paljon kiinnostusta ja heidän valtamediat ovat ottaneet asian hyvin esiin.

      Postimerkit eivät ole saaneet ainoastaan kehuja. Adressit.com -sivustolla kerätään adressia Tom of Finland -postimerkkien julkaisun estämiseksi.

      - Emme halua, että Suomea edustetaan kotimaan ja ulkomaan lähetyksissä homoeroottisilla aiheilla, kerrotaan adressin kuvauksessa.

      Adressin on allekirjoittanut tähän mennessä reilu 1300 ihmistä.

      Itellan Penttinen ei ole huolissaan adressista.

    • suomi antkristuksen

      maa Kirjoitettu on Saatanasta: Taivaaseen sinä halusit nousta ja valmistit itsellesi valtaistuimen PERIMMÄISEEN POHJOLAAN. Perimmäinen pohjola suoraan Jerusalemista katsottuna on ikävä kyllä SUOMI. Suomi on toiminut EU:n palvelijana ja vetojuhtana aivan etupäässä. Maamme Arkkipiispat huutavat liittoa Katolisen iljetyksen kanssa. Suomi on Julistanut itsensä Antikristuksen maaksi ja juhlii Antikristusta joka 24.12. Enään ei julisteta Jeesusta Kristusta, vaan Joulun Lasta, eli Juliaanuksen Lasta, sillä Joulu-sana tulee juuri Juliaanuksesta. Pappimme ovat kilvan siunaamassa ja pyhittämässä kapakoita ja huorataloja suitsukkeillaan ja rukoussaatoillaan. Maassamme on riidan- ja paheksunnan ja vallan ja himojen henkien tyyssija. Seurakuntien tilaisuudet ovat juorupesiä ja toisten haukkumiskoteja. Eripuraisuus niin kutsuttujen Kristittyjen keskuudessa on maassamme kaikista voimakkainta suhteessa muihin maihin. Näin ikävä kyllä on ja jos näin yhä jatkuu tulee maamme olemaan ensinmäisten joukossa jotka hyökkäävät
      Israeliin, sillä meidän hallituksellammehan on erittäin vihamielinen ja halveksuttava suhtautuminen Israeliin, mutta kannattavat ja tukevat innolla kaikkia Israelia vastustavia valtioitas.
      Melkoinen ihme ja muodonmuutos täytyisi täällä tapahtua, mutta uskomattomalta se tuntuu, kun ei edes ne jotka sanovat olevansa Kristuksessa pysty elämään edes lievässä sovussa toisten ja ulkopuolella olevien kanssa.

      • Jesajasta:

        14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
        14:13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
        14:14 Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
        14:15 Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.


      • rukous tärkeintä apu

        "Seurakuntien tilaisuudet ovat juorupesiä ja toisten haukkumiskoteja."

        Ikävää , että tottakin, mutta luonnollinen reaktio ihmisten ahdistuksesta on kertoa "lähimmilleen" srk:n tilaisuuksissa ongelmistaan. Yhteiseen rukoukseen rukousaiheeksi on hyvä tuoda kaikki omat eksyneet lampaat, mutta eihät nämä lampaat siitä pidä, vaan vuotoa tapahtuu "juoruamisissa".

        Vaaditaan tänä päivänä suunnatonta ymmärrystä ja kestävyyttä ruouksissa ilman paheksuntaa, kun läheisten edesottamukset - jälkeläiset ja yhä useammin jo eläkeläiset - kun heidän teot ja humaltuminen järkyttävät. Vaikka nämä ymmärtävät avuntarpeensa, eivät pidä "holhoamisesta".


      • Ilmestys nyt
        Jesajasta: kirjoitti:

        14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
        14:13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
        14:14 Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
        14:15 Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.

        Englannin kielisessä Raamatussa kointähti, aamutähti ja Lucifer on synonyymejä.
        Ilmestyskirjassa Jeesuksesta puhutaan "kirkkaana aamutähtenä".

        Minulla oli kointähti sydämessäni, mutta se varastettiin ja menetin jatkuvan profetoimisen armolahjan. ("se kel onni on sen kätkeköön") Saan sen kuitenkin vielä takaisin, mutta en meinaa profetoida edes itselleni, vaan tehdä kuten Jumala haluaa. Tämä saamani kointähti on nyt islaminuskoisella somalilla.

