Mistäköhän johtuu että ruoka-aine allergiat lisääntyy. Mä olen funtsinut että oisko näillä valmis ruoka ja purkki ruuilla tekemistä asian kanssa? Naapurin rouva on aina syöttänyt lapsilleen ja itsekin syönyt pelkkiä valmisruokia ja kaikenmaailman mehuja. Nyt sitten toisella on maitoallergia ja toinen on vilja-allergikko.Ite on aina tehnyt kaikki ruoat itse alusta alkaen, niinku oma mutsikin teki. Ei ole allergioita. Ja lapset eivät syöneet karkkeja kun vasta joskus koulu iässä synttäreillä, samaten limsat on kielletty meiltä.Että voisko olla näin..miettiipi viiden mutsi
allergiosta
4
454
Vastaukset
- se onniin
Kukaan ei enää jaksa / ei viitsi tehdä itse ruokaansa alusta saakka, niin kyllä se vaikuttaa allergian syntyyn. Ajattele miten paljon säilöntä aineita on valmis ruoissa, en kyllä syöttäisi perheelleni moista moskaa.
- haissan
lasten teollisesti valmistetuissa ruuissa EI ole säilöntäaineita...
- aina ollut
kyllä niitä allergioita on ollut jo ennen kuin lastenruokatehtaiden kivijalkoja on ruvettu valamaan.
- you mean?
Meinaatko näin? Kyllä ne on osa syypäitä ne lastenruoka tehtaat allergioihin.Ennen ei ollut niin paljon allergioita kun nyt.Esim 20 vuotta sitten meidän luokalla koulussa ei ollut yhtäkään allergikkoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1236109Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1565623Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka554405Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1033922Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153879Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle383701Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.673444Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja243064- 2322848
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12403