En suosittele kyseistä paikkaa ainakaan rakennekynsiä haluaville. Kävin viikko sitten hakemassa pitkät ranskalaiset ja jälki oli kammottavaa 90euron hintaan, osa kynsistä vinossa ja lakka alkanu nyt jo kuoriutumaan, kynsien reunat viimeistelemättä kunnolla jne.
Ei voi muutakuin mennä johonkin toiseen liikkeeseen yrittää huollattaa tai täytyy poistattaa kokonaan ja uusiksi!
Suositelkaa nyt paikkaa mikä tekee kunnon jälkeä?
Emmi nails studio?
joku muu?
23v nainen.
Rovaniemen KauneusAteljee
15
5184
Vastaukset
- Ihmettelen vaan
"Ei voi muuta kuin mennä johonkin toiseen liikkeeseen", väität. Kyllä voi.
Sun asia olisi mennä takaisin firmaan, missä työ on tehty ja kertoa, että et ole tyytyväinen ja pyytää korjaamaan kynnet siellä. Vasta, jos sun korjauspyyntöön / hinnanaennukseen ei suostuta, voit alkaa kitistä julkisesti tai mennä keskustella kuluttaja-asiamiehen kanssa.- Anonyymi
Onko sinusta kitisemistä asiallinen valitus? Pitäiskö sun ensin oppia vastaanottamaan myös negatiivista palautetta eikä vetää hernettä nenään heti. Risut ja ruusut on luvallista mutta eri asia osaako henkilökunta ottaa vastaan asiallista palautetta.. tässä tapauksessa risuja. Eipä Anna tuollaisten sanojen viljely henkisesti kasvaneen ihmisen kuvaa. Siis muuta tyylisi asiakaspalvelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinusta kitisemistä asiallinen valitus? Pitäiskö sun ensin oppia vastaanottamaan myös negatiivista palautetta eikä vetää hernettä nenään heti. Risut ja ruusut on luvallista mutta eri asia osaako henkilökunta ottaa vastaan asiallista palautetta.. tässä tapauksessa risuja. Eipä Anna tuollaisten sanojen viljely henkisesti kasvaneen ihmisen kuvaa. Siis muuta tyylisi asiakaspalvelija.
Aivan. Käsittämätöntä käytöstä. Herne heti nenään jos valitetaan.
- menemään
takaisin samalle tekijälle. Virheistä oppii ja tekijä saa korjata virheensä. Jos ei suostu korjaamaan kynsiä ilmaiseksi, niin sitten Sarille Emmi Nailssiin!
- mut ei kosketa
Kynsistä viis, kunhan on kommeet emännät kampaajina...silmänruokaa kun käy istumassa...
- Kyselen...
Oletko käynyt kysymässä, että korjaavatko kynnet KA:ssa?
- laatua...
...löytyy Freedomista Elliltä Maakuntakadulta.
- eri mieltä oleva
Minä taas olen käynyt kahdella eri tekijällä Kauneusateljeessa ja olen erittäin tyytyväinen työn laatuun. Jos sinä olet, toimi kuten pitää eli mene takaisin ja anna palautetta. Niinhän sitä tehdään jos ei kampaus miellytä tms. Sen sijaan että kysellään "mihin menisin, menisinkö xx-paikkaan, jonka jo tiedänkin, kas kummaa".
- parturi evp.
Voihan sitä Emmin Nails Studioa näinkin mainostaa. On kuitenkin asiallista pyytää Kauneus Ateljeen työntekijää korjaamaan epäonnistunut työ. Mutta jos hän kieltäytyy korjaamasta tai edelleen epäonnistuu, eikä suostu palauttamaan maksettua hintaa, silloin voi palautetta antaa vaikka tällä foorumilla. Ei aikaisemmin. Entisenä kauneudenhoitoalan yrittäjänä tiedän, että vastuulliset yrittäjät mielellään korjaavat työn, joka ei asiakasta miellytä. Tiedän myös sen, että jokainen yrittäjä joutuua aina silloin tällöin korjailemaan työtään. Tiedän, että Rovaniemen Kauneus Ateljeessa työskentelevät yrittäjät ovat vastuuntuntoisia ja työnsä osaavia ammatinharjoittajia. Tämän voin rehellisesti sanoa entisenä KA:n kanssa asiakkaista kilpailleen yrityksen omistajana. Elikkä kipin kapin korjauttaan kynnet Kauneus Ateljeehen.
- Riigzu
Tätä paikkaa suosittelen!
- Anonyymi
tuu afroditee saat persettä ja kynnet ys 10 laaki
- Anonyymi
Sama homma minulla. Soitin ja valitin. Tekijä vain syytteli minua ja kertoi että kynteni on niin pienet että oli vaikea laittaa niitä. No eiköhän ammattinsa osaava saa pienetkin kynnet kuntoon. En mene enää. Jos ei osaa hommaansa miksi menisin uudelleen pettymään. Ei maksa vaivaa. Piste!
- Anonyymi
😅no on huolet ihmisellä rakennekynnet kjehheh. Ketä aiot raapia niillä😉😉
- Anonyymi
Jos ei tukala, mina tekke uusi Pisa ja laitta tullinen sosi
- Anonyymi
Velax merkkiset raaputtimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288