        Olen niitä jotka ovat laskeutuneet alas, viety Tuonelaan aiemmin, jääneet sinne majoille halustaan ja nyt nousseet Tuonelasta sielusopimuksella tekemään keskeytynyttä palvelustyötä maanpäälle.

        www.youtube.com/watch?v=IDIB8ED-alo


    • Säkkipukuiset ja sen opetuslapset, antikristus...kaikki Suomesta?

      Kohta jo puolet apokalypsinäytelmän porukasta on värvätty tästä piskuisesta maasta?

      Jäitä hattuun jo.

    • onkosuomi

      valittu maa???

    • Raamatussa.totuus

      Jokainen suomalainen, joka ei tunnusta Jeesusta Herraksi, on antikristus.

    • ojhgf

      Ei mikään ihme, jos antikristus tulisikin Suomesta, sillä täällä on selvästi seurakunnissa ja uskovaisten keskuudessa väkevää antikristuksen odotusta.

    • erttkkl

      Antikristus on muhamettilainen! Yrittävät kovast käännyttäää sumaliset musimeiksi esimerkiksi keskustelupalstoilla! Toivottavasti eivät onnistu mitenkään, sillä Jeesusu antaa voittopalkinnon vain hänelle uskollisille!

      Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä bain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!

      • KTS--

        Uusi Testamentti tarkoittaa niillä, jotka eivät tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi JUUTALAISIA!
        Islamilaisia ei ollut silloin vielä olemassakaan.
        TÖKS! TÖKS! TÖKS! TÖKS! TÖKS! TÖKS! TÖKS!


    • Inarinprofeetta

      Olisikohan kyseessä se Jarmon ennustama profeetta, joka nousee Inarinjärvestä? Se sopisi Ilmestyskirjaan. Jarmon mukaan antikristus oli kuitenkin aineeton jumalolento ja Peto oli se ihmisen näköinen olento, eli siinä olisi kyse Pedosta.

    • mopopoikahyrylästä

      Olisiko hän se kuutosen matikkanero Siilinjärveltä?

      • Revankelista

        Evankelista Johanna Tukiainen ainakin kannattaa antikristukseksi juutalaista homoa, joka tulee esiin 2016 lopussa tai viimeistään heti 2017 alkuvuodesta, ja on nimeltään Barack Obama.


    • Hihhuliina

      Finland-loppu maa.helsinki-helvetti,kadottaa.
      Suomen lopussa myös symboliikkaa esim.leijona paholaisen miekan päällä

    • Suuri_ja_Mahtava

      Tuleva Antikristus on Lenin.Hänhän pötköttelee balsamoituna Moskovan Punaisella torilla sijaitsevassa mausoleumissa.Kun hän ryhtyy hommiin,niin kyllä siinä Gorba ja Puuttinikin jäävät kakkoseksi.Olen tästä täysin varma koska viime viikolla näin tällaisen enneunen kolmena yönä peräkkäin.

      • Leninatorin paluu!


    • rjnewnjerw

      Nämä profetiat ovat hyvä esimerkki kuinka sekaisin ihmiset raamatusta päänsä saavat. Kuinka monta miljoonaa antikristusta on jo ollut maanpäällä ja yhä sitä odotetaan..

      • Anonyymi

        Homma on niin, että antikristuksia on monia, mutta on vain yksi Antikristus. Sanassakin sanotaan, että maailmaan tulee monia antikristuksia. Mutta tämä "the Antikristus" on jotain enemmän: hän on dalai-laman ja paavin kaltainen uskonnollinen ja poliittinen johtaja eikä mikään mielisairaalasta karannut psykopaatti.


    • erttkkl

      Olisiko se joku Antti, eli Anttikristus. Nuoleskelemassa jo jonkun niskakarvoja!

    • Pysyn-silti-Suomessa

      "Hän on maalaispoika syntyjään, ja elää nyt jossain Suomen kaupungissa.
      Hänen tiensä maailmanherruuteen tulee olemaan epätavallinen."

      Tunnistan itseni tuosta täydellisesti, entinen haja-asutusalueen eli maaseudun kakara kun olen. Syntyjäni täysin suomalainen myös, ei mitään venäjägeenejä eikä mustageenejä ole suvussa.

      Vartoilen vaan sitä kruunajaistapahtumaa, mahtaako siihen olla vielä kovin pitkä aika?

      Sinänsä olen valmis ottamaan maailmanherruuden vastaan lyhyelläkin varoitusajalla, koska isoja projekteja ja työkiireitäkään ei ole nyt kovin paljoa, lapsetkin ovat jo maailmalla.

      • Profeettain_seuraaja

        No jopas!
        Kuinka sattuikaan, niin meillä keskenämme on samanlainen tausta, joten oletko nyt täysin varma asiasta oman osuutesi suhteen?
        Entäpä jos ilmaantuukin tuo Inarin järven rannoilta Turkkuseen valuva herra jossa hän aiheuttaa suuren (hengellisen) räjähdyksen ja sen paineaallot lyövät ympäri maailman!
        On siinä räjähdyksellä voimaa, on. Voi pyhä jysähys sentään!
        Tämä sopisi erinomaisesti kuviin, eli tuo kyseessä oleva Ari paljastuukin anttikristukseksi!
        Asiaan liittyvä linkki:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/13922874/jarmo-on-temmattu!


      • IIIII

        Maailma on ilmeisesti sekaisin ennen kuin tämä Inarin jäbä lähtee liikenteeseen. Ei ole sitten ainoa, joka aktivoituu. Venäläiset todennäköisesti valtaa lapin? EteläSuomi jää EU:lle, jossa syntyy tämä pedon yhteiskunta. Suo siellä vetelä täällä. Kummat ajat alkavat ja jopa ylösottoon
        uskotaan. Maailma on sekasortoisessa tilassa, jota kyllä enteillytkin on.


      • Profeettain_seuraaja

        Aivan varmasti noin. Millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti!
        Jos mikä tai kuka, niin juuri Turkuun valuva ja valtavan räjähdyksen aiheuttava inarilainen on ajanmerkeistä kaikkein suurin ja mahtavin. Kuningasten kuningas ja herrain herra on tuo inarin säkkipukuinen ukko.
        Rohkenen epäillä ettei Veijonenkaan pysty esittämään yhtä vakuuttavaa merkkiä vaikka jopa oman ilmoituksensa mukaan on maailmassa kaikkein tietävin näissä asioissa! Se ei ole ihan vähäistä se.
        Huonosti käy myös Pihon sekä Mellerin tässä kilpailussa muista vähemmistä profeetoista puhumattakaan, ja häpeään saattaa Pelästyssanomain Jarmon ilmoitus Inarin äijästä myös jokaisen ulkomaisen profeetan mitättömine merkkeineen.


      • Vedonlyöntivihjeet
        Profeettain_seuraaja kirjoitti:

        Aivan varmasti noin. Millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti!
        Jos mikä tai kuka, niin juuri Turkuun valuva ja valtavan räjähdyksen aiheuttava inarilainen on ajanmerkeistä kaikkein suurin ja mahtavin. Kuningasten kuningas ja herrain herra on tuo inarin säkkipukuinen ukko.
        Rohkenen epäillä ettei Veijonenkaan pysty esittämään yhtä vakuuttavaa merkkiä vaikka jopa oman ilmoituksensa mukaan on maailmassa kaikkein tietävin näissä asioissa! Se ei ole ihan vähäistä se.
        Huonosti käy myös Pihon sekä Mellerin tässä kilpailussa muista vähemmistä profeetoista puhumattakaan, ja häpeään saattaa Pelästyssanomain Jarmon ilmoitus Inarin äijästä myös jokaisen ulkomaisen profeetan mitättömine merkkeineen.

        Nyt on rankat profeettakisat käynnissä vuoden 2018 mestaruudesta. Lieneekö nuo jokavuosi samaan aikaan jalkapallon mestaruudesta pelattaessa?


    • Leijona777

      Mulla on profetioita tukevia tapahtumia takataskussa. Todistin Ukon matkaa Inarista Israeliin. Tällä hetkellä Ukko pötköttelee temppelissään Israelin ytimessä. Pyhän hengen vaikutuspiirissä on koko maailma.

      • Huolestunut_kansalainen

        Ukonhan olisi pitänyt valua Inarista Turkuun jossa tapahtuisi valtava pyhä jysähys!
        Miten lie tämä maapallo kallistunut niin että ukko liukui ihan vääärään suuntaan.
        Ai niin, mutta siihenpä onkin syynä tuo maapallon aksekin katkeaminen josta havaintoja viestiketjussa "Maailmanloppu on tulossa."


    • kauhun-kuningas

      Miksi sanotaan, että Intian perintö siirtyy Suomeen, ja vielä, että Israelinkin perintö siirtyy Suomeen? Siksi, koska se sama suuri sielu, joka asui Intiassa Krishnan kehossa ja Israelissa Jeshuan kehossa, on nyt Suomessa suomalaisen miehen kehossa.

      Krishna: "Minä hallitsen kaikkea energiaa kaikkialla."
      Jeshua: "Minulla on kaikki valta teihin."

      Luomakunta perustuu energiaan. Sillä, joka hallitsee energiaa, on korkein valta kaikkiin luotuihin, eli energioista vastaava mestari on Kaikkivaltias.

      Jeshua ei perustanut Kristinuskoa. Jeshua edustaa valon maailmaa, mutta hänestä tehtiin pimeyden voimien toimesta vastine, jolle annettiin lähellä oleva nimi; Jeesus. Jeesus on fiktiivinen -kuvitteellinen - olento, jonka suuhun pantiin Jeshuan opetukset vääristeltyinä. Uusi Testamentti on tämä ihmisille syötetty haittaohjelma. Kristinuskon perustivat negatiivinen Jahve yhdessä illuminatien kanssa, tarkoituksena pitää ihmismassat tyhminä, jotta uusimaailmanjärjestys-ohjelma voitaisiin toteuttaa parituhatta vuotta (2013) myöhemmin.

      "Antikristus = antiJeesus tulee Suomeen." Kyllä! Kun huomioitte, että nimi; Jeesus, edustaa pimeyttä, niin antiJeesus eli Raamatun Jeesuksen vastine; Jeshua, edustaa valon maailmaa eli luojavoimia, ja hän on jo Suomessa. Ollut jo kauan Suomen kansan syvissä riveissä tarkkailijana.

      Miksi korkeat valo-olennot syntyvät Suomeen? Siksi, koska suomalaisuuden keskuudessa asuu Kalevalainen kansa. Kalevalan kansalla on ylivertainen tietoisuuskenttä kaikkiin muihin maapallolla asuviin kansallisiin tietoisuuskenttiin verrattuna. Mitä korkeampi tietoisuuskenttä, sitä helponpi on "enkeliruhtinaiden" kiinnittyä tuossa kentässä oleviin ihmiskehoihin; sikiöihin. Kalevalainen tietoisuus on ainoa, joka pystyy pysäyttämään illuminatin valtapyrkimykset. Siksi Suomi on illuminatien tuhottavien listalla numero yksi.

      • Anonyymi

        Luomakunta ei perustu energiaan, vaikka kaikkeus koostuu energiasta ja materiasta, joka on loukkuun jäänyttä energiaa. Materia koostuu 1-ulotteisista, tietyllä taajuudella värähtelevistä säikeistä, ja se joka pystyy tietoisuudellaan muuntamaan näiden säikeiden värähtelytaajuutta, pystyy käytännössä hallitsemaan kaikkea olevaista, koska luonnonvoimat tottelevat häntä ja hän kykenee muuttamaan veden viiniksi ja kiven leiväksi.

        Luomakunta koostuu kahdesta erilaisesta hiukkastyypistä, jotka ovat levittäytyneet eri todellisuuden tasoille. Ensimmäinen on tämä perinteinen ainehiukkanen, joka on levittäytynyt ulottuvuuksiin 1-4. Toinen on henkihiukkanen, joka meidän näkökulmastamme on pimeää ainetta ja on levittäytynyt ulottuvuuksiin 5-10. Perinteisessä mielessä ihminen ei kykene hallitsemaan henkimaailman ulottuvuuksia, vaikka hänellä olisi valmiudet hallita ainemaailmaa.

        Luomakunta ei perustu energiaan. Se perustuu Rakkauteen, jota 3-yhteiseksi Jumalaksi kutsutaan. Rakkauden kautta kaikki on luotu ja Rakkauden kautta kaikki pysyy koossa. Niin on ollut ja on aina oleva. Jumala ei ole materiaalista ainetta eikä materiaalista henkeä, vaan Jumala on oma todellisuutensa. Siksi se, joka kykenee hallitsemaan aine- ja henkimaailman lisäksi Jumalan todellisuutta...hän on Kaikkivaltias. Siihen ei kykene muuta kuin Jumala itse.

