sukka-asiaa.,,.

aki.,.,

te jotka käytätte sukkaa luistimessa kertokaahan kokemuksia..merkkejä on niin tuhottomasti että ei oikeen tiedä mikä olisi hyvä!
minulla on jalka semmoinen kohtalaisesti hikoava ja nuo mitä olen käyttänyt alkavat jo kuulua roskiin!
tälläistä tänään.

6

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luistelija112

Tennissukkia en käytä, hikoo ihan törkeesti, enkä pahemmin ole ajatellut onko kunnon urheilusukkia. Itse käytän ihan vain perus ohuita sukkia, mitä saa ihan mistä kaupasta vain halvalla. Paljain jaloin en viitsi tarvitsisi pestä sisältä luistin useasti ja kaikenlisäksi melko vaikeata. Yks kikka säästää hajuja on käyttää kengänpohjallisia, jotka voi ajoittain vaihtaakin.

• yhtä oikeaa

sukkaa. Riippuu luistinkengästä, omasta jalasta, ehkä ihotyypistä, jotkut taitavat olla herkkähipiäisempiä kuin toiset. Fitness-luistimiin saattaa käydä perinteisempi (froteinen) urheilusukka tai ainakin niitä näkee käytettävän. Lämpömuotoillussa kengässä taitaa olla paras ohut ja keinokuituinen sukka paras. Ja niissä monet eivät käytä ollenkaan sukkaa, jotta kenkä olisi täysin jalanmuotoisesti kiinni. Lämpömuotoillussa kengässä keinokuituisen sukka on ehdoton. Puuvillainen sukka imee itseensä kaiken kosteuden. Märkä sukka alkaa helposti hiertämään ja varsinkin puuvillasukka kiertyy märkänä ja alkaa hiertämään.

• rullakoutsi

Harvat luistelee ihan paljailla jaloilla, rullaluistelussa on niin paljon tärinää että sukka kannattaa sinne pistää... sukista parhaat on esim. ohuimmat mahdolliset Asicsen juoksusukat, keinokuitua tms. Paksut puuvilla sukat(tennissukat) kannattaa unohtaa... sukkien on oltava ihan ohuet ja ihonmyötäiset..

• uistinsukka
        rullakoutsi kirjoitti:

Harvat luistelee ihan paljailla jaloilla, rullaluistelussa on niin paljon tärinää että sukka kannattaa sinne pistää... sukista parhaat on esim. ohuimmat mahdolliset Asicsen juoksusukat, keinokuitua tms. Paksut puuvilla sukat(tennissukat) kannattaa unohtaa... sukkien on oltava ihan ohuet ja ihonmyötäiset..

Itse käytän vanhoja tennissukkia hiihdossa ja rullaluistelussa. Nyt näyttää olevan muotia haukkua näitä takavuosien suosikkeja, jotka kuitenkin ovat ihan käyttökelpoisia monessa lajissa.

• pärjää jos...

Tänään kokeilin k2 longmounteja eka kertaa ilman sukkia. Tuntuma oli sen verran parempi, että siirryn paljasjalkaisten kerhoon. Kengät varmaan suolaantuu ennen aikojaan, ja menee vaihtoon nopeammin kuin sukankuluttajilla. Fitnes-kengissä on pehmeämpi vuoraus joten niissä ei taida sukka enää huonontaa otetta

• Anonyymi

www.sukat.com :ista löytyy juuri sinulle sopivia sukkia joka lähtöön. Sukat toimitetaan nopeasti postilaatikkoosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1006
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      18
      997
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      811
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe