Mistäköhän johtuu että ruoka-aine allergiat lisääntyy. Mä olen funtsinut että oisko näillä valmis ruoka ja purkki ruuilla tekemistä asian kanssa? Naapurin rouva on aina syöttänyt lapsilleen ja itsekin syönyt pelkkiä valmisruokia ja kaikenmaailman mehuja. Nyt sitten toisella on maitoallergia ja toinen on vilja-allergikko.Ite on aina tehnyt kaikki ruoat itse alusta alkaen, niinku oma mutsikin teki. Ei ole allergioita. Ja lapset eivät syöneet karkkeja kun vasta joskus koulu iässä synttäreillä, samaten limsat on kielletty meiltä.Että voisko olla näin..miettiipi viiden mutsi
allergiosta
4
479
Vastaukset
- se onniin
Kukaan ei enää jaksa / ei viitsi tehdä itse ruokaansa alusta saakka, niin kyllä se vaikuttaa allergian syntyyn. Ajattele miten paljon säilöntä aineita on valmis ruoissa, en kyllä syöttäisi perheelleni moista moskaa.
- haissan
lasten teollisesti valmistetuissa ruuissa EI ole säilöntäaineita...
- aina ollut
kyllä niitä allergioita on ollut jo ennen kuin lastenruokatehtaiden kivijalkoja on ruvettu valamaan.
- you mean?
Meinaatko näin? Kyllä ne on osa syypäitä ne lastenruoka tehtaat allergioihin.Ennen ei ollut niin paljon allergioita kun nyt.Esim 20 vuotta sitten meidän luokalla koulussa ei ollut yhtäkään allergikkoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305207Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1402442- 1392108
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531945Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171800"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1711121Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää69958Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313879Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa171800