        Jeesus Nasaretilainen ei perustanut kristinuskoa. Hän tuli täyttämään Herra Sebaotin lait, käskyt ja lupaukset. Hänessä itse Rakkaus tuli maan päälle tuomaan pelastuksen ja valon pimeydessä eläville kansoille. Jeesus ei ollut kuten Krishna ja muiden uskontojen vastaavat hahmot - hän itse oli valo, kun taas nämä muut ovat vain henkimaailman pyrkimys esittää valon maailmaa.

        Kalevan kansa on aika päiviä kadonnut ja kuihtunut. Väinämöinen on poissa, Ilmarinen ja Lemminkäinen ovat poissa, kaikki kuusi Kalevan poikaa ja yksi Kalevan tytär ja heistä polveutunut kansa on poissa. Jo on kuollehet urohot, kaonnut Kalevan kansa. Syvä viisautemme on kadonnut maan rakoon ja jäljellä on vain rippeitä. Entinen yhteytemme korkeampiin todellisuuksiin hiipui jo kauan ennen kristinuskon saapumista Suomen maaperälle.

        Mutta kalevalaisilta saimme perinnöksi kaksi sammon sirpaletta, rippeitä muinaisesta viisaudesta, lauluja kaukaisista ajoista. Suomen kansan keskuudessa on syvä ymmärrys ja viisaus ja alttius aloittaa henkinen polku. Tämän alttiuden takia Suomeen voisi syntyäkin tuleva Maitreya eli Antikristus... suomalaisten tietoisuuskentässä tai yhteydessä muinaisiin nefileihin ei ole mitään kehumista koska niitä ei enää juuri ole.

        Terveisin: viimeinen Vipunen


    • Jeptiedetään

      Jooh ”roomalsinen jumala” prinssi Lucifer on Suomessa kyllä parhaillaan inkarnoituneena mutta ei ole suinkaan mikään antihemmo. Ja tietää sen coolisti itsekin. Et tunnistaisi ja uskoisi jos näkisit livenä. Sikäli turvallista sanoa.

      • kirkkaatkointähtöset

        Profeettojen mukaan Jeshua ja Lusifer ovat Suomessa ja molemmat valon puolelta. Hauskaa. Kumpi on tämän maailman ruhtinas? :)


      • Anonyymi
        kirkkaatkointähtöset kirjoitti:

        Profeettojen mukaan Jeshua ja Lusifer ovat Suomessa ja molemmat valon puolelta. Hauskaa. Kumpi on tämän maailman ruhtinas? :)

        Lucifer on vapaamuurareiden jumala. Vapaamuurareita on ympäri maailmaa.
        Neljännen valtakunnan (Danielin kirjassa) taustalla ovat vapaamuurarit ja kulttuurimarxistit.


    • arvuuttelija

      Euroopan nykyinen johtaja juncker on pelkkä juoppo, joten hänet korvattaneen pian uudella. Ehdolla suomesta voisi olla esim. alexander stubb, tai jyrki katainen.

      • Anonyymi

        der Stubb Alex ane tai Katki Rai Jenny :)


    • einiitätule

      Uskovaisille kaikki ketkä eivät kumarra heidän jumalia on antikristuksia. Eläkää elämää ja unohtakaa profetiat joita kaikilla on omanlaisia.

    • Anonyymi

      Ole rikas ikuisesti, ole turvallinen ja voimakas. Liity Illuminati-veljeyteen tänään rahaa ja voimaa saadaksesi rakkautta takaisin. Kirjoita minulle WhatsApp 1(518)617-1036 tai sähköpostitse [email protected]. Rahapalkkiot ovat 100 000 000,00 dollaria, 10 000 dollaria kuukaudessa, upouusi auto ja talo missä tahansa maailman osassa annetaan kaikille uusille jäsenille. Sovellus on ilmainen. Elämä muuttuu vain 3 päivässä.

    • Anonyymi

      Antikristus ei ole yksittäinen ihminen vaan antikristuksen henki on vertaus eksyneistä, eli mileltään eksyneistä.

