Mistäköhän johtuu että ruoka-aine allergiat lisääntyy. Mä olen funtsinut että oisko näillä valmis ruoka ja purkki ruuilla tekemistä asian kanssa? Naapurin rouva on aina syöttänyt lapsilleen ja itsekin syönyt pelkkiä valmisruokia ja kaikenmaailman mehuja. Nyt sitten toisella on maitoallergia ja toinen on vilja-allergikko.Ite on aina tehnyt kaikki ruoat itse alusta alkaen, niinku oma mutsikin teki. Ei ole allergioita. Ja lapset eivät syöneet karkkeja kun vasta joskus koulu iässä synttäreillä, samaten limsat on kielletty meiltä.Että voisko olla näin..miettiipi viiden mutsi
allergiosta
4
412
Vastaukset
- se onniin
Kukaan ei enää jaksa / ei viitsi tehdä itse ruokaansa alusta saakka, niin kyllä se vaikuttaa allergian syntyyn. Ajattele miten paljon säilöntä aineita on valmis ruoissa, en kyllä syöttäisi perheelleni moista moskaa.
- haissan
lasten teollisesti valmistetuissa ruuissa EI ole säilöntäaineita...
- aina ollut
kyllä niitä allergioita on ollut jo ennen kuin lastenruokatehtaiden kivijalkoja on ruvettu valamaan.
- you mean?
Meinaatko näin? Kyllä ne on osa syypäitä ne lastenruoka tehtaat allergioihin.Ennen ei ollut niin paljon allergioita kun nyt.Esim 20 vuotta sitten meidän luokalla koulussa ei ollut yhtäkään allergikkoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859