sukka-asiaa.,,.

aki.,.,

te jotka käytätte sukkaa luistimessa kertokaahan kokemuksia..merkkejä on niin tuhottomasti että ei oikeen tiedä mikä olisi hyvä!
minulla on jalka semmoinen kohtalaisesti hikoava ja nuo mitä olen käyttänyt alkavat jo kuulua roskiin!
tälläistä tänään.

6

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luistelija112

Tennissukkia en käytä, hikoo ihan törkeesti, enkä pahemmin ole ajatellut onko kunnon urheilusukkia. Itse käytän ihan vain perus ohuita sukkia, mitä saa ihan mistä kaupasta vain halvalla. Paljain jaloin en viitsi tarvitsisi pestä sisältä luistin useasti ja kaikenlisäksi melko vaikeata. Yks kikka säästää hajuja on käyttää kengänpohjallisia, jotka voi ajoittain vaihtaakin.

• yhtä oikeaa

sukkaa. Riippuu luistinkengästä, omasta jalasta, ehkä ihotyypistä, jotkut taitavat olla herkkähipiäisempiä kuin toiset. Fitness-luistimiin saattaa käydä perinteisempi (froteinen) urheilusukka tai ainakin niitä näkee käytettävän. Lämpömuotoillussa kengässä taitaa olla paras ohut ja keinokuituinen sukka paras. Ja niissä monet eivät käytä ollenkaan sukkaa, jotta kenkä olisi täysin jalanmuotoisesti kiinni. Lämpömuotoillussa kengässä keinokuituisen sukka on ehdoton. Puuvillainen sukka imee itseensä kaiken kosteuden. Märkä sukka alkaa helposti hiertämään ja varsinkin puuvillasukka kiertyy märkänä ja alkaa hiertämään.

• rullakoutsi

Harvat luistelee ihan paljailla jaloilla, rullaluistelussa on niin paljon tärinää että sukka kannattaa sinne pistää... sukista parhaat on esim. ohuimmat mahdolliset Asicsen juoksusukat, keinokuitua tms. Paksut puuvilla sukat(tennissukat) kannattaa unohtaa... sukkien on oltava ihan ohuet ja ihonmyötäiset..

• uistinsukka
        rullakoutsi kirjoitti:

Harvat luistelee ihan paljailla jaloilla, rullaluistelussa on niin paljon tärinää että sukka kannattaa sinne pistää... sukista parhaat on esim. ohuimmat mahdolliset Asicsen juoksusukat, keinokuitua tms. Paksut puuvilla sukat(tennissukat) kannattaa unohtaa... sukkien on oltava ihan ohuet ja ihonmyötäiset..

Itse käytän vanhoja tennissukkia hiihdossa ja rullaluistelussa. Nyt näyttää olevan muotia haukkua näitä takavuosien suosikkeja, jotka kuitenkin ovat ihan käyttökelpoisia monessa lajissa.

• pärjää jos...

Tänään kokeilin k2 longmounteja eka kertaa ilman sukkia. Tuntuma oli sen verran parempi, että siirryn paljasjalkaisten kerhoon. Kengät varmaan suolaantuu ennen aikojaan, ja menee vaihtoon nopeammin kuin sukankuluttajilla. Fitnes-kengissä on pehmeämpi vuoraus joten niissä ei taida sukka enää huonontaa otetta

• Anonyymi

www.sukat.com :ista löytyy juuri sinulle sopivia sukkia joka lähtöön. Sukat toimitetaan nopeasti postilaatikkoosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      128
      5983
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4336
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2751
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2588
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1382
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1341
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1177
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1121
    Aihe