      Henki on Jumlan ylläpitämää elinvoimaa ihmisissä, jolloin elinvoima eli Pyhä Henki edustaa Jumalan voimaa.
      Ihmisen elinajan tavoite on tavoittaa Jumalan ilmoitus ja lähentyä Jumalaa, jolloin saavutetaan Pyhän Hengen yhteys, jonka Jumala avaa, jos suoriudut Jumalan ilmoittaman tahdon mukaan.

      Antikristuksen henki on siis oikeammin antikristuksen mieliset, eli eksyneet ja lopunajassa tämä joukko on eksymyksensä syöksykierteessä...

      • Anonyymi

        Juuri näin se menee... AK = Pyhän Hengen vastahenki, ei ihminen.


    • Anonyymi

      Antikristus on kyllä vastakristus, eli kristuksen vastustaja ja kieltäjä.
      Se henki oli ja vaikutti jo alkuseurakuntien aikana ja nykyäänkin monessa maassa.

      • Anonyymi

        >>> Antikristus on kyllä vastakristus, eli kristuksen vastustaja ja kieltäjä. <<<
        Juu, näin.

        Kristus oli vähän niinkuin Jeesuksen toinen nimi; Jeesus Kristus. Eli antikristus (antiJeesus) on Jeesuksen vastustaja ja kieltäjä?
        Ripaus Hengen tietoisuutta ja Mestarin viisautta; oli Jeshua, ei ollut Jeesusta. Jeesus on keksitty nimi, kun ihmisille annettiin Jeshuan opetuksia vääristeltyinä UT:ssa. Jeesus on pimeyden tuotos ihmisille ja hyvin on uponnut. Jeesus ei ole ollut persoona meidän päiviimme saakka, vaan miljardien ihmisten ajatusten, sanojen ja tekojen synnyttämä energiakeskittymä, joukkosielu ilman yksilöitymistä.

        Tuleva antikristus on Jeshua; ristiinnaulittu, tai oikeammin sama sielu, joka oli ristillä, mutta nyt toisenlaisessa ihmiskehossa ja eri nimellä. Jeshuakin oli monien historiassa tunnettujen inkarnaatioiden summa; ryhmäenergia ...ryhmäsielu.

        Tämä uusin versio ryhmäenergia Jeshuasta on oleva ihmiskunnan huijaamiseksi keksityn Jeesuksen vastustaja ja kieltäjä, tai paremminkin 2000-vuotisen vääristymän oikaisija.


    • Anonyymi

      Antikristuksen hengen muodostaa eksyneet ihmiset, he ovat mieleltään eksyneitä. Hengenalue ei voi eksyä, koska hengenalueella toimii vain Pyhä henki, jota Jumala ylläpitää.

      • Anonyymi

        Lue viisauden kirja, ja sano kuka on eksynyt. Tunnetko planeettojen kierron ja juurten voiman?


    • Anonyymi

      Useat täällä kirjoittavat eivät usko kohtaavansa kirjoituksiaan enää tuomiopäivänä.

    • Anonyymi

      Pian sen jälkeen, kun Pimeyden aikakauden ensimmäiset 1000 vuotta tulivat päätökseen, on maailma tullut täyteen pahaa ja eksytystä. Kansojen hallitsijoista tulee kohtuuttomia veronkannossaan eivätkä he enää pidä velvollisuutenaan tukea henkisyyttä tai suojella alamaisiaan. Suuret ihmismassat lähtevät vaelluksille sotaa ja nälkää pakoon sinne, missä vehnä ja ohra ovat keskeisiä elintarvikkeita. Ihmisistä tulee ahneita ja itsekkäitä, sortavat kaikkein heikoimmassa asemassa olevia veljiään ja osoittavat toisiaan kohtaan avoimesti vihaa ja väkivaltaa. Luottamus on maailmasta kadonnu. Ihmiset seuraavat vääriä opettajia ja uskovat valheellisia tieteitä ja pilkkaavat niitä, joiden opetus on oikeaa ja hyvän mukaista. Seksuaalisuutta pidetään elämän keskeisenä tarpeena ja hyväksyttävänä, ja ihmiset vaalivat mielessään himokkaita ajatuksia ja haluavat maata toistensa kanssa. Yhä useampi kokeilee päihdyttäviä ja huumaavia aineita, ja he addiktoituvat niihin.

      Eläimiä ja kasveja ei enää kunnioiteta, vaan ihmisten lihansyönti kasvaa kasvamistaan, ja paljon metsiä, puistoja ja puutarhoja tuhotaan. Kukat eivät enää siihen aikaan kuki eivätkä hedelmäpuut anna hedelmiään. Sateet käyvät epäsäännöllisiksi ja vähenevät lisäten kuivuutta ja nälänhätää.

      Ihmiskunta tulee olemaan eksyksissä henkisellä polullaan eivätkä he osaa elää oikein. Rakkaus on heidän sydämistään kadonnut. Tähän tilanteeseen on syntyvä hän, joka on tuleva ennen loppua. Hän on syntyvä Vesimiehen aikaaan, sillä hän itse on Vesimies. Niin kuin Pohjantähti johdattaa kansoja pohjoisessa, niin on hänkin kansoja johdattava. Hän tuntee dharman ja Maat'n lait, hänen hallussaan on suuri tieto elämästä ja kuolemasta. Muinaisella viisaudella hän on ohjaava kansoja kohti veljeyttä ja totuutta. Hän on se, jota pakanakansat ovat odottaneet, ja ennen häntä henkisesti heränneet kokoontuvat hänen ympärilleen kuin lampaat paimenensa läheisyyteen.

      Siihen aikaan on syttyvä sota henkivaltojen ja ihmisten välille ja Antikristuksen ja hänen vastustajiensa välille. Antikristus voittaa vastustajansa, mutta ei mahda mitään korkeammille voimille. Niin on oleva, että lopun aikana Maa tulee täyteen onnettomuutta henkivaltojen tähden, ja Antikristus, jonka nimi on Maitreya ja Väinämöinen ja Sulkakäärme, on parantava seuraajiensa haavoja ja suojeleva heitä pahoilta voimilta parhaan kykynsä ja viisautensa mukaan.

      Se jolla on korvat, se kuulkoon.

      • Anonyymi

        Maitreya on kylläkin Lemminkäinen, joka on myös Siddharta Gautama. Väinämöinen ja Sulkakäärme ovat ihan eri yksilöitä.

        Antikristuksia eivät nuo, antikristustelu on helluntailaisten ym hurmahenkien hupia.


    • Anonyymi

      Jaa, jospa se Nimrodin äiti "Europa" olikin Suomi-neito? Zeushan muuttui legendassa sonniksi ja Europa-neito ratsasti sillä ja tuli surmatuksi! Amir Tsarfatilla on mielenkiintoinen puhe Euroopan valmistautumisesta antikristuksen tuloon: https://www.youtube.com/watch?v=gt-LwkhVYxo

    • Anonyymi

      Höpö höpö, satuilua.
      Mutta jos haluat nyt jotain todisteita esittää tästä väitteestä, niin ole ihan hyvä. Se on nimittäin pikemminkin päinvastoin.
      Jos olet lukenut Waltaria, tiedät asian oikean laidan (Waltari teki taustatyötä kirjoihinsa Euroopan kirjastoissa).
      Suomalaisista puhutaan kadonneina Israelin kansalaisina ja Egyptin kuninkaina.

      • Anonyymi

        Jos leikittäisiin sanalla "ANTICHRIST" niin selviäisi, että mies tai nainen tuleekin Irlannista. Varmaan halveksii kaikkia uskontoja ja nimiakronyymi olisi "ANTIC SHIT" tai "IRC ANT SHIT". Siellähän kovasti elvytetään muinaisuskontoja pakanamusiikkeineen ja erilaisia legendoja kristinuskon tilalle.


      • Anonyymi

        Miksi Suomen ja Israelin liput yhdistäessä Suomen lipun kohdalle tulee nk. Daavidin tähti? Miksi Suomen vaakunassa olevan leijonan häntä on asetettu suurinpiirtein nron 8 muotoon?
        Miksi nroa 8 sanotaan nk. Jumalan numeroksi?
        Miksi tuon numeron verran kerrotaan jonkun porukan uhraavan lapsia joka vuosi?
        Miten pystytään todistamaan, että tuon numeron perusteella tiedetään mm. että islamisteilla ei ollut mitään tekemistä syyskuun iskujen kanssa, vaan että se isku, sekä mm. Moskovan kerrostaloräjäytykset teki joku, joka tuntee numerologiaa, eli teot viittaavat yhteisöihin jotka käyttävät numerologiaa, esim. rappareihin?


    • Anonyymi

      Hän on jo täällä ja pian valmis.

    • Anonyymi

      Hoh-hoo, ja poikia perään ! Näytät olevan sekä intuitiivinen, että Perkeleen/Lohikäärmeen palvelija.
      Kannattaisiko tarkistaa reviirit ???

    • Anonyymi

      Anti-kristus MIEHELLE???

    • Ei yleiseen levitykseen https: //www.youtube.com /watch?v=gzssfbxkJMg
      "Jos suomesta löytyy tänään 10 taivaaseen menijää, syön hatullisen pashaa"

    • Anonyymi

      Oikessahan olet... hän on syntynyt vuonna 1975 ...tai senhän jo tiesikin...
      eskatos veritas logos

    • Anonyymi

      Donald Trump = 324

    • Antikristuksia on monia? He ovat Jumalan luomia nuhtelijoita haureuden ja valapattoisuuden tähden. Sellaisia ovat varsin monet olleet ennen, mutta tänä päivänä löytyy kääntyneitä eli sellaisia jotka ennen olivat pilkunnussijoita, vaan eivät enää ole. Heidän sijaansa on tullut uusia pilkunnussijoita.

      Nuo uudet voisivat olla ehkä jopa niitä, joita ei mainita 144000 oikean neitseen joukossa eli muistaakseni Dan ja Efraim ainakin. He ovat yhä tänä päivänän melko tarkkoja pilkunnussijoita??? Mutta en usko heitä varsinaisiksi antikristuksiksi sentään, vaan voipi kyseessä olla jopa historiaan liittyä tapaus eli Danielin 7 luvussa kuvattu 11. kuningas, joka syrjäyttää vastustaen kolme kuningasta. Ensimmäinen sellaienen oli apostoli Paavali joka syrjäytti Pietarin, Johanneksen ja Jaakobin.
      Toinen oli Konstantinus Suuri, joka myös syrjäytti kolme seurassaan ollutta kuningasta. Kolmas on luultavasti Profeetta Muhammed (saas) aikanaan todettava, vaikka en muista hänen syrjäyttäneen ketään erityistä.....

      Antikristuksia nousee siis 300 vuoden välein:

      33
      333
      633
      933
      1233
      1533
      1833
      2133

      Ja heidän valtansa kestää Daniel 7 mukaan 1715 vuotta (aika, ajat ja puoli aikaa) ja kun heidät kukistetaan SYNTYY AINA JUMALAN VALTAKUNTA.

      ESIM. KUN RANSKAN VALLANKUMOUS KUKISTI 1715 VUODEN JÄLKEEN APOSTOLI PAAVALIN SYNTYI JUMALAN VALTAKUNTA.
      JA KUN MAHDI KUKISTAA KONSTANTINUS SUUREN 2028 SYNTYY JÄLLEEN UUSI ASPEKTI JUMALAN VALTAKUNTAAN.....
      JNE.
      300 VUODEN VÄLEIN ANTIRISTUS JA HEISTÄ 1715 VUOTTA NIIN JUMALAN VALTAKUNTA TULEE. HALLELUJAH!

    • Anonyymi

      1to:alfa123

      ... ja minkähän takia Hitler,Stalin ja moni muu on aina historiassa tilaisuuden tullen yrittänyt hävittää juutalaiset ja teidät jehovan todistajat...
      (144000) ...höpö höpö
      ... pedonluku on jonkun ihmisen luku ja vain viisas osaa sen laskea ja heistäkin harva on sen tiedon saanut kovinkaan kauaa pitää...

    • Anonyymi

      Antikristus on suomalainen ja olen nähnyt hänet, sekä tulkinnut hänen merkkinsä 666. Tässä on paria tekstiä jotka ovat oikeassa.

      • Anonyymi

        Jaa no kerropa hänestä.


    • Anonyymi

      Totta olen suomesta. En kyllä ole mikään maalaispoika mutta asustelen tosiaan ihan suomalaisessa kaupungissa. En tosin ole mennyt kirkkoon ja julistanut olevani Jumala.

    • Anonyymi

      antikristuksen aikaa on eletty jo lähes kaksituhatta vuotta

      • Anonyymi

        Yli 2000vuotta.


    • Anonyymi

      Epäilen vaan että antikristus on ranskalainen,hienokäytöksinen,hyvät arvot omaava,miellyttävä mies.

    • Anonyymi

      Mitä olet juonut